abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2008 @ 12:19:27 #2
148174 Kantar
TV junkie.
pi_58916466
Ik heb het al gedownload maar nog steeds geen tijd gehad om het te kijken. Ik moet eerst even nog de laatste twee afleveringen van de Australische versie kijken, voor ik weer naar Cat Deeley ga kijken. Iemand anders die de Aussie versie ook volgt/gevolgd heeft? Het is echt net zo leuk als de US versie, met af en toe zelfs veel betere choreografie. Anywho, eerst dus maar even kijken wie Australia's favourite dancer gaat worden.
pi_58923201
Er komt nu ook een Nederlandse versie zag ik net...

http://www.rtl.nl/shows/soyouthinkyoucandance/
  maandag 26 mei 2008 @ 18:17:28 #4
148174 Kantar
TV junkie.
pi_58923630
^ Whoohoo! Eindelijk! Ik zat al te wachten tot ook wij een degelijke danscompetitie zouden krijgen en nee, dan heb ik het niet over ''Dancing Queen'' ( ) of ''Dancing with the Stars.'' Ik hoop alleen wel dat het een fatsoenlijk presentatieduo (of misschien gewoon 1 presentatrice net als in US/AU) wordt, en eens een keer niet Wendy van Dijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kantar op 27-05-2008 13:32:14 ]
pi_58939211
Klopt. Ze zijn nu druk bezig de crew samen te stellen.

het wordt hier trouwens gemaakt door de makers van Peking Express/ Undercover Lover/ Temptation Island/ Huis te Koop
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:37:09 #6
148174 Kantar
TV junkie.
pi_58940076
WOW. Ik heb tot nu toe alle seizoenen van SYTYCD US gevolgd, maar geen enkele finale daarvan kan tippen aan de finale van de Australische versie! Hopelijk nemen ze daar dit seizoen een voorbeeld aan, want ook al is Cat Deeley megalief, dit seizoen uit Australië is tot nu toe mijn favoriet.

Vanavond maar eens 4x01 kijken, heb er nu alweer zin in!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:20:48 #7
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_58943917
FTR -> SHO
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_58954429
kep een tijd geleden de Duitse versie gevolgd. Echt een supergave show!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:23:05 #9
148174 Kantar
TV junkie.
pi_58970538
Gisteravond eindelijk kunnen kijken en wat was het weer leuk! Cat is sowieso de leukste presentatrice op TV atm, dus ik zou het alleen al voor haar kijken. Dingen die me het meest zijn bijgebleven zijn:

- Dat meisje dat als eerste moet waarbij het verkeerde liedje werd gestart. Vooral stokstijf blijven staan en niet even vermelden dat het het verkeerde liedje is ofzo...
- Die gladjanus uit Italië. Wat een vies ventje was dat... Geweldig ook hoe zijn partner in de choreografie-ronde zichzelf letterlijk op hem wierp. Daarnaast Mia natuurlijk met haar slip of the tongue: ''You'll never be sex...'' En daar meteen achteraan Mary met haar gegil, prachtig.
- Dat vrouwtje dat blijkbaar haar man (en zijn huis van een half miljoen) had achtergelaten om ''vrij'' te zijn. Good for you, sister!
- Dat (half)blinde meisje. Ik vond het wel knap dat ze het lef had om überhaupt auditie te doen. Daar heb ik echt respect voor. Was natuurlijk een beetje logisch dat ze niet door zou mogen gaan, want ze zou nooit alle choreografie op tijd kunnen oppikken met haar beperking, maar toch erg tof dat ze het probeerde.
- De ballroom-mensen. Daar heb ik het niet zo mee, dat zijn me te vaak van die hooggevallen typetjes...
- Dat ventje met de rare armen. Ik ben even z'n naam kwijt (Philip?) maar hij was vorig jaar in ieder geval ook auditie komen doen. Maar goed, erg leuke auditie weer en hopelijk schopt hij het ver.
- En dan blijft natuurlijk dat allerlaatste gastje over. Very impressive... Ik hoop alleen dat hij het niet puur van de wow-factor van z'n trucs moet hebben, maar ook echt het talent heeft om andere genres aan te kunnen. Zo ja, dan zie ik hem dit hele gebeuren wel winnen.

Who was I kidding? De Amerikaanse versie van SYTYCD is zóveel leuker dan de Australische!
pi_58976392
Eindelijk na lang wachten weer een nieuw seizoen

Iemand die mij kan helpen en mij vertellen welke nummers werden gespeeld tijdens:

- Ryan Roa (44:00)
- Edwin Martin (58:12)
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:41:05 #11
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59101440
Er zaten weer hele leuke audities tussen de laatste twee afleveringen. Toch gek dat je bij zo'n programma als SYTYCD eigenlijk het omgekeerde effect hebt van American Idol. Daarbij vind ik de auditie-rondes altijd tenenkrommend en het wordt elk jaar eigenlijk alleen maar minder leuk, terwijl SYTYCD juist steeds leuker wordt!

En voor dat meisje dat auditie deed op Anouk's ''Lost''.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:02:19 #12
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59104045
nog niet zo ver met kijken maar dit was toch wel enorm.... prachtig!

put
your
clothes
on!
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:26:04 #13
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59105877
Ik hoop trouwens zo erg dat Nederland het niet verknalt, aangezien ze dat met andere shows ook hebben gedaan (antm als grootste voorbeeld...)

ik heb de australische versie grotendeels bekeken en daarin zitten een hoop talentjes! henry de ballroomdancer vond ik geweldig!
bij de amerikaanse versie alleen wat fragmenten bekeken! tijd om te downloaden dus! in ieder geval hebben travis en beji een goede indruk gemaakt .
put
your
clothes
on!
  zondag 8 juni 2008 @ 16:57:48 #14
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59222218
Dit topic loopt goed zeg...

Anywho, ik heb net pas 4x04 kunnen kijken en hoe vet was de allerlaatste auditie? Het was al meteen duidelijk dat het Travis was (tijdens seizoen 2 waren er nog allemaal foto's van hem in drag opgedoken) maar hij deed het echt heel leuk. Voor de rest weer heel veel talent, al zit er eerlijk gezegd nog niemand tussen die er meteen uit sprong. Maar goed, dat komt nog wel.

Straks maar even 4x05 kijken.

En Jerruh, ik raad je aan om gewoon alle seizoenen tot nu toe te downloaden en alles vanaf het begin te kijken. Kun je ook zien hoe elk seizoen er weer een paar dingetjes veranderen (zoals de presentatrice )... En ik vond Henry eerlijk gezegd één van de irritantse mensen van SYTYCD AUS. Rhys, Jemma en Kate waren mijn favorieten.
  zondag 8 juni 2008 @ 21:36:16 #15
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_59230860
Cat
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 9 juni 2008 @ 15:58:55 #16
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59249383
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cat
Inderdaad. Cat is echt het leukste en spontaanste mens op tv imo. Zo lief.. Kantar is verliefd...
  maandag 9 juni 2008 @ 16:56:01 #17
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59251018
Zo te zien ga ik dit topic helemaal alleen volspammen, maar goed... Er is weer wat nieuws over de Nederlandse versie van SYTYCD. Het gaat gepresenteerd worden door EliZe. Inderdaad, die van Automatic en natuurlijk het Tietenlied. Aan de ene kant leuk dat het niet weer Wendy van Dijk ofzo is, maar ik vraag me af of EliZe wel leuk genoeg is als presentatrice om zo'n show aan te kunnen. Maar goed, we zien vanzelf wel.
  maandag 9 juni 2008 @ 17:17:07 #18
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59251589
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:56 schreef Kantar het volgende:
Zo te zien ga ik dit topic helemaal alleen volspammen, maar goed... Er is weer wat nieuws over de Nederlandse versie van SYTYCD. Het gaat gepresenteerd worden door EliZe. Inderdaad, die van Automatic en natuurlijk het Tietenlied. Aan de ene kant leuk dat het niet weer Wendy van Dijk ofzo is, maar ik vraag me af of EliZe wel leuk genoeg is als presentatrice om zo'n show aan te kunnen. Maar goed, we zien vanzelf wel.
ik heb heel erg lang lopen nadenken over de jury voor de nederlandse versie en het enige wat ik hoop is dat we geen bekende mensen in de jury krijgen! geen HJ smits of iets dergelijks! ook hoop ik dat ze een paar echt goeie choreografen uit de kast halen! mya, wade etc zijn moeilijk te benaderen op hun vakgebied maar hopelijk kent nederland ook een paar goeien! ik hoop in ieder geval niet dat het weer zo'n nederlandse miskleun wordt zoals idols of hntm... .
put
your
clothes
on!
pi_59303805
ff tussen dit hyper geweld door: Waar kijken jullie dit soort afleveringen nou? Kan me niet aan de indruk ontrekken dat hier aardig via NG wordt binnengehaald. Correct me of i am wrong
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:41:19 #20
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59312346
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:35 schreef spy08 het volgende:
ff tussen dit hyper geweld door: Waar kijken jullie dit soort afleveringen nou? Kan me niet aan de indruk ontrekken dat hier aardig via NG wordt binnengehaald. Correct me of i am wrong
Hyper geweld?

En ik heb geen idee wat NG is, maar ik denk dat je aardig in de buurt zit met ''binnenhalen''. Misschien dat ''neerladen'' een betere term is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kantar op 12-06-2008 00:13:31 ]
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:18:43 #21
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59317784
of gewoon youtuben .
put
your
clothes
on!
  ESF Reporter woensdag 11 juni 2008 @ 21:51:17 #22
87554 Cee
Welluk?
pi_59318982
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:56 schreef Kantar het volgende:
Zo te zien ga ik dit topic helemaal alleen volspammen, maar goed... Er is weer wat nieuws over de Nederlandse versie van SYTYCD. Het gaat gepresenteerd worden door EliZe. Inderdaad, die van Automatic en natuurlijk het Tietenlied.
Ik hoorde haar op Boulevard iets zeggen over een 'bootcamp' na de audities. Ik wil de Vegas-ronde verdorie. Maar die zou toch nooit zo spectaculair zijn als de US versie. Dus, ach.

Twitch
Gev
Kourtni / Uma
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:56:29 #23
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59319176
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:51 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik hoorde haar op Boulevard iets zeggen over een 'bootcamp' na de audities. Ik wil de Vegas-ronde verdorie. Maar die zou toch nooit zo spectaculair zijn als de US versie. Dus, ach.

Twitch
Gev
Kourtni / Uma
ja, ze gaan er vast weer zo'n "wij willen alleen maar de besten en diegenen die volharden" wedstrijd van maken. ik ben zo bang dat de emotie en de passie voor dansen weg gaan vallen en dat het gewoon weer zo'n idols achtige ordinaire wedstrijd wordt... ik wil mia michaels, mary murphy, nigel, shane sparks en al die anderen die echt gewoon geweldige choreografie hebben of eerlijke en mooie commentaren geven
put
your
clothes
on!
  ESF Reporter donderdag 12 juni 2008 @ 21:38:06 #24
87554 Cee
Welluk?
pi_59347356
Welcome back SYTYCD! Leuke show, mooie routines. Mijn favoriete was toch die van Joshua en Katee - niet m'n instant favoriete koppel maar van de routine kreeg ik kippevel en dat heeft deels te maken met de choreografie maar toch zeker ook met de uitvoering ervan. Dus, thumbs up. Jammer dat Gev uit z'n element was met Disco want hij is toch één van m'n favorieten (samen met Twitch en Uma Thurman).
Mia's choreografie was des Mia's, de ene keer vind ik het niks, de andere keer heeft het van die subtiele dingen die me altijd bij blijven staan zoals de bank-slide van Travis en het kilometersverre dwergwerpen van Lacey en Kameron. En nu met het Burton-esque gekke-bekken-trekken. Geweldig.

Ik wacht het moment af waarop ik Mary Murphy's gekrijs niet meer uit kan staan. Maar tot nu toe valt het, na 3 hele seizoenen, nog altijd mee.
  zondag 15 juni 2008 @ 16:57:04 #25
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_59408573
Cat's jurken:
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 15 juni 2008 @ 23:50:45 #26
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59420448
Oeh even een paar afleveringen gezien, like this.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_59431924
About the NL versie:

Jury is trouwens nog niet bekend. (gezien deze advertentie: Het nieuwe televisieprogramma So you think you can dance zoekt dansers die willen dansen voor onze jury-screening.Als je meedoet ontvang je een kaartje voor 1 van de liveshows van het grootste dansprogramma ter wereld.

Je wordt verwacht op dinsdag (17-6) tussen 18.00 - 20.00 in Amsterdam )
  maandag 16 juni 2008 @ 18:12:09 #28
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59437964
Poeh, eindelijk de results show kunnen kijken en wat een leuke shows waren het weer deze week! Zo moet het, de audities hoeven niet weeeeeeekenlang uitgerekt te worden zoals bij bijv. American Idol. Dan ben je het programma alweer zat voordat het goed en wel begonnen is. Leuke choreografie (Napoleon & Tabitha ), leuke dansers, leuke juryleden en een leuke presentatrice. SYTYCD is gewoon geweldig.

Ik vond het jammer dat Rayven en Jaimy eruit zijn, maar ja, iemand moet uiteindelijk toch naar huis en eigenlijk vind ik alle dansers wel leuk dit seizoen. Al hoop ik wel dat Katee deze week ballroom ofzo krijgt en naar huis gestuurd wordt.
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:17:34 #29
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_59516374
Je weet dat je SYTYCD kijkt als Cat even op dr knieen gaat om een v/d meisjes met een shoe-emergency te helpen! Dat zie ik Seacrest niet doen!

(ben nog niet zo qua namen )
#1: The Veronica's het begon heel tof maar werd steeds zwakker.. erg jammer want ze zijn wel erg goed
#2: Aii caramba erg sexy
#3: Tof gedaan, ik keek meer naar haar dan naar hem moet ik zeggen
#4: Smooth en sweet
#5: Anouk? Mandy Moore heeft smaak qua muziek mooi gedaan al zag je een of twee keer te duidelijk dat Gev moest denken hoe hij haar moest vastpakken.
#6: Katie & Joshua... Ik vond het matig. De beweginkjes waren leuk maar de dans iets te langzaam/saai.
#7: LOVE IT. Lekkere salsa en damn, wat een moves <3
#8: Twitch & Kherington... my fave couple.. en wat doet Celine Dion toch met al die dansen? Het was ècht heel erg goed en mooi <3 die jurk ook

[ Bericht 20% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 19-06-2008 13:47:21 ]
  ESF Reporter donderdag 19 juni 2008 @ 20:33:20 #30
87554 Cee
Welluk?
pi_59528730
CDP, Courtney G danste haar auditie op het zelfde nummer dus misschien heeft zij het wel aangedragen.

Twitch
Tot nu toe zitten er een heleboel leuke favoriete dansers in en ik kan niet echt kiezen. Had Kourtni eerst heel hoog zitten in m'n favoriet-voor-de-titel lijstje maar dat valt toch tegen. Ze kan, wat Mia zegt, haar lengte nog niet echt aan. Het haalt een heleboel pit uit haar bewegingen vind ik.
Eerlijk gezegd vond ik het wel een beetje heel erg naar manipulatie rieken om zo'n (in mijn ogen) saaie Weense Wals te beladen met een emotioneel verhaal zodat een 'couple to beat' als Twitchington in ieder geval onder de aandacht blijft, ondanks een minder flitsende routine dan bijvoorbeeld Hip Hop of Salsa.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 18:10:26 #31
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59582085
toch kreeg ik een brok in mijn keel tijdens twitchington... op een of andere manier raakte het nummer in combi met de wals me toch wel. en twitch deed het goed man! .
put
your
clothes
on!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 23:41:51 #32
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59665054
Beetje een late post weer over de afgelopen twee shows, maar beter laat dan nooit. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: So You Think You Can Dance is echt dè ideale reality-show imo. Erg hoog entertainment-gehalte en tot nu toe zijn alle seizoenen gewoon top geweest.

En dan even over de afgelopen week. WTF zit er in de bekers van de juryleden (Nigel en Mary)? Hebben ze wat tips van Paula gehad ofzo, want ze zaten met z'n allen lekker cuhraaaazy te doen. Niet dat ik het per se erg vond ofzo hoor, het was wel grappig, maar af en toe had ik echt plaatsvervangende schaamte (toen Nigel bijv. even voordeed hoe Chris z'n kruis vast moest pakken )... Voor de rest is het natuurlijk altijd leuk om Mia te zien, al vind ik haar als choreografe leuker dan als jurylid.

Even de koppels bespreken:
- Chelsea & Thayne: Ik denk dat Mandy Moore één van de beste choreografen van SYTYCD is, maar dit was gewoon zwak. Leuk conceptje, maar het vertaalde zich totaal niet in een dans. En daar werden Chelsea en Thayne de dupe van, want wat ze deden, deden ze goed. Maar het was allemaal een beetje te rustig en saai imo. En oh ja, The Veronicas
- Chelsie & Mark: Ai, ai, ai! LOVED THIS. Het was allemaal erg slick en subtiel en het geheel was gewoon ontzettend goed uitgevoerd. Ik moet wel zeggen dat Mark echt creepy is. En dan niet op een goede manier. Haha, maar opzich is dat ook wel weer interessant aan hem natuurlijk... Ik ben er trouwens van overtuigd dat Cee hem helemaal geweldig vindt, hij heeft duidelijk een case van Constantine/David Cook.
- Jessica & Will: Ik vind Jessica zo lief! En eerlijk gezegd zat ik tijdens de routine meer naar haar te kijken dan naar hem, en dat komt gewoon omdat Will zo'n enorme zoutzak is. Sure, hij zal vast goed dansen maar ik vind hem als persoon totaal niet interessant. En daarbij komt nog eens dat hij ZO overduidelijk gepimpt wordt door de jury dat ik hem al uitkots voor hij maar 1 (dans)pas gezet heeft.
- Kourtni & Matt: Erg leuk imo. Sure, het was misschien niet mega-spectaculair maar ik vond het zeker beter dan vorige week en het is gewoon een leuk duo. Trouwens, Nigel is stom. Hij zat Matt wel mooi te bejubelen maar ondertussen Kourtni voor moddervet varken uit te maken.
- Courtney & Gev: Mwah... Ik vind ''Lost'' sowieso een ontzettend mooi nummer, dus daarmee hebben deze twee al een streepje voor. Maar de choreografie vond ik voor de rest weinig interessant. Ik dacht in het begin nog: '' Dit kan zo'n typische SYTYCD-dans worden die je je na 2 seizoenen nog steeds kunt herinneren.'' Maar helaas, het was niet zo. Voor de rest wel aardig gedanst, maar imo een beetje te veel credit gekregen.
- Katee & Joshua: Dit snap ik TOTAAL NIET. Sure, Tyce is leuk en aardig en geweldig en all that jazz (pun intended ), maar ZO geweldig dansten ze het niet hoor. Het was niet slecht, maar om nou zo compleet uit je dak te gaan omdat het zogenaamd MEGA-entertaining is... Ach ja, ieder z'n ding zal ik maar zeggen. Ik denk trouwens dat het feit dat ik Katee een enorm kutwijf vind m'n mening misschien enigszins beïnvloedt.
- Susie & Marquis: Wel aardig, niet spectaculair. Ik vond Susie erg goed, maar het geheel kwam niet echt overtuigend over. Misschien door het leeftijdsverschil? Dunno, maar ik denk dat ze wel enigszins terecht naar huis zijn gestuurd, al vond ik Susie wel lief.
- Kherrington & Twitch: Ugh... Hier wordt ik nou zo ziek van... Mooie choreografie met mooie kleding en dans en alles erop en eraan. Maar dit is gewoon een rip-off van een dans in de Australische versie van SYTYCD. Zie

En ligt het nou aan mij of gebruiken ze echt bij elke Waltz muziek van Celine Dion? Buiten dat allemaal vond ik ze allebei wel ontzettend goed. Het leukste koppel van dit seizoen vind ik.
- Comfort & Chris: Ach ja, het was wel aardig opzich... Ik verwachtte meer van Comfort, aangezien dit echt haar genre was, maar ik vond Chris best goed eigenlijk. En dan is zo'n reactie van Nigel (arrogante lul) echt ongepast.

Al met al een leuke week weer, al begon ik me wel een klein beetje te irriteren aan de juudges. Maar goed, Cat was weer heerlijk als vanouds, dus dat maakte veel goed.

Edit: Oei, iets te lange post...

[ Bericht 0% gewijzigd door Kantar op 25-06-2008 10:30:57 ]
  ESF Reporter woensdag 25 juni 2008 @ 07:35:17 #33
87554 Cee
Welluk?
pi_59667811
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 23:41 schreef Kantar het volgende:Ik moet wel zeggen dat Mark echt creepy is. En dan niet op een goede manier. Haha, maar opzich is dat ook wel weer interessant aan hem natuurlijk... Ik ben er trouwens van overtuigd dat Cee hem helemaal geweldig vindt, hij heeft duidelijk een case van Constantine/David Cook.

Bohemian Rhapsody-dans deed 't 'm. Alhoewel, ik vind hem niet 'hot' of zo. Twitch daarentegen, .
pi_59778702
Ben de aussie versie aan het downen nu. Leuke show
Wist niet dat dansen me zo kon raken. Soms zit je echt met beetje tranen te kijken als het echt mooi is.

Volgens mij moet er in NL toch ook wel kwaliteit zitten. Dansen is hier toch best populair? Wij hebben ook stijldansers en streetdancers in de wereldtop zitten.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_59779065

Hier is trouwens een video die nog wel op youtube staat van die Robert Muraine
pi_59871975
Wat me ook opvalt bij SYTYCD is de emotie. Ook bij de audities is er veel meer emotie bij de deelnemers. Het grote verschil is dan ook dat er veel minder 'losers' meedoen en veel meer mensen die dansen als vak zien. Oefenen, oefenen, oefenen. En uiteraard telkens afgewezen worden bij grote produkties waar ze dansers voor zoeken. Dan is zo'n show DE kans op roem.

Ik hoop dat het in NL toch niet weer zo'n kneuzenparade wordt met voornamelijk audities van mensen die niet kunnen dansen
  ESF Reporter donderdag 3 juli 2008 @ 21:37:03 #37
87554 Cee
Welluk?
pi_59875443
Ik houd m'n hart vast, Knipoogje. Als je ziet dat de danswereld bij SYTYCD USA al zo klein is (Chelsie en de familie Schwimmer connecties, Will en die zwierige jury-guru, Twitch in Hairspray dus bekend met Shenkman etc.) dan zal de nederlandse versie helemaal beladen zijn met René Froger dansers en Penny de Jager showballet meisjes. Niet dat ze niet goed zijn of zo. We zullen zien.

Voorlopig geniet ik nog even na van de Mia Michaels routines van de show van deze week, en shirtless Twitch. Yammie.
pi_59877440
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:37 schreef Cee het volgende:
Ik houd m'n hart vast, Knipoogje. Als je ziet dat de danswereld bij SYTYCD USA al zo klein is (Chelsie en de familie Schwimmer connecties, Will en die zwierige jury-guru, Twitch in Hairspray dus bekend met Shenkman etc.) dan zal de nederlandse versie helemaal beladen zijn met René Froger dansers en Penny de Jager showballet meisjes. Niet dat ze niet goed zijn of zo. We zullen zien.
Liever pro's dan goedwillende amateurtjes. Zowiezo ontkom je er niet eigenlijk aan. Om in de top van deze show terecht te komen moet dansen haast wel je beroep zijn of een uit de hand gelopen hobby. Geen Jim Bakkums hier gok ik.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:30:20 #39
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_59891061
Cat die Gev even een uitbrander geeft in de result show.. je zag dat ze ècht pissig en geschrokken was
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:36:06 #40
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59892858
Boo, ik heb per ongeluk m'n hele bericht ge-edit ipv te quoten. Weg berichtje! [/depressie]

Maar goed, lees verder (2 berichtjes naar beneden) om mijn reactie op de results-show te lezen.

[ Bericht 72% gewijzigd door Kantar op 05-07-2008 21:02:05 ]
pi_59894623
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:36 schreef Kantar het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat de regisseur het blijkbaar eindelijk doorkrijgt: bij zo'n show als SYTYCD is het wel handig als we gewoon beide dansers kunnen zien dansen en niet alleen maar close-ups krijgen.
Dat vind ik ook altijd raar, ook bij NL shows overigens. Een dansshow wordt gemaakt voor mensen die VOOR het podium zitten. Hiphop/dans/robot/whateverballroom moves worden daarop geoptimaliseerd. En dan wordt de tv kijker closeups of zwevende camera's gepresenteerd.

Dan dansen er 12 danser volledig synchroon naast elkaar en krijg jij een inzoomend schuin beeld van de rechterhelft, speels overspringend naar de linkerachterkant om te eindigen met een closeup van het gezicht van het leuke grietje
Denk verdomme na regisseur! Het beste beeld is die 12 dansers van voren die perfect synchroon dansen
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:00:57 #42
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59914485
quote:
Cat in dominatrix-mode!
Na het bekijken v/d results-show besef ik hoef idioot die opmerking was. Haha, ik verwachtte echt dat Gev iets doms tegen één van de andere dansers ofzo zou doen en dat Cat tegen hem zou uitvallen, maar nee hoor, Catje was gewoon bezorgd...

Leuke show was het, tof ook dat ze Robert Murraine teruggebracht hebben. Een battle tussen hem en die Phillip (?) zou me echt heel vet lijken, ik hoop echt dat ze dat voor de finale geregeld kunnen krijgen! Voor de rest is het wel jammer dat Matt en Kourtni weg zijn, maar ja, het is niet anders. Thayne zal volgende week wel volgen al heb ik geen idee wie v/d meisjes nou weggestuurd zal worden. Comfort of Jessica misschien? We zien het vanzelf wel.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:50:06 #43
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_60111873
quote:
Big news! It's announced that contestant Jessica King has suffered an injury and has been replaced by the recently eliminated Comfort Fedoke.
quote:
Courtney's with Joshua this week
bron: http://ausiellofiles.ew.com/
  ESF Reporter dinsdag 15 juli 2008 @ 07:40:49 #44
87554 Cee
Welluk?
pi_60113620
Woah!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:27:30 #45
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60130479
sorry voor jessica, maar ik ben eigenlijk best een huge fan van comfort! <
put
your
clothes
on!
pi_60225638
er is weer wat meer nieuws over de nederlandse versie:

De jury bestaat uit Dan Karaty, Euvegenia Parakhina, Jaakko Toivonen en Eszteca Noya. Wil je meer weten over de jury? Lees dan verder!

Aan So You Think You Can Dance werken grote namen uit de danswereld mee. Ook wordt het programma gemaakt in samenwerking met de makers van So You Think You Can Dance in de Verenigde Staten. Hieronder een overzicht met mensen waarmee wordt samengewerkt:

- Dan Karaty (Britney Spears, Kylie Minoque, MTV, SYTYCD USA)
- Jeff Thacker (producer SYTYCD USA, consultant)
- Ed Wubbe (Scapino ballet, choreograaf)
- Samuel Wuersten (docent, choreograaf, adviseur, dir. Holland Dance Festival)
- Lucia Marthas (Hogeschool Dansacademie Lucia Marthas)
- Nanine Linning (choreograaf)
- Roy Julen (choreograaf)
- Roel Voorintholt (dir. Introdans)
- Roemjana de Haan (choreograaf)
- Lloyd Merengo (HipHopHuis)
- Lars Schuijling, Roy Jonathans, John Agesilas, Nita Liem, Ben Bergmans, Reshmay Jankie e.v.a.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  zondag 20 juli 2008 @ 15:08:43 #47
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60225684
dat is goed nieuws! dan karaty is cool!!!
put
your
clothes
on!
  zondag 20 juli 2008 @ 16:08:49 #48
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_60226851
Lucia Marthas
  ESF Reporter zondag 20 juli 2008 @ 18:14:54 #49
87554 Cee
Welluk?
pi_60229119
huhhhh Huhhhh Dan Karaty! In Nederland?
*fap fap fap*
huhhhhhh!!!
  zondag 20 juli 2008 @ 22:12:48 #50
34891 melonovy
La Kutschie
pi_60233702
Ik zeg dat ze een hiphopformatie willen gaan creeeren met mannelijke dansers.
Het voelt goed hè?
A je to!
  ESF Reporter zondag 20 juli 2008 @ 22:21:34 #51
87554 Cee
Welluk?
pi_60233926
quote:
Op zondag 20 juli 2008 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lucia Marthas
Ik blijf bij die naam altijd van die über-blije Gooische kutkindertjes voor me zien die in van die Lucia Marthas-poses staan aan het eind van hun dansnummers.

Maar, dat boeit niet, Dan Karaty. I must get tickets.
pi_60251009
quote:
Op zondag 20 juli 2008 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lucia Marthas
ik dacht echt precies hetzelfde
I tried to tease it, but i just pissed it off
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:52:38 #53
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_60417294
SPOILERS for the July 30 performance episode:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILERS for the July 31 results episode:
*Lady Gaga is the musical guest.
pi_60428321
Dat die Will eruit gestemd werd. Dat was verreweg de beste danser van het stel
Voor Comfort was het gewoon haar tijd. Ze zat al in reservetijd...
  ESF Reporter zondag 3 augustus 2008 @ 12:32:11 #55
87554 Cee
Welluk?
pi_60524350

Dan

Deze is met de NL jury.

(Foto's van Dan's blog, niet van mezelf, I wish, m'n naam is geen CDP! )
  zondag 3 augustus 2008 @ 19:36:33 #56
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_60532434
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:02 schreef Jerruh het volgende:
nog niet zo ver met kijken maar dit was toch wel enorm.... prachtig!

Ben sprakeloos..
Gewoon supergoed!!
En mijn gehoor wordt erg vrolijk van het nummer..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:25:47 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60545537
Heb ik verdoerie seizoen 1, 2, 3 en 1 van Australie gevolgd (en nu dan seizoen 4 van USA)... wist ik toch potjandosie niet dat er hier een topic over was

Shame on me!

En ben ik nou de enige die Dan Karaty echt 3x niks vind?
(Niet dat ik auditie bij 'm ga doen, ook al pushed iedereen )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:30:58 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60545638
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:07 schreef Knipoogje het volgende:
Dat die Will eruit gestemd werd. Dat was verreweg de beste danser van het stel
Voor Comfort was het gewoon haar tijd. Ze zat al in reservetijd...
Will? Kwestie van heeeeeeele goede danser maar weinig persoonlijkheid die uitstraalt op TV. Waarbij ik niet zeg dat het een klootzak is, of een arrogante kwal of dat ie geen persoonlijkheid HEEFT, maar echt overkomen op TV deed ie mijns inziens niet. Enh dan vlieg je er uit zodra het publiek volledig mag gaan stemmen en de echte mindere er al uit zijn. Dat zag je andere seizoenen ook gebeuren.

Comfort... mee eens. Al vond ik de hiphop dans met Mark van afgelopen keer echt ZO ontzettend vet! DAAAAAMN!
L'Amour menaçant:
pi_60553414
die robot
AFC AJAX
  ESF Reporter maandag 4 augustus 2008 @ 22:48:58 #60
87554 Cee
Welluk?
pi_60562627
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:25 schreef Ang3l het volgende:
En ben ik nou de enige die Dan Karaty echt 3x niks vind?
Nee hoor, op verschillende (amerikaanse) fora wordt hij gezien als de mindere hip-hop choreograaf. Maar ik vind 'm gewoon zo damn cute.

Geruchten gaan trouwens rond dat Wade Robson volgend seizoen terug komt. Woeiiii!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:47:50 #61
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60627972

als dit geen emmy wordt...
put
your
clothes
on!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:21:09 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60629068
Ik vind die nieuwe choreografe Sonya Tayeh leuk
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter donderdag 7 augustus 2008 @ 21:25:30 #63
87554 Cee
Welluk?
pi_60637436
Die russische dans van Twitch en Joshua!
  ESF Reporter donderdag 4 september 2008 @ 21:40:20 #64
87554 Cee
Welluk?
pi_61386184
Ben ik gek of zie ik nergens een topic over de NL versie? Zit nu net te kijken op m'n recorder en my God wat een overenthousiasme over middelmaat. En Elize IS best wel een VERVELENDE presentatrice die de KLEMTOON extra aanDIKT door er HIPHOP handgebaren' bij te DOEN.
  donderdag 4 september 2008 @ 21:54:15 #65
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61386595
je mag er een topic over maken hoor! .
put
your
clothes
on!
  ESF Reporter donderdag 4 september 2008 @ 22:03:18 #66
87554 Cee
Welluk?
pi_61386899
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef Jerruh het volgende:
je mag er een topic over maken hoor! .
Vooruit dan maar. Komt er an.
  donderdag 4 september 2008 @ 22:05:15 #67
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_61386959
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:03 schreef Cee het volgende:

[..]

Vooruit dan maar. Komt er an.
laat maar. kansloos programma.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  ESF Reporter donderdag 4 september 2008 @ 22:10:38 #68
87554 Cee
Welluk?
pi_61387155
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef evert het volgende:

[..]

laat maar. kansloos programma.
Te laat.
Er zijn voor kansloze programma's zelfs hele subfora geopend dus dit kan er nog wel mee door.
  donderdag 4 september 2008 @ 22:15:21 #69
58921 Day
You can fly!
pi_61387318
Ik vind het juist een geweldig programma, maar aan de reacties hier te zien, zijn alleen Cee en ik enthousiast.

Cee, weet jij dan toevallig wie het nummer zingt, waarop het ballroomstel (blonde jongen haakte later af)danste? Mooi nummer!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 4 september 2008 @ 22:18:46 #70
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61387431
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef Day het volgende:
Ik vind het juist een geweldig programma, maar aan de reacties hier te zien, zijn alleen Cee en ik enthousiast.

Cee, weet jij dan toevallig wie het nummer zingt, waarop het ballroomstel (blonde jongen haakte later af)danste? Mooi nummer!
Ik vind het trouwens ook een leuk programma hoor. Beter dan veel talentshows met echte talenten en ik ben blij dat tot nu toe het amerikaanse concept is gehandhaafd. Dan karaty doet het leuk, die vrouw vind ik een beetje irritante stem hebben en die andere juryleden laten wel enthousiasme zien. er kwamen een aantal goeie dansers in beeld en het had ergens een serieuze ondertoon. Ik denk dat pas in de finale, na de bootcamp, naar voren komt wat voor goede show dit is.
put
your
clothes
on!
pi_61388167
Ik vond het echt heel gaaf! Blijf ook zeker kijken.
Go hard or go home
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:08:13 #72
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61764911
en weer terug naar de amerikaanse versie!

Joshua heeft cycle 4 gewonnen! Ik had liever gehoopt op katee, want die was me toch goed! Joshua was leuk omdat hij zo nederig was maar tegelijkertijd ook erg hardhitting kon dansen! Ik ben al lang blij dat courtney het niet is geworden... die maakte iig teveel fouten .
put
your
clothes
on!
  donderdag 25 september 2008 @ 13:19:42 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61902428
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:18 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens ook een leuk programma hoor. Beter dan veel talentshows met echte talenten en ik ben blij dat tot nu toe het amerikaanse concept is gehandhaafd. Dan karaty doet het leuk, die vrouw vind ik een beetje irritante stem hebben en die andere juryleden laten wel enthousiasme zien. er kwamen een aantal goeie dansers in beeld en het had ergens een serieuze ondertoon. Ik denk dat pas in de finale, na de bootcamp, naar voren komt wat voor goede show dit is.
Ik erger me dood aan die hiphop-debiel, met z'n irritante uitspraak ban "popping" en "locking" en dat overdreven yo yo yo gedoe

Qua kandidaten valt me de NL versie niet tegen.
L'Amour menaçant:
pi_61902588
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik erger me dood aan die hiphop-debiel, met z'n irritante uitspraak ban "popping" en "locking" en dat overdreven yo yo yo gedoe

Qua kandidaten valt me de NL versie niet tegen.
je weet weinig van dansen merk ik nu al.
AFC AJAX
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 25 september 2008 @ 13:27:07 #75
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_61902653
Courtney is lief

Maar goed, mijn favo's waren Twitch & Kherington.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 25 september 2008 @ 13:27:18 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61902664
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:24 schreef BonJovi het volgende:

[..]

je weet weinig van dansen merk ik nu al.
Mja, daarom dans ik zelf ook al zo'n 7 jaar en in die tijd heb ik niets geleerd (7 jaar hiphop/freestyle streetdance/NY House, 4 maanden moderne dans en als je vroeger ook nog meetelt 2,5 jaar ballroom en latin)

Waar slaat die opmerking nou weer op?

Ik weet heus wel wát 't is, maar ik erger me aan zijn overdreven hippe gedoe en uitspraak.
Of doel je op mijn opmerking over de kwaliteit van NL? Heb seizoen 1-4 van USA gezien en 1 van AUS en daar haalt NL het nog lang niet bij, maar ik had het veel en veel erger verwacht.
L'Amour menaçant:
  donderdag 25 september 2008 @ 21:36:14 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61915737
*LOL* Zie ik net 1 van m'n leraren bij die breakdancers
Ajoeppiiiieeee! (die met dat gele shirt die op de breakdancer afvloog die een 2e kans kreeg)
Heb heb 'm alleen nog geen auditie zien doen
L'Amour menaçant:
  donderdag 21 mei 2009 @ 04:50:49 #78
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_69251417
hier is het US topic gebleven!
Morgen dus 2 uur lang het begin van SYTYCD seizoen 5.
Adam Shankman, Shane Sparks èn Wade Robson zijn terug dit seizoen
EN:
Seizoen 6 begint in september al! Vanaf komend seizoen zal SYTYCD USA te zien zijn tijdens de herfst ipv zomer!
Ben benieuwd hoe ze dat combineren met Canada en NL die soms uit de zelfde pool choreografen vissen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:43:15 #79
148174 Kantar
TV junkie.
pi_69260704
Hmm, moet nog steeds season 4 even inhalen (al weet ik wel wie gewonnen heeft... ), maar ik heb er al wel heel veel zin in! Dit vind ik zoveel leuker dan Idol!
  ESF Reporter donderdag 21 mei 2009 @ 20:43:35 #80
87554 Cee
Welluk?
pi_69271818
Wordt echt een overdosis Dance met de NL versie er ook bij in de herfst. Ik heb er weer zin in! De auditie rondes zijn niet altijd m'n favoriet maar ik vind het zooitje juryleden een verademing vergeleken met de AI jury. Dan hopelijk weer in z'n element (meer dan in NL).
Wade Robson terug!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:29:59 #81
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_69295860
Ik ben pas op 1/3e maar wat een plezier is het om Nigel, Mary en vooral Cat weer te zien!
"It's okay, dry cleaning, DRY CLEANING!!!!!!!" Hands down het beste moment so far.
Dat male ballroom couple: Hell no dat die ene hetero is; dream on baby
Ik snapte wel wat Mary bedoelde met het wisselen van de rollen in die dans...
Die broertjes waren schattg en die jongste eigenlijk wel erg yummy

[ Bericht 24% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 22-05-2009 17:11:09 ]
  ESF Reporter vrijdag 22 mei 2009 @ 19:09:32 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_69300410
Ik moest er even inkomen, maar na 30 seconden was ik weer helemaal into SYTYCD-sferen! En jawel, weer 3 keer bijna zitten janken.

Jammer dat de oudste van die broers niet doorgingen, die vond ik in z'n auditie leuker om te zien dan de gast uit Japan. Die zat maar gewoon een beetje te wapperen en stoempen.

Disclaimer: ik weet helemaal niks van dansen, kan 't zelf amper dus baseer mijn mening alleen op het feit of ik het entertaining/mooi vond. Dus misschien is het technisch wel tientallen keren beter, ik zie het vaak niet.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 00:06:11 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69312586
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben pas op 1/3e maar wat een plezier is het om Nigel, Mary en vooral Cat weer te zien!
"It's okay, dry cleaning, DRY CLEANING!!!!!!!" Hands down het beste moment so far.
Ja heerlijk! CAT
quote:
Dat male ballroom couple: Hell no dat die ene hetero is; dream on baby
Ik snapte wel wat Mary bedoelde met het wisselen van de rollen in die dans...
Ja ik ook. je bent een man, dus doe geen vrouwenrol na.
Maar toch vond ik Nigell's commentaar een beeeetje op ;t randje.
Dat heb ik in de australische SYTYCD ook al een paar keer gedacht.
Maar goed, 't zal wel
quote:
Ow daar ben ik nog niet ff verder kijken!

[ Bericht 3% gewijzigd door Ang3l op 23-05-2009 00:17:33 ]
L'Amour menaçant:
  zaterdag 23 mei 2009 @ 00:16:34 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69313023
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef Ang3l het volgende:

Ow daar ben ik nog niet ff verder kijken!

Ok I get what you mean!
L'Amour menaçant:
  zaterdag 23 mei 2009 @ 00:20:45 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69313184
Ik vind Sonya Tayeh trouwens briljant om naar te kijken als judge. Ze springt af en toe bijna van d'r stoel af of glibbert er vanaf alsof ze klaarkomt. Zo boordevol emotie als dat mens is Heerlijk om te zien!
L'Amour menaçant:
pi_69320767
ben nu aan t binnehalen, vanavond effe kijken
wel lekker dat je zo van ai gelijk door kan schuiven naar sytycd
genieten!
pi_69325154
Even ter info. Timor Steffens 2e geworden bij so you think you can dance (Nederland), zit bij DE 12 dansers van de aankomende Michael Jackson concerten.

Echt knap van hem, leuk dat een Nederlander zoiets voor elkaar krijgt.
pi_69339498
Jammer dat die zombie danser niet doorging. Vond het niet zo sterk wat ze lieten zien, maar die ene, Storyboard P, doet echt bizarre dingen. Die kan ook gewoon goed poppen. Zo iemand als hij heb ik nog niet dansen.

Volgens mij krijgt hij het nog voor elkaar om de nieuwe dans 'mutating' populair te krijgen.

vrijdag 29 mei 2009 @ 00:11:22 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69511615
TRAVIS

Ohh......
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter vrijdag 29 mei 2009 @ 07:26:34 #90
87554 Cee
Welluk?
pi_69514790
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:11 schreef Ang3l het volgende:
TRAVIS

Ohh......
Zo reageerde ik ook!
"Wacht effe....hoor ik daar de intro van...nee..nee. Yeahhh!"

Die tapdans-broers vond ik erg leuk, vooral de jongste broer, vorig jaar vond ik het al zo jammer dat hij de top 20 niet haalde. Hopelijk dit keer meer geluk.

Even ter info voor de rest: gisteravond is er weer een aflevering geweest (de laatste auditie-aflevering van SYTYCD). Ik ga 'm vanavond even lekker bekijken.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:28:48 #91
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69524424
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:26 schreef Cee het volgende:

[..]

Zo reageerde ik ook!
"Wacht effe....hoor ik daar de intro van...nee..nee. Yeahhh!"

Die tapdans-broers vond ik erg leuk, vooral de jongste broer, vorig jaar vond ik het al zo jammer dat hij de top 20 niet haalde. Hopelijk dit keer meer geluk.

Even ter info voor de rest: gisteravond is er weer een aflevering geweest (de laatste auditie-aflevering van SYTYCD). Ik ga 'm vanavond even lekker bekijken.
Hij was weer geweldig. Er zitten een paar mooie verhalen in.
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:56:13 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69525307
Ik vind die verhalen juist altijd een beetje emo-tv "laten we die eruit llichten want dat scoort!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 19:07:06 #93
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69534255
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind die verhalen juist altijd een beetje emo-tv "laten we die eruit llichten want dat scoort!
Ik bedoelde meer in algemene zin, van 'zielige' verhaaltjes tot grote mafkezen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:43:44 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69564447
Adam Shenkman's auditie was briljant
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter zaterdag 30 mei 2009 @ 23:58:23 #95
87554 Cee
Welluk?
pi_69564729
Ik vind het mooie van dit programma, dat heel veel audities van slechte dansers die wél serieus denken dat ze kunnen dansen, niet compleet afgezeken worden door de jury. Ze geven kritiek, zeggen waar het op staat, maar het lukt dan toch meestal wel om de kandidaat met een goed gevoel naar huis te laten gaan. Zoals bij dat dikke meisje.

En ik ben erg benieuwd naar season 6 nu om te zien hoe die 17-jarige jongen het ervan af brengt.
  zondag 31 mei 2009 @ 00:08:56 #96
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69564931
Die 17jarige auditie bracht tranen in m'n ogen. Godversodeju zeg!
L'Amour menaçant:
  zondag 31 mei 2009 @ 00:09:15 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69564944
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 23:58 schreef Cee het volgende:
Ik vind het mooie van dit programma, dat heel veel audities van slechte dansers die wél serieus denken dat ze kunnen dansen, niet compleet afgezeken worden door de jury. Ze geven kritiek, zeggen waar het op staat, maar het lukt dan toch meestal wel om de kandidaat met een goed gevoel naar huis te laten gaan. Zoals bij dat dikke meisje.

En ik ben erg benieuwd naar season 6 nu om te zien hoe die 17-jarige jongen het ervan af brengt.
Ik vond Tyce wel een beetje gemeen nichterig grof in afl 2.
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter zondag 31 mei 2009 @ 00:19:57 #98
87554 Cee
Welluk?
pi_69565162
Oh ja, Tyce probeerde inderdaad wel een beetje té geforceerd gemeen te doen. Alsof hij al die steken onder water had ingestudeerd.nOf misschien is ie wel echt zo en in dat geval is het echt een Albert Verlinde in twintigvoud.
  zondag 31 mei 2009 @ 00:33:30 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69565497
Ja zo leek het wel ja!

Oh, die gecombineerde auditie van de jongen (die meteen al door was vanwege vorig jaar) en dat meisje was MOOI! Dat kon al echt een routine zijn van de live shows!
L'Amour menaçant:
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:15:23 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69718962
Travis...
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter donderdag 4 juni 2009 @ 22:39:40 #101
87554 Cee
Welluk?
pi_69720314
Oh God ik kijk er nu al tegenop om de onvermijdelijke Splitsing van de twee Broadway Broers aan het eind van de show van vanavond te zien.
Ik vind ze zo ongelofelijk leuk.
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:20:33 #102
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69722279
Tony

Ik ben een jankwijf!
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter vrijdag 5 juni 2009 @ 23:30:55 #103
87554 Cee
Welluk?
pi_69757740
Ik heb ook gejankt.
Evan.

Wat gingen ze soms snel door de kandidaten heen zeg, in sommige montages. Zelfs bij de mensen die we in de top 20 terug gaan zien.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 01:29:07 #104
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69760538
TONYYYYYYYYYYYY He made it!!!!!!

*kijkt verder*

Oeh, Mia kan wel erg .... direct zijn zeg.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:11:59 #105
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69850980
Jaaaa! Eindelijk een forum waar ik mijn gedachten over SYTYCD kwijt kan! Ben al sinds season 2 HE-LE-MAAL verslingerd eraan en baalde er altijd van dat ik maanden niets kon lezen over SYTYCD omdat ik in Egypte woon en de seizoenen veel (maanden) later worden gebracht op tv. Bij seizoen 4 ben ik dan ook per ongeluk te weten gekomen dat Joshua zou winnen ondanks heel voorzichtig surfen erover.. Maar goed dat maakt nu niet meer uit, want ik kan nu de afleveringen neerladen (:P) en meteen kijken! Heb gisteren het kiezen van de top 20 gezien, kom ik strax nog op terug..

Heb ook beide seasons van Australië gezien, en ook die van Canada. Van Australië vond ik vooral het eerste seizoen fantastisch, zoals al eerder gezegd van dezelfde kwaliteit bijna als de USA show. Soms dacht ik zelfs, hier kan USA wat van leren Ook de judges vind ik daar cool, haha (Matt en Jason). Canada vond ik erg onprofessioneel, al zaten er SUPER dansers tussen (Nico ). Maar de opnames en alles, zo verschrikkelijk amateuristisch.. Toch was het ook leuk om te zien, ik ben nu eenmaal gek van Dance

De NLse versie heb ik jammer genoeg niet gezien en weet niet of dat nog gaat gebeuren. Ik vind ze nergens online en op tv zal het hier helemaal niet komen. Wel jammer (weet overigens niet of het een succes was?). Maar dat geeft niet. Ten slotte gaat er uiteindelijk helemaal niets boven de USA-versie

Oh nog even over Cat Deeley: IRRI haha. Maar las al in de vlugte dat sommigen van jullie daar anders over denken

Ga nu even teruglezen en dan nog ff wat gedachtes opschrijven over de top 20!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Saeramir op 09-06-2009 07:52:27 ]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:29:25 #106
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69851058
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:19 schreef Kantar het volgende:
Ik heb het al gedownload maar nog steeds geen tijd gehad om het te kijken. Ik moet eerst even nog de laatste twee afleveringen van de Australische versie kijken, voor ik weer naar Cat Deeley ga kijken. Iemand anders die de Aussie versie ook volgt/gevolgd heeft? Het is echt net zo leuk als de US versie, met af en toe zelfs veel betere choreografie. Anywho, eerst dus maar even kijken wie Australia's favourite dancer gaat worden.
mijn favoriet was Demi Maar aangezien Jason maar bleef hameren dat het publiek moest voten voor "the best dancer" was het onmogelijk dat zij zou winnen. Toch vind ik juist dat zij is waar deze show voor gemaakt is.. Rhys vond ik in het begin ongelofelijk irri!! Maar in de loop van de afl steeds cooler
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:31:56 #107
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69851072
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:23 schreef Kantar het volgende:

- Dat ventje met de rare armen. Ik ben even z'n naam kwijt (Philip?) maar hij was vorig jaar in ieder geval ook auditie komen doen. Maar goed, erg leuke auditie weer en hopelijk schopt hij het ver.

CHBEEEEEEEEEEEEEEEEEB!!!!!!! (trouwens niet zijn uiterlijk want dat vind ik maar zijn personality )

[ Bericht 0% gewijzigd door Saeramir op 09-06-2009 07:51:55 ]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:32:53 #108
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69851079
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:26 schreef Jerruh het volgende:
ik heb de australische versie grotendeels bekeken en daarin zitten een hoop talentjes! henry de ballroomdancer vond ik geweldig!
Ik vond Henry ook geweldig vanaf het moment dat ie zijn haar afschoor
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:34:51 #109
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69851092
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik wacht het moment af waarop ik Mary Murphy's gekrijs niet meer uit kan staan. Maar tot nu toe valt het, na 3 hele seizoenen, nog altijd mee.
whahaah, ik vind het nog steeds geweldig, dat mens
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:37:07 #110
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69851110
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:29 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat vind ik ook altijd raar, ook bij NL shows overigens. Een dansshow wordt gemaakt voor mensen die VOOR het podium zitten. Hiphop/dans/robot/whateverballroom moves worden daarop geoptimaliseerd. En dan wordt de tv kijker closeups of zwevende camera's gepresenteerd.

Dan dansen er 12 danser volledig synchroon naast elkaar en krijg jij een inzoomend schuin beeld van de rechterhelft, speels overspringend naar de linkerachterkant om te eindigen met een closeup van het gezicht van het leuke grietje
Denk verdomme na regisseur! Het beste beeld is die 12 dansers van voren die perfect synchroon dansen
Vreselijk!!! Ik erger me er elke keer weer aan, vond dat vooral erg ergerlijk tijdens seizoen 3. Zooo dom
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:42:01 #111
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69851139
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SUPER YUMMIE!!!!!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:43:36 #112
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69851149
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Adam Shenkman's auditie was briljant
Jaaaa errug leuk
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:47:34 #113
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69851179
zo ik heb dit topic even volgespammed kom later vandaag nog ff terug om het over de top 20 te hebben! hopelijk gaat dit topic een beetje lopen want zoals je al kunt merken, ik vind het heerlijk om mede-liefhebbers te hebben gevonden!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:06:24 #114
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69851318
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 07:11 schreef Saeramir het volgende:
. Canada vond ik erg onprofessioneel, al zaten er SUPER dansers tussen (Nico ).
Ik vond Canada qua dans 1 vd besten, en het amateurisme van de show zelf is me niet opgevallen (itt die NL show... vre-se-lijk)
L'Amour menaçant:
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:17:12 #115
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69851420
ja ik vond de dans ook erg goed, maar ik weet niet wat het was.. Het camerawerk ofzo? Die presentatrice? (Leah)
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:17:20 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69851421
Ik hoop niet dat ik het hiermee verspoiler.... aan de andere kant... dit IS het USA topic en het is al een aantal dagen bekend...

The Top 20!!

KUPONO

KAYLA

ADE

JANETTE

TONY

ASHLEY

PHILLIP

JEANINE

JASON

KARLA

EVAN

ASUKA

MAX

CAITLIN

JONATHAN

RANDI

BRANDON

PARIS

VITOLIO

MELISSA

L'Amour menaçant:
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:33:00 #117
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69851614
Neeee super juist! erg leuk om ze allemaal zo op een rijtje te zien. Gisteren dus de laatst uitgekomen afl gezien. Ik vond het heel erg zielig voor die Japanse jongen, ben zijn naam kwijt, dat ie niet een tijdje zijn contract bij het Ballet mocht uitstellen. Heb wel een traantje gelaten voor hem, hij was ook erg briljant vond ik.

Verder, mijn favorieten:

Philip Chbeeb!
Ongelofelijk die jongen. Was al een favo van mij van vorige seizoenen en vond het heel erg dat ie niet mee kon doen door longontsteking. Toen hij terugkwam op de auditie vond ik het jammer dat ie niet op het podium zou verschijnen, maar meteen een ticket kreeg.. Maar toen kwam dat adembenemende nummer van hem en dat vriendinnetje van hem. Zooo mooi, had niet misstaan in de show zelf vond ik. Prachtige combi van zijn pop-lock stijl en haar contemporary. De tranen stonden me in de ogen van ontroering toen ik het zag. Heb het nog een aantal keer overgezien, en vind het de beste auditie van dit jaar.
Voor mij is hij een absolute favoriet ook om te winnen. Hij heeft al bewezen dat ie met een meisje kan dansen en zelfs kan liften. Ik hoop zooo dat ie het goed doet!!

Evan Kasprzak
Ten eerste: Zoooo'n schatje!! Zoooo'n lieverd! En zoooo'n leuke danser! Ik hoop zooo dat ie andere stijlen op kan pakken, met zijn aparte lichaam, doet een beetje aan Joshua denken? Beetje gedrongen, hou ik wel van, haha. Ben erg benieuwd hoe het gaat. Zijn audities zijn echt super, ik ben gek van die stijl. Zijn broer was overigens ook super. Vond het erg jammer dat er geen plaats was voor hem. Hopelijk komt ie volgend seizoen weer terug en dan weet ik bijna zeker dat ie wél de top 20 haalt..

Dit zijn mijn 2 favorieten. Zal als ik strax terugkom nog wel wat schrijven over de rest
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:10:46 #118
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69852176
Ik ga voor Kupono omdat ik zij auditie erg mooi vond. En ik ben het er niet mee eens dat ie z'n rare haar heeft afgeknipt... ik vond het JUIST bijzonder, itt de conservatieve juryleden

En Tony... Tony met gebrek aan techniek maar met een overdosis aan charisma!

Qua meiden..... Asuka denk ik, maar ze zeggen me verder nog vrij weinig.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:12:24 #119
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69852207
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:33 schreef Saeramir het volgende:
Neeee super juist! erg leuk om ze allemaal zo op een rijtje te zien. Gisteren dus de laatst uitgekomen afl gezien. Ik vond het heel erg zielig voor die Japanse jongen, ben zijn naam kwijt, dat ie niet een tijdje zijn contract bij het Ballet mocht uitstellen. Heb wel een traantje gelaten voor hem, hij was ook erg briljant vond ik.

Verder, mijn favorieten:

Philip Chbeeb!
Maar toen kwam dat adembenemende nummer van hem en dat vriendinnetje van hem. Zooo mooi, had niet misstaan in de show zelf vond ik. Prachtige combi van zijn pop-lock stijl en haar contemporary. De tranen stonden me in de ogen van ontroering toen ik het zag. Heb het nog een aantal keer overgezien, en vind het de beste auditie van dit jaar.

Dat vond ik idd ook een ERG mooie auditie ja

De auditie waarbij ik tranen kreeg was niet van dit seizoen, ook niet van dit land. Dat was de clown van Australia Season 2. Hoe hette ze ook alweer? Melody of zoiets? Nee.... uh.... wel een vreemde naam. Ze mocht daarna in de live show ook haar performance doen met een live koor! ZO mooi!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:35:07 #120
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69855871
Forever!!!!!

Ik heb mijn plaats wel gevonden op dit forum
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:42:16 #121
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69856104
O ja, Forever!
Ohh wat was dat mooi zeg....

Volgens mij hebben we beide zowat alles wel gevolgd
USA seizoen 1 t/m 4, Australia 1 en 2 en Canada.

Er zijn nog wel andere landen, zoals Zweden meen ik, maar dat trekt me niet zo.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:52:57 #122
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_69856476
Ik ben via youtube aan het kijken. Elke episode bestaat uit tien delen, en twee delen ervan zijn er niet. En nu zijn ze ook nog van youtube af vanwege schending van blablabla...

Hoe kijken jullie?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:59:27 #123
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69856724
zal je ff pmen Turbomuis
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:05:33 #124
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69856952
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:42 schreef Ang3l het volgende:
O ja, Forever!
Ohh wat was dat mooi zeg....

Volgens mij hebben we beide zowat alles wel gevolgd
USA seizoen 1 t/m 4, Australia 1 en 2 en Canada.

Er zijn nog wel andere landen, zoals Zweden meen ik, maar dat trekt me niet zo.
Jaaaah, medestander

Ik heb idd alles intensief gevolgd. Ben er echt gek van. Heb zelf geen dansachtergrond maar had altijd willen dansen maar zie dat nu niet zo snel gebeuren haha (moeder van 2 kleine kids). Maar weet dankzij de show echt vrij veel af nu van de verschillende stijlen. Als ik ik iets volg, wil ik nl ook alles weten

Heb jij een dansachtergrond?

Trouwens, als die andere landen een NLse of Engels ondertiteling zouden hebben, zou ik het ook volgen!!!!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:07:30 #125
6067 Turbomuis
pi_69857026
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef Saeramir het volgende:
zal je ff pmen Turbomuis
dank!

Vanaf nu ook wat meer posts hiero van mij denk ik
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:15:29 #126
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69857319
gezellie
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:22:12 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69857527
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Jaaaah, medestander

Ik heb idd alles intensief gevolgd. Ben er echt gek van. Heb zelf geen dansachtergrond maar had altijd willen dansen maar zie dat nu niet zo snel gebeuren haha (moeder van 2 kleine kids). Maar weet dankzij de show echt vrij veel af nu van de verschillende stijlen. Als ik ik iets volg, wil ik nl ook alles weten
Ik vond tot nu toe de NL wel echt de slechtste. Niet eens de dansers, want bijd e audities dacht ik " O, dit kan nog best wta worden!" maar vooral de dansen zelf vond ik matig. Hebben we dan zulke slechte choreografen? Alhoewel seizoen 1 van USA ook wel echt de minste was. Opstartproblemen wellicht.

En de show zelf... camerawerk, presentatie, lichten etc was echt ENORM irrritant.
quote:
Heb jij een dansachtergrond?
7 jaar hiphop/freestyle streetdance
1 jaar contemporary
2.5 jaar ballroom & latin

Dat eerste doe ik nog steeds, dat tweede was een project van een jaar en dat laatste is inmiddels wel 10 jaar geleden
quote:
Trouwens, als die andere landen een NLse of Engels ondertiteling zouden hebben, zou ik het ook volgen!!!!
>... daar heb je dan weer gelijk in
L'Amour menaçant:
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:22:37 #128
6067 Turbomuis
pi_69857541
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Saeramir het volgende:
gezellie
Tot nu toe (ik ben aan het einde van ep. 3) in een notedop:
*Sonia is gaaf
*Mary krijst
*Te veel tranentrekkende verhalen is niet leuk
ie dansende broer en zus waren engig
*Waarom denken sommige mensen dat ze kunnen dansen?
*Tiffany (zonder nek) was gaaf
*Ik vind het te gek! (en zie ook dat het niveau in Nederland helemaal niet minder is)
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:58:24 #129
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69858656
Wow Ang, jij hebt al wat afgedanst

Ik heb wel een beetje gelogen, season 1 heb ik wel gezien maar heel snel achter elkaar en weet er dus geen details meer van. Weet nog wel dat het idd de nodige opstartproblemen had..

Ook zo cool: Dat er in de herfst alweer een nieuwe SYTYCD is!!! hoeven we niet zo lang te wachten haha.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:59:26 #130
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69858695
En die dansende broer en zus.. meer dan engig
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:04:09 #131
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69858844
O ja, 5 en 6 meteen achter elkaar he
En dan NL nog!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:13:43 #132
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69859172
Dan nog wat over de andere dansers..

Randi, Karla, Jeanine, Ashley kan ik me niet meer goed voor de geest halen?! Mss dat ik de vorige afleveringen nog een keer kijk..

Caitlin vind ik ietwat irri Kayla ook een beetje. Maar mss komt dat nog.

Asuka en Janette, allebei supersexy!

Melissa, leukke balerina! heb ik het nou goed dat SYTYCD USA nog geen ballerina op de show gehad heeft? itt Canada en Aus?

Paris, lelijk gezicht, mooie danseres

Kupono, vond hem té weird met zijn haar, ben blij dat ie het eraf heeft gehaald. Hij doet me wat denken aan Rhys.

Tony Maar zal niet lang meedoen denk ik..

Brandon, iets in wat Mia zegt over hem is waar, he annoys me soms. Ik weet ook niet wat het is, die onnozele lach? Maar wel een fantastische auditie met Mary's beroemde: "If you dont make it to the top 20 I think I'll just die this year"

Jason, Max, Vitolio, Ade en Jonathan kan ik me ook niet meer goed herinneren

Oh ik kan niet wachten, nog 2 daagjes
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:18:02 #133
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69859337
Vitolio weet ik inmiddels weer, die Haitische met zijn 'diarhea moment' haha. Goede danser.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:24:01 #134
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69859544
Jason weet ik ook weer, die met dat leuke baardje.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:26:42 #135
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69859635
En Randy weet ik ook weer, die van die Unitards (of hoe je dat ook schrijft)
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:29:59 #136
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69859741
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:24 schreef Saeramir het volgende:
Jason weet ik ook weer, die met dat leuke baardje.
Ja, dat is er nu dus af
L'Amour menaçant:
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:31:55 #137
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69859811
he dat is jammer, nu is het een beetje een gladde
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:32:24 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69859833
Mia was wel echt heel erg hard tegen Brandon he
En Mr Buck buck BUCK was ook niet bepaald positief.
Dat krijg je als anderen hem enorm ophemelen misschien.......

Kupono's haar moet weer terug!!!!

http://myrealitytelevisio(...)ght-on-kupono-aweau/

L'Amour menaçant:
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:41:04 #139
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69860154
Ja ik vind ook dat Mia erg hard was en ook wat misplaatst.. Maar toch krijg ik ook een beetje dat gevoel bij hem, weet niet waarom..

En Kapuno's haar moet absoluut wegblijven
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:44:05 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69860255
Mia kan bij mij weinig verkeerds doen
L'Amour menaçant:
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:46:23 #141
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69860348
Bij mij ook niet, ben verliefd op haar werk geworden sinds de Sunflower-dans en vind bijna alles wat ze maakt mooi
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:55:03 #142
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69871684
ben op t moment season 4 aan het herkijken, leuk hoor. De vorige keer dat ik het keek, was het rond mijn bevalling en heb ik dus veel dingetjes gemist of zijn langs me heen gegaan..
  ESF Reporter dinsdag 9 juni 2009 @ 19:56:27 #143
87554 Cee
Welluk?
pi_69873905
Stelletje fanatiekelingen hier! Welkom!

Ik vind Mia een beetje te veel 'boven iedereen' staan met haar manier van doen. En haar vroegere choreografiën vond ik interessanter dan het eeuwig gefladder over het podium dat ze de laatste tijd maakt. Sorry, heb ook geen dansachtergrond dus wat voor adepten zal worden gezien als pure kunst en techniek gepaard in een huzarenstukje dans, zie ik dan als gefladder. Can't help it.

Vind het ook jammer dat Kupono z'n haar af moest knippen. Ik denk dat het meer vanwege het feit is dat hij anders té veel vergeleken zou worden met Mark Kanemura van S4. Beetje zelfde haar, uit Hawaii, zelfde stijl en -niet verrassend- ze kennen elkaar.

Wel grappig trouwens dat dit topic al best oud is en de titel nog slaat op Muraine maar nu gewoon kan gelden voor Chbeeb.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:28:39 #144
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69888089
Ik hoop dat dit topic lekker blijft lopen nog 1 dagje tot de eerste echte show!!

Ik was dus ook geen fan van Mark van vorig seizoen. Niet zo gek dat ik dat ook niet van Kapuno ben dan haha.

En het kan zéker voor Chbeeb ja! Eigenlijk zou de titel moeten worden veranderd, ik weet niet of dat nog kan? en anders moeten we dit topic maar snel volkletsen en een nieuwe starten

Wie vinden jullie trouwens beter? Chbeeb of Murraine? Ikzelf Chbeeb, ik vind dat ie meer emotie toont dan Murraine.. Maar dat kan ook zijn omdat ik die laatste auditie van hem heb gezien met dat meisje?! *gaat nog een keer kijken*

heb gisteren voor het eerst de auditie van Will van vorig seizoen gezien. Nou dat was toch heel wat anders dan de danser die hij in de show was! Gek hoor.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:30:42 #145
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69888119
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Mia was wel echt heel erg hard tegen Brandon he
En Mr Buck buck BUCK was ook niet bepaald positief.
Dat krijg je als anderen hem enorm ophemelen misschien.......

Kupono's haar moet weer terug!!!!

http://myrealitytelevisio(...)ght-on-kupono-aweau/

[ afbeelding ]
Die lijkt een beetje op Rocks van THC alleen dan fag.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:53:28 #146
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69888709
Jaaaaaa, wat is het toch een heerlijk programma hè? Ik heb de laatste weken alle US-seizoenen erdoorheen gejaagd en ga nu met Australië beginnen.

Hoewel ik van een paar dansers erg gecharmeerd ben geraakt ben ik vooral fan van de jury/choreografen. Zelden opzettelijk bitchy en bijna altijd goede opbouwende kritiek. Nigel en Debbie zijn de ervaren rotsen in de branding. Mary vond ik eerst verschrikkelijk maar nu vind ik haar een maffe, lieve vrouw. Mia is raar maar eerlijk en nogal briljant. Lil' C is hilarisch met zijn onbegrijpelijke gefilosofeer van de straat. Maar mijn favoriet is toch wel Shankers (Adam Shankman), heerlijke gilnicht maar een enorme softy. De andere choreografen/juryleden zijn ook allen goed te pruimen, al vind ik Dan Karaty niks (gladjakker en zijn choreografieën zijn ook niet echt bijzonder) en Wade Robson (komt hij nog terug dit seizoen?) is echt weird, maar heeft wel de Hummingbird & The Flower van Jaimie & Hok gemaakt...

Dit seizoen ben ik vooral benieuwd hoe Jason, Vitolio, Tony, Phillip en natuurlijk het overgebleven Broadway-broertje Evan het er vanaf gaan brengen. De dames vind ik nog iets minder in het oog springen, maar ik kijk vooral uit naar Janette en Asuka.
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:04:04 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69888985
Ik deel je mening over Dan

EN over de dames, die zijn me nog niete cht opgevallen. Ligt ook aan de screentijd die ze krijgen tijdens de audities. Komt nog wel goed denk ik.
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:04:47 #148
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69888998
Wade Robson ROCKS!!!!!!! Ik vind zijn choreografieën briljant! En heb idd gehoord dat ie terugkomt dit seizoen Mijn favo is toch wel van Sarah en Jesus in season 3. Geen woorden voor.

Ook ik deel je mening over Dan Karaty. Op zich niets mis met hem, maar vind de meeste van zijn choreografieën niet echt speciaal..

Hier ook hetzelfde gevoel bij de dames, niet heel veel speciaals. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd al een mannen-fan ben geweest in het dansen

Ga zo nog ff verder met season 4 (ben bij afl 4)
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:06:53 #149
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69889060
Oh ja, weet je wie ik heel graag terug wil zien? Ooooh kan niet op zijn naam komen. Een wat nichterige judge in season 2 en dacht ook 3. Die een keer zei: "I'm crying inside"... mmmmmm even googlen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:07:56 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69889096
De vossendans van Wade voor Lacey & Sabra werd anders flinkt afgekraakt omdat ie te vaag was.... EN Wade... mja... weet je, je herkent altijd als een dans van Wade is. Altijd dezelfde soort beweging en houding (behalve die vossendans). En op zich is dat wel leuk, een soort stempel, maar soms denk ik wel eens: Kom eens met wat anders!!! (al kwam ie dus met wat anders en werd dat neergesabeld).
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:09:02 #151
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69889132
Brian Friedman, ik weet t weer..
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:12:58 #152
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69889255
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:07 schreef Ang3l het volgende:
De vossendans van Wade voor Lacey & Sabra werd anders flinkt afgekraakt omdat ie te vaag was.... EN Wade... mja... weet je, je herkent altijd als een dans van Wade is. Altijd dezelfde soort beweging en houding (behalve die vossendans). En op zich is dat wel leuk, een soort stempel, maar soms denk ik wel eens: Kom eens met wat anders!!! (al kwam ie dus met wat anders en werd dat neergesabeld).
Mmmm... Kan het me niet goed meer herinneren en dat is een slecht teken Maar ik vind die stempel dus geweldig. Vind al zijn werk in die stijl ongelofelijk amusant. Hij heeft toch ook Ramalama Bang Bang gedaan?
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:20:14 #153
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69889458
Ja die stijl bedoel ik dus juist, Ramalama Bang Bang. Dat schokkende zombie achtige armenlangsjelijfhangende..... dat tikkeltje bizarre... dat komt in vrijwel iedere dans van hem terug. In het begin vond ik 't supergaaf, zeker Ramalama Bang Bang, maar na 5 seizoenen had ik wel zoiets van "Ja... nu weet ik 't wel hoor". Een beetje een vastzittende plaat. Een goeie plaat dat wel, maar ook een goeie plaat wordt dan vervelend.
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:22:00 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69889507
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:09 schreef Saeramir het volgende:
O die krullennicht

Ik hoop op veel van onderstaande:

Sonya Tayeh
Tabitha & Napoleon
Mia Michaels

L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:26:22 #155
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69889650
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O die krullennicht

Ik hoop op veel van onderstaande:

Sonya Tayeh
Tabitha & Napoleon
Mia Michaels

Ik ben niet zo'n fan van Tabitha en Napoleon.. kweenie waarom, haat ze niet ofzo maar vind ze niet zo heel erg speciaal..
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:28:49 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69889735
Ik vind juist dat ze hele speciale dingen maken. Wel heel poppy, maar wel altijd leuke verhalen, gimmicks etc die de optredens spectaculair maken.
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:03:42 #157
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69890762
Tabitha en Napoleon vind ik ook een beetje nietszeggend eerlijk gezegd. Sonya Tayeh maakt fantastische excentrieke dingen, maar ik vond haar wel een beetje overdreven emotioneel bij de afgelopen audities. Nigel had er op een gegeven moment geloof ik ook een beetje genoeg van ha ha. Shane Sparks moet toch ook wel even vermeld worden, al word ik niet zo heel gauw enthousiast van hip hop. En Jean-Marc Genereux... die VW van Kherington en Twitch voor zijn gehandicapte dochtertje... toen had ik ook wel even een Adam Shankman-moment thuis op de bank.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:11:51 #158
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_69891015
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef Malahide het volgende:
Tabitha en Napoleon vind ik ook een beetje nietszeggend eerlijk gezegd. Sonya Tayeh maakt fantastische excentrieke dingen, maar ik vond haar wel een beetje overdreven emotioneel bij de afgelopen audities. Nigel had er op een gegeven moment geloof ik ook een beetje genoeg van ha ha. Shane Sparks moet toch ook wel even vermeld worden, al word ik niet zo heel gauw enthousiast van hip hop. En Jean-Marc Genereux... die VW van Kherington en Twitch voor zijn gehandicapte dochtertje... toen had ik ook wel even een Adam Shankman-moment thuis op de bank.
Shane Sparks vind ik persoonlijk geweldig, net als LIl' C. Toch wel hele energieke choreografen met een mooie persoonlijkheid. Mya vind ik ook geweldig maar ze heeft op een of andere manier iets elitairs over zich heen. De enige die ik eigenlijk minder vind is Dan, meer omdat ik hem in zijn commentaar en zijn rol als choreograaf redelijk arrogant vind...
put
your
clothes
on!
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:14:28 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69891117
Mja.... die VW.... ik weet het niet. Alsof iedere choreograaf nu ff voor de kijkcijfers een persoonlijk trauma gaat liggen verwerken in een dans. De dansers bedanken de choreograaf voor de eer en scoren, Mary huilt, de kijkers stemmen. Mia had ook al zo'n dans met Neill voor haar vader. Het komt bij mij allemaal een beetje emo-tv-geforceerd over eerlijk gezegd.
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:16:01 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69891178
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef Jerruh het volgende:
De enige die ik eigenlijk minder vind is Dan, meer omdat ik hem in zijn commentaar en zijn rol als choreograaf redelijk arrogant vind...
Ik vind Dan vervelend sexistisch. Alleen maar commentaar over hoe geil het wijf er wel niet uitziet.
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:18:23 #161
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69891255
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Mja.... die VW.... ik weet het niet. Alsof iedere choreograaf nu ff voor de kijkcijfers een persoonlijk trauma gaat liggen verwerken in een dans. De dansers bedanken de choreograaf voor de eer en scoren, Mary huilt, de kijkers stemmen. Mia had ook al zo'n dans met Neill voor haar vader. Het komt bij mij allemaal een beetje emo-tv-geforceerd over eerlijk gezegd.
Ach ja, choreografen zijn ook kunstenaars hè, die stoppen hun sores in hun werk. Afgezien van de lading was het sowieso een mooie dans. Tuurlijk lag het er in die twee voorbeelden die je geeft errug dik bovenop, maar ik laat me soms graag even meeslepen. Ik persoonlijk jank dan weer niet bij Spoorloos...
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:21:05 #162
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69891339
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind Dan vervelend sexistisch. Alleen maar commentaar over hoe geil het wijf er wel niet uitziet.
Volgens mij zit hij altijd op een kussentje achter de jurytafel. Vooral als hij bij Mia in de buurt zit valt het op dat hij formaat tuinkabouter is. Ego en lengte staan niet in verhouding bij Dan. Komt hij trouwens weer naar NL voor de nieuwe serie? Beste fans, wie zouden we liever zien als afgevaardigde uit de US (Adam )?
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:26:47 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69891537
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:21 schreef Malahide het volgende:

Ego en lengte staan niet in verhouding bij Dan.
Ik denk het juist wel, omgekeerd evenredig. Hij gebruikt zijn ego om de lengte te compenseren. In seizoen 1 had Blake ook echt enorm commentaar op Dan, dat werd door Dan niet gewaardeerd en ff in de show nog vermeld. Uiteindelijk zit Blake wel als choreograaf en jurylid in de volgende seizoenen That must hurt.
quote:
Komt hij trouwens weer naar NL voor de nieuwe serie? Beste fans, wie zouden we liever zien als afgevaardigde uit de US (Adam )?
Iig geen Dan. Nigel en Mary lijkt me te veel gevraagd.
Adam zou wel leuk zijn ja Tyce vind ik.... te gemaakt vals nichterig, eigenlijk pas sinds dit seizoen.
Ik vind hem tijdens de audities echt irritant en bewust gemeen zonder dat het iets toevoegde.
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:28:49 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69891602
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:18 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ach ja, choreografen zijn ook kunstenaars hè, die stoppen hun sores in hun werk. Afgezien van de lading was het sowieso een mooie dans. Tuurlijk lag het er in die twee voorbeelden die je geeft errug dik bovenop, maar ik laat me soms graag even meeslepen. Ik persoonlijk jank dan weer niet bij Spoorloos...
Ik snap dat choreografen kunstenaars zijn en zonder persoonlijk leed is er geen kunst zeggen ze wel eens, maar de Amerikaanse TV moet dat natuurlijk weer enorm uitmelken en aandikken en er heerlijke emo-tv van maken waarbij de dansers heel nep meehuilen met het trauma en zo de emoties van de kunstenaar channellen en zich enorm anagegrepen voelen en het hele publiek meejankt en o o o voor ze stemt want het was toch zo zielig.

Ik vind het een beetje overgedramatiseerd en gekunsteld voor de stemmen en de kijkcijfers
Sowieso lijkt het dat nu ieder seizoen 1 choreograaf wel zijn leed moet verwerken op tv.
Ben benieuwd wie het dit jaar wordt met de emo-choreo
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:46:32 #165
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69892234
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef Ang3l het volgende:
In seizoen 1 had Blake ook echt enorm commentaar op Dan, dat werd door Dan niet gewaardeerd en ff in de show nog vermeld. Uiteindelijk zit Blake wel als choreograaf en jurylid in de volgende seizoenen That must hurt.
Alleen in Canada toch (Blake)? Hoewel vervelend menneke die Blake, zei hij wel over Dan wat iedereen eigenlijk denkt maar niet hardop durft te zeggen. Hilarisch was dat en Dan was not amused. Het heeft Blake wsl. wel de zege gekost in seizoen 1, want hij was veruit de beste danser maar the people loved to hate him.
quote:
Iig geen Dan. Nigel en Mary lijkt me te veel gevraagd.
Adam zou wel leuk zijn ja Tyce vind ik.... te gemaakt vals nichterig, eigenlijk pas sinds dit seizoen.
Ik vind hem tijdens de audities echt irritant en bewust gemeen zonder dat het iets toevoegde.
Het Nederlandse seizoen 2 en US season 6 zullen wsl. gelijktijdig gaan lopen, dus misschien wel helemaal geen US-inbreng... of ze sturen Karaty toch, aangezien ze toch meerdere betere hiphop-choreografen hebben .
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:53:15 #166
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69892450
Misschien, het zou raar zijn he, heeft de NL SYTYCD wel eens.......... een NL jury !!!!!
OMG! Dat zou nieuw zijn!

Whehe, ja Dan is expendable in de USA dus mag in NL gaan zitten waar ie de vrouwen lekker vindt
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:55:35 #167
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69892533
Misschien heeft Barry Stevens nog een gaatje... .
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:37:39 #168
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69894072
Shane Sparks
niet echt een fan van, veel van hetzelfde voor mij.. Maar ook ik, moet ik zeggen, word niet zo heel snel enthousiast van hip hop. Het moet echt een verhaallijn hebben of een beetje lyrical zijn, dan vind ik het prachtig.

Jean Marc Genereux
vind het zo'n gladde.. vooral als judge in de Canadese serie?! maar zijn choreo is

Emo-choreo
ik heb dat gevoel ook wel hoor, dat ze inspelen op de mensen hun emoties.. Maar moet eerlijk zeggen, dat het bij mij dus echt werkt, want zit dan te huilen op de bank hoor meestal zijn het ook mooie stukken..

Lil'C
= cool maar ben niet zo'n Krump-fan

Blake
Moet season 1 nog eens gaan kijken.. Kan me hem dus helemaal niet meer herinneren als danser
En volgens mij heeft bij USA nog nooit als judge of choreograaf gewerkt idd?

Tyce
Idd vals gemeen nichterig het hele imago dat ik bij hem had is nu verdwenen
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:38:51 #169
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69894111
net trouwens de auditie van Evan van vorig seizoen gezien
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:53:45 #170
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69894671
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef Saeramir het volgende:

Jean Marc Genereux
vind het zo'n gladde.. vooral als judge in de Canadese serie?! maar zijn choreo is

Glad is ie zeker ja
Maar ik heb ook erg met 'm moeten lachen in Canada.

Ach canada was sowieso al leuk omdat Nico er in zat.
Godsammesakkersodeju zeg........
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:00:32 #171
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69894918
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ach canada was sowieso al leuk omdat Nico er in zat.
Godsammesakkersodeju zeg........
IDD
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:01:53 #172
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69894961
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:09 schreef Saeramir het volgende:
Lees net ergens dat hij dit jaar terugkomt . Nu Wade Robson nog hopelijk...
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:03:57 #173
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69895029
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:01 schreef Malahide het volgende:

[..]

Lees net ergens dat hij dit jaar terugkomt . Nu Wade Robson nog hopelijk...
waar waar WAAR??? las je dat?
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:07:58 #174
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69895160
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:03 schreef Saeramir het volgende:

[..]

waar waar WAAR??? las je dat?
Op YouTube, bij een serie leuke backstage clipjes van de nieuwe kandidaten. 'k Zal hier de linkjes plaatsen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:11:41 #175
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69895274
Asuka & Adé

Paris & Jason

Melissa & Kupono

Jeanine & Evan

Caitlin & Jonathan

Karla & Max

Ashley & Vitolio

Randi & Phillip

Kayla & Tony

Janette & Brandon

Het gay-gehalte is wel opmerkelijk hoog dit jaar .

[ Bericht 20% gewijzigd door Malahide op 10-06-2009 13:19:02 ]
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:13:18 #176
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69895324
oh wat ontzettend leuk zeg, dank je wel!!! ga ze meteen bekijken!
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:23:32 #177
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69895719
Het was me even onduidelijk of dit nu de koppels zijn voor de eerste weken, maar uit het interview met Max & Karla blijkt van niet. We zullen het snel genoeg zien! Ik begin trouwens te begrijpen waarom Mia en Lil' C zich aan Brandon stoorden. Oeee, die gaat mijn favoriet niet worden, dat weet ik nu al. En Vitolio (zie, ik ga weer voor de sob-story ).
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:28:34 #178
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69895877
oh dat wilde ik dus net vragen, of dit de koppels zijn! heb net die van Evan en Jeanine gezien en ben blij van niet (aangezien ik Evan liever in iets anders dan hip hop wil zien ). Vond het ook al niet des SYTYCD om dit nu al te verklappen..
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:57:27 #179
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69896933
ik vind Brandon ook met de dag irritanter worden

ik begrijp juist dat het wél de koppels zijn?? iets van, 'we'll help each other out'?
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:02:37 #180
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69897136
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:57 schreef Saeramir het volgende:
ik vind Brandon ook met de dag irritanter worden

ik begrijp juist dat het wél de koppels zijn?? iets van, 'we'll help each other out'?
Ik heb ze nu alletien bekeken en een paar stellen zeggen dat ze hopen dat ze aan elkaar gekoppeld worden, dus ik denk toch dat dit niet de koppels zijn zoals we ze de eerste weken gaan zien. Wel verwarrend, want nu heb ik echt al van die stelletjes in mijn hoofd zitten .
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:04:27 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69897201
Hmmz, ik zal die filmpjes thuis eens gaan bekijken dan
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:13:53 #182
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69897544

Meer goed nieuws: Wade Robson is back en 'onze' Louis van Amstel is geboekt voor latin/ballroom .
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:14:51 #183
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69897578
ja ik denk toch dat je gelijk hebt idd.. ben erg benieuwd. kan nu écht niet meer wachten tot de show pfff.. strax ff uitrekenen wanneer het onze tijd wordt uitgezonden en dan de eerste de beste neerlaad aanzetten
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:17:19 #184
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69897663
ik moet ook maar eens gaan youtuben
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:17:26 #185
107445 Jajong
Hadouken!
pi_69897673
Ik ben verliefd op dat ene jurylid chickie. Sonya ofzo.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:18:25 #186
107445 Jajong
Hadouken!
pi_69897713
Zit ik dan in dit topci te posten als enige dude.

.
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:18:35 #187
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69897721
Sonya Tayeh

L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:19:08 #188
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69897746
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:18 schreef Jajong het volgende:
Zit ik dan in dit topci te posten als enige dude.

.
Nee
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:19:46 #189
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69897764
Op YouTube gooit deze persoon de shows er meteen na de uitzending in perfecte kwaliteit op (tipje voor de liefhebbers). Morgenvroeg bij het ontbijt lekker kijken .
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:20:44 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69897799
Kijken via youtube vind ik echt vervelend
Al die stukjes. EN ik wil ze voor de "heb" hebben.
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:24:09 #191
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69897926
Gewoon afspeellijst aanzetten, nergens last van . Ik hou niet van downloaden (lees: ik snap het nog steeds niet en ben te lui om het uit te zoeken ).
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:40:36 #192
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69898496
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee
wou net zeggen haha
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:47:35 #193
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69898719
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:19 schreef Malahide het volgende:
Op YouTube gooit deze persoon de shows er meteen na de uitzending in perfecte kwaliteit op (tipje voor de liefhebbers). Morgenvroeg bij het ontbijt lekker kijken .
he, bedankt! ga dat zeker doen. En dan daarna rustig neerladen
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:13:16 #194
107445 Jajong
Hadouken!
pi_69899508
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Sonya Tayeh

[ afbeelding ]
Ja .
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee
Oh. Enige hetero dude? .
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:21:39 #195
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69899740
dat zou best eens kunnen

wie denken jullie dat er gaat winnen??? ik ga iig voor een man, ik vind de vrouwen allemaal minder charismatisch. ik denk echt Evan en dat is niet omdat ik op hem ben. Denk echt dat het publiek hem massaal gaat knuffelen!
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:25:53 #196
107445 Jajong
Hadouken!
pi_69899872
Ik ga voor die Afrikaan.
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:37:31 #197
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69900235
die Abe?
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:40:57 #198
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69900352
oeps Adé lol
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:53:46 #199
107445 Jajong
Hadouken!
pi_69900756
Nee Vitolio
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:01:02 #200
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69901050
oh maar die is toch uit Haiti?
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:27:57 #201
107445 Jajong
Hadouken!
pi_69902149
Maakt niet uit. Voor mij is 't een Afrikaan.
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:39:37 #202
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69902613
uuhh.. oookay?
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:55:24 #203
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69903233
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:13 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ja .
quote:
Heerlijk wijf

[..]

Oh. Enige hetero dude? .
Uhm, ja, dat zou dan weer wel kunnen
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:58:12 #204
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69903348
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:21 schreef Saeramir het volgende:
dat zou best eens kunnen

wie denken jullie dat er gaat winnen??? ik ga iig voor een man, ik vind de vrouwen allemaal minder charismatisch. ik denk echt Evan en dat is niet omdat ik op hem ben. Denk echt dat het publiek hem massaal gaat knuffelen!
Vind ik nog een beetje vroeg om te zeggen omdat er een boel zijn die geen of weinig aandacht hebben gekregen tijdens de afleveringen. Geen idee hoe die dansen dus, of "zijn". Voorlopig heb ik Tony en Kupono (ik moet steeds aan Final Fantasy denken, "Kupo") als favoriet, maar heel erg onderbouwd is dat niet.
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:01:25 #205
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69903461
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:
(ik moet steeds aan Final Fantasy denken, "Kupo")

KUPO

Zie je, ook een raar dingetje op zijn hoofd.
Hij had dat haar nooit af moeten knippen
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:37:43 #206
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69906470
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Vind ik nog een beetje vroeg om te zeggen omdat er een boel zijn die geen of weinig aandacht hebben gekregen tijdens de afleveringen. Geen idee hoe die dansen dus, of "zijn". Voorlopig heb ik Tony en Kupono (ik moet steeds aan Final Fantasy denken, "Kupo") als favoriet, maar heel erg onderbouwd is dat niet.
neuh, onderbouwde voorspellingen kun je gewoonweg nog niet doen, maar het is toch leuk om lekker uit de lucht gegrepen uitspraken te doen
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:38:06 #207
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69906482
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

KUPO

Zie je, ook een raar dingetje op zijn hoofd.
Hij had dat haar nooit af moeten knippen
LOL
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:50:25 #208
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_69914659
Hete spoilers voor vnv:
UPDATED SPOILERS!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:05:12 #209
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69924263
Ik heb het net gezien!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super show!!!
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:29:45 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69924937
Ik moet tot vana... nee, MORGENavond wachten
L'Amour menaçant:
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:34:16 #211
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69925084
WOW! Wat een eerste show. Ongelooflijk sterke top 20. Enkele grote favorieten kwamen (nog) niet helemaal uit de verf, en een paar tot nu toe onopvallende kandidaten maakten een verpletterende indruk. Here my two cents:

Jeanine & Phillip: geweldig, goede match, vooral Phillip enorme stage presence. Jeanine kan heel ver komen, mooi meisje. Toffe choreo van Tabitha & Napoleon.

Asuka & Vitolio: cheesy Tyse Diorio-choreo, idee was leuk maar het werkte niet helemaal, dansers konden nauwelijks laten zien wat ze kunnen. Vind dit (nog) geen leuke match, Asuka is óf verlegen óf een beetje een ijskonijn.

Karla & Jonathan: gewoon een lekkere chacha, hard iets harder/scherper gemogen. Jonathan is een cutie, hij straalde zowat van het podium af. Toch vraag ik me af of ze het gaan redden tussen al het dansgeweld van deze show.

Randi & Evan: wat een schatjes en allebei fantastische dansers. Een van de best gematchte koppels. Mooie choreo van Tyse, heel geloofwaardig en met passie gedanst.

Paris & Tony: weinig indrukwekkend. De choreo vond ik helemaal niks en ze stonden absoluut niet samen te dansen. De zwakste dans van de avond, maar Tony blijft nog wel even hangen, die gaat vast heel veel meisjesstemmen krijgen.

Kaitlin & Jason: hun Bollywood zag er superingewikkeld uit, maar heel sterk uitgevoerd. Jason is één van mijn favorieten, wat een mooie danser is dat. Toch had dit niet de wow-factor van Joshua & Katee's Bollywood van vorig jaar.

Janette & Brandon: hele mooie choreo van Louis van Amstel, Janette is één van mijn favoriete meiden en Brandon deed het ook erg goed. Ik blijf het een irritant kereltje vinden, maar dansen kan hij wel.

Ashley & Kupono: de terugkeer van Wade Robson. Het is altijd erop of eronder met zijn choreos en deze deed mij helemaal niks. Best goed gedanst, maar too weird. Lijkt me ook niet in je voordeel werken om bij je eerste dans verstopt in een kostuum op het podium te verschijnen. Herkenbaarheid, jeweets?

Melissa & Adé: mijn eerste reactie: ieeeee, Richard Marx en een windmachine, cheesy! Maar absoluut briljant gedanst, vooral die lift! Een van de best bij elkaar passende koppels en allebei fantastische dansers. Ben heel benieuwd hoe ver zij gaan komen en hoe zij bv gaan hiphoppen en krumpen.

Kayla & Max: what the hell! Hoe kan iemand die nooit ballroom heeft gedanst zo'n samba dansen! Wat een danseres. Natuurlijk bofte ze met Max als partner. Ik vraag me af wat Max nog meer kan. Leuke jongen maar niet iemand die er snel uit zal springen.

Geen idee wie er vanavond uitgaan !
  donderdag 11 juni 2009 @ 11:39:25 #212
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69929345
Ben ik dan ook

Heeeel toevallig had ik een aantal PRECIES dezelfde opmerkingen als jij Malahide! Wel leuk om te lezen.

Ga het ook ff per paar doen..

Jeanine & Phillip
Ooooh.. Ik moest dus een traantje laten. Het deed me echt denken aan mij en mijn man, vooral in het begin, toen ze beiden aan het woelen waren 'in bed', omdat ze een ruzie niet hadden opgelost. Phillip is zooo'n heerlijke jongen in dit genre, beetje zelfde genre als in de auditie samen met Ariel he? Lyrical hip hop. En moet mijn mening over Tabitha en Napoleon dus meteen herzien Heerlijk stuk, als de kids strax slapen is dat het eerste nummer dat ik nog een keer ga bekijken.. Ook Jeanine was gewoon erg goed, maar mijn ogen gaan toch naar Phillip. Vond het trouwens erg knap dat T&N de verleiding om Phillip's truukjes erin te verweven, hebben kunnen weerstaan. En ook zonder trukendoos is ie gewoon super

Asuka & Vitolio
Jammer hoor. Broadway kan zo super zijn en ik vond ze beiden erg zwak.. Terwijl ik ze beiden erg goede en charismatische dansers vind, maar zoals de judges idd zeiden, geen personality te vinden in dit stuk..

Karla & Jonathan
Aardige cha cha, sexy ook. Jonathan is een beetje te glad en jongensachtig voor mijn smaak.. Maar gewoon een goede dans. Ben het met je eens Malahide dat ze grote kans hebben om ondergesneeuwd te worden..

Randi & Evan
Sorry can't help it. Evan was al een heerlijke jongen voor de show begon, en nu vind ik hem nog heerlijker haha. PRACHTIG stuk zeg. Zooo mooi gedanst en ook veel humor eromheen (over de man van Randi). Adembenemend. Ik hoef me dus nog niet te gaan schamen voor mijn mening; Evan is nog beter dan ik had verwacht, hij zal deze ronde heus niet doorkomen door zijn leuke uitstraling - maar gewoon omdat ie mega goed heeft gedanst Enige waar ik me nu al een beetje zorgen over kan maken, is zijn lengte (zag ik nu pas goed toen ie naast Cat stond). Voor nu heeft ie een korte partner, maar strax in de top 10....?

Paris & Tony
Saaie hip hop Kan er niet veel meer over zeggen. En Tony is nou toch ook niet zo'n lekkerd dat mensen dáárvoor gaan stemmen??!!

Kaitlin & Jason
PRECIES wat jij ook zegt Malahide: Leuk gedanst, goed gedaan maar had NIET de impact die Kate en Joshua hadden vorig seizoen. Dat was veeeel meer down en dirty, gingen veeeel dieper door de knieën, was veeeel moeilijker dan deze routine. Ik vind eigenlijk dat de judges dat wel hadden mogen zeggen ipv ze de hemel in te prijzen, want het kán toch niet anders dan dat ze dat op hebben gemerkt? Maar verder een super amusante dans en heb me goed vermaakt. Blijf alleen Kaitlin wat irri vinden

Janette & Brandon
Zolang Brandon zijn mond houdt, is ie niet irri Prachtige dans. Mooie glijdende foxtrot, heel elegant uitgevoerd, allebei super gedanst. Bij dit soort klassieke ballroom dansen heb je altijd het risico dat het saai en eentonig is, maar dit was absoluut niet zo.

Ashley & Kupono
Daar ga ik nóg een keer, maar Malahide je haalt dus weer de woorden uit mijn mond: té weird. Zo weird dat het niet leuk was voor mij. Wat de muziek te maken had met crash test dummies snap ik ook niet. En je hebt een goed punt dat dit ook niet goed was voor de herkenbaarheid van de dansers. Juist in de eerste show zouden ze duidelijk gepresenteerd moeten worden. Op zich interessant gedanst, maar ben er niet weg van. Jammer, Wade Robson heeft het beter gedaan in het verleden..

Melissa & Adé
Adé!!!! Wow wat een man! Had in het begin echt zoiets van, wat moet Bernie Mac hier Maar wat een danser! Wat een spieren! Hij tilt Melissa op alsof het een veertje is! Vooral die lift dat ze in spreidstand van achter naar voor zijn hoofd wipt, briljant! Erg mooi!! Voor mij was het geen speciaal paar dit, maar vanaf nu ga ik ze met andere ogen volgen!

Kayla & Max
Leuk leuk!! Idd heeft Max (nog) niet het kaliber van Dmitri of Pasha, maar dat kan nog komen! Erg sexy! En idd danste Kayla alsof ze in een ballroom geboren is

Camerawerk: veeeel beter dan vorig seizoen, veel minder close ups!!

Cat: lelijke jurk (sorry hoor!) maar goed gepresenteerd.

Judges: Mary lekkere gillerd, en die opmerking over Botox Adam Shankman, lekkere emo-softie, Nigel, nuchter en goed.

Wat een heeeeerlijke show om het seizoen mee te beginnen!

Mijn voorspelling voor vanavond: Paris & Tony, Ashley & Kupono, Asuka & Vitolio in the Bottom Three. Ik zou zeggen bij de vrouwen, dat Paris de meeste kans heeft om eruit te gaan, bij de mannen weet ik het nog zo niet. Ik schat toch Kupono..

Nou morgenochtend weer SYTYCD kijken, dat is nadat ik de show van vandaag nog een keer of wat heb gekeken
  donderdag 11 juni 2009 @ 11:41:03 #213
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69929402
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet tot vana... nee, MORGENavond wachten
waarom?????
  donderdag 11 juni 2009 @ 11:42:07 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69929443
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:41 schreef Saeramir het volgende:

[..]

waarom?????
Hij stond vanochtend nog niet op de site, en vanavond kan ik niet kijken omdat ik een date heb.
Dus na de uitslag zal ik ff dit topic vermijden totdat ik het zelf gezien heb
L'Amour menaçant:
  donderdag 11 juni 2009 @ 11:59:36 #215
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69930155
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hij stond vanochtend nog niet op de site, en vanavond kan ik niet kijken omdat ik een date heb.
Dus na de uitslag zal ik ff dit topic vermijden totdat ik het zelf gezien heb
Het is écht goed te bekijken op Youtube! ben er ook geen fan van en wil hem ook Hebben, maar ik kon niet wachten! en dan zie ik wel wanneer ie op de site staat..
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:33:55 #216
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69940675
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Het is écht goed te bekijken op Youtube! ben er ook geen fan van en wil hem ook Hebben, maar ik kon niet wachten! en dan zie ik wel wanneer ie op de site staat..
Het vervelende van YouTube is nu echter dat ze van sommige clips het geluid blokkeren ivm copyright. Zóóó irritant. Daarom heb ik bij Janette en Brandon de muziek er zelf maar bijgeneuried… . Helaas hierdoor ook Mary's botox-opmerking gemist, maar vanwege het feit dat ze hier zelf grappen over maakt kan ze bij mij nu helemaal niet meer stuk, zo naar de Hot Tamale Train die Mary . En OMG I love Adam Shankman!

Wat grappig dat we het zo eens zijn Saeramir, ben benieuwd of dat zo blijft . En inderdaad, Adé lijkt op Bernie Mac!! Geweldig! Oeeee, was het maar vast morgenochtend. Zal ik toch een gokje wagen voor de ‘bottom three’? Asuka & Vitolio, Ashley & Kupono en Karla & Jonathan. Tony heeft de harten van het publiek vooraf al gestolen met zijn ‘journey’ .
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:43:50 #217
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69941142
even snel: op het profiel van die man zelf, kun je de video wél met geluid kijken!!!!!!!! tenminste, dat was vanochtend zo..
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:48:47 #218
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69941356
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:43 schreef Saeramir het volgende:
even snel: op het profiel van die man zelf, kun je de video wél met geluid kijken!!!!!!!! tenminste, dat was vanochtend zo..
Helaas kan dat inmiddels ook niet meer...

edit: inmiddels ander clipje gevonden, WOW, die foxtrot was echt geweldig. En Mary , ik kwam niet meer bij.

[ Bericht 28% gewijzigd door Malahide op 11-06-2009 17:00:12 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:59:29 #219
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69941835
neee?? jammer zeg. dan zal ik toch maar wachten tot ik hem kan neerladen dat ik met mijn man ga kijken.

Eigenlijk hoop ik dat Tony eruit gaat, maar ik denk het niet. vind hem echt de minste van het hele stel denk ik.

En ik ben zeker een fan van Bernie Mac geworden
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:19:16 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69942705
*Neerlaad aanzet *
L'Amour menaçant:
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:19:41 #221
6067 Turbomuis
pi_69949734
Het heeft niet echt met het dansen zelf te maken, maar toch ff: het voel me in de nl versie al op, en nu zie ik het bij de amerikaanse audities ook weer; wat is dat toch voor iets vaags om een broek aan te trekken met 1 lange en 1 korte pijp???
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:34:10 #222
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69952968
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:19 schreef Turbomuis het volgende:
Het heeft niet echt met het dansen zelf te maken, maar toch ff: het voel me in de nl versie al op, en nu zie ik het bij de amerikaanse audities ook weer; wat is dat toch voor iets vaags om een broek aan te trekken met 1 lange en 1 korte pijp???
Thatz street, ya know ...
  ESF Reporter donderdag 11 juni 2009 @ 22:02:42 #223
87554 Cee
Welluk?
pi_69954352
Geweldige eerste 'live'show, heb weer met verbazing gekeken en in een deuk gelegen om de meligheid en vooral hilariteit van Mary! Ik snap nog steeds niet dat ik haar nog niet beu ben met haar geschreeuw. Ik blijf het tolereren. En dan die botox-opmerking...veeg me op.

Volgens mij is het exit Asuka en d'r partner (sorry, naam even kwijt), en dat terwijl ik Asuka net als een van de grootste kanshebbers inschatte.

Leuk dat er ook een beetje neerlands trots meedoet in de vorm van Van Amstel.

En ik ben het met jullie eens, de Wade-choreo's zijn te veel geforceerd 'uniek', ik mis de Sexy Back's en Ramalama's.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:26:11 #224
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69955491
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef Cee het volgende:
Geweldige eerste 'live'show, heb weer met verbazing gekeken en in een deuk gelegen om de meligheid en vooral hilariteit van Mary! Ik snap nog steeds niet dat ik haar nog niet beu ben met haar geschreeuw. Ik blijf het tolereren. En dan die botox-opmerking...veeg me op.
Same here. De eerste keer dat ik haar zag ergde ik me dood aan haar, vond het zo'n vreselijk gemaakt, strakgetrokken Amerikaans wijf, en dat hysterische gekrijs ging door merg en been, maar binnen een paar afleveringen was ik helemaal om. Ik vind haar nu geweldig en eigenlijk een hele lieve, gepassioneerde vrouw.
quote:
Leuk dat er ook een beetje neerlands trots meedoet in de vorm van Van Amstel.
Ja, fantastisch hè? Ik ben wel een beetje trots op onze Lowietje, die danst en draait toch maar mooi choreografietjes in elkaar voor al die dansshows (SYTYCD, Dancing With The Stars)
  vrijdag 12 juni 2009 @ 00:12:51 #225
6067 Turbomuis
pi_69959648
En wederom niet over het dansen...

Regelmatig zie je de leader voorbij komen. Ik dacht telkens al vaag iets te zien wat zeker in Amerika niet kan. Dus ff met een filmprogje aan de gang om het framepje duidelijk te kunnen zien, en ja hoor...

Sjees, waar let ik op zeg

[ Bericht 6% gewijzigd door Turbomuis op 12-06-2009 00:19:27 ]
  ESF Reporter vrijdag 12 juni 2009 @ 07:26:47 #226
87554 Cee
Welluk?
pi_69962133
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:12 schreef Turbomuis het volgende:

Regelmatig zie je de leader voorbij komen. Ik dacht telkens al vaag iets te zien wat zeker in Amerika niet kan. Dus ff met een filmprogje aan de gang om het framepje duidelijk te kunnen zien, en ja hoor...

[ afbeelding ]

Dat niemand dat eerder gezien heeft.

De uitslag van deze week:
SPOILER
  vrijdag 12 juni 2009 @ 07:45:22 #227
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69962234
Zal die van mij ook ff in een spoiler zetten, kan ik dat later altijd nog weghalen.
SPOILER
Heb trouwens de eerste show neergeladen en ga hem zo met manlief eens even bekijken in goede kwaliteit
  vrijdag 12 juni 2009 @ 07:46:33 #228
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69962243
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:12 schreef Turbomuis het volgende:

[ afbeelding ]

vrijdag 12 juni 2009 @ 07:47:58 #229
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69962249
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef Cee het volgende:
En ik ben het met jullie eens, de Wade-choreo's zijn te veel geforceerd 'uniek', ik mis de Sexy Back's en Ramalama's.
OOOOH ja, Sexy Back!!! Super was dat
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:00:08 #230
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69962325
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 07:45 schreef Saeramir het volgende:
Zal die van mij ook ff in een spoiler zetten, kan ik dat later altijd nog weghalen.
SPOILER
We're good girl . Terechte uitslag, de solo's van allebei waren slecht en ik zag in alletwee weinig ontwikkeling zitten. De andere vier kandidaten hebben volgens mij veel meer potentie om te groeien in de competitie. Saeremir, ga je ook punten geven voor de muzikale act? Mijn God, wat was door voor een bagger, die 'zingende/rappende' Dik Trom? Ik vind de muzikale intermezzo's overigens vaak heel belabberd bij SYTYCD. Die tangodansers waren wel oké, al heb ik wel betere gezien .

En... die still uit de leader . Geloof mijn ogen bijna niet. Sowieso, geen onderboks dragen als je danst in zo'n piepklein gevalletje . Aangezien ik van nature wantrouwig ben heb ik het zelf even gecheckt in de leader, en inderdaad... wie belt Amerika?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:04:31 #231
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69962369
dubbelpost
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:08:10 #232
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69962397
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:00 schreef Malahide het volgende:

[..]

We're good girl . Terechte uitslag, de solo's van allebei waren slecht en ik zag in alletwee weinig ontwikkeling zitten. De andere vier kandidaten hebben volgens mij veel meer potentie om te groeien in de competitie.
We zijn het weer eens
quote:
Saeremir, ga je ook punten geven voor de muzikale act? Mijn God, wat was door voor een bagger, die 'zingende/rappende' Dik Trom? Ik vind de muzikale intermezzo's overigens vaak heel belabberd bij SYTYCD. Die tangodansers waren wel oké, al heb ik wel betere gezien .
Dik Trom Ik heb werkelijk geeeen idee hoe ie het deed, ik sla die stukjes echt 99% vd keren over. Juist omdat het idd meestal bagger is.
Die tangodansers heb ik een stukje van gezien, en idd vond ik er niet heel veel speciaals aan. Heb wel spectaculairdere routines gezien tijdens de show van de contestants zelf
quote:
En... die still uit de leader . Geloof mijn ogen bijna niet. Sowieso, geen onderboks dragen als je danst in zo'n piepklein gevalletje .
Jammer dat haar gezicht er niet op staat Hoe vaak zou haar spul nu al op de tv vertoond zijn????
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:35:42 #233
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69962729
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:08 schreef Saeramir het volgende:
Hoe vaak zou haar spul nu al op de tv vertoond zijn????
Die doos gaat de hele wereld over .
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:08:04 #234
6067 Turbomuis
pi_69963346
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:35 schreef Malahide het volgende:

[..]

Die doos gaat de hele wereld over .
Maar toch, Amerika is zo'n preuts land. Drie seconden tepel wordt een gate enzo. Als ik dit uit een filmpje pluk, hoe kan het dan dat het die lui niet opvalt? Die zitten er toch ook wel met hun neus bovenop?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:22:50 #235
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69963702
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:08 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Maar toch, Amerika is zo'n preuts land. Drie seconden tepel wordt een gate enzo. Als ik dit uit een filmpje pluk, hoe kan het dan dat het die lui niet opvalt? Die zitten er toch ook wel met hun neus bovenop?
Ik vind het ook verbazingwekkend. Misschien moet je even contact opnemen met de producers ? "Hé Nigel, Turbo Mouse here from the Netherlands. Did you know dat er een pussy in your leader zit? Neatly shaved landingsbaantje, dat dan wel..."
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:54:44 #236
6067 Turbomuis
pi_69964432
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:22 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ik vind het ook verbazingwekkend. Misschien moet je even contact opnemen met de producers ? "Hé Nigel, Turbo Mouse here from the Netherlands. Did you know dat er een pussy in your leader zit? Neatly shaved landingsbaantje, dat dan wel..."
Ik denk dat ik dat gewoon 's ga doen. Geinig wel, het verbreekt de sleur
Doe ik gewoon alsof ik een geschokte wereldburger ben. (Want dat geloven ze, een preutse nederlander)
Ben benieuwd
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:08:51 #237
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69964756
Of gewoon de pic naar Perez Hilton mailen , die is altijd wel in voor een schandaaltje.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:10:43 #238
6067 Turbomuis
pi_69964800
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:08 schreef Malahide het volgende:
Of gewoon de pic naar Perez Hilton mailen , die is altijd wel in voor een schandaaltje.
O! Leuk!

mmm, ik kan hier (werk) niet op z'n site. Dan vanavond maar ff...
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:15:52 #239
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69964950
dit kan leuk worden!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:28:49 #240
6067 Turbomuis
pi_69965332
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:15 schreef Malahide het volgende:
dit kan leuk worden!
Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat ik de enige op de hele wereld zou zijn die dit is opgevallen...
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:35:39 #241
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69965537
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat ik de enige op de hele wereld zou zijn die dit is opgevallen...
Ja precies . Maar ik heb al zitten googlen op allerlei mogelijke trefwoorden, maar ik kom niks tegen... Zo weird dit...
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:45:55 #242
6067 Turbomuis
pi_69965831
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ja precies . Maar ik heb al zitten googlen op allerlei mogelijke trefwoorden, maar ik kom niks tegen... Zo weird dit...
Ik ga 's kijken of ik niet iets kan met m'n mobiel. Ben toch wel heel benieuwd wat meneer Perez er van vindt

edit: Telefoon is bijna leeg en ik heb m'n lader niet bij me. Gaat toch vanavond worden...

[ Bericht 6% gewijzigd door Turbomuis op 12-06-2009 10:56:23 ]
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:15:44 #243
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69970232
even heel wat anders: is het jullie ook opgevallen hoeveel mensen die in vorige jaren auditie hebben gedaan, nu wél in de show zitten? heb nog eens gekeken naar vorig seizoen en dit zijn iig: Brandon, Phillip, Randi, Jason, Evan, Asuka, en Janette. De aanhouder wint?!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:28:01 #244
6067 Turbomuis
pi_69970653
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:15 schreef Saeramir het volgende:
even heel wat anders: is het jullie ook opgevallen hoeveel mensen die in vorige jaren auditie hebben gedaan, nu wél in de show zitten? heb nog eens gekeken naar vorig seizoen en dit zijn iig: Brandon, Phillip, Randi, Jason, Evan, Asuka, en Janette. De aanhouder wint?!
Blijkbaar wel. Maar goed, al die mensen zijn een seizoen verder, dus ook een seizoen meer training. En dat werd wel vaak gezegd, dat dat het verschil maakt
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:57:38 #245
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69973948
Nu ik erover nadenk vind ik het eigenlijk wel jammer dat Tony doorgegaan is naar de liveshows. Zijn beide dansen gisteravond waren behoorlijk matig. Het lijkt erop dat hij alleen voor zijn storyline is doorgegaan. Dan had ik toch liever die tweede Kasprzak gezien. Want waarom geen twee Broadway-types en wel meerdere hiphoppers, contemporaries, etc. in de liveshows?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 18:40:05 #246
6067 Turbomuis
pi_69980946
Zo, ik heb Perez een mailtje gestuurd. En nou maar afwachten
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:10:06 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69981782
EINDELIJK gezien

Jeanine & Philip door Tabitha & Napoleon: Ohh, what a way to start the season! Ik blijf erbij dat ik de choreografieën van T&N erg mooi vind. Niet zo heel kunstig, maar lekker poppy en toch leuk qua bewegingen en verhaal. Ligt ook vrij dicht tegen de stijl die ik dans, dus daar kan ’t ook aan liggen. Damn, Jeanine deed niet veel onder voor Phillip… en da’s knap!

Osuka & Vittolio door Tyce: Ik ben absoluut geen Broadway fan. Er zijn maar weinig B-choreografieën die ik leuk vind. Maar desalniettemin niet slecht gedanst, maar niet extreem boeiend.

Karla & Jonathan door Tony: Begon sexy voor mij, daarna werd ’t wat minder. Je kan zien dat Jonathan een beetje zat van “Okeeee hier komt een trucje aan! Help!” Verder leuk

Randi & Evan door Tyce: Niet onaardig. Geen kippenvel of zo. Wel zwoelig. Mooi. That’s it. Meer niet echt. Het werd gezegd als Tyce’s beste routine… nou… dat zegt genoeg (Nee, ik ben geen Tyce-fan meer dit seizoen. Was ik al nooit echt, maar sinds de audities helemaal niet meer).

Paris & Tony door T&N: Fun! (Ja, dat is wat ik van T&N dingen vind bedenk ik me nu… fun!) Met Adam eens dat de punches en zo meer kracht hadden kunnen hebben. Maar toch: Fun! Niet prachtig. Fun. En Tony’s gansterface mag dan wel niet gangsta zijn… het is wel fucking cute en charismatisch!

Caitlin & Jason door Nakool ( ): Hij danste veel strakkere en hardere lijnen dan zij en dat viel in het samenspel wel op, dat ze het soms wat afraffelde. Maar samen waren ze erg leuk. Jep. Leuk. En de smile van Jason tijdens het dansen is verrekte aanstekelijk!!

Janette & Brandon door de Nederlander: Mwah. Deed me niet gigantisch veel. Niet slecht hoor, maar…. Ach ja. Ik begin trouwens wel te snappen wat Mia aan Brandon ziet. En die botox-opmerking van Mary :’) Weeehehehe, meer memorabel dan de dans!

Ashley & Kupono door Wade: Intrigerend. Hele vreemde dans richting de vossendans van Wade 2 jaar terug. Wel met Adam eens dat je het moeilijk was door de dans heen te kijken naar het gedans. Maar als je goed keek zag je dat het heel strak gedanst was. Het geheel was…. captivating.

Melissa & Ade door Mandy: Mijn 2e fav contemporary choreografe. De dans was als vloeibare wind. Erg erg mooi. Het vloeide, het stroomde, soms leek het alsof ze aan elastieken veerden …. Ohh. Ja. (Oja, waarom heeft Ade geen tepels? )

Kayla & Max door Louis de Nederlanderrrr: Af en toe leek ’t alsof ze door stroop dansten en het traag en moeizaam leek (ik denk dat Nigel dat ook bedoelde met not so sharp). Maar voor een meisje wat nooit Latin heeft gedanst… netjes! Heel netjes! Hopsa, op de trein

Met de uitslag van de meiden eens, met de uitslag van de jongens….. niet eens, maar ik snap ‘t. Dus eigenlijk wel eens. Favorieten na deze eerste show: Jason, Kupono, Melissa en Jeanine.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:12:31 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69981874
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:19 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb ook een shirt met 1 lange mouw en de andere kant geen mouw
L'Amour menaçant:
  vrijdag 12 juni 2009 @ 20:00:44 #249
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69983704
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef Turbomuis het volgende:
Zo, ik heb Perez een mailtje gestuurd. En nou maar afwachten
ik word er een beetje nerveus van (ik maak niet zoveel mee... ).
  zaterdag 13 juni 2009 @ 05:28:12 #250
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69993749
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:28 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Blijkbaar wel. Maar goed, al die mensen zijn een seizoen verder, dus ook een seizoen meer training. En dat werd wel vaak gezegd, dat dat het verschil maakt
Maar in vorige seizoenen waren er altijd maar 1 ofzo die het seizoen ervoor ook auditie hadden gedaan.. Het valt me gewoon op hoevéél het er zijn! Zal wel toeval zijn..
  zaterdag 13 juni 2009 @ 05:29:21 #251
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69993752
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:57 schreef Malahide het volgende:
Nu ik erover nadenk vind ik het eigenlijk wel jammer dat Tony doorgegaan is naar de liveshows. Zijn beide dansen gisteravond waren behoorlijk matig. Het lijkt erop dat hij alleen voor zijn storyline is doorgegaan. Dan had ik toch liever die tweede Kasprzak gezien. Want waarom geen twee Broadway-types en wel meerdere hiphoppers, contemporaries, etc. in de liveshows?
Helemaal mee eens Ryan Kasprzak had heel ver kunnen komen denk ik. Terwijl ik Tony nooit speciaal heb gevonden. In zijn dans dan he
  zaterdag 13 juni 2009 @ 05:38:48 #252
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69993770
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
EINDELIJK gezien
Ik ben absoluut geen Broadway fan. Er zijn maar weinig B-choreografieën die ik leuk vind. Maar desalniettemin niet slecht gedanst, maar niet extreem boeiend.

(...)

(Oja, waarom heeft Ade geen tepels? )

(...)

Favorieten na deze eerste show: Jason, Kupono, Melissa en Jeanine.
Ik ben juist wel een Broadway-fan, met als topper You can't stop the beat van Benji en Donielle Maar dit was idd niet veell aan.

Geen tepels??? moet ik eens terug gaan kijken

Mijn favorieten voor nu zijn: Phillip, Evan, Jeanine en Melissa
  ESF Reporter zaterdag 13 juni 2009 @ 09:56:48 #253
87554 Cee
Welluk?
pi_69994937
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:00 schreef Malahide het volgende:

[..]

ik word er een beetje nerveus van (ik maak niet zoveel mee... ).
Hier nog een.
Stiekum hoop ik op een ontketening van een klein schandaaltje, waar een onbekende Fok!ker op een hollands forumpje gewoon de aanstichter van is.

Aangezien het de kandidaten van seizoen 1 zijn die in het intro-stukje van het programma dansen, is het niet zo moeilijk om te raden wie de doos is trouwens (een salsadanseres waarschijnlijk maar ik ben even te lui om het op te zoeken en ach, wat boeit het ook).
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:21:17 #254
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69995307
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 09:56 schreef Cee het volgende:

[..]

Hier nog een.
Aangezien het de kandidaten van seizoen 1 zijn die in het intro-stukje van het programma dansen, is het niet zo moeilijk om te raden wie de doos is trouwens (een salsadanseres waarschijnlijk maar ik ben even te lui om het op te zoeken en ach, wat boeit het ook).
Is dat zo? Is me nooit opgevallen. Ik dacht altijd dat het 'modellen' waren en dat je alleen op die videowand op de achtergrond dansers uit de voorgaande serie(s) zag. 'k Zal toch eens goed gaan kijken...

Nog geen nieuws van Perez ?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:15:42 #255
6067 Turbomuis
pi_69999719
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:21 schreef Malahide het volgende:

[..]

Is dat zo? Is me nooit opgevallen. Ik dacht altijd dat het 'modellen' waren en dat je alleen op die videowand op de achtergrond dansers uit de voorgaande serie(s) zag. 'k Zal toch eens goed gaan kijken...

Nog geen nieuws van Perez ?
Nope, nog niets gehoord. Maar wel heel veel views van het plaatje, ook van onbekende sites. Misschien perez?

zaterdag 13 juni 2009 @ 13:18:15 #256
6067 Turbomuis
pi_69999847
quote:

[..]

Hier nog een.
Stiekum hoop ik op een ontketening van een klein schandaaltje, waar een onbekende Fok!ker op een hollands forumpje gewoon de aanstichter van is.
Mmm, ik had me m'n 15 minutes of fame wel anders voorgesteld

Maar goed, ik ben ook benieuwd. Lijkt me erg grappig. Ik hou wel van schandaaltjes

maar ik vermoed dat het met een sisser afloopt en dat ik niks van Perez H ga horen
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:37:25 #257
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70000466
Er is altijd nog RTL Boulevard ...
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:38:17 #258
6067 Turbomuis
pi_70000486
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:37 schreef Malahide het volgende:
Er is altijd nog RTL Boulevard ...
Oh ja! Stuk-ken leuker dan Perez!

(...)
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:55:43 #259
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_70000873
quote:

[..]

Hier nog een.

Dat moet wel Snow zijn dan .

put
your
clothes
on!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:08:16 #260
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70003494
ja dat heb ik ook wel eens gedacht (dat de mensen uit de leader dansers uit het eerste seizoen zijn) maar ik denk eigenlijk van niet.. maar als het wel zo is, is het zeker Snow ja..
  ESF Reporter zaterdag 13 juni 2009 @ 17:07:16 #261
87554 Cee
Welluk?
pi_70004918
Volgens mij is het niet Snow, want die zie je op een ander moment heel even zo'n 'move' doen en dan strekt ze d'r rechterarm uit. Moeilijk uit te leggen.
Je ziet ook duidelijk 'Big Poppa' zo'n raar hop-dansje doen, ik had het eerst ook niet door maar was ook pas bij seizoen 2 begonnen met kijken. En daarna seizoen 1 en toen kwamen die mensen in de leader me heel bekend voor. Volgens mij werd die leader ook pas aan het begin van het programma getoond toen eenmaal de liveshows begonnen en de kandidaten dus bekend waren.
  maandag 15 juni 2009 @ 06:03:45 #262
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70015025
hoe is het hier mensen? gisteren de hele dag fok eruit, niet handig

Hoe is het afgelopen met Perez?

Ik weet overigens wel welke move je bedoelt ja Cee, en begin nu ook te twijfelen of het wel Snow is. Moet seizoen 1 nog maar eens gaan bekijken..

Nog 3 daagjes te gaan voor we weer kunnen ontbijten met SYTYCD
  maandag 15 juni 2009 @ 08:17:52 #263
6067 Turbomuis
pi_70015715
quote:
Op maandag 15 juni 2009 06:03 schreef Saeramir het volgende:

Hoe is het afgelopen met Perez?
Nog steeds nix... Sisser dus, denk ik...
  maandag 15 juni 2009 @ 15:23:34 #264
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70026880
Ach ja, Perez houdt nu eenmaal niet van poesjes hè ?

Maar goed, ik heb zin in een nieuwe aflevering . Zo'n leuk seizoen tot nu toe!
  maandag 15 juni 2009 @ 15:29:33 #265
6067 Turbomuis
pi_70027101
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:23 schreef Malahide het volgende:

MMM... dan heeft naar Albert V sturen ook geen zin nee
pi_70040643
Voorlopig kan ik die leader nergens terugzien en een oude episode binnenhalen duurt me te lang. Is er nergens op het net een videootje met de promo er in?

hmm, heb het nu gezien en het is uiteraard een bepaalde lichtinval, want ze heeft gewoon een zwarte slip ofzo aan. Misschien dat het flink doorschijnend is in het licht?

Snap niet dat het nog niet opgepakt is. Ik zou gewoon effe een youtube filmpje maken van een paar seconden ervoor en erna getiteld SYTYCD nudity!!! en de thumbnail dat plaatje maken. Zit je zo aan de miljoen pageviews

[ Bericht 62% gewijzigd door Knipoogje op 15-06-2009 22:16:22 ]
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:42:19 #267
6067 Turbomuis
pi_70053017
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:36 schreef Knipoogje het volgende:
Voorlopig kan ik die leader nergens terugzien en een oude episode binnenhalen duurt me te lang. Is er nergens op het net een videootje met de promo er in?

hmm, heb het nu gezien en het is uiteraard een bepaalde lichtinval, want ze heeft gewoon een zwarte slip ofzo aan. Misschien dat het flink doorschijnend is in het licht?

Snap niet dat het nog niet opgepakt is. Ik zou gewoon effe een youtube filmpje maken van een paar seconden ervoor en erna getiteld SYTYCD nudity!!! en de thumbnail dat plaatje maken. Zit je zo aan de miljoen pageviews
Ik denk zelf dat de slip ingetekend is ofzo, en dat ze 1 frame vergeten zijn, zoiets. Want in de andere frames heeft ze idd een (grote) zwarte slip aan. En ik kan hier toch echt nix anders in zien dan een blote-muts-met-landingsbaan. Geen slip die verschuift of doorschijnend is ofzo. Maar goed, als het ingekleurd is weten ze ook dat ze eerst nakend was, en dan neem ik aan dat ze de boel ook ff checken... ach ja, raadsels raadsels

Dat youtubefilmpje is misschien ook wel een plan ja. Ik ga 's kijken of dat wat is. Vooralsnog hoop ik nog een heeeel klein beetje op Perez! :0
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:43:17 #268
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70053044
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:23 schreef Malahide het volgende:

Maar goed, ik heb zin in een nieuwe aflevering . Zo'n leuk seizoen tot nu toe!
Ikke ook zin!!!
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:30:51 #269
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70100588
nog een avondje en nachtje wachten!!!!
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:12:26 #270
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70106020
Ik heb speciaal afbakcroissantjes gehaald voor morgen bij het ontbijt .
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:27:31 #271
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70106595
whaha.. en ik denk dat ik mijn afspraak die ik had staan, maar afzeg, zodat ik rustig kan gaan kijken
pi_70107682
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:42 schreef Turbomuis het volgende:
Dat youtubefilmpje is misschien ook wel een plan ja. Ik ga 's kijken of dat wat is. Vooralsnog hoop ik nog een heeeel klein beetje op Perez! :0
Kun je het niet gewoon op de fok! frontpage laten zetten? Dan staat het in no-time ook op Geenstijl zonder bronvermelding en met duizenden pageviews vindt het snel zijn weg naar de VS zelf. Echt waar, je hebt goud in je handen

Die show wordt door miljoenen bekeken!
  donderdag 18 juni 2009 @ 07:52:29 #273
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70119961
Mogguh allen! Op You Tube is het weer hommeles, soundtracks geblokkeerd bij een aantal clipjes . Even zoeken naar een neerlaad (nog niks gevonden helaas)...
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:26:27 #274
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70121357
Moet je ook niet via youtube kijken
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:45:13 #275
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70123294
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:26 schreef Ang3l het volgende:
Moet je ook niet via youtube kijken
Niks mis mee hoor, zolang die sukkels de audiotracks niet blokkeren.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:20:32 #276
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70124538
De kwaliteit is toch nooit zo goed als een ge... gekochte versie?
Bovendien is die ook zo binnen, en kijk je die aan 1 stuk door, zonder knipjes of missend geluid.
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:59:51 #277
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70127966
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef Ang3l het volgende:
De kwaliteit is toch nooit zo goed als een ge... gekochte versie?
Bovendien is die ook zo binnen, en kijk je die aan 1 stuk door, zonder knipjes of missend geluid.
Ah joh, laat mij toch lekker . Ik heb een download aanstaan maar dat duurt nog ff en ik ben ziek dus heb geen geduld om te wachten tot 'ie binnen is. Bovendien zit ik onder de pillen (niet vrijwillig) dus ik ben sowieso niet toerekeningsvatbaar. Anyhoo, ik lul wat in de ruimte geloof ik...

Heb bijna alles gezien nu, straks mijn verslagje...

Hier is 'ie dan:

Weer een erg leuke show, al waren er een stuk minder wow-momenten dan vorige week. Fijn dat er nog even teruggegrepen werd naar Mary’s hilarische botox-opmerking. De jurk van Cat was... (Saeramir, kom er maar in !). En Lil’ C… wat een onbegrijpelijke shit kwam er weer uit die gast .

Randi & Evan - jive
Dit koppel is zo fucking cute as all american apple pie dat ik er een nu klein beetje de kriebels van krijg. Maar Randi is wel hééél erg goed en ik vond dat ze de jive fantastisch deed. Helaas bleef Evan een beetje achter, de ‘kicks and flicks’ waren maar zo-zo en zijn kont stak te ver uit, maar qua performance vond ik hem wel vrij overtuigend. Dit blijft toch wel één van de best gematchte koppels. En mag ik nog even zeggen dat ik het zoooooo leuk vind dat Louis van Amstel meedoet!

Melissa & Adé - jazz
Sonya Tayeh, crazy biatch! Geen dikke wow!, maar wel een hele toffe choreografie. En die Adé, wat een geweldige danser is dat (ik heb nog even gekeken naar zijn tepels, maar hij heeft ze wel ). Zo krachtig, groot, maar toch gracieus en de perfecte partner. Melissa is ook prachtig en ik vond haar opvallend sterk in haar bewegingen. Toch heel benieuwd naar hoe zij gaat hiphoppen/krumpen. Een van mijn favoriete koppels.

Caitlin & Jason - hiphop
Ik loop niet snel warm voor hiphop helaas en ook Caitlin en Jason deden het vlammetje niet ontbranden bij me. Caitlin vond ik vrij zwak en net als vorige week bij de Bollywood achterblijven bij Jason. Wel goed dat Nigel opmerkte dat hiphop niet altijd hard en strak hoeft te zijn. Ik hoop echt dat Jason nog even blijft, want ik wil die zo graag een prachtige contemporary o.i.d. zien doen. Caitlin? Eerlijk gezegd zie ik haar de top tien niet halen.

Janette & Brandon - disco
Alleen heel goede dansers komen weg met die cheesy choreo’s van die discotaart Doriana Sanchez, en damn, Janette en Brandon gaven wel even een visitekaartje af. Als die allebei niet in de top tien komen eet ik mijn pet op. Zoveel personality op de vloer. Janette is spectaculair. Die lift! Brandon (is hij het broertje van Carlton van de Fresh Prince of Bel Air ?) blijft een irritatiefactor, maar wat kan die gozer dansen zeg. Super super super goed dit.

Asuka & Vitolio - waltz
Tja… na de audities was ik heel benieuwd naar Asuka maar ze laat me tot nu toe volledig koud. Vitolio vind ik een interessante kerel en mooie danser en daarom is het jammer dat hij met Asuka opgescheept zit (zo zie ik het echt een beetje ). Hun waltz was mooi, maar een beetje te sentimenteel aangedikt. Technisch niet heel bijzonder, al vond ik de choreo van Louis wel mooi. Ben heel erg benieuwd of het emo-gedoe eromheen deze twee uit de bottom three zal houden…

Kayla & Max - pop jazz
Yeah, Brian Friedman is terug (wel met een enge Al Qaeda-baard) ! Waaahhh, wat een vette dans wat dit zeg! Kayla is zo enorm goed, veruit mijn favoriet bij de dames nu. Zij spettert gewoon van het podium af. En Max… o la la. Ik heb sowieso altijd een zwak voor die Russische ballroomjongens met hun slangenheupen en slaapkamerogen , dus misschien ben ik niet streng genoeg, maar ik vond dat hij bijzonder lekker stond te dansen en helemaal niet onderdeed voor Kayla. Kayla & Max linea recta naar mijn korte lijstje met favoriete koppels !

Karla & Jonathan - comtemporary
Prachtig gedanst van beiden (op heel mooie muziek) en daardoor ben ik heel blij dat ze er vorige week doorheen zijn gekomen. Jonathan is zo’n mooie danser, die wil ik nog een paar weken blijven zien. Karla is goed, maar heeft zich nog niet op mijn netvliezen weten te branden. De dans (van nieuwe choreografe Stacey Tookey) vond ik meer een ‘gevoel’, een reeks expressieve bewegingen (emotioneel, romantisch, tikje sexy) dan echt een dans, maar dat is misschien haar stijl.

Jeanine & Phillip - tango
Oei, dit was niet zo goed. Technisch vrij slecht van Phillip, en daardoor kreeg Jeanine ook niet echt een kans. Veel te hoekig en lomp gedanst, ook weinig subtiliteit in de choreografie vond ik. Al die shimmy-achtige bewegingen van Jeanine waren lelijk (of lelijk uitgevoerd). Wat me desondanks blijft verbazen is dat Phillip zo’n enorm charisma heeft wanneer hij danst, zelfs bij een matige dans. In real life is het toch een vrij onopvallende jongen.

Ashley & Kupono - hiphop
Dit boeide me geen moment. Van Ashley herinner ik me alleen een hele strakke broek en van Kupono een eng gerangschikte klerenkast uit het introfilmpje. Ik hoop dat ze nog een weekje blijven, want vooral Kupono wil ik heel graag iets anders zien doen, bijvoorbeeld een mooie vloeiende contemporary of jazz of een ballroom.

Bottom three? Ik gok op beide hiphopkoppels (Ashley & Kupono en Caitlin & Jason) en misschien één van de favoriete jongens (Evan of Phillip) plus partners.

[ Bericht 38% gewijzigd door Malahide op 19-06-2009 04:12:24 ]
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:23:05 #278
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70130946
heb het nog niet gelezen hier, heb de neerlaad gevonden en meteen maar aangezet (kan nu bijna niets met internet omdat het zo langzaam is daardoor, mara goed dat heb ik er wel voor over), want die stomme youtube grrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!! heb geloof ik 3 of 4 stellen kunnen zien en dan nog rats rats, niets overnieuw kijken want snel de volgende aan voordat het geluid weer weg is.. ga er dus nog maar ff niets over zeggen voordat ik het ge... kocht heb en dan eens rustig bekijken..
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:20:01 #279
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70146067
Randi & Evan - jive: Fun
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:26:11 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70146286
Melissa & Adé - jazz: Raaawwwwr Sonya
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:37:04 #281
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70146756
Caitlin & Jason - hiphop: Hottdamn. Ik vond hem dus juist wel erg leuk. Jason flowde heel erg lekker en zijn smile tijdens de dans (vorige week ook al) is ZO fucking aanstekelijk Ik smelt bij hem. Ciatlin... mja. Wel ok.
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:44:52 #282
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70147092
Janette & Brandon - disco: Ik begin echt steeds meer Mia gelijk te geven. Janette is wel leuk. Disco... het nr is 1 van mijn fav disco songs (studio 54 soundtrack) maar ik vind de dansen altijd een 3 minuten trucjes parade i.p.v. iets dat me pakt of grijpt. Nu dus ook weer. Knap gedaan de trcujes, maar als dans doet het me niks.
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:53:48 #283
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70147479
Asuka & Vitolio - waltz: Ik vond hem af en toe ene beetje moeizaam gaan. Alsof Asuka niet helemaal i vorm was, beetje stijfjes. Op ene gegeven moment kwam ze heel hakkelig en krakkemikkig omhoog, in het begin, en toen begon ik daar steeds meer op te letten. Mja,. Mwa. Nee. Zeker geen tranen zoals Mary.
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter donderdag 18 juni 2009 @ 21:55:30 #284
87554 Cee
Welluk?
pi_70147545
Deze uitzending was wat minder dan die van vorige week, helaas. De favorieten vielen wat tegen, de underdogs staken de koppen uit!

Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n fan van die quirky Sonya-choreo's, heb ik ondertussen wel gemerkt. Die van Brian Friedman daarentegen, vond ik geweldig. Maar hij deed me wel een beetje denken aan een van de dansen van vorig seizoen (?) waarin Thayne (? weet z'n vrouwelijke partner niet meer te herinneren) ook een prinsenpak aanhad en van die zelfde bewegingen maakte. Maar de dans van Friedman was vele malen beter.

Het leek alsof Cat een rode jurk had aangetrokken en dat er vervolgens een windvlaag aankwam die de rest van de rol rode stof mee liet waaien en toen sloeg het tegen d'r rechterkant aan en bleef daar hangen.

Malahide, wat omschrijf je de uitzending heerlijk.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:03:08 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70147878
Kayla & Max - pop jazz: O wat is die Friedman ene enge nicht Maar wel een erg lekkere pppy dans. Kayla damn, Max... max doet me nits. Qua persoonlijkheid straalt ie voor mij niets uit. Qua dans is ie goed, of iig ok, maar het komt niet over bij me.

En meteen nog ene keer gekeken voordat ik verder ga. Het lichaamscontact is zo mooi in deze dans. Het bijna krioelen om elkaar heen. Wow,,,,,

[ Bericht 18% gewijzigd door Ang3l op 18-06-2009 22:17:48 ]
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:12:18 #286
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70148298
Karla & Jonathan - comtemporary: Vond het stukje dat hij gewoon heel rustig om haar heen liep, haar kin vastpakte en daarna achter haar ging staan en een soort van kopje gaf echt zo vertederend! Idd een soort gevoel die dans, een "Ahhhhwwww". Mooi.
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:24:44 #287
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70148896
Jeanine & Phillip - tango: Hmmz. Neuh. E idd, de shimmy stukjes waren niet mooi.
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:34:33 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70149309
Ashley & Kupono - hiphop: Kupono danst net zo strak als hij zn kast en lijstjes bijhoudt. Maar dat is het... strak. Ik mis het gevoel, dus ik hoop echt een contemporary de volgende keer. Ik zag geen struggle, maar dat kan ana mij liggen Ashley... niet echt op gelet
L'Amour menaçant:
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:05:18 #289
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70155242
SPOILER
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:08:28 #290
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70161659
Zo ik heb het eindelijk gezien vanochtend, een neerlaad, fok die stomme youtube! Zo irri! Vind het echt niet erg om wat mindere kwaliteit te hebben maar dan steeds geen geluid etc... Grrr. Maar vanochtend dus goed beeld en geluid De show over het algemeen vond ik minder spectaculair dan vorige week, maar was wel weer super om te kijken. Ik heb de result show nog niet gezien, eerst even tikken wat ik van de aparte dansen vond, en dan ga ik het eens bekijken..

Evan & Randi
Oei, zelfs een leek als ik zág dat de techniek van Evan niet klopte! Vond het wel weer heel erg leuk om te zien en entertaining, en Evan blijft gewoon een super leuke jongen. Ik denk dat mensen hier wel voor stemmen hoor, al was het alleen maar voor die teller met dat woordje fun, hilarisch.

Melissa & Adé
Dit is nou een weirde choreo die ik wél leuk om te zien vind (in vergelijking met het crash test dummy-stuk). Echt fantastisch zijn die twee! Vooral Ade, wat een man he. En niet alleen een sterke, ook supermooie technische danser! Heerlijk om te zien.

Caitlin & Jason
Supersaai, ben écht geen fan van Shane Sparks meer vanaf vandaag.. Kan me nu al niet meer herinneren hoe de dans was.. Ook nog niet goed gedanst..

Janette & Brandon
Super leuke spetterende disco-routine!! Echt onwijs entertaining, kan er niet meer van zeggen. Kan Brandon nog steeds niet goed uitstaan, maar als ie danst is die irritatie gewoon weg..

Asuka & Vitolio
Heeeel mooi en heb ook een traantje weggepinkt, maar weer die emo-tv he.. Hadden ze gewoon weg moeten laten, dat hele verhaal eromheen. Alleen de dans alleen al was genoeg. Mooi en elegant en mij viel de mindere techniek van Vitolio wel op, maar was niet storend. Gewoon heel mooi. Maar dat verhaal hadden ze nodig door vorige week en hun teleurstellende nummer..

Kayla & Max
As much as I love Brian Freedman (yaaaay he's back), ik vond dit te weirdo-achtig, Gets, die kleding (van beiden). Ik houd niet van deze stijl. Toch verbaasde Max mij behoorlijk, had niet verwacht dat ie dit zou kunnen.. Dus dat was wel erg knap. Maar nee, absoluut geen favoriet, dit paar deze week. Vorige week overigens ook al niet.. Vind hem toch echt niet zo goed als Dimtri en Pasha..

Karla & Jonathan
Ik snap niet helemaal waar de judges zo lyrisch over waren.. Mss omdat het een nieuwe choreographer was (van de show van Canada)? Ik vond het nl best mooi en lief en alles, en ze hebben het goed gedaan, maar zo exceptioneel was t toch niet? Of ligt dat nou aan mij. Ik kan zo 2 contemporary routines opnoemen die ik al veel mooier vond (van Danny en Anya, van Kameron en Lacey, om nog maar niet te spreken van bijv De Sunflower). Ik vond het maar vreemd allemaal. Waar ik het wel mee eens ben, is dat Jonathan dit beter heeft gedanst dan de cha-cha van vorige week, die idd in zijn genre was. Ik vond het een mooie dans, maar snap niet helemaal wat ik mis.

Phillip en Jeanine
whahahha, die Nigel hahaha. Hilarisch hoe hij hem nadeed in zijn commentaar. Maar hij heeft natuurlijk gelijk. Ik vond het maar niets, maar in ogenschouw genomen dat hij idd zo van de straat is geplukt, is het natuurlijk erg goed. Maar zelfde als ik bij Evan zei, zelfs een leek als ik kon zien hoe hij zijn voeten neerplantte etc etc. Was allemaal veel te lomp. En een pak stond hem ook voor geen meter haha. JEanine sneeuwt trouwens wel onder he, in de kritieken van de judges. Vind dat ze daarop moeten letten, want ze was gewoon best goed en toch gaat het de hele tijd pver Philip.
En dan die opmerking van die bent knees, ongelofelijk. Netjes en nobel hoe Lil'C zijn fout dan toegeeft, maar toch dom dat ie technische dingen gat bespreken terwijl hij er dus duidelijk geen verstand van heeft..
Toch denk dat ook dit paar gewoon doorgaat. Om de populariteit van Philip, maar ook door alle komedie eromheen van Nigel.

Ashley & Kupono
Zie Caitlin en Jason. Echt erg vergelijkbaar. Niets aan.

Mijn schattig voor de bottom 3: Ashley en Kupono, Caitlin en Jason, en de derde is moeilijk. Ik denk toch Kayla en Max.

En ik denk dat Asley en Jason eruit gaan..

Cat Deeley: zag er leuk uit en was ook leuk.
Camerawerk: prima
Show overall: een 7

Ga dit nu posten zonder iets terug te lezen en dan snel op Youtube kijken of het geluid niet ondertussen weggehaald is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Saeramir op 19-06-2009 12:39:29 ]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:28:29 #291
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70166541
O jee, we zitten niet meer op één lijn, hoe moet dat nu ?

Nee hoor, ben het best vaak met je eens. Inderdaad nogal een blunder van Lil' C over de tango, zelfs ik weet dat je die juist met gebogen knieën danst. Maar hij gaf wel heel netjes zijn ongelijk toe.

Ben het ook met je eens wat je zegt over dat vaak de ene helft van het koppel veel meer aandacht krijgt van de jury dan de ander, Phillip zeker, maar vanavond ook o.a. Evan, Vitolio en Kayla.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:21:47 #292
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70168328
whahaha, iig niet op 1 lijn wat de jurk van Cat betreft Heb het nog eens teruggekeken en eigenlijk heeft Cee wel gelijk hahaha.
SPOILER
Vind het een beeeetje een mindere show. Heb eigenlijk geen enkel nummer dat ik nog een keer terug wil zien, ja mss de tango om de facial expressions van Nigel en die fun-teller. Maar verder vond ik het allemaal wat minder deze week.. Hopelijk volgende week Evan en Philip weer in hun element en een leukere show!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:57:55 #293
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70169546
ik lees nu voor het eerst je spoiler en we zitten idd niet op 1 lijn deze week, haha
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:47:43 #294
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70171330
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:57 schreef Saeramir het volgende:
ik lees nu voor het eerst je spoiler en we zitten idd niet op 1 lijn deze week, haha
Ik moest weer lachen om jouw spoiler. Gefeliciteerd met je geslaagde voorspelling en warme connectie met het Amerikaanse volk.
SPOILER
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:52:18 #295
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70171501
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ik moest weer lachen om jouw spoiler. Gefeliciteerd met je geslaagde voorspelling en warme connectie met het Amerikaanse volk.
SPOILER
Whahaha, warme connectie
SPOILER
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:03:32 #296
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70171883
SPOILER
Oei, dit deeltje zit (eindelijk) bijna vol!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:10:09 #297
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70172074
SPOILER
Moeten we zelf gewoon een nieuw deeltje openen bij de volgende pagina? of hoe zit dat.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:17:57 #298
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70172246
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:10 schreef Saeramir het volgende:
SPOILER
Moeten we zelf gewoon een nieuw deeltje openen bij de volgende pagina? of hoe zit dat.
Dmitri . Those where the days...

Als het goed is gaat deze bij post 300 op slot en dan moeten we zelf een nieuwe maken. Dus nog ff doorposten dames en heren.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:47:36 #299
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70174667
Eens met de 2 die eruit moesten.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:49:43 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70174735
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef Malahide het volgende:
SPOILER
Oei, dit deeltje zit (eindelijk) bijna vol!
Ik vind Jason echt zo extreem schattig
Niet extreem lekker, maar die smile en die pretoogjes... echt... veeg me op

Mooie opening van Mia trouwens.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:44:18 #301
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70176526
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind Jason echt zo extreem schattig
Niet extreem lekker, maar die smile en die pretoogjes... echt... veeg me op

Mooie opening van Mia trouwens.
Jason, Jonathan, allebei van die lekkere mennekes met mooie ogen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')