Inderdaad.quote:
ik heb heel erg lang lopen nadenken over de jury voor de nederlandse versie en het enige wat ik hoop is dat we geen bekende mensen in de jury krijgen! geen HJ smits of iets dergelijks! ook hoop ik dat ze een paar echt goeie choreografen uit de kast halen! mya, wade etc zijn moeilijk te benaderen op hun vakgebied maar hopelijk kent nederland ook een paar goeien! ik hoop in ieder geval niet dat het weer zo'n nederlandse miskleun wordt zoals idols of hntm...quote:Op maandag 9 juni 2008 16:56 schreef Kantar het volgende:
Zo te zien ga ik dit topic helemaal alleen volspammen, maar goed...Er is weer wat nieuws over de Nederlandse versie van SYTYCD. Het gaat gepresenteerd worden door EliZe. Inderdaad, die van Automatic en natuurlijk het Tietenlied.
Aan de ene kant leuk dat het niet weer Wendy van Dijk ofzo is, maar ik vraag me af of EliZe wel leuk genoeg is als presentatrice om zo'n show aan te kunnen. Maar goed, we zien vanzelf wel.
Hyper geweld?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:35 schreef spy08 het volgende:
ff tussen dit hyper geweld door: Waar kijken jullie dit soort afleveringen nou? Kan me niet aan de indruk ontrekken dat hier aardig via NG wordt binnengehaald. Correct me of i am wrong
Ik hoorde haar op Boulevard iets zeggen over een 'bootcamp' na de audities. Ik wil de Vegas-ronde verdorie.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:56 schreef Kantar het volgende:
Zo te zien ga ik dit topic helemaal alleen volspammen, maar goed...Er is weer wat nieuws over de Nederlandse versie van SYTYCD. Het gaat gepresenteerd worden door EliZe. Inderdaad, die van Automatic en natuurlijk het Tietenlied.
ja, ze gaan er vast weer zo'n "wij willen alleen maar de besten en diegenen die volharden" wedstrijd van maken. ik ben zo bang dat de emotie en de passie voor dansen weg gaan vallen en dat het gewoon weer zo'n idols achtige ordinaire wedstrijd wordt... ik wil mia michaels, mary murphy, nigel, shane sparks en al die anderen die echt gewoon geweldige choreografie hebben of eerlijke en mooie commentaren gevenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde haar op Boulevard iets zeggen over een 'bootcamp' na de audities. Ik wil de Vegas-ronde verdorie.Maar die zou toch nooit zo spectaculair zijn als de US versie. Dus, ach.
Twitch
Gev
Kourtni / Uma
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:41 schreef Kantar het volgende:Ik moet wel zeggen dat Mark echt creepy is. En dan niet op een goede manier.Haha, maar opzich is dat ook wel weer interessant aan hem natuurlijk... Ik ben er trouwens van overtuigd dat Cee hem helemaal geweldig vindt, hij heeft duidelijk een case van Constantine/David Cook.
![]()
Liever pro's dan goedwillende amateurtjes. Zowiezo ontkom je er niet eigenlijk aan. Om in de top van deze show terecht te komen moet dansen haast wel je beroep zijn of een uit de hand gelopen hobby. Geen Jim Bakkums hier gok ik.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:37 schreef Cee het volgende:
Ik houd m'n hart vast, Knipoogje. Als je ziet dat de danswereld bij SYTYCD USA al zo klein is (Chelsie en de familie Schwimmer connecties, Will en die zwierige jury-guru, Twitch in Hairspray dus bekend met Shenkman etc.) dan zal de nederlandse versie helemaal beladen zijn met René Froger dansers en Penny de Jager showballet meisjes. Niet dat ze niet goed zijn of zo. We zullen zien.
Dat vind ik ook altijd raar, ook bij NL shows overigens. Een dansshow wordt gemaakt voor mensen die VOOR het podium zitten. Hiphop/dans/robot/whateverballroom moves worden daarop geoptimaliseerd. En dan wordt de tv kijker closeups of zwevende camera's gepresenteerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:36 schreef Kantar het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat de regisseur het blijkbaar eindelijk doorkrijgt: bij zo'n show als SYTYCD is het wel handig als we gewoon beide dansers kunnen zien dansen en niet alleen maar close-ups krijgen.
Na het bekijken v/d results-show besef ik hoef idioot die opmerking was.quote:Cat in dominatrix-mode!
![]()
![]()
quote:Big news! It's announced that contestant Jessica King has suffered an injury and has been replaced by the recently eliminated Comfort Fedoke.
bron: http://ausiellofiles.ew.com/quote:Courtney's with Joshua this week
Ik blijf bij die naam altijd van die über-blije Gooische kutkindertjes voor me zien die in van die Lucia Marthas-poses staan aan het eind van hun dansnummers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILERS for the July 31 results episode:
*Lady Gaga is the musical guest.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ben sprakeloos..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:02 schreef Jerruh het volgende:
nog niet zo ver met kijken maar dit was toch wel enorm.... prachtig!
Will? Kwestie van heeeeeeele goede danser maar weinig persoonlijkheid die uitstraalt op TV. Waarbij ik niet zeg dat het een klootzak is, of een arrogante kwal of dat ie geen persoonlijkheid HEEFT, maar echt overkomen op TV deed ie mijns inziens niet. Enh dan vlieg je er uit zodra het publiek volledig mag gaan stemmen en de echte mindere er al uit zijn. Dat zag je andere seizoenen ook gebeuren.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:07 schreef Knipoogje het volgende:
Dat die Will eruit gestemd werd. Dat was verreweg de beste danser van het stel
Voor Comfort was het gewoon haar tijd. Ze zat al in reservetijd...
Nee hoor, op verschillende (amerikaanse) fora wordt hij gezien als de mindere hip-hop choreograaf. Maar ik vind 'm gewoon zo damn cute.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:25 schreef Ang3l het volgende:
En ben ik nou de enige die Dan Karaty echt 3x niks vind?
Vooruit dan maar. Komt er an.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef Jerruh het volgende:
je mag er een topic over maken hoor!.
Te laat.quote:
Ik vind het trouwens ook een leuk programma hoor. Beter dan veel talentshows met echte talenten en ik ben blij dat tot nu toe het amerikaanse concept is gehandhaafd. Dan karaty doet het leuk, die vrouw vind ik een beetje irritante stem hebben en die andere juryleden laten wel enthousiasme zien. er kwamen een aantal goeie dansers in beeld en het had ergens een serieuze ondertoon. Ik denk dat pas in de finale, na de bootcamp, naar voren komt wat voor goede show dit is.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef Day het volgende:
Ik vind het juist een geweldig programma, maar aan de reacties hier te zien, zijn alleen Cee en ik enthousiast.
Cee, weet jij dan toevallig wie het nummer zingt, waarop het ballroomstel (blonde jongen haakte later af)danste? Mooi nummer!
Ik erger me dood aan die hiphop-debiel, met z'n irritante uitspraak ban "popping" en "locking" en dat overdreven yo yo yo gedoequote:Op donderdag 4 september 2008 22:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens ook een leuk programma hoor. Beter dan veel talentshows met echte talenten en ik ben blij dat tot nu toe het amerikaanse concept is gehandhaafd. Dan karaty doet het leuk, die vrouw vind ik een beetje irritante stem hebben en die andere juryleden laten wel enthousiasme zien. er kwamen een aantal goeie dansers in beeld en het had ergens een serieuze ondertoon. Ik denk dat pas in de finale, na de bootcamp, naar voren komt wat voor goede show dit is.
je weet weinig van dansen merk ik nu al.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan die hiphop-debiel, met z'n irritante uitspraak ban "popping" en "locking" en dat overdreven yo yo yo gedoe
Qua kandidaten valt me de NL versie niet tegen.
Mja, daarom dans ik zelf ook al zo'n 7 jaar en in die tijd heb ik niets geleerd (7 jaar hiphop/freestyle streetdance/NY House, 4 maanden moderne dans en als je vroeger ook nog meetelt 2,5 jaar ballroom en latin)quote:Op donderdag 25 september 2008 13:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
je weet weinig van dansen merk ik nu al.
Ja heerlijk!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben pas op 1/3e maar wat een plezier is het om Nigel, Mary en vooralCat
weer te zien!
"It's okay, dry cleaning, DRY CLEANING!!!!!!!"Hands down het beste moment so far.
Ja ik ook. je bent een man, dus doe geen vrouwenrol na.quote:Dat male ballroom couple: Hell no dat die ene hetero is; dream on baby
Ik snapte wel wat Mary bedoelde met het wisselen van de rollen in die dans...
Ow daar ben ik nog nietquote:Die broertjes waren schattg en die jongste eigenlijk wel erg yummy![]()
![]()
quote:
Zo reageerde ik ook!quote:
Hij was weer geweldig. Er zitten een paar mooie verhalen in.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo reageerde ik ook!
"Wacht effe....hoor ik daar de intro van...nee..nee. Yeahhh!"
Die tapdans-broers vond ik erg leuk, vooral de jongste broer, vorig jaar vond ik het al zo jammer dat hij de top 20 niet haalde. Hopelijk dit keer meer geluk.
Even ter info voor de rest: gisteravond is er weer een aflevering geweest (de laatste auditie-aflevering van SYTYCD). Ik ga 'm vanavond even lekker bekijken.
Ik bedoelde meer in algemene zin, van 'zielige' verhaaltjes tot grote mafkezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind die verhalen juist altijd een beetje emo-tv "laten we die eruit llichten want dat scoort!
Ik vond Tyce wel een beetje gemeen nichterig grof in afl 2.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:58 schreef Cee het volgende:
Ik vind het mooie van dit programma, dat heel veel audities van slechte dansers die wél serieus denken dat ze kunnen dansen, niet compleet afgezeken worden door de jury. Ze geven kritiek, zeggen waar het op staat, maar het lukt dan toch meestal wel om de kandidaat met een goed gevoel naar huis te laten gaan. Zoals bij dat dikke meisje.
En ik ben erg benieuwd naar season 6 nu om te zien hoe die 17-jarige jongen het ervan af brengt.
mijn favoriet was Demiquote:Op maandag 26 mei 2008 12:19 schreef Kantar het volgende:
Ik heb het al gedownload maar nog steeds geen tijd gehad om het te kijken.Ik moet eerst even nog de laatste twee afleveringen van de Australische versie kijken, voor ik weer naar
Cat Deeley
ga kijken. Iemand anders die de Aussie versie ook volgt/gevolgd heeft? Het is echt net zo leuk als de US versie, met af en toe zelfs veel betere choreografie.
![]()
Anywho, eerst dus maar even kijken wie Australia's favourite dancer gaat worden.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:23 schreef Kantar het volgende:
- Dat ventje met de rare armen.Ik ben even z'n naam kwijt (Philip?) maar hij was vorig jaar in ieder geval ook auditie komen doen. Maar goed, erg leuke auditie weer en hopelijk schopt hij het ver.
Ik vond Henry ook geweldig vanaf het moment dat ie zijn haar afschoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:26 schreef Jerruh het volgende:
ik heb de australische versie grotendeels bekeken en daarin zitten een hoop talentjes! henry de ballroomdancer vond ik geweldig!
whahaah, ik vind het nog steeds geweldig, dat mensquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik wacht het moment af waarop ik Mary Murphy's gekrijs niet meer uit kan staan.Maar tot nu toe valt het, na 3 hele seizoenen, nog altijd mee.
Vreselijk!!! Ik erger me er elke keer weer aan, vond dat vooral erg ergerlijk tijdens seizoen 3. Zooo domquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd raar, ook bij NL shows overigens. Een dansshow wordt gemaakt voor mensen die VOOR het podium zitten. Hiphop/dans/robot/whateverballroom moves worden daarop geoptimaliseerd. En dan wordt de tv kijker closeups of zwevende camera's gepresenteerd.
Dan dansen er 12 danser volledig synchroon naast elkaar en krijg jij een inzoomend schuin beeld van de rechterhelft, speels overspringend naar de linkerachterkant om te eindigen met een closeup van het gezicht van het leuke grietje
Denk verdomme na regisseur! Het beste beeld is die 12 dansers van voren die perfect synchroon dansen
SUPER YUMMIE!!!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die broertjes waren schattg en die jongste eigenlijk wel erg yummy![]()
![]()
Ik vond Canada qua dans 1 vd besten, en het amateurisme van de show zelf is me niet opgevallen (itt die NL show... vre-se-lijk)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:11 schreef Saeramir het volgende:
. Canada vond ik erg onprofessioneel, al zaten er SUPER dansers tussen (Nico![]()
).
Dat vond ik idd ook een ERG mooie auditie jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:33 schreef Saeramir het volgende:
Neeee super juist! erg leuk om ze allemaal zo op een rijtje te zien. Gisteren dus de laatst uitgekomen afl gezien. Ik vond het heel erg zielig voor die Japanse jongen, ben zijn naam kwijt, dat ie niet een tijdje zijn contract bij het Ballet mocht uitstellen. Heb wel een traantje gelaten voor hem, hij was ook erg briljant vond ik.
Verder, mijn favorieten:
Philip Chbeeb!
Maar toen kwam dat adembenemende nummer van hem en dat vriendinnetje van hem. Zooo mooi, had niet misstaan in de show zelf vond ik. Prachtige combi van zijn pop-lock stijl en haar contemporary. De tranen stonden me in de ogen van ontroering toen ik het zag. Heb het nog een aantal keer overgezien, en vind het de beste auditie van dit jaar.
Jaaaah, medestanderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:42 schreef Ang3l het volgende:
O ja, Forever!
Ohh wat was dat mooi zeg....
Volgens mij hebben we beide zowat alles wel gevolgd
USA seizoen 1 t/m 4, Australia 1 en 2 en Canada.
Er zijn nog wel andere landen, zoals Zweden meen ik, maar dat trekt me niet zo.
dank!quote:
Ik vond tot nu toe de NL wel echt de slechtste. Niet eens de dansers, want bijd e audities dacht ik " O, dit kan nog best wta worden!" maar vooral de dansen zelf vond ik matig. Hebben we dan zulke slechte choreografen? Alhoewel seizoen 1 van USA ook wel echt de minste was. Opstartproblemen wellicht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Jaaaah, medestander![]()
Ik heb idd alles intensief gevolgd. Ben er echt gek van. Heb zelf geen dansachtergrond maar had altijd willen dansen maar zie dat nu niet zo snel gebeuren haha (moeder van 2 kleine kids). Maar weet dankzij de show echt vrij veel af nu van de verschillende stijlen. Als ik ik iets volg, wil ik nl ook alles weten
7 jaar hiphop/freestyle streetdancequote:Heb jij een dansachtergrond?
>... daar heb je dan weer gelijk inquote:Trouwens, als die andere landen een NLse of Engels ondertiteling zouden hebben, zou ik het ook volgen!!!!
Tot nu toe (ik ben aan het einde van ep. 3) in een notedop:quote:
Ja, dat is er nu dus afquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:24 schreef Saeramir het volgende:
Jason weet ik ook weer, die met dat leuke baardje.
Die lijkt een beetje op Rocks van THC alleen dan fag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Mia was wel echt heel erg hard tegen Brandon he
En Mr Buck buck BUCK was ook niet bepaald positief.
Dat krijg je als anderen hem enorm ophemelen misschien.......
Kupono's haar moet weer terug!!!!
http://myrealitytelevisio(...)ght-on-kupono-aweau/
[ afbeelding ]
Mmmm... Kan het me niet goed meer herinneren en dat is een slecht tekenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:07 schreef Ang3l het volgende:
De vossendans van Wade voor Lacey & Sabra werd anders flinkt afgekraakt omdat ie te vaag was.... EN Wade... mja... weet je, je herkent altijd als een dans van Wade is. Altijd dezelfde soort beweging en houding (behalve die vossendans). En op zich is dat wel leuk, een soort stempel, maar soms denk ik wel eens: Kom eens met wat anders!!! (al kwam ie dus met wat anders en werd dat neergesabeld).
O die krullennichtquote:
Ik ben niet zo'n fan van Tabitha en Napoleon.. kweenie waarom, haat ze niet ofzo maar vind ze niet zo heel erg speciaal..quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die krullennicht
Ik hoop op veel van onderstaande:
Sonya Tayeh
Tabitha & Napoleon
Mia Michaels
Shane Sparks vind ik persoonlijk geweldig, net als LIl' C. Toch wel hele energieke choreografen met een mooie persoonlijkheid. Mya vind ik ook geweldig maar ze heeft op een of andere manier iets elitairs over zich heen. De enige die ik eigenlijk minder vind is Dan, meer omdat ik hem in zijn commentaar en zijn rol als choreograaf redelijk arrogant vind...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef Malahide het volgende:
Tabitha en Napoleon vind ik ook een beetje nietszeggend eerlijk gezegd. Sonya Tayeh maakt fantastische excentrieke dingen, maar ik vond haar wel een beetje overdreven emotioneel bij de afgelopen audities. Nigel had er op een gegeven moment geloof ik ook een beetje genoeg van ha ha. Shane Sparks moet toch ook wel even vermeld worden, al word ik niet zo heel gauw enthousiast van hip hop. En Jean-Marc Genereux... die VW van Kherington en Twitch voor zijn gehandicapte dochtertje... toen had ik ook wel even een Adam Shankman-momentthuis op de bank.
Ik vind Dan vervelend sexistisch. Alleen maar commentaar over hoe geil het wijf er wel niet uitziet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef Jerruh het volgende:
De enige die ik eigenlijk minder vind is Dan, meer omdat ik hem in zijn commentaar en zijn rol als choreograaf redelijk arrogant vind...
Ach ja, choreografen zijn ook kunstenaars hè, die stoppen hun sores in hun werk. Afgezien van de lading was het sowieso een mooie dans. Tuurlijk lag het er in die twee voorbeelden die je geeft errug dik bovenop, maar ik laat me soms graag even meeslepen. Ik persoonlijk jank dan weer niet bij Spoorloos...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Mja.... die VW.... ik weet het niet. Alsof iedere choreograaf nu ff voor de kijkcijfers een persoonlijk trauma gaat liggen verwerken in een dans. De dansers bedanken de choreograaf voor de eer en scoren, Mary huilt, de kijkers stemmen. Mia had ook al zo'n dans met Neill voor haar vader. Het komt bij mij allemaal een beetje emo-tv-geforceerd over eerlijk gezegd.
Volgens mij zit hij altijd op een kussentje achter de jurytafel. Vooral als hij bij Mia in de buurt zit valt het op dat hij formaat tuinkabouter is. Ego en lengte staan niet in verhouding bij Dan. Komt hij trouwens weer naar NL voor de nieuwe serie? Beste fans, wie zouden we liever zien als afgevaardigde uit de US (Adamquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Dan vervelend sexistisch. Alleen maar commentaar over hoe geil het wijf er wel niet uitziet.
Ik denk het juist wel, omgekeerd evenredig. Hij gebruikt zijn ego om de lengte te compenseren. In seizoen 1 had Blake ook echt enorm commentaar op Dan, dat werd door Dan niet gewaardeerd en ff in de show nog vermeld. Uiteindelijk zit Blake wel als choreograaf en jurylid in de volgende seizoenenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:21 schreef Malahide het volgende:
Ego en lengte staan niet in verhouding bij Dan.
Iig geen Dan. Nigel en Mary lijkt me te veel gevraagd.quote:Komt hij trouwens weer naar NL voor de nieuwe serie? Beste fans, wie zouden we liever zien als afgevaardigde uit de US (Adam)?
Ik snap dat choreografen kunstenaars zijn en zonder persoonlijk leed is er geen kunst zeggen ze wel eens, maar de Amerikaanse TV moet dat natuurlijk weer enorm uitmelken en aandikken en er heerlijke emo-tv van maken waarbij de dansers heel nep meehuilen met het trauma en zo de emoties van de kunstenaar channellen en zich enorm anagegrepen voelen en het hele publiek meejankt en o o o voor ze stemt want het was toch zo zielig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:18 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ach ja, choreografen zijn ook kunstenaars hè, die stoppen hun sores in hun werk. Afgezien van de lading was het sowieso een mooie dans. Tuurlijk lag het er in die twee voorbeelden die je geeft errug dik bovenop, maar ik laat me soms graag even meeslepen. Ik persoonlijk jank dan weer niet bij Spoorloos...
Alleen in Canada toch (Blake)? Hoewel vervelend menneke die Blake, zei hij wel over Dan wat iedereen eigenlijk denkt maar niet hardop durft te zeggen. Hilarisch was dat en Dan was not amused. Het heeft Blake wsl. wel de zege gekost in seizoen 1, want hij was veruit de beste danser maar the people loved to hate him.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef Ang3l het volgende:
In seizoen 1 had Blake ook echt enorm commentaar op Dan, dat werd door Dan niet gewaardeerd en ff in de show nog vermeld. Uiteindelijk zit Blake wel als choreograaf en jurylid in de volgende seizoenenThat must hurt.
Het Nederlandse seizoen 2 en US season 6 zullen wsl. gelijktijdig gaan lopen, dus misschien wel helemaal geen US-inbreng... of ze sturen Karaty toch, aangezien ze toch meerdere betere hiphop-choreografen hebbenquote:Iig geen Dan. Nigel en Mary lijkt me te veel gevraagd.
Adam zou wel leuk zijn jaTyce vind ik.... te gemaakt vals nichterig, eigenlijk pas sinds dit seizoen.
Ik vind hem tijdens de audities echt irritant en bewust gemeen zonder dat het iets toevoegde.
Glad is ie zeker jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef Saeramir het volgende:
Jean Marc Genereux
vind het zo'n gladde.. vooral als judge in de Canadese serie?! maar zijn choreo is![]()
IDDquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach canada was sowieso al leuk omdat Nico er in zat.
Godsammesakkersodeju zeg........![]()
Lees net ergens dat hij dit jaar terugkomtquote:
waar waar WAAR??? las je dat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:01 schreef Malahide het volgende:
[..]
Lees net ergens dat hij dit jaar terugkomt. Nu Wade Robson nog hopelijk...
Op YouTube, bij een serie leuke backstage clipjes van de nieuwe kandidaten. 'k Zal hier de linkjes plaatsen.quote:
Ik heb ze nu alletien bekeken en een paar stellen zeggen dat ze hopen dat ze aan elkaar gekoppeld worden, dus ik denk toch dat dit niet de koppels zijn zoals we ze de eerste weken gaan zien. Wel verwarrend, want nu heb ik echt al van die stelletjes in mijn hoofd zittenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:57 schreef Saeramir het volgende:
ik vind Brandon ook met de dag irritanter worden![]()
ik begrijp juist dat het wél de koppels zijn??iets van, 'we'll help each other out'?
Neequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:18 schreef Jajong het volgende:
Zit ik dan in dit topci te posten als enige dude..
he, bedankt! ga dat zeker doen. En dan daarna rustig neerladenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:19 schreef Malahide het volgende:
Op YouTube gooit deze persoon de shows er meteen na de uitzending in perfecte kwaliteit op (tipje voor de liefhebbers). Morgenvroeg bij het ontbijt lekker kijken.
Jaquote:
Oh. Enige hetero dude?quote:
quote:
Uhm, ja, dat zou dan weer wel kunnenquote:Heerlijk wijf
[..]
Oh. Enige hetero dude?.
Vind ik nog een beetje vroeg om te zeggen omdat er een boel zijn die geen of weinig aandacht hebben gekregen tijdens de afleveringen. Geen idee hoe die dansen dus, of "zijn". Voorlopig heb ik Tony en Kupono (ik moet steeds aan Final Fantasy denken, "Kupo") als favoriet, maar heel erg onderbouwd is dat niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:21 schreef Saeramir het volgende:
dat zou best eens kunnen![]()
wie denken jullie dat er gaat winnen??? ik ga iig voor een man, ik vind de vrouwen allemaal minder charismatisch. ik denk echt Evan en dat is niet omdat ikop hem ben. Denk echt dat het publiek hem massaal gaat knuffelen!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:
(ik moet steeds aan Final Fantasy denken, "Kupo")
neuh, onderbouwde voorspellingen kun je gewoonweg nog niet doen, maar het is toch leuk om lekker uit de lucht gegrepen uitspraken te doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik nog een beetje vroeg om te zeggen omdat er een boel zijn die geen of weinig aandacht hebben gekregen tijdens de afleveringen. Geen idee hoe die dansen dus, of "zijn". Voorlopig heb ik Tony en Kupono (ik moet steeds aan Final Fantasy denken, "Kupo") als favoriet, maar heel erg onderbouwd is dat niet.
LOLquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]KUPO
Zie je, ook een raar dingetje op zijn hoofd.
Hij had dat haar nooit af moeten knippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
waarom?????quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet tot vana... nee, MORGENavond wachten
Hij stond vanochtend nog niet op de site, en vanavond kan ik niet kijken omdat ik een date heb.quote:
Het is écht goed te bekijken op Youtube! ben er ook geen fan van en wil hem ook Hebben, maar ik kon niet wachten! en dan zie ik wel wanneer ie op de site staat..quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij stond vanochtend nog niet op de site, en vanavond kan ik niet kijken omdat ik een date heb.
Dus na de uitslag zal ik ff dit topic vermijden totdat ik het zelf gezien heb
Het vervelende van YouTube is nu echter dat ze van sommige clips het geluid blokkeren ivm copyright. Zóóó irritant. Daarom heb ik bij Janette en Brandon de muziek er zelf maar bijgeneuried…quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Het is écht goed te bekijken op Youtube! ben er ook geen fan van en wil hem ook Hebben, maar ik kon niet wachten! en dan zie ik wel wanneer ie op de site staat..
Helaas kan dat inmiddels ook niet meer...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:43 schreef Saeramir het volgende:
even snel: op het profiel van die man zelf, kun je de video wél met geluid kijken!!!!!!!! tenminste, dat was vanochtend zo..
Thatz street, ya knowquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:19 schreef Turbomuis het volgende:
Het heeft niet echt met het dansen zelf te maken, maar toch ff: het voel me in de nl versie al op, en nu zie ik het bij de amerikaanse audities ook weer; wat is dat toch voor iets vaags om een broek aan te trekken met 1 lange en 1 korte pijp???
Same here. De eerste keer dat ik haar zag ergde ik me dood aan haar, vond het zo'n vreselijk gemaakt, strakgetrokken Amerikaans wijf, en dat hysterische gekrijs ging door merg en been, maar binnen een paar afleveringen was ik helemaal om. Ik vind haar nu geweldig en eigenlijk een hele lieve, gepassioneerde vrouw.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef Cee het volgende:
Geweldige eerste 'live'show, heb weer met verbazing gekeken en in een deuk gelegen om de meligheid en vooral hilariteit van Mary! Ik snap nog steeds niet dat ik haar nog niet beu ben met haar geschreeuw. Ik blijf het tolereren. En dan die botox-opmerking...veeg me op.![]()
Ja, fantastisch hè? Ik ben wel een beetje trots op onze Lowietje, die danst en draait toch maar mooi choreografietjes in elkaar voor al die dansshows (SYTYCD, Dancing With The Stars)quote:Leuk dat er ook een beetje neerlands trots meedoet in de vorm van Van Amstel.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:12 schreef Turbomuis het volgende:
En wederom niet over het dansen...
Regelmatig zie je de leader voorbij komen. Ik dacht telkens al vaag iets te zien wat zeker in Amerika niet kan. Dus ff met een filmprogje aan de gang om het framepje duidelijk te kunnen zien, en ja hoor...
[ afbeelding ]
Sjees, waar let ik op zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb trouwens de eerste show neergeladen en ga hem zo met manlief eens even bekijken in goede kwaliteit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:12 schreef Turbomuis het volgende:
En wederom niet over het dansen...
Regelmatig zie je de leader voorbij komen. Ik dacht telkens al vaag iets te zien wat zeker in Amerika niet kan. Dus ff met een filmprogje aan de gang om het framepje duidelijk te kunnen zien, en ja hoor...
[ afbeelding ]
Sjees, waar let ik op zeg
OOOOH ja, Sexy Back!!! Super was datquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef Cee het volgende:
En ik ben het met jullie eens, de Wade-choreo's zijn te veel geforceerd 'uniek', ik mis de Sexy Back's en Ramalama's.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:45 schreef Saeramir het volgende:
Zal die van mij ook ff in een spoiler zetten, kan ik dat later altijd nog weghalen.We're good girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Terechte uitslag, de solo's van allebei waren slecht en ik zag in alletwee weinig ontwikkeling zitten. De andere vier kandidaten hebben volgens mij veel meer potentie om te groeien in de competitie. Saeremir, ga je ook punten geven voor de muzikale act? Mijn God, wat was door voor een bagger, die 'zingende/rappende' Dik Trom? Ik vind de muzikale intermezzo's overigens vaak heel belabberd bij SYTYCD. Die tangodansers waren wel oké, al heb ik wel betere gezien
.
En... die still uit de leader![]()
![]()
. Geloof mijn ogen bijna niet. Sowieso, geen onderboks dragen als je danst in zo'n piepklein gevalletje
. Aangezien ik van nature wantrouwig ben heb ik het zelf even gecheckt in de leader, en inderdaad... wie belt Amerika?
You cheated on me with choreography.
We zijn het weer eensquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:00 schreef Malahide het volgende:
[..]
We're good girl. Terechte uitslag, de solo's van allebei waren slecht en ik zag in alletwee weinig ontwikkeling zitten. De andere vier kandidaten hebben volgens mij veel meer potentie om te groeien in de competitie.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:00 schreef Malahide het volgende:
Saeremir, ga je ook punten geven voor de muzikale act? Mijn God, wat was door voor een bagger, die 'zingende/rappende' Dik Trom? Ik vind de muzikale intermezzo's overigens vaak heel belabberd bij SYTYCD. Die tangodansers waren wel oké, al heb ik wel betere gezien.
Jammer dat haar gezicht er niet op staatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:00 schreef Malahide het volgende:
En... die still uit de leader![]()
![]()
. Geloof mijn ogen bijna niet. Sowieso, geen onderboks dragen als je danst in zo'n piepklein gevalletje
.
Die doos gaat de hele wereld overquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:08 schreef Saeramir het volgende:
Hoe vaak zou haar spul nu al op de tv vertoond zijn????![]()
Maar toch, Amerika is zo'n preuts land. Drie seconden tepel wordt een gate enzo. Als ik dit uit een filmpje pluk, hoe kan het dan dat het die lui niet opvalt? Die zitten er toch ook wel met hun neus bovenop?quote:
Ik vind het ook verbazingwekkend. Misschien moet je even contact opnemen met de producersquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Maar toch, Amerika is zo'n preuts land. Drie seconden tepel wordt een gate enzo. Als ik dit uit een filmpje pluk, hoe kan het dan dat het die lui niet opvalt? Die zitten er toch ook wel met hun neus bovenop?
Ik denk dat ik dat gewoon 's ga doen. Geinig wel, het verbreekt de sleurquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:22 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik vind het ook verbazingwekkend. Misschien moet je even contact opnemen met de producers? "Hé Nigel, Turbo Mouse here from the Netherlands. Did you know dat er een pussy in your leader zit? Neatly shaved landingsbaantje, dat dan wel..."
O! Leuk!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:08 schreef Malahide het volgende:
Of gewoon de pic naar Perez Hilton mailen, die is altijd wel in voor een schandaaltje.
Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat ik de enige op de hele wereld zou zijn die dit is opgevallen...quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat ik de enige op de hele wereld zou zijn die dit is opgevallen...
Ik ga 's kijken of ik niet iets kan met m'n mobiel. Ben toch wel heel benieuwd wat meneer Perez er van vindtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja precies. Maar ik heb al zitten googlen op allerlei mogelijke trefwoorden, maar ik kom niks tegen... Zo weird dit...
Blijkbaar wel. Maar goed, al die mensen zijn een seizoen verder, dus ook een seizoen meer training. En dat werd wel vaak gezegd, dat dat het verschil maaktquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:15 schreef Saeramir het volgende:
even heel wat anders: is het jullie ook opgevallen hoeveel mensen die in vorige jaren auditie hebben gedaan, nu wél in de show zitten? heb nog eens gekeken naar vorig seizoen en dit zijn iig: Brandon, Phillip, Randi, Jason, Evan, Asuka, en Janette. De aanhouder wint?!
Ik heb ook een shirt met 1 lange mouw en de andere kant geen mouwquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:19 schreef Turbomuis het volgende:
Het heeft niet echt met het dansen zelf te maken, maar toch ff: het voel me in de nl versie al op, en nu zie ik het bij de amerikaanse audities ook weer; wat is dat toch voor iets vaags om een broek aan te trekken met 1 lange en 1 korte pijp???
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef Turbomuis het volgende:
Zo, ik heb Perez een mailtje gestuurd. En nou maar afwachten
Maar in vorige seizoenen waren er altijd maar 1 ofzo die het seizoen ervoor ook auditie hadden gedaan.. Het valt me gewoon op hoevéél het er zijn! Zal wel toeval zijn..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:28 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Maar goed, al die mensen zijn een seizoen verder, dus ook een seizoen meer training. En dat werd wel vaak gezegd, dat dat het verschil maakt
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:57 schreef Malahide het volgende:
Nu ik erover nadenk vind ik het eigenlijk wel jammer dat Tony doorgegaan is naar de liveshows. Zijn beide dansen gisteravond waren behoorlijk matig. Het lijkt erop dat hij alleen voor zijn storyline is doorgegaan. Dan had ik toch liever die tweede Kasprzak gezien. Want waarom geen twee Broadway-types en wel meerdere hiphoppers, contemporaries, etc. in de liveshows?
Ik ben juist wel een Broadway-fan, met als topper You can't stop the beat van Benji en Doniellequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
EINDELIJK gezien
Ik ben absoluut geen Broadway fan. Er zijn maar weinig B-choreografieën die ik leuk vind. Maar desalniettemin niet slecht gedanst, maar niet extreem boeiend.
(...)
(Oja, waarom heeft Ade geen tepels?)
(...)
Favorieten na deze eerste show: Jason, Kupono, Melissa en Jeanine.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:00 schreef Malahide het volgende:
[..]
![]()
ik word er een beetje nerveus van (ik maak niet zoveel mee...
).
Is dat zo? Is me nooit opgevallen. Ik dacht altijd dat het 'modellen' waren en dat je alleen op die videowand op de achtergrond dansers uit de voorgaande serie(s) zag. 'k Zal toch eens goed gaan kijken...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:56 schreef Cee het volgende:
[..]Hier nog een.
Aangezien het de kandidaten van seizoen 1 zijn die in het intro-stukje van het programma dansen, is het niet zo moeilijk om te raden wie de doos is trouwens (een salsadanseres waarschijnlijk maar ik ben even te lui om het op te zoeken en ach, wat boeit het ook).
Nope, nog niets gehoord. Maar wel heel veel views van het plaatje, ook van onbekende sites. Misschien perez?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:21 schreef Malahide het volgende:
[..]
Is dat zo? Is me nooit opgevallen. Ik dacht altijd dat het 'modellen' waren en dat je alleen op die videowand op de achtergrond dansers uit de voorgaande serie(s) zag. 'k Zal toch eens goed gaan kijken...
Nog geen nieuws van Perez?
Mmm, ik had me m'n 15 minutes of fame wel anders voorgesteldquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:56 schreef Cee het volgende:
[..]Hier nog een.
Stiekum hoop ik op een ontketening van een klein schandaaltje, waar een onbekende Fok!ker op een hollands forumpje gewoon de aanstichter van is.
Oh ja! Stuk-ken leuker dan Perez!quote:
Dat moet wel Snow zijn danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:56 schreef Cee het volgende:
[..]Hier nog een.
Stiekum hoop ik op een ontketening van een klein schandaaltje, waar een onbekende Fok!ker op een hollands forumpje gewoon de aanstichter van is.
Aangezien het de kandidaten van seizoen 1 zijn die in het intro-stukje van het programma dansen, is het niet zo moeilijk om te raden wie de doos is trouwens (een salsadanseres waarschijnlijk maar ik ben even te lui om het op te zoeken en ach, wat boeit het ook).
Nog steeds nix... Sisser dus, denk ik...quote:
MMM... dan heeft naar Albert V sturen ook geen zin neequote:Op maandag 15 juni 2009 15:23 schreef Malahide het volgende:
Ach ja, Perez houdt nu eenmaal niet van poesjes hè?
Ik denk zelf dat de slip ingetekend is ofzo, en dat ze 1 frame vergeten zijn, zoiets. Want in de andere frames heeft ze idd een (grote) zwarte slip aan. En ik kan hier toch echt nix anders in zien dan een blote-muts-met-landingsbaan. Geen slip die verschuift of doorschijnend is ofzo. Maar goed, als het ingekleurd is weten ze ook dat ze eerst nakend was, en dan neem ik aan dat ze de boel ook ff checken... ach ja, raadsels raadselsquote:Op maandag 15 juni 2009 21:36 schreef Knipoogje het volgende:
Voorlopig kan ik die leader nergens terugzien en een oude episode binnenhalen duurt me te lang. Is er nergens op het net een videootje met de promo er in?
hmm, heb het nu gezien en het is uiteraard een bepaalde lichtinval, want ze heeft gewoon een zwarte slip ofzo aan. Misschien dat het flink doorschijnend is in het licht?
Snap niet dat het nog niet opgepakt is. Ik zou gewoon effe een youtube filmpje maken van een paar seconden ervoor en erna getiteld SYTYCD nudity!!! en de thumbnail dat plaatje maken. Zit je zo aan de miljoen pageviews
Ikke ook zin!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 15:23 schreef Malahide het volgende:
Ach ja, Perez houdt nu eenmaal niet van poesjes hè?
Maar goed, ik heb zin in een nieuwe aflevering. Zo'n leuk seizoen tot nu toe!
Kun je het niet gewoon op de fok! frontpage laten zetten? Dan staat het in no-time ook op Geenstijl zonder bronvermelding en met duizenden pageviews vindt het snel zijn weg naar de VS zelf. Echt waar, je hebt goud in je handenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:42 schreef Turbomuis het volgende:
Dat youtubefilmpje is misschien ook wel een plan ja. Ik ga 's kijken of dat wat is. Vooralsnog hoop ik nog een heeeel klein beetje op Perez! :0
Niks mis mee hoor, zolang die sukkels de audiotracks niet blokkeren.quote:
Ah joh, laat mij toch lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef Ang3l het volgende:
De kwaliteit is toch nooit zo goed als een ge... gekochte versie?
Bovendien is die ook zo binnen, en kijk je die aan 1 stuk door, zonder knipjes of missend geluid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het een beeeetje een mindere show. Heb eigenlijk geen enkel nummer dat ik nog een keer terug wil zien, ja mss de tango om de facial expressions van Nigel en die fun-teller. Maar verder vond ik het allemaal wat minder deze week.. Hopelijk volgende week Evan en Philip weer in hun element en een leukere show!
Ik moest weer lachen om jouw spoiler. Gefeliciteerd met je geslaagde voorspelling en warme connectie met het Amerikaanse volk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:57 schreef Saeramir het volgende:
ik lees nu voor het eerst je spoiler en we zitten idd niet op 1 lijn deze week, haha![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik moest weer lachen om jouw spoiler. Gefeliciteerd met je geslaagde voorspelling en warme connectie met het Amerikaanse volk.Whahaha, warme connectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei, dit deeltje zit (eindelijk) bijna vol!You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten we zelf gewoon een nieuw deeltje openen bij de volgende pagina? of hoe zit dat.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:10 schreef Saeramir het volgende:DmitriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten we zelf gewoon een nieuw deeltje openen bij de volgende pagina? of hoe zit dat.
. Those where the days...
Als het goed is gaat deze bij post 300 op slot en dan moeten we zelf een nieuwe maken. Dus nog ff doorposten dames en heren.You cheated on me with choreography.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef Malahide het volgende:Ik vind Jason echt zo extreem schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei, dit deeltje zit (eindelijk) bijna vol!
Niet extreem lekker, maar die smile en die pretoogjes... echt... veeg me op
Mooie opening van Mia trouwens.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Jason, Jonathan, allebei van die lekkere mennekes met mooie ogenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Jason echt zo extreem schattig
Niet extreem lekker, maar die smile en die pretoogjes... echt... veeg me op
Mooie opening van Mia trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |