quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:12 schreef Turbomuis het volgende:
En wederom niet over het dansen...
Regelmatig zie je de leader voorbij komen. Ik dacht telkens al vaag iets te zien wat zeker in Amerika niet kan. Dus ff met een filmprogje aan de gang om het framepje duidelijk te kunnen zien, en ja hoor...
[ afbeelding ]
Sjees, waar let ik op zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb trouwens de eerste show neergeladen en ga hem zo met manlief eens even bekijken in goede kwaliteit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:12 schreef Turbomuis het volgende:
En wederom niet over het dansen...
Regelmatig zie je de leader voorbij komen. Ik dacht telkens al vaag iets te zien wat zeker in Amerika niet kan. Dus ff met een filmprogje aan de gang om het framepje duidelijk te kunnen zien, en ja hoor...
[ afbeelding ]
Sjees, waar let ik op zeg
OOOOH ja, Sexy Back!!! Super was datquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef Cee het volgende:
En ik ben het met jullie eens, de Wade-choreo's zijn te veel geforceerd 'uniek', ik mis de Sexy Back's en Ramalama's.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:45 schreef Saeramir het volgende:
Zal die van mij ook ff in een spoiler zetten, kan ik dat later altijd nog weghalen.We're good girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Terechte uitslag, de solo's van allebei waren slecht en ik zag in alletwee weinig ontwikkeling zitten. De andere vier kandidaten hebben volgens mij veel meer potentie om te groeien in de competitie. Saeremir, ga je ook punten geven voor de muzikale act? Mijn God, wat was door voor een bagger, die 'zingende/rappende' Dik Trom? Ik vind de muzikale intermezzo's overigens vaak heel belabberd bij SYTYCD. Die tangodansers waren wel oké, al heb ik wel betere gezien
.
En... die still uit de leader![]()
![]()
. Geloof mijn ogen bijna niet. Sowieso, geen onderboks dragen als je danst in zo'n piepklein gevalletje
. Aangezien ik van nature wantrouwig ben heb ik het zelf even gecheckt in de leader, en inderdaad... wie belt Amerika?
You cheated on me with choreography.
We zijn het weer eensquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:00 schreef Malahide het volgende:
[..]
We're good girl. Terechte uitslag, de solo's van allebei waren slecht en ik zag in alletwee weinig ontwikkeling zitten. De andere vier kandidaten hebben volgens mij veel meer potentie om te groeien in de competitie.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:00 schreef Malahide het volgende:
Saeremir, ga je ook punten geven voor de muzikale act? Mijn God, wat was door voor een bagger, die 'zingende/rappende' Dik Trom? Ik vind de muzikale intermezzo's overigens vaak heel belabberd bij SYTYCD. Die tangodansers waren wel oké, al heb ik wel betere gezien.
Jammer dat haar gezicht er niet op staatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:00 schreef Malahide het volgende:
En... die still uit de leader![]()
![]()
. Geloof mijn ogen bijna niet. Sowieso, geen onderboks dragen als je danst in zo'n piepklein gevalletje
.
Die doos gaat de hele wereld overquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:08 schreef Saeramir het volgende:
Hoe vaak zou haar spul nu al op de tv vertoond zijn????![]()
Maar toch, Amerika is zo'n preuts land. Drie seconden tepel wordt een gate enzo. Als ik dit uit een filmpje pluk, hoe kan het dan dat het die lui niet opvalt? Die zitten er toch ook wel met hun neus bovenop?quote:
Ik vind het ook verbazingwekkend. Misschien moet je even contact opnemen met de producersquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Maar toch, Amerika is zo'n preuts land. Drie seconden tepel wordt een gate enzo. Als ik dit uit een filmpje pluk, hoe kan het dan dat het die lui niet opvalt? Die zitten er toch ook wel met hun neus bovenop?
Ik denk dat ik dat gewoon 's ga doen. Geinig wel, het verbreekt de sleurquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:22 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik vind het ook verbazingwekkend. Misschien moet je even contact opnemen met de producers? "Hé Nigel, Turbo Mouse here from the Netherlands. Did you know dat er een pussy in your leader zit? Neatly shaved landingsbaantje, dat dan wel..."
O! Leuk!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:08 schreef Malahide het volgende:
Of gewoon de pic naar Perez Hilton mailen, die is altijd wel in voor een schandaaltje.
Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat ik de enige op de hele wereld zou zijn die dit is opgevallen...quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat ik de enige op de hele wereld zou zijn die dit is opgevallen...
Ik ga 's kijken of ik niet iets kan met m'n mobiel. Ben toch wel heel benieuwd wat meneer Perez er van vindtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja precies. Maar ik heb al zitten googlen op allerlei mogelijke trefwoorden, maar ik kom niks tegen... Zo weird dit...
Blijkbaar wel. Maar goed, al die mensen zijn een seizoen verder, dus ook een seizoen meer training. En dat werd wel vaak gezegd, dat dat het verschil maaktquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:15 schreef Saeramir het volgende:
even heel wat anders: is het jullie ook opgevallen hoeveel mensen die in vorige jaren auditie hebben gedaan, nu wél in de show zitten? heb nog eens gekeken naar vorig seizoen en dit zijn iig: Brandon, Phillip, Randi, Jason, Evan, Asuka, en Janette. De aanhouder wint?!
Ik heb ook een shirt met 1 lange mouw en de andere kant geen mouwquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:19 schreef Turbomuis het volgende:
Het heeft niet echt met het dansen zelf te maken, maar toch ff: het voel me in de nl versie al op, en nu zie ik het bij de amerikaanse audities ook weer; wat is dat toch voor iets vaags om een broek aan te trekken met 1 lange en 1 korte pijp???
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef Turbomuis het volgende:
Zo, ik heb Perez een mailtje gestuurd. En nou maar afwachten
Maar in vorige seizoenen waren er altijd maar 1 ofzo die het seizoen ervoor ook auditie hadden gedaan.. Het valt me gewoon op hoevéél het er zijn! Zal wel toeval zijn..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:28 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Maar goed, al die mensen zijn een seizoen verder, dus ook een seizoen meer training. En dat werd wel vaak gezegd, dat dat het verschil maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |