Ben ik dan ook
Heeeel toevallig had ik een aantal PRECIES dezelfde opmerkingen als jij Malahide! Wel leuk om te lezen.
Ga het ook ff per paar doen..
Jeanine & PhillipOoooh.. Ik moest dus een traantje laten. Het deed me echt denken aan mij en mijn man, vooral in het begin, toen ze beiden aan het woelen waren 'in bed', omdat ze een ruzie niet hadden opgelost. Phillip is zooo'n heerlijke jongen in dit genre, beetje zelfde genre als in de auditie samen met Ariel he? Lyrical hip hop. En moet mijn mening over Tabitha en Napoleon dus meteen herzien

Heerlijk stuk, als de kids strax slapen is dat het eerste nummer dat ik nog een keer ga bekijken.. Ook Jeanine was gewoon erg goed, maar mijn ogen gaan toch naar Phillip. Vond het trouwens erg knap dat T&N de verleiding om Phillip's truukjes erin te verweven, hebben kunnen weerstaan. En ook zonder trukendoos is ie gewoon super
Asuka & Vitolio 
Jammer hoor. Broadway kan zo super zijn en ik vond ze beiden erg zwak.. Terwijl ik ze beiden erg goede en charismatische dansers vind, maar zoals de judges idd zeiden, geen personality te vinden in dit stuk..
Karla & JonathanAardige cha cha, sexy ook. Jonathan is een beetje te glad en jongensachtig voor mijn smaak.. Maar gewoon een goede dans. Ben het met je eens Malahide dat ze grote kans hebben om ondergesneeuwd te worden..
Randi & Evan

Sorry can't help it. Evan was al een heerlijke jongen voor de show begon, en nu vind ik hem nog heerlijker haha. PRACHTIG stuk zeg. Zooo mooi gedanst en ook veel humor eromheen (over de man van Randi). Adembenemend. Ik hoef me dus nog niet te gaan schamen voor mijn mening; Evan is nog beter dan ik had verwacht, hij zal deze ronde heus niet doorkomen door zijn leuke uitstraling - maar gewoon omdat ie mega goed heeft gedanst

Enige waar ik me nu al een beetje zorgen over kan maken, is zijn lengte (zag ik nu pas goed toen ie naast Cat stond). Voor nu heeft ie een korte partner, maar strax in de top 10....?
Paris & TonySaaie hip hop

Kan er niet veel meer over zeggen. En Tony is nou toch ook niet zo'n lekkerd dat mensen dáárvoor gaan stemmen??!!
Kaitlin & JasonPRECIES wat jij ook zegt Malahide: Leuk gedanst, goed gedaan maar had NIET de impact die Kate en Joshua hadden vorig seizoen. Dat was veeeel meer down en dirty, gingen veeeel dieper door de knieën, was veeeel moeilijker dan deze routine. Ik vind eigenlijk dat de judges dat wel hadden mogen zeggen ipv ze de hemel in te prijzen, want het kán toch niet anders dan dat ze dat op hebben gemerkt? Maar verder een super amusante dans en heb me goed vermaakt. Blijf alleen Kaitlin wat irri vinden
Janette & BrandonZolang Brandon zijn mond houdt, is ie niet irri

Prachtige dans. Mooie glijdende foxtrot, heel elegant uitgevoerd, allebei super gedanst. Bij dit soort klassieke ballroom dansen heb je altijd het risico dat het saai en eentonig is, maar dit was absoluut niet zo.
Ashley & KuponoDaar ga ik nóg een keer, maar Malahide je haalt dus weer de woorden uit mijn mond: té weird. Zo weird dat het niet leuk was voor mij. Wat de muziek te maken had met crash test dummies snap ik ook niet. En je hebt een goed punt dat dit ook niet goed was voor de herkenbaarheid van de dansers. Juist in de eerste show zouden ze duidelijk gepresenteerd moeten worden. Op zich interessant gedanst, maar ben er niet weg van. Jammer, Wade Robson heeft het beter gedaan in het verleden..
Melissa & AdéAdé!!!! Wow wat een man! Had in het begin echt zoiets van, wat moet Bernie Mac hier

Maar wat een danser! Wat een spieren! Hij tilt Melissa op alsof het een veertje is! Vooral die lift dat ze in spreidstand van achter naar voor zijn hoofd wipt, briljant! Erg mooi!! Voor mij was het geen speciaal paar dit, maar vanaf nu ga ik ze met andere ogen volgen!
Kayla & MaxLeuk leuk!! Idd heeft Max (nog) niet het kaliber van Dmitri

of Pasha, maar dat kan nog komen! Erg sexy! En idd danste Kayla alsof ze in een ballroom geboren is
Camerawerk: veeeel beter dan vorig seizoen, veel minder close ups!!
Cat: lelijke jurk (sorry hoor!) maar goed gepresenteerd.
Judges: Mary lekkere gillerd, en die opmerking over Botox

Adam Shankman, lekkere emo-softie, Nigel, nuchter en goed.
Wat een heeeeerlijke show om het seizoen mee te beginnen!
Mijn voorspelling voor vanavond: Paris & Tony, Ashley & Kupono, Asuka & Vitolio in the Bottom Three. Ik zou zeggen bij de vrouwen, dat Paris de meeste kans heeft om eruit te gaan, bij de mannen weet ik het nog zo niet. Ik schat toch Kupono..
Nou morgenochtend weer SYTYCD kijken, dat is nadat ik de show van vandaag nog een keer of wat heb gekeken