Ik blijf bij die naam altijd van die über-blije Gooische kutkindertjes voor me zien die in van die Lucia Marthas-poses staan aan het eind van hun dansnummers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILERS for the July 31 results episode:
*Lady Gaga is the musical guest.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ben sprakeloos..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:02 schreef Jerruh het volgende:
nog niet zo ver met kijken maar dit was toch wel enorm.... prachtig!
Will? Kwestie van heeeeeeele goede danser maar weinig persoonlijkheid die uitstraalt op TV. Waarbij ik niet zeg dat het een klootzak is, of een arrogante kwal of dat ie geen persoonlijkheid HEEFT, maar echt overkomen op TV deed ie mijns inziens niet. Enh dan vlieg je er uit zodra het publiek volledig mag gaan stemmen en de echte mindere er al uit zijn. Dat zag je andere seizoenen ook gebeuren.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:07 schreef Knipoogje het volgende:
Dat die Will eruit gestemd werd. Dat was verreweg de beste danser van het stel
Voor Comfort was het gewoon haar tijd. Ze zat al in reservetijd...
Nee hoor, op verschillende (amerikaanse) fora wordt hij gezien als de mindere hip-hop choreograaf. Maar ik vind 'm gewoon zo damn cute.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:25 schreef Ang3l het volgende:
En ben ik nou de enige die Dan Karaty echt 3x niks vind?
Vooruit dan maar. Komt er an.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef Jerruh het volgende:
je mag er een topic over maken hoor!.
Te laat.quote:
Ik vind het trouwens ook een leuk programma hoor. Beter dan veel talentshows met echte talenten en ik ben blij dat tot nu toe het amerikaanse concept is gehandhaafd. Dan karaty doet het leuk, die vrouw vind ik een beetje irritante stem hebben en die andere juryleden laten wel enthousiasme zien. er kwamen een aantal goeie dansers in beeld en het had ergens een serieuze ondertoon. Ik denk dat pas in de finale, na de bootcamp, naar voren komt wat voor goede show dit is.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef Day het volgende:
Ik vind het juist een geweldig programma, maar aan de reacties hier te zien, zijn alleen Cee en ik enthousiast.
Cee, weet jij dan toevallig wie het nummer zingt, waarop het ballroomstel (blonde jongen haakte later af)danste? Mooi nummer!
Ik erger me dood aan die hiphop-debiel, met z'n irritante uitspraak ban "popping" en "locking" en dat overdreven yo yo yo gedoequote:Op donderdag 4 september 2008 22:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens ook een leuk programma hoor. Beter dan veel talentshows met echte talenten en ik ben blij dat tot nu toe het amerikaanse concept is gehandhaafd. Dan karaty doet het leuk, die vrouw vind ik een beetje irritante stem hebben en die andere juryleden laten wel enthousiasme zien. er kwamen een aantal goeie dansers in beeld en het had ergens een serieuze ondertoon. Ik denk dat pas in de finale, na de bootcamp, naar voren komt wat voor goede show dit is.
je weet weinig van dansen merk ik nu al.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan die hiphop-debiel, met z'n irritante uitspraak ban "popping" en "locking" en dat overdreven yo yo yo gedoe
Qua kandidaten valt me de NL versie niet tegen.
Mja, daarom dans ik zelf ook al zo'n 7 jaar en in die tijd heb ik niets geleerd (7 jaar hiphop/freestyle streetdance/NY House, 4 maanden moderne dans en als je vroeger ook nog meetelt 2,5 jaar ballroom en latin)quote:Op donderdag 25 september 2008 13:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
je weet weinig van dansen merk ik nu al.
Ja heerlijk!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben pas op 1/3e maar wat een plezier is het om Nigel, Mary en vooralCat
weer te zien!
"It's okay, dry cleaning, DRY CLEANING!!!!!!!"Hands down het beste moment so far.
Ja ik ook. je bent een man, dus doe geen vrouwenrol na.quote:Dat male ballroom couple: Hell no dat die ene hetero is; dream on baby
Ik snapte wel wat Mary bedoelde met het wisselen van de rollen in die dans...
Ow daar ben ik nog nietquote:Die broertjes waren schattg en die jongste eigenlijk wel erg yummy![]()
![]()
quote:
Zo reageerde ik ook!quote:
Hij was weer geweldig. Er zitten een paar mooie verhalen in.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo reageerde ik ook!
"Wacht effe....hoor ik daar de intro van...nee..nee. Yeahhh!"
Die tapdans-broers vond ik erg leuk, vooral de jongste broer, vorig jaar vond ik het al zo jammer dat hij de top 20 niet haalde. Hopelijk dit keer meer geluk.
Even ter info voor de rest: gisteravond is er weer een aflevering geweest (de laatste auditie-aflevering van SYTYCD). Ik ga 'm vanavond even lekker bekijken.
Ik bedoelde meer in algemene zin, van 'zielige' verhaaltjes tot grote mafkezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind die verhalen juist altijd een beetje emo-tv "laten we die eruit llichten want dat scoort!
Ik vond Tyce wel een beetje gemeen nichterig grof in afl 2.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:58 schreef Cee het volgende:
Ik vind het mooie van dit programma, dat heel veel audities van slechte dansers die wél serieus denken dat ze kunnen dansen, niet compleet afgezeken worden door de jury. Ze geven kritiek, zeggen waar het op staat, maar het lukt dan toch meestal wel om de kandidaat met een goed gevoel naar huis te laten gaan. Zoals bij dat dikke meisje.
En ik ben erg benieuwd naar season 6 nu om te zien hoe die 17-jarige jongen het ervan af brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |