quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef Ang3l het volgende:De kwaliteit is toch nooit zo goed als een ge... gekochte versie?
Bovendien is die ook zo binnen, en kijk je die aan 1 stuk door, zonder knipjes of missend geluid.
Ah joh, laat mij toch lekker

. Ik heb een download aanstaan maar dat duurt nog ff en ik ben ziek dus heb geen geduld om te wachten tot 'ie binnen is. Bovendien zit ik onder de pillen (niet vrijwillig) dus ik ben sowieso niet toerekeningsvatbaar. Anyhoo, ik lul wat in de ruimte geloof ik...
Heb bijna alles gezien nu, straks mijn verslagje...
Hier is 'ie dan:
Weer een erg leuke show, al waren er een stuk minder wow-momenten dan vorige week. Fijn dat er nog even teruggegrepen werd naar Mary’s hilarische botox-opmerking. De jurk van Cat was... (Saeramir, kom er maar in

!). En Lil’ C… wat een onbegrijpelijke shit kwam er weer uit die gast

.
Randi & Evan - jiveDit koppel is zo fucking cute as all american apple pie dat ik er een nu klein beetje de kriebels van krijg. Maar Randi is wel hééél erg goed en ik vond dat ze de jive fantastisch deed. Helaas bleef Evan een beetje achter, de ‘kicks and flicks’ waren maar zo-zo en zijn kont stak te ver uit, maar qua performance vond ik hem wel vrij overtuigend. Dit blijft toch wel één van de best gematchte koppels. En mag ik nog even zeggen dat ik het zoooooo leuk vind dat Louis van Amstel meedoet!
Melissa & Adé - jazzSonya Tayeh, crazy biatch! Geen dikke wow!, maar wel een hele toffe choreografie. En die Adé, wat een geweldige danser is dat (ik heb nog even gekeken naar zijn tepels, maar hij heeft ze wel

). Zo krachtig, groot, maar toch gracieus en de perfecte partner. Melissa is ook prachtig en ik vond haar opvallend sterk in haar bewegingen. Toch heel benieuwd naar hoe zij gaat hiphoppen/krumpen. Een van mijn favoriete koppels.
Caitlin & Jason - hiphopIk loop niet snel warm voor hiphop helaas en ook Caitlin en Jason deden het vlammetje niet ontbranden bij me. Caitlin vond ik vrij zwak en net als vorige week bij de Bollywood achterblijven bij Jason. Wel goed dat Nigel opmerkte dat hiphop niet altijd hard en strak hoeft te zijn. Ik hoop echt dat Jason nog even blijft, want ik wil die zo graag een prachtige contemporary o.i.d. zien doen. Caitlin? Eerlijk gezegd zie ik haar de top tien niet halen.
Janette & Brandon - discoAlleen heel goede dansers komen weg met die cheesy choreo’s van die discotaart Doriana Sanchez, en damn, Janette en Brandon gaven wel even een visitekaartje af. Als die allebei niet in de top tien komen eet ik mijn pet op. Zoveel personality op de vloer. Janette is spectaculair. Die lift! Brandon (is hij het broertje van Carlton van de Fresh Prince of Bel Air

?) blijft een irritatiefactor, maar wat kan die gozer dansen zeg. Super super super goed dit.
Asuka & Vitolio - waltzTja… na de audities was ik heel benieuwd naar Asuka maar ze laat me tot nu toe volledig koud. Vitolio vind ik een interessante kerel en mooie danser en daarom is het jammer dat hij met Asuka opgescheept zit (zo zie ik het echt een beetje

). Hun waltz was mooi, maar een beetje te sentimenteel aangedikt. Technisch niet heel bijzonder, al vond ik de choreo van Louis wel mooi. Ben heel erg benieuwd of het emo-gedoe eromheen deze twee uit de bottom three zal houden…
Kayla & Max - pop jazzYeah, Brian Friedman is terug (wel met een enge Al Qaeda-baard) ! Waaahhh, wat een vette dans wat dit zeg! Kayla is zo enorm goed, veruit mijn favoriet bij de dames nu. Zij spettert gewoon van het podium af. En Max… o la la. Ik heb sowieso altijd een zwak voor die Russische ballroomjongens met hun slangenheupen en slaapkamerogen

, dus misschien ben ik niet streng genoeg, maar ik vond dat hij bijzonder lekker stond te dansen en helemaal niet onderdeed voor Kayla. Kayla & Max linea recta naar mijn korte lijstje met favoriete koppels

!
Karla & Jonathan - comtemporaryPrachtig gedanst van beiden (op heel mooie muziek) en daardoor ben ik heel blij dat ze er vorige week doorheen zijn gekomen. Jonathan is zo’n mooie danser, die wil ik nog een paar weken blijven zien. Karla is goed, maar heeft zich nog niet op mijn netvliezen weten te branden. De dans (van nieuwe choreografe Stacey Tookey) vond ik meer een ‘gevoel’, een reeks expressieve bewegingen (emotioneel, romantisch, tikje sexy) dan echt een dans, maar dat is misschien haar stijl.
Jeanine & Phillip - tangoOei, dit was niet zo goed. Technisch vrij slecht van Phillip, en daardoor kreeg Jeanine ook niet echt een kans. Veel te hoekig en lomp gedanst, ook weinig subtiliteit in de choreografie vond ik. Al die shimmy-achtige bewegingen van Jeanine waren lelijk (of lelijk uitgevoerd). Wat me desondanks blijft verbazen is dat Phillip zo’n enorm charisma heeft wanneer hij danst, zelfs bij een matige dans. In real life is het toch een vrij onopvallende jongen.
Ashley & Kupono - hiphopDit boeide me geen moment. Van Ashley herinner ik me alleen een hele strakke broek en van Kupono een eng gerangschikte klerenkast uit het introfilmpje. Ik hoop dat ze nog een weekje blijven, want vooral Kupono wil ik heel graag iets anders zien doen, bijvoorbeeld een mooie vloeiende contemporary of jazz of een ballroom.
Bottom three? Ik gok op beide hiphopkoppels (Ashley & Kupono en Caitlin & Jason) en misschien één van de favoriete jongens (Evan of Phillip) plus partners.
[ Bericht 38% gewijzigd door Malahide op 19-06-2009 04:12:24 ]