abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:20:32 #276
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70124538
De kwaliteit is toch nooit zo goed als een ge... gekochte versie?
Bovendien is die ook zo binnen, en kijk je die aan 1 stuk door, zonder knipjes of missend geluid.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:59:51 #277
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70127966
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef Ang3l het volgende:
De kwaliteit is toch nooit zo goed als een ge... gekochte versie?
Bovendien is die ook zo binnen, en kijk je die aan 1 stuk door, zonder knipjes of missend geluid.
Ah joh, laat mij toch lekker . Ik heb een download aanstaan maar dat duurt nog ff en ik ben ziek dus heb geen geduld om te wachten tot 'ie binnen is. Bovendien zit ik onder de pillen (niet vrijwillig) dus ik ben sowieso niet toerekeningsvatbaar. Anyhoo, ik lul wat in de ruimte geloof ik...

Heb bijna alles gezien nu, straks mijn verslagje...

Hier is 'ie dan:

Weer een erg leuke show, al waren er een stuk minder wow-momenten dan vorige week. Fijn dat er nog even teruggegrepen werd naar Mary’s hilarische botox-opmerking. De jurk van Cat was... (Saeramir, kom er maar in !). En Lil’ C… wat een onbegrijpelijke shit kwam er weer uit die gast .

Randi & Evan - jive
Dit koppel is zo fucking cute as all american apple pie dat ik er een nu klein beetje de kriebels van krijg. Maar Randi is wel hééél erg goed en ik vond dat ze de jive fantastisch deed. Helaas bleef Evan een beetje achter, de ‘kicks and flicks’ waren maar zo-zo en zijn kont stak te ver uit, maar qua performance vond ik hem wel vrij overtuigend. Dit blijft toch wel één van de best gematchte koppels. En mag ik nog even zeggen dat ik het zoooooo leuk vind dat Louis van Amstel meedoet!

Melissa & Adé - jazz
Sonya Tayeh, crazy biatch! Geen dikke wow!, maar wel een hele toffe choreografie. En die Adé, wat een geweldige danser is dat (ik heb nog even gekeken naar zijn tepels, maar hij heeft ze wel ). Zo krachtig, groot, maar toch gracieus en de perfecte partner. Melissa is ook prachtig en ik vond haar opvallend sterk in haar bewegingen. Toch heel benieuwd naar hoe zij gaat hiphoppen/krumpen. Een van mijn favoriete koppels.

Caitlin & Jason - hiphop
Ik loop niet snel warm voor hiphop helaas en ook Caitlin en Jason deden het vlammetje niet ontbranden bij me. Caitlin vond ik vrij zwak en net als vorige week bij de Bollywood achterblijven bij Jason. Wel goed dat Nigel opmerkte dat hiphop niet altijd hard en strak hoeft te zijn. Ik hoop echt dat Jason nog even blijft, want ik wil die zo graag een prachtige contemporary o.i.d. zien doen. Caitlin? Eerlijk gezegd zie ik haar de top tien niet halen.

Janette & Brandon - disco
Alleen heel goede dansers komen weg met die cheesy choreo’s van die discotaart Doriana Sanchez, en damn, Janette en Brandon gaven wel even een visitekaartje af. Als die allebei niet in de top tien komen eet ik mijn pet op. Zoveel personality op de vloer. Janette is spectaculair. Die lift! Brandon (is hij het broertje van Carlton van de Fresh Prince of Bel Air ?) blijft een irritatiefactor, maar wat kan die gozer dansen zeg. Super super super goed dit.

Asuka & Vitolio - waltz
Tja… na de audities was ik heel benieuwd naar Asuka maar ze laat me tot nu toe volledig koud. Vitolio vind ik een interessante kerel en mooie danser en daarom is het jammer dat hij met Asuka opgescheept zit (zo zie ik het echt een beetje ). Hun waltz was mooi, maar een beetje te sentimenteel aangedikt. Technisch niet heel bijzonder, al vond ik de choreo van Louis wel mooi. Ben heel erg benieuwd of het emo-gedoe eromheen deze twee uit de bottom three zal houden…

Kayla & Max - pop jazz
Yeah, Brian Friedman is terug (wel met een enge Al Qaeda-baard) ! Waaahhh, wat een vette dans wat dit zeg! Kayla is zo enorm goed, veruit mijn favoriet bij de dames nu. Zij spettert gewoon van het podium af. En Max… o la la. Ik heb sowieso altijd een zwak voor die Russische ballroomjongens met hun slangenheupen en slaapkamerogen , dus misschien ben ik niet streng genoeg, maar ik vond dat hij bijzonder lekker stond te dansen en helemaal niet onderdeed voor Kayla. Kayla & Max linea recta naar mijn korte lijstje met favoriete koppels !

Karla & Jonathan - comtemporary
Prachtig gedanst van beiden (op heel mooie muziek) en daardoor ben ik heel blij dat ze er vorige week doorheen zijn gekomen. Jonathan is zo’n mooie danser, die wil ik nog een paar weken blijven zien. Karla is goed, maar heeft zich nog niet op mijn netvliezen weten te branden. De dans (van nieuwe choreografe Stacey Tookey) vond ik meer een ‘gevoel’, een reeks expressieve bewegingen (emotioneel, romantisch, tikje sexy) dan echt een dans, maar dat is misschien haar stijl.

Jeanine & Phillip - tango
Oei, dit was niet zo goed. Technisch vrij slecht van Phillip, en daardoor kreeg Jeanine ook niet echt een kans. Veel te hoekig en lomp gedanst, ook weinig subtiliteit in de choreografie vond ik. Al die shimmy-achtige bewegingen van Jeanine waren lelijk (of lelijk uitgevoerd). Wat me desondanks blijft verbazen is dat Phillip zo’n enorm charisma heeft wanneer hij danst, zelfs bij een matige dans. In real life is het toch een vrij onopvallende jongen.

Ashley & Kupono - hiphop
Dit boeide me geen moment. Van Ashley herinner ik me alleen een hele strakke broek en van Kupono een eng gerangschikte klerenkast uit het introfilmpje. Ik hoop dat ze nog een weekje blijven, want vooral Kupono wil ik heel graag iets anders zien doen, bijvoorbeeld een mooie vloeiende contemporary of jazz of een ballroom.

Bottom three? Ik gok op beide hiphopkoppels (Ashley & Kupono en Caitlin & Jason) en misschien één van de favoriete jongens (Evan of Phillip) plus partners.

[ Bericht 38% gewijzigd door Malahide op 19-06-2009 04:12:24 ]
You cheated on me with choreography.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:23:05 #278
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70130946
heb het nog niet gelezen hier, heb de neerlaad gevonden en meteen maar aangezet (kan nu bijna niets met internet omdat het zo langzaam is daardoor, mara goed dat heb ik er wel voor over), want die stomme youtube grrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!! heb geloof ik 3 of 4 stellen kunnen zien en dan nog rats rats, niets overnieuw kijken want snel de volgende aan voordat het geluid weer weg is.. ga er dus nog maar ff niets over zeggen voordat ik het ge... kocht heb en dan eens rustig bekijken..
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:20:01 #279
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70146067
Randi & Evan - jive: Fun
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:26:11 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70146286
Melissa & Adé - jazz: Raaawwwwr Sonya
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:37:04 #281
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70146756
Caitlin & Jason - hiphop: Hottdamn. Ik vond hem dus juist wel erg leuk. Jason flowde heel erg lekker en zijn smile tijdens de dans (vorige week ook al) is ZO fucking aanstekelijk Ik smelt bij hem. Ciatlin... mja. Wel ok.
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:44:52 #282
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70147092
Janette & Brandon - disco: Ik begin echt steeds meer Mia gelijk te geven. Janette is wel leuk. Disco... het nr is 1 van mijn fav disco songs (studio 54 soundtrack) maar ik vind de dansen altijd een 3 minuten trucjes parade i.p.v. iets dat me pakt of grijpt. Nu dus ook weer. Knap gedaan de trcujes, maar als dans doet het me niks.
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:53:48 #283
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70147479
Asuka & Vitolio - waltz: Ik vond hem af en toe ene beetje moeizaam gaan. Alsof Asuka niet helemaal i vorm was, beetje stijfjes. Op ene gegeven moment kwam ze heel hakkelig en krakkemikkig omhoog, in het begin, en toen begon ik daar steeds meer op te letten. Mja,. Mwa. Nee. Zeker geen tranen zoals Mary.
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter donderdag 18 juni 2009 @ 21:55:30 #284
87554 Cee
Welluk?
pi_70147545
Deze uitzending was wat minder dan die van vorige week, helaas. De favorieten vielen wat tegen, de underdogs staken de koppen uit!

Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n fan van die quirky Sonya-choreo's, heb ik ondertussen wel gemerkt. Die van Brian Friedman daarentegen, vond ik geweldig. Maar hij deed me wel een beetje denken aan een van de dansen van vorig seizoen (?) waarin Thayne (? weet z'n vrouwelijke partner niet meer te herinneren) ook een prinsenpak aanhad en van die zelfde bewegingen maakte. Maar de dans van Friedman was vele malen beter.

Het leek alsof Cat een rode jurk had aangetrokken en dat er vervolgens een windvlaag aankwam die de rest van de rol rode stof mee liet waaien en toen sloeg het tegen d'r rechterkant aan en bleef daar hangen.

Malahide, wat omschrijf je de uitzending heerlijk.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:03:08 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70147878
Kayla & Max - pop jazz: O wat is die Friedman ene enge nicht Maar wel een erg lekkere pppy dans. Kayla damn, Max... max doet me nits. Qua persoonlijkheid straalt ie voor mij niets uit. Qua dans is ie goed, of iig ok, maar het komt niet over bij me.

En meteen nog ene keer gekeken voordat ik verder ga. Het lichaamscontact is zo mooi in deze dans. Het bijna krioelen om elkaar heen. Wow,,,,,

[ Bericht 18% gewijzigd door Ang3l op 18-06-2009 22:17:48 ]
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:12:18 #286
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70148298
Karla & Jonathan - comtemporary: Vond het stukje dat hij gewoon heel rustig om haar heen liep, haar kin vastpakte en daarna achter haar ging staan en een soort van kopje gaf echt zo vertederend! Idd een soort gevoel die dans, een "Ahhhhwwww". Mooi.
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:24:44 #287
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70148896
Jeanine & Phillip - tango: Hmmz. Neuh. E idd, de shimmy stukjes waren niet mooi.
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:34:33 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70149309
Ashley & Kupono - hiphop: Kupono danst net zo strak als hij zn kast en lijstjes bijhoudt. Maar dat is het... strak. Ik mis het gevoel, dus ik hoop echt een contemporary de volgende keer. Ik zag geen struggle, maar dat kan ana mij liggen Ashley... niet echt op gelet
L'Amour menaçant:
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:05:18 #289
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70155242
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:08:28 #290
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70161659
Zo ik heb het eindelijk gezien vanochtend, een neerlaad, fok die stomme youtube! Zo irri! Vind het echt niet erg om wat mindere kwaliteit te hebben maar dan steeds geen geluid etc... Grrr. Maar vanochtend dus goed beeld en geluid De show over het algemeen vond ik minder spectaculair dan vorige week, maar was wel weer super om te kijken. Ik heb de result show nog niet gezien, eerst even tikken wat ik van de aparte dansen vond, en dan ga ik het eens bekijken..

Evan & Randi
Oei, zelfs een leek als ik zág dat de techniek van Evan niet klopte! Vond het wel weer heel erg leuk om te zien en entertaining, en Evan blijft gewoon een super leuke jongen. Ik denk dat mensen hier wel voor stemmen hoor, al was het alleen maar voor die teller met dat woordje fun, hilarisch.

Melissa & Adé
Dit is nou een weirde choreo die ik wél leuk om te zien vind (in vergelijking met het crash test dummy-stuk). Echt fantastisch zijn die twee! Vooral Ade, wat een man he. En niet alleen een sterke, ook supermooie technische danser! Heerlijk om te zien.

Caitlin & Jason
Supersaai, ben écht geen fan van Shane Sparks meer vanaf vandaag.. Kan me nu al niet meer herinneren hoe de dans was.. Ook nog niet goed gedanst..

Janette & Brandon
Super leuke spetterende disco-routine!! Echt onwijs entertaining, kan er niet meer van zeggen. Kan Brandon nog steeds niet goed uitstaan, maar als ie danst is die irritatie gewoon weg..

Asuka & Vitolio
Heeeel mooi en heb ook een traantje weggepinkt, maar weer die emo-tv he.. Hadden ze gewoon weg moeten laten, dat hele verhaal eromheen. Alleen de dans alleen al was genoeg. Mooi en elegant en mij viel de mindere techniek van Vitolio wel op, maar was niet storend. Gewoon heel mooi. Maar dat verhaal hadden ze nodig door vorige week en hun teleurstellende nummer..

Kayla & Max
As much as I love Brian Freedman (yaaaay he's back), ik vond dit te weirdo-achtig, Gets, die kleding (van beiden). Ik houd niet van deze stijl. Toch verbaasde Max mij behoorlijk, had niet verwacht dat ie dit zou kunnen.. Dus dat was wel erg knap. Maar nee, absoluut geen favoriet, dit paar deze week. Vorige week overigens ook al niet.. Vind hem toch echt niet zo goed als Dimtri en Pasha..

Karla & Jonathan
Ik snap niet helemaal waar de judges zo lyrisch over waren.. Mss omdat het een nieuwe choreographer was (van de show van Canada)? Ik vond het nl best mooi en lief en alles, en ze hebben het goed gedaan, maar zo exceptioneel was t toch niet? Of ligt dat nou aan mij. Ik kan zo 2 contemporary routines opnoemen die ik al veel mooier vond (van Danny en Anya, van Kameron en Lacey, om nog maar niet te spreken van bijv De Sunflower). Ik vond het maar vreemd allemaal. Waar ik het wel mee eens ben, is dat Jonathan dit beter heeft gedanst dan de cha-cha van vorige week, die idd in zijn genre was. Ik vond het een mooie dans, maar snap niet helemaal wat ik mis.

Phillip en Jeanine
whahahha, die Nigel hahaha. Hilarisch hoe hij hem nadeed in zijn commentaar. Maar hij heeft natuurlijk gelijk. Ik vond het maar niets, maar in ogenschouw genomen dat hij idd zo van de straat is geplukt, is het natuurlijk erg goed. Maar zelfde als ik bij Evan zei, zelfs een leek als ik kon zien hoe hij zijn voeten neerplantte etc etc. Was allemaal veel te lomp. En een pak stond hem ook voor geen meter haha. JEanine sneeuwt trouwens wel onder he, in de kritieken van de judges. Vind dat ze daarop moeten letten, want ze was gewoon best goed en toch gaat het de hele tijd pver Philip.
En dan die opmerking van die bent knees, ongelofelijk. Netjes en nobel hoe Lil'C zijn fout dan toegeeft, maar toch dom dat ie technische dingen gat bespreken terwijl hij er dus duidelijk geen verstand van heeft..
Toch denk dat ook dit paar gewoon doorgaat. Om de populariteit van Philip, maar ook door alle komedie eromheen van Nigel.

Ashley & Kupono
Zie Caitlin en Jason. Echt erg vergelijkbaar. Niets aan.

Mijn schattig voor de bottom 3: Ashley en Kupono, Caitlin en Jason, en de derde is moeilijk. Ik denk toch Kayla en Max.

En ik denk dat Asley en Jason eruit gaan..

Cat Deeley: zag er leuk uit en was ook leuk.
Camerawerk: prima
Show overall: een 7

Ga dit nu posten zonder iets terug te lezen en dan snel op Youtube kijken of het geluid niet ondertussen weggehaald is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Saeramir op 19-06-2009 12:39:29 ]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:28:29 #291
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70166541
O jee, we zitten niet meer op één lijn, hoe moet dat nu ?

Nee hoor, ben het best vaak met je eens. Inderdaad nogal een blunder van Lil' C over de tango, zelfs ik weet dat je die juist met gebogen knieën danst. Maar hij gaf wel heel netjes zijn ongelijk toe.

Ben het ook met je eens wat je zegt over dat vaak de ene helft van het koppel veel meer aandacht krijgt van de jury dan de ander, Phillip zeker, maar vanavond ook o.a. Evan, Vitolio en Kayla.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:21:47 #292
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70168328
whahaha, iig niet op 1 lijn wat de jurk van Cat betreft Heb het nog eens teruggekeken en eigenlijk heeft Cee wel gelijk hahaha.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het een beeeetje een mindere show. Heb eigenlijk geen enkel nummer dat ik nog een keer terug wil zien, ja mss de tango om de facial expressions van Nigel en die fun-teller. Maar verder vond ik het allemaal wat minder deze week.. Hopelijk volgende week Evan en Philip weer in hun element en een leukere show!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:57:55 #293
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70169546
ik lees nu voor het eerst je spoiler en we zitten idd niet op 1 lijn deze week, haha
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:47:43 #294
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70171330
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:57 schreef Saeramir het volgende:
ik lees nu voor het eerst je spoiler en we zitten idd niet op 1 lijn deze week, haha
Ik moest weer lachen om jouw spoiler. Gefeliciteerd met je geslaagde voorspelling en warme connectie met het Amerikaanse volk.
SPOILER
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:52:18 #295
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70171501
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ik moest weer lachen om jouw spoiler. Gefeliciteerd met je geslaagde voorspelling en warme connectie met het Amerikaanse volk.
SPOILER
Whahaha, warme connectie
SPOILER
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:03:32 #296
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70171883
SPOILER
Oei, dit deeltje zit (eindelijk) bijna vol!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:10:09 #297
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70172074
SPOILER
Moeten we zelf gewoon een nieuw deeltje openen bij de volgende pagina? of hoe zit dat.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:17:57 #298
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70172246
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:10 schreef Saeramir het volgende:
SPOILER
Moeten we zelf gewoon een nieuw deeltje openen bij de volgende pagina? of hoe zit dat.
Dmitri . Those where the days...

Als het goed is gaat deze bij post 300 op slot en dan moeten we zelf een nieuwe maken. Dus nog ff doorposten dames en heren.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:47:36 #299
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70174667
Eens met de 2 die eruit moesten.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:49:43 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70174735
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef Malahide het volgende:
SPOILER
Oei, dit deeltje zit (eindelijk) bijna vol!
Ik vind Jason echt zo extreem schattig
Niet extreem lekker, maar die smile en die pretoogjes... echt... veeg me op

Mooie opening van Mia trouwens.
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')