Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:57 schreef Malahide het volgende:
Nu ik erover nadenk vind ik het eigenlijk wel jammer dat Tony doorgegaan is naar de liveshows. Zijn beide dansen gisteravond waren behoorlijk matig. Het lijkt erop dat hij alleen voor zijn storyline is doorgegaan. Dan had ik toch liever die tweede Kasprzak gezien. Want waarom geen twee Broadway-types en wel meerdere hiphoppers, contemporaries, etc. in de liveshows?
Ik ben juist wel een Broadway-fan, met als topper You can't stop the beat van Benji en Doniellequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
EINDELIJK gezien
Ik ben absoluut geen Broadway fan. Er zijn maar weinig B-choreografieën die ik leuk vind. Maar desalniettemin niet slecht gedanst, maar niet extreem boeiend.
(...)
(Oja, waarom heeft Ade geen tepels?)
(...)
Favorieten na deze eerste show: Jason, Kupono, Melissa en Jeanine.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:00 schreef Malahide het volgende:
[..]
![]()
ik word er een beetje nerveus van (ik maak niet zoveel mee...
).
Is dat zo? Is me nooit opgevallen. Ik dacht altijd dat het 'modellen' waren en dat je alleen op die videowand op de achtergrond dansers uit de voorgaande serie(s) zag. 'k Zal toch eens goed gaan kijken...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:56 schreef Cee het volgende:
[..]Hier nog een.
Aangezien het de kandidaten van seizoen 1 zijn die in het intro-stukje van het programma dansen, is het niet zo moeilijk om te raden wie de doos is trouwens (een salsadanseres waarschijnlijk maar ik ben even te lui om het op te zoeken en ach, wat boeit het ook).
Nope, nog niets gehoord. Maar wel heel veel views van het plaatje, ook van onbekende sites. Misschien perez?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:21 schreef Malahide het volgende:
[..]
Is dat zo? Is me nooit opgevallen. Ik dacht altijd dat het 'modellen' waren en dat je alleen op die videowand op de achtergrond dansers uit de voorgaande serie(s) zag. 'k Zal toch eens goed gaan kijken...
Nog geen nieuws van Perez?
Mmm, ik had me m'n 15 minutes of fame wel anders voorgesteldquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:56 schreef Cee het volgende:
[..]Hier nog een.
Stiekum hoop ik op een ontketening van een klein schandaaltje, waar een onbekende Fok!ker op een hollands forumpje gewoon de aanstichter van is.
Oh ja! Stuk-ken leuker dan Perez!quote:
Dat moet wel Snow zijn danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:56 schreef Cee het volgende:
[..]Hier nog een.
Stiekum hoop ik op een ontketening van een klein schandaaltje, waar een onbekende Fok!ker op een hollands forumpje gewoon de aanstichter van is.
Aangezien het de kandidaten van seizoen 1 zijn die in het intro-stukje van het programma dansen, is het niet zo moeilijk om te raden wie de doos is trouwens (een salsadanseres waarschijnlijk maar ik ben even te lui om het op te zoeken en ach, wat boeit het ook).
Nog steeds nix... Sisser dus, denk ik...quote:
MMM... dan heeft naar Albert V sturen ook geen zin neequote:Op maandag 15 juni 2009 15:23 schreef Malahide het volgende:
Ach ja, Perez houdt nu eenmaal niet van poesjes hè?
Ik denk zelf dat de slip ingetekend is ofzo, en dat ze 1 frame vergeten zijn, zoiets. Want in de andere frames heeft ze idd een (grote) zwarte slip aan. En ik kan hier toch echt nix anders in zien dan een blote-muts-met-landingsbaan. Geen slip die verschuift of doorschijnend is ofzo. Maar goed, als het ingekleurd is weten ze ook dat ze eerst nakend was, en dan neem ik aan dat ze de boel ook ff checken... ach ja, raadsels raadselsquote:Op maandag 15 juni 2009 21:36 schreef Knipoogje het volgende:
Voorlopig kan ik die leader nergens terugzien en een oude episode binnenhalen duurt me te lang. Is er nergens op het net een videootje met de promo er in?
hmm, heb het nu gezien en het is uiteraard een bepaalde lichtinval, want ze heeft gewoon een zwarte slip ofzo aan. Misschien dat het flink doorschijnend is in het licht?
Snap niet dat het nog niet opgepakt is. Ik zou gewoon effe een youtube filmpje maken van een paar seconden ervoor en erna getiteld SYTYCD nudity!!! en de thumbnail dat plaatje maken. Zit je zo aan de miljoen pageviews
Ikke ook zin!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 15:23 schreef Malahide het volgende:
Ach ja, Perez houdt nu eenmaal niet van poesjes hè?
Maar goed, ik heb zin in een nieuwe aflevering. Zo'n leuk seizoen tot nu toe!
Kun je het niet gewoon op de fok! frontpage laten zetten? Dan staat het in no-time ook op Geenstijl zonder bronvermelding en met duizenden pageviews vindt het snel zijn weg naar de VS zelf. Echt waar, je hebt goud in je handenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:42 schreef Turbomuis het volgende:
Dat youtubefilmpje is misschien ook wel een plan ja. Ik ga 's kijken of dat wat is. Vooralsnog hoop ik nog een heeeel klein beetje op Perez! :0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |