Mmmm... Kan het me niet goed meer herinneren en dat is een slecht tekenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:07 schreef Ang3l het volgende:
De vossendans van Wade voor Lacey & Sabra werd anders flinkt afgekraakt omdat ie te vaag was.... EN Wade... mja... weet je, je herkent altijd als een dans van Wade is. Altijd dezelfde soort beweging en houding (behalve die vossendans). En op zich is dat wel leuk, een soort stempel, maar soms denk ik wel eens: Kom eens met wat anders!!! (al kwam ie dus met wat anders en werd dat neergesabeld).
O die krullennichtquote:
Ik ben niet zo'n fan van Tabitha en Napoleon.. kweenie waarom, haat ze niet ofzo maar vind ze niet zo heel erg speciaal..quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die krullennicht
Ik hoop op veel van onderstaande:
Sonya Tayeh
Tabitha & Napoleon
Mia Michaels
Shane Sparks vind ik persoonlijk geweldig, net als LIl' C. Toch wel hele energieke choreografen met een mooie persoonlijkheid. Mya vind ik ook geweldig maar ze heeft op een of andere manier iets elitairs over zich heen. De enige die ik eigenlijk minder vind is Dan, meer omdat ik hem in zijn commentaar en zijn rol als choreograaf redelijk arrogant vind...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef Malahide het volgende:
Tabitha en Napoleon vind ik ook een beetje nietszeggend eerlijk gezegd. Sonya Tayeh maakt fantastische excentrieke dingen, maar ik vond haar wel een beetje overdreven emotioneel bij de afgelopen audities. Nigel had er op een gegeven moment geloof ik ook een beetje genoeg van ha ha. Shane Sparks moet toch ook wel even vermeld worden, al word ik niet zo heel gauw enthousiast van hip hop. En Jean-Marc Genereux... die VW van Kherington en Twitch voor zijn gehandicapte dochtertje... toen had ik ook wel even een Adam Shankman-momentthuis op de bank.
Ik vind Dan vervelend sexistisch. Alleen maar commentaar over hoe geil het wijf er wel niet uitziet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef Jerruh het volgende:
De enige die ik eigenlijk minder vind is Dan, meer omdat ik hem in zijn commentaar en zijn rol als choreograaf redelijk arrogant vind...
Ach ja, choreografen zijn ook kunstenaars hè, die stoppen hun sores in hun werk. Afgezien van de lading was het sowieso een mooie dans. Tuurlijk lag het er in die twee voorbeelden die je geeft errug dik bovenop, maar ik laat me soms graag even meeslepen. Ik persoonlijk jank dan weer niet bij Spoorloos...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Mja.... die VW.... ik weet het niet. Alsof iedere choreograaf nu ff voor de kijkcijfers een persoonlijk trauma gaat liggen verwerken in een dans. De dansers bedanken de choreograaf voor de eer en scoren, Mary huilt, de kijkers stemmen. Mia had ook al zo'n dans met Neill voor haar vader. Het komt bij mij allemaal een beetje emo-tv-geforceerd over eerlijk gezegd.
Volgens mij zit hij altijd op een kussentje achter de jurytafel. Vooral als hij bij Mia in de buurt zit valt het op dat hij formaat tuinkabouter is. Ego en lengte staan niet in verhouding bij Dan. Komt hij trouwens weer naar NL voor de nieuwe serie? Beste fans, wie zouden we liever zien als afgevaardigde uit de US (Adamquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Dan vervelend sexistisch. Alleen maar commentaar over hoe geil het wijf er wel niet uitziet.
Ik denk het juist wel, omgekeerd evenredig. Hij gebruikt zijn ego om de lengte te compenseren. In seizoen 1 had Blake ook echt enorm commentaar op Dan, dat werd door Dan niet gewaardeerd en ff in de show nog vermeld. Uiteindelijk zit Blake wel als choreograaf en jurylid in de volgende seizoenenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:21 schreef Malahide het volgende:
Ego en lengte staan niet in verhouding bij Dan.
Iig geen Dan. Nigel en Mary lijkt me te veel gevraagd.quote:Komt hij trouwens weer naar NL voor de nieuwe serie? Beste fans, wie zouden we liever zien als afgevaardigde uit de US (Adam)?
Ik snap dat choreografen kunstenaars zijn en zonder persoonlijk leed is er geen kunst zeggen ze wel eens, maar de Amerikaanse TV moet dat natuurlijk weer enorm uitmelken en aandikken en er heerlijke emo-tv van maken waarbij de dansers heel nep meehuilen met het trauma en zo de emoties van de kunstenaar channellen en zich enorm anagegrepen voelen en het hele publiek meejankt en o o o voor ze stemt want het was toch zo zielig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:18 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ach ja, choreografen zijn ook kunstenaars hè, die stoppen hun sores in hun werk. Afgezien van de lading was het sowieso een mooie dans. Tuurlijk lag het er in die twee voorbeelden die je geeft errug dik bovenop, maar ik laat me soms graag even meeslepen. Ik persoonlijk jank dan weer niet bij Spoorloos...
Alleen in Canada toch (Blake)? Hoewel vervelend menneke die Blake, zei hij wel over Dan wat iedereen eigenlijk denkt maar niet hardop durft te zeggen. Hilarisch was dat en Dan was not amused. Het heeft Blake wsl. wel de zege gekost in seizoen 1, want hij was veruit de beste danser maar the people loved to hate him.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef Ang3l het volgende:
In seizoen 1 had Blake ook echt enorm commentaar op Dan, dat werd door Dan niet gewaardeerd en ff in de show nog vermeld. Uiteindelijk zit Blake wel als choreograaf en jurylid in de volgende seizoenenThat must hurt.
Het Nederlandse seizoen 2 en US season 6 zullen wsl. gelijktijdig gaan lopen, dus misschien wel helemaal geen US-inbreng... of ze sturen Karaty toch, aangezien ze toch meerdere betere hiphop-choreografen hebbenquote:Iig geen Dan. Nigel en Mary lijkt me te veel gevraagd.
Adam zou wel leuk zijn jaTyce vind ik.... te gemaakt vals nichterig, eigenlijk pas sinds dit seizoen.
Ik vind hem tijdens de audities echt irritant en bewust gemeen zonder dat het iets toevoegde.
Glad is ie zeker jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef Saeramir het volgende:
Jean Marc Genereux
vind het zo'n gladde.. vooral als judge in de Canadese serie?! maar zijn choreo is![]()
IDDquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach canada was sowieso al leuk omdat Nico er in zat.
Godsammesakkersodeju zeg........![]()
Lees net ergens dat hij dit jaar terugkomtquote:
waar waar WAAR??? las je dat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:01 schreef Malahide het volgende:
[..]
Lees net ergens dat hij dit jaar terugkomt. Nu Wade Robson nog hopelijk...
Op YouTube, bij een serie leuke backstage clipjes van de nieuwe kandidaten. 'k Zal hier de linkjes plaatsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |