quote:Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik weet het ook zeker!
Ik heb net nummer 8 gekocht (sorry Jakhals en anderen) en in het echt zijn de schilderijen nóg mooier dan op de foto!Dus ga gewoon kijken bij fanvanheteersteuur als je nog twijfelt.
Ik ben iig heel blij met mn schilderij
Yesquote:
Staatquote:Op zondag 25 mei 2008 16:41 schreef IQM het volgende:
Staat of hangt?
Ik wilde deze:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Maar die waren al verkocht!
(Deze:
[ afbeelding ]
vond ik ook erg mooi, maar ik ga (nog) niet 150 euro aan een schilderij besteden. Ik heb het geld wel en ik zeg ook niet dat ik het geen 150 euro waard vind, maar toch...)
Maar wellicht dat ik die tweede, Girl With Hair Ribbon, alsnog kan kopen.
Die van mij kan mooi naast mijn Eternal Sunshine of the Spotless Mind-poster hangen.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
StaatNog even kiezen tussen 2 plekken en dan kijken hoe we hem het beste op kunnen hangen, hij is best zwaar namelijk.
Die tweede is erg mooi jaAllemaal trouwens hoor! In het echt zijn ze nog mooier
En het is veel geld ja, die van mij is een verjaardagscadeau voor Re
Hm, misschien een van 50 euro, maar meer vind ik toch wat veel.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:47 schreef IQM het volgende:
Kopen? [TK] POP ART schilderijen [ afbeelding ]
Jawel, maar dat waren maar 11 afleveringen. Seizoen 3 wordt ook Volume 3.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:58 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is seizoen 2 nog niet eens af.
Eindelijkquote:Op zondag 25 mei 2008 17:03 schreef Zhenar het volgende:
Zo, lekker gefeest gisteren en nu fijn met mijn nieuwe Wii spelen
Eindelijkquote:
Seizoen 1 was in Amerika toch ook niet afgelopen toen het hier op RTL 5 begon?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:58 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is seizoen 2 nog niet eens af.
Einde lijk!quote:Door het ontbreken van de vitale functies wordt de toevoer van energie naar de cellen stopgezet. Zonder toevoer van energie blijven deze nog korte tijd leven, van enkele minuten voor zenuwcellen tot enkele dagen bij sommige bindweefselcellen. Daarna gaan de cellen dood: de cellulaire dood, waarna het ontbindingsproces begint.
Verrotting van het dode lichaam of dierlijke materiaal wordt veroorzaakt door twee factoren: autolyse, het verteren van weefsels door de eigen interne chemische processen en enzymen in het lichaam; en de aantasting van weefsels door micro-organismen o.a. bacteriën.
Veel bacteriën zitten in het spijsverteringskanaal, die vrij spel krijgen als het afweersysteem wegvalt. De dode cellen worden voedsel voor deze bacteriën, waarbij gassen als CO2, H2S, NH3 en CH4 vrijkomen. De snelheid van het ontbindingsproces hangt sterk af van de omgevingsomstandigheden: hoe warmer en vochtiger, des te sneller. De huid verkleurt in de dagen na overlijden eerst tot groen en na ongeveer 2 weken wordt de huid zwart. De tijd die hiervoor nodig is hangt sterk af van de omgevingstemperatuur. De lichaamstemperatuur, die na het overlijden gedaald was tot de omgevingstemperatuur, begint na enige tijd weer te stijgen door de warmte die bij de afbraakprocessen vrijkomt. Door de geproduceerde gassen zet het lichaam op en kan een waterlijk gaan drijven. De verschillende gassen zorgen tevens voor de typische lijkenlucht.
De haren laten na 5 tot 8 dagen los. Na een week begint het lichaam op te zwellen door de gassen en vorming van het rottingsvocht. Na 2 weken ontstaan de rottingsblaren. De nagels laten 10 dagen na overlijden los.
Uiteindelijk zijn, na enkele weken, de weke delen (organen, huid, ...) verteerd en omgezet in gassen en vloeistoffen en blijft het skelet over. In voor bacteriën ongunstige omstandigheden kan het lichaam mummificeren.
Alles op zijn tijdquote:Op zondag 25 mei 2008 23:30 schreef IQM het volgende:
Hoe is het met mijn script?
Voor een film, gekkie!quote:Op maandag 26 mei 2008 23:28 schreef MissBliss het volgende:
Wat voor script?
Waarom vraag je het dan aan Zhenar?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor een film, gekkie! [ afbeelding ]
Die ik aan het schrijven was/ben.
Omdat hijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan aan Zhenar? [ afbeelding ]
Misschien zelfs wel een K&W-topicquote:
Yay! Gefeliciteerdquote:
Ik moet ook nodig iets nieuws ophangen, dit hangt al vanaf mijn geboorte op mijn kamerquote:Op zondag 25 mei 2008 17:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Die van mij kan mooi naast mijn Eternal Sunshine of the Spotless Mind-poster hangen.![]()
[ afbeelding ].
Flikker opquote:
charmantquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik moet ook nodig iets nieuws ophangen, dit hangt al vanaf mijn geboorte op mijn kamer.
Wie geilt er nu niet op twee nep-Anton Piecks?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
charmant
want vinden de meiden ervan?![]()
Hang jezelf op! In een lijstje.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig iets nieuws ophangen, dit hangt al vanaf mijn geboorte op mijn kamer.
Jottem.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dan kun je zeker rekenen op wat replies van mij
Is dat van de David de Kabouter tv serie?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Andrelon.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Is dat van de David de Kabouter tv serie?
Nee.quote:
Oke. Waarom heb je tijdens je brugpieper jaren er geen Pamela Anderson Barb Wire poster overheen gehangen?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het zou die verrotte huid zoveel goed doen joh
WTF jij geile stalker jijquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:21 schreef IQM het volgende:
Dizer is echter nog wel wakker. Hij is cd's aan het verkopen.
Reageer jij eens op je pm's!quote:
done, fluffer van mequote:Op woensdag 28 mei 2008 11:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Reageer jij eens op je pm's!4 juni, jeweetssszzzz!
Fluf my bitch upquote:
Ik ben nu Moordwijven aan het binnenhalenquote:
Het kon niet uitblijven natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:36 schreef IQM het volgende:
http://www.luckytv.nl/video_uitmedak.html
Lucky TV!
WOW!!! Ben even klaargekomen hier zeg.... GODALLERMACHTIGquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Diz, heb ik het bij het juiste eind als ik zeg dat de nieuwe clip van Maroon5 en Rihanna jouw ultieme natte muziekvideo-droom is?
Daar heb ik Zhenar voorquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:26 schreef MissBliss het volgende:
Ruim je het zelf op?
quote:
quote:
Haiquote:
Hoe is het? Beetje zin in de verhuizing?quote:
Ja heel veel zin in! Druk aan het klussenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe is het? Beetje zin in de verhuizing?
Ehh, nee dank jequote:Wil je misschien een mooie kristallen kroonluchter voor je nieuwe huis?
[TK] Kristallen Kroonluchter
Hey, babequote:Op woensdag 28 mei 2008 21:42 schreef Svensational het volgende:
Een tweede ShowChat! Het ultieme roddelclubje, Dude e.a kom er maar in
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:42 schreef Svensational het volgende:
E-mailen. En ga zo slapenquote:
Klooien met mijn nieuwe iMac.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klooien met mijn nieuwe iMac.
Heb even2 aflveringen van Ugly betty gedl'd en ben nu de nieuwte episode van BSG aan het binnenhalen. Die is vannacht vrijgegeven
ik zeg niks, ik dwing niemand, en ik doe niks illegaalsquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:46 schreef MissBliss het volgende:![]()
![]()
Ja, straks win ik en dan is het weer ongeldig en dan win ik nog niks
Je sig alleen is wel genoeg denk ik
Damn, jouw leven moet kei-spannend zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:53 schreef Dizer het volgende:
Whehe... heb upload avatar de voorkeur gegeven en nu zie ik allemaal andere avatars
Echt wel! Maar niet zo spannend als jouw jerny avatarquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, jouw leven moet kei-spannend zijn!
Sorry, ben pre-overbodenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel! Maar niet zo spannend als jouw jerny avatar
En kom eens dat kroonluchter ophalen
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog veel toffer ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:42 schreef Svensational het volgende:
Leukquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:07 schreef IQM het volgende:
Uit de bundel "Ik heb wel wat beters te doen", het gedicht "Miscommunicatie":
De vrouw gaf me een klap in m'n smoel
Waarvan ik de tinteling nu nog voel
En ik vroeg alleen maar heel oprecht:
"Hoe kom ik toch in U t'recht?"
[..]
Sascha Visser in Nieuwe Revu? Da's toch meer geschikt voor de Hitkrant?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:16 schreef IQM het volgende:
Stelt niks voor.
Ik heb laatst iemand geholpen met een artikel voor de Nieuwe Revu over Sascha Visser en ik moest toen ook Valerio bellen voor een quote. Hij nam alleen niet op.Maar heb wel z'n nummer.
Vast voor de "Wie denkt Sasha Visser Wel..." reeksquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Sascha Visser in Nieuwe Revu? Da's toch meer geschikt voor de Hitkrant?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:47 schreef MissBliss het volgende:
Honden failen sowieso.
Behalve dit hondje:![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Na lang denken en niet snappen vraag ik het maarWat is er FAIL aan?
Dat hondje verstopt zich, maar het meisje heeft hem gevondenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Na lang denken en niet snappen vraag ik het maarWat is er FAIL aan?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat hondje verstopt zich, maar het meisje heeft hem gevonden
Je moet niet te complex denken bij die Faildogzquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik dacht dat dat meisje op zo'n val-luik stond en dat dat hondje dan op een knopje zou drukken enz
Laten we het maar "multi-interpretabel" noemenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht dat de hond niet wist hoe hij moest staan.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Vast voor de "Wie denkt Sasha Visser Wel..." reeks
Ja volgende week maar even afsprekenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:31 schreef Re het volgende:
hey D...
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:06 schreef IQM het volgende:
Ghehe, het duurde 45.780 seconden voordat de pagina was geladen na mijn reactie.
Likewise.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:09 schreef IQM het volgende:
Ik vind XcUZ_Me toch zo'n toffe user, hè.
je bent 16?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:12 schreef IQM het volgende:
Er is een smiley naar mij vernoemd die nu ook wordt gebruikt als PI. Wooptie-fucking-doo.
Ik ook wat?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:14 schreef IQM het volgende:
Jij ook, MB?
Ja.quote:
Dat ook.quote:
Geslaagdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:31 schreef IQM het volgende:
"There's a fine line between fishing and standing on the shore looking like an idiot."!
ja die wil ik ook wel zien, maar waarom een zaterdag avondquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:02 schreef IQM het volgende:
Vanavond, 22.00 op Nederland 3, TBS met Theo Maassen. Aanrader!
Opnemen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:06 schreef Re het volgende:
[..]
ja die wil ik ook wel zien, maar waarom een zaterdag avond
quote:Taaltijdschrift Onze Taal had niks te doen en ging dus maar op zoek naar de grappigste namen in het Nederlandse taalgebied. Winnaar is Beau Ter Ham geworden. Melig, hè (pun intended). De muzikale Sido Sol (si-do-sol) en haar broer Remy (re-mi-sol) eindigden gezamenlijk op de tweede plek.
Nummer drie is niemand minder dan de verkoper Dick Bakkes. Andere grappige namen die voorbij kwamen waren Ko Mies, Donald Duk, Sytze Vliegen, Aart Beijen, Koen Dooms, Ann Nijs en zelfs een heuse Gheyle Griet. Ook leuk voor op de envelop: Sjarel Ex en Pieter Enis.
Bron
Whehehequote:
Die snap ik ook nietquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Whehehe
ik zie alleen de grap niet zo snel in nummer 3, wat zie ik over het hoofd?!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Whehehe
ik zie alleen de grap niet zo snel in nummer 3, wat zie ik over het hoofd?!
wij vroegen ons op 't werk eens af of er een Kees Lood zou bestaan (omdat het begrip Caseload bij ons 10x daags valt), die bleek inderdaad ergens rond te lopen
http://www.taalblad.be/e-(...)derlandse-taalgebiedquote:Om het komische van die naam in te zien, moet je een beetje dialect kennen. 'Bakkes' is een respectloos woord voor mond. Een 'dik bakkes' is dus ook iemand met een grote mond, een scheldwoord voor iemand die irritant pretentieus of opschepperig is. Helemaal te gek wordt het als je het beroep van de Nederlander Dick Backes kent: verkoper!
Endanwíé? Nee, natuurlijk niet!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
Schrijf jij voor die website (endandit) Buup? Die linkjes komen namelijk te vaak voorbij om door anderen geschreven te zijn
Aah daar is die befaamde Buup "humor" weerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:15 schreef IQM het volgende:
Endanwíé?
Waar zie jij daar de humor in?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:34 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Aah daar is die befaamde Buup "humor" weer![]()
en dat wordt derde?! zeker stiekem de sponsor ofzo.... Aart Beijen enzo is dan toch veel leuken?!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:13 schreef IQM het volgende:
http://www.taalblad.be/e-(...)derlandse-taalgebied
Nou, niet dusquote:
Dat deed ik alleen bij babette.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nou, niet dus![]()
Maar het is echt zo'n geeikte Buup postNou weet je wat, laat ons dan maar weer lachen door een Rickroll te posten
![]()
WHAHAHA
Verrassend einde zegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:02 schreef IQM het volgende:
Vanavond, 22.00 op Nederland 3, TBS met Theo Maassen. Aanrader!
Toffe film, huh.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:08 schreef IQM het volgende:
Oh ja, nu valt het me weer op. Die rare, korte knippen midden in een scène. Schijnt een (oude) filmtechniek te zijn, maar ik vind het maar irritant en nietstoevoegend. De knippen lijken compleet willekeurig te zijn gedaan.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:12 schreef IQM het volgende:
*pisvlek rijdt naar rechts*
Belgische politie: "We zijn ze kwijt"!!!
Die journalisten die voor de auto gingen staan om ze te interviewen was anders ook vrij knurftigquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Toffe film, huh.
Enige minpunten:
[..]
[..]
Bupa krijgt compliment van SunChaserquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 00:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa krijgt compliment van SunChaser![]()
!
Wat een ontzettend domme reactie van je in dat "kapot gegooide camera"-topic.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een ontzettend domme reactie van je in dat "kapot gegooide camera"-topic.
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef BVO het volgende:
[..]!!!
Hij maakt andermans eigendom kapot. Dat is op geen enkele kunstzinnige manier goed te praten, dat is gewoon crimineel gedrag. Kunstenaar of niet.
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij niet strafbaar bezig is. Ik zeg alleen dat ik het geen rare reactie van Theo vind. Zoiets kun je verwachten bij hem.
Net als met het Streaker/Paul de Leeuw-verhaal. Toen vertelde de (rijdende) rechter ook: "Zoiets had je vantevoren kunnen zien aankomen bij zo'n publiek figuur die bekendstaat om dat soort fratsen."
Je bedoelt die foto van DaMart?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:32 schreef Svensational het volgende:
He Re, heb jij niet toevallig een foto van iemand die in de verte kijkt? Zo met de hand boven de ogen?
Welke?quote:
You talk the talk but you don't walk the walkquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:42 schreef IQM het volgende:
Erik had er toch ook een gemaakt?
He Sven klinkt bij jou nu ook het Piet Piraat liedjequote:Op zondag 1 juni 2008 21:44 schreef MissBliss het volgende:
Die is volgens mij idd van Damart
http://fotoboek.fok.nl/user/DaMart
2 zelfs!
daar moet ik ff voor kijkenquote:Op zondag 1 juni 2008 17:32 schreef Svensational het volgende:
He Re, heb jij niet toevallig een foto van iemand die in de verte kijkt? Zo met de hand boven de ogen?
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:32 schreef Svensational het volgende:
Net iets te onduidelijkquote:Op zondag 1 juni 2008 21:44 schreef MissBliss het volgende:
Die is volgens mij idd van Damart
http://fotoboek.fok.nl/user/DaMart
2 zelfs!
Tofquote:
Hee tof, bedanktquote:Op zondag 1 juni 2008 22:33 schreef Re het volgende:
het enige wat ik kon vinden eigenlijk is dit
[ afbeelding ]
ik kan er wel eens een keertje eentje stagen natuurlijk
Nog beterquote:
Hoe weet jij datquote:
Waar heb je op gezocht danquote:
Ik zal aan al m'n kleuters een kwartje vragenquote:
IQM. Ik weet alles.quote:
De algoritmen die ik heb gebruikt, kan ik niet zomaar prijsgeven, dat begrijp je hopelijk zelf ook wel.quote:
die bestaan niet meerquote:Op zondag 1 juni 2008 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zal aan al m'n kleuters een kwartje vragen!
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zal aan al m'n kleuters een kwartje vragen!
To decorate your home. Met een harige rug.quote:You may use the Image
* In digital format on websites, multimedia presentations, broadcast film and video, cell phones.
* In printed promotional materials, magazines, newspapers, books, brochures, flyers, CD/DVD covers, etc.
* Along with your corporate identity on business cards, letterhead, etc.
* To decorate your home, your office or any public place.
Helaas, geen geld voor jou dusquote:
Yes nieuwe baan. Ik ga werken in Eindhoven. Toevallig vandaag beginnen in Rotterdam vanwege een projectleiders vergaderingquote:Op maandag 2 juni 2008 06:03 schreef Shark.Bait het volgende:
he Dizer, jij wakker om deze tijd?
(ik zie het topic in myAT nl.)
Yep!quote:Op maandag 2 juni 2008 06:04 schreef Shark.Bait het volgende:
eow wacht, je moet werken
suc6 toegewenscht!!!!!!!!!
Zet hem op!quote:
En? Hoe ging het vandaag? Het was vast erg tofquote:Op maandag 2 juni 2008 06:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yes nieuwe baan. Ik ga werken in Eindhoven. Toevallig vandaag beginnen in Rotterdam vanwege een projectleiders vergadering
Vandaar zo vroeg wakker
Je heb nav je eerste les serieus een nieuwe genomenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:44 schreef Zhenar het volgende:
Mijn nieuwe rij-instructeur is ZO VEEL beter dan dievorige
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je heb nav je eerste les serieus een nieuwe genomen?
We zijn Zhenars referentiekaderquote:Op maandag 2 juni 2008 19:57 schreef Zhenar het volgende:
Net mijn eerste les gehad bij een nieuwe instructeur.
Had een tijdje geleden al ergens anders gelest, wat een goede inkomer was, maar wel alleen maar op een parkeerplek standaardhandelingen uitvoeren. Die instructeur zei al voordat hij me had zien rijden dat hij altijd op de parkeerplaats begon en pas na een paar lessen de weg op ging. Toen ik van iedereen om me heen te horen kreeg dat dat niet echt normaal was (ik had zelf geen idee
) , begon ik wel te twijfelen. Bovendien heb ik het idee dat ik meer leer als ik gewoon in het diepe word gegooid.
Dus nu bij een nieuwe instructeur: meteen de weg op, mocht alles zelf doen en het ging heerlijk!![]()
Ben op zich nog steeds wel blij met mijn rustige eerste les, maar ook zeker blij met de nieuwe instructeur, die veel meer een aanpakker is en waar ik volgens mij veel meer en sneller leer. Kan niet wachten op de volgende les!
Que?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Is toch wel apart, zo'n sekteleden-fetish!
Wheheh... ik heb natuurlijk ook nog wel verder gevraagd en vergeleken. Maar jullie waren wel mijn eye openerquote:
Nu begin ik weer te twijfelen. Ik wil terug naar mijn eerste instructeur!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je heb nav je eerste les serieus een nieuwe genomen?
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:44 schreef Zhenar het volgende:
Mijn nieuwe rij-instructeur is ZO VEEL beter dan dievorige
Ja sorry ik had een etentje, en de bussen staken en ik WOON VER VAN AMSTERDAMquote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Re het volgende:
niet naar de pubquiz geweest omdat niemand zich wilde opofferen...
Sorry.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Re het volgende:
niet naar de pubquiz geweest omdat niemand zich wilde opofferen...
?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
dat mens met die cruesli kop,
Crueslikop?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ja sorry ik had een etentje, en de bussen staken en ik WOON VER VAN AMSTERDAM![]()
Maar wat zijn die D_A, Mita, Zhenar, dat mens met die cruesli kop, W., en...., wat zijn dat een klootzakken zeg
![]()
Ooohquote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Op de foto's dan. Kwam nooit opdagen omdat ze onder een tram kwam.
Apart jaquote:Op maandag 2 juni 2008 22:43 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ze had haar ontbijt op haar gezicht geplakt
Geen idee, ik ken dat hele mens nietquote:Op maandag 2 juni 2008 22:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
JaWat is er ooit van haar geworden eigenlijk?
Tsssssssssssquote:Op maandag 2 juni 2008 22:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Apart ja
En de rest: "Nee, ik ben naar Pinkpop geweest en nu ben ik moe en brak, huuuuuuu"
Huilies
D_A zie ik hier ook nooit meerquote:Op maandag 2 juni 2008 22:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken dat hele mens niet
Die zie ik ook niet meerquote:Op maandag 2 juni 2008 22:48 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
D_A zie ik hier ook nooit meerDie had een lijntje met haar...nu is dat contact verbroken....
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zie ik ook niet meerIs al weken niet bij de quiz geweest.
Het is een vrouwenstem.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Hoe is Valerio....als je z'n voicemail afluistert?
Oeeeh fap fap 9quote:Op maandag 2 juni 2008 22:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is een vrouwenstem.! (Nikki Plessen?)
Als die twee er zaten was ik wel gekomen hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 22:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, nee, ik ga even op en neer om samen met Hugo Borst en Susan Visser te gaan quizzen.
Dat heb ik al een keer aan den lijve ondervonden, ja.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als die twee er zaten was ik wel gekomen hoor
En Buup, echte mensen zijn veeeeeeel leuker dan hun fotoboek hoor
Ik bedoel in het echt, niet op Second Lifequote:Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer aan den lijve ondervonden, ja.
Dat bedoel ik ook, wijsneus!quote:Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik bedoel in het echt, niet op Second Life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |