je bent 16?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:12 schreef IQM het volgende:
Er is een smiley naar mij vernoemd die nu ook wordt gebruikt als PI. Wooptie-fucking-doo.
Ik ook wat?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:14 schreef IQM het volgende:
Jij ook, MB?
Ja.quote:
Dat ook.quote:
Geslaagdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:31 schreef IQM het volgende:
"There's a fine line between fishing and standing on the shore looking like an idiot."!
ja die wil ik ook wel zien, maar waarom een zaterdag avondquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:02 schreef IQM het volgende:
Vanavond, 22.00 op Nederland 3, TBS met Theo Maassen. Aanrader!
Opnemen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:06 schreef Re het volgende:
[..]
ja die wil ik ook wel zien, maar waarom een zaterdag avond
quote:Taaltijdschrift Onze Taal had niks te doen en ging dus maar op zoek naar de grappigste namen in het Nederlandse taalgebied. Winnaar is Beau Ter Ham geworden. Melig, hè (pun intended). De muzikale Sido Sol (si-do-sol) en haar broer Remy (re-mi-sol) eindigden gezamenlijk op de tweede plek.
Nummer drie is niemand minder dan de verkoper Dick Bakkes. Andere grappige namen die voorbij kwamen waren Ko Mies, Donald Duk, Sytze Vliegen, Aart Beijen, Koen Dooms, Ann Nijs en zelfs een heuse Gheyle Griet. Ook leuk voor op de envelop: Sjarel Ex en Pieter Enis.
Bron
Whehehequote:
Die snap ik ook nietquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Whehehe
ik zie alleen de grap niet zo snel in nummer 3, wat zie ik over het hoofd?!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Whehehe
ik zie alleen de grap niet zo snel in nummer 3, wat zie ik over het hoofd?!
wij vroegen ons op 't werk eens af of er een Kees Lood zou bestaan (omdat het begrip Caseload bij ons 10x daags valt), die bleek inderdaad ergens rond te lopen
http://www.taalblad.be/e-(...)derlandse-taalgebiedquote:Om het komische van die naam in te zien, moet je een beetje dialect kennen. 'Bakkes' is een respectloos woord voor mond. Een 'dik bakkes' is dus ook iemand met een grote mond, een scheldwoord voor iemand die irritant pretentieus of opschepperig is. Helemaal te gek wordt het als je het beroep van de Nederlander Dick Backes kent: verkoper!
Endanwíé? Nee, natuurlijk niet!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
Schrijf jij voor die website (endandit) Buup? Die linkjes komen namelijk te vaak voorbij om door anderen geschreven te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |