nu ben ik even nieuwschierig naar jouquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:59 schreef skiczukie het volgende:
Ik snap het. Ik vind inderdaad de originelen mooier maar vooral omdat ik de achterliggende kunstvisie interessant vind, die bij jouw schilderijen dus niet van toepassing is.
Warhol.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nu ben ik even nieuwschierig naar jou![]()
aan je avator te zien ben jij een andy warholl fan of niet?
had al zo'n vemoedenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:10 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in de moderne kunst.
ah........ ik kijk nu voor het eerst naar je profiel en zie dat je op de Kunstacademie Minervaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:10 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in de moderne kunst.
eigenlijk wel..........quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:15 schreef skiczukie het volgende:
Misschien hadden we deze postuitwisseling beter in je andere topic kunnen houden.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga even naar je andere topic! Dit topic is toch bedoeld om je werk te verkopen.
mensen kunnen me ook mailen op popirmart@gmail.comquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga even naar je andere topic! Dit topic is toch bedoeld om je werk te verkopen.
zo heb alle tot nu toe verkochte schilderijtjes naar het postkantoor gebracht,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nee sorry al verkocht, gaat morgen naar het postkantoor, staat al ingepakt te wachten
die zijn allemaal op .......quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:55 schreef IQM het volgende:
Wat voor moois heb je allemaal nog in de aanbieding voor 50 euro (40x40)?
o nee, ik heb deze nog die mag je ook wel voor 50 euroquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:55 schreef IQM het volgende:
Wat voor moois heb je allemaal nog in de aanbieding voor 50 euro (40x40)?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o nee, ik heb deze nog die mag je ook wel voor 50 euro
deze is 40 x 50 cm
een sexy blondje
[ afbeelding ]
was ik bijna vergeten
ze heeft ook nog 2 zusjes
[ afbeelding ]
deze is 50x60cm mag je hebben voor 125 euro
en haar grote zus is 50x70 cm is 150 euro
[ afbeelding ]
aangezien deze 3 eigenlijk een beetje bijelkaar horen is de prijs voor alledrie tegelijk
mmmmmmmmm oké voor 300 euro?
en doe deze maar voor 85 euroquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die zijn allemaal op .......
maar voor iets meer heb je een grotere er zijn er nog zat, kijk even bij mijn overzichtje vanaf het begin van dit topic, naar beneden scrollen kom je alles tegen.
hoeveel wil je uitgeven? en hou je alleen van lichtenstein of ook van dit bijv.
[ afbeelding ]
deze is 50x60cm mag je hebben voor 100 euro (is wel een dik 3D doek heel mooi)
of wil je alleen lichtenstein?
kijk eerst even mijn topic na, alleen alle kleintjes zijn verkocht en op de zwart/wit pop art schilderijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:50 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Wauw, ik ben echt onder de indruk. Ik ben echt een fan van moderne kunst, in het bijzonder Warhol en Lichtenstein (en, niet helemaal vergelijkbaar, Brood). Het is me alleen niet helemaal meer duidelijk wat al weg is en wat niet.
Schilder je ook op bestelling trouwens?
hoi michel deze bedoel je zeker héquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:34 schreef Michel het volgende:
Mag ik vragen of nr. 4 (tweeluik) nog te koop is en wat je er minimaal voor wilt hebben?
quote:
okéquote:Op zondag 25 mei 2008 12:22 schreef KopieerMachine het volgende:
Moet ik ff kijken of dat wel lukt en of ik dan wel de maand doorkom verderZo rijk ben ik ook niet.
Ik mail je wel ff
ik kijk net even bij je profiel;quote:Op zondag 25 mei 2008 12:22 schreef KopieerMachine het volgende:
Moet ik ff kijken of dat wel lukt en of ik dan wel de maand doorkom verderZo rijk ben ik ook niet.
Ik mail je wel ff
ik heb hem nog !quote:Op zondag 25 mei 2008 14:03 schreef LENUS het volgende:
Heb interesse in nummer 4 (het vliegtuig) wanneer je die nog hebt..
en deze ;quote:Op donderdag 22 mei 2008 04:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb nog een hele oorlogs-serie
maar die als ik die serie verkoop wil ik hem in één keer verkopen
er zit een tweeluik en een 3 luik bij dus in totaal zijn het 9 doeken
ik wacht op een bod tussen de 1000 en 1500 euro
hier komen de foto's de twee piloten zijn allebei dormaat 50x70 cm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het tweeluik whaam ! zijn 2 doeken van 40 x50 cm dus totaal maat schilderij is 1 meter bij 40 cm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
drieluik as i opened fire 3 doeken van 40 x50 cm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TEX 50X60 CM
[ afbeelding ]
WAR GOODBEY KISS 50 X60 CM
[ afbeelding ]
ALLEMAAL ROY LICHTENSTEIN,
HANDGESCHILDERD, ACRYLVERF OP LINNEN DOEK, ZIJKANTEN MEEGESCHILDERD
zo ik hoop dat ik niks ben vergeten maar volgens mij is dit hetquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
richtprijs 250 euro (maat 60x80 cm 3D doek)
[ afbeelding ]
laatste 3 zijn niet van roy lichtenstein, van wie wel? weet niet, ben ik vergeten......
deze is 40 x 50 cm een sexy blondje 50 euro
[ afbeelding ]
en deze 125 euro afmeting 50x60
[ afbeelding ]
en deze afmeting 50x70 cm 150 euro
[ afbeelding ]
wie de laatste 3 tegelijk neemt mag ze alle 3 hebben voor 250 euro
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:41 schreef Jakhals het volgende:
Ben wel blij voor je, maar ik ben minder blij voor mezelf, want ik zat echt serieus te overwegen om je nr 8 te kopen. Paste net ideaal in m'n nieuwe interieur![]()
..
En ik weet het ook zeker!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
er zijn er héél veel die intresse hebben getoont maar niemand heeft nog een definitieve beslissing genomen,
misschien moet je gewoon even komen kijken, ik weet eigenlijk wel bijna zeker dan de beslissing dat héél makkelijk is
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik weet het ook zeker!
Ik heb net nummer 8 gekocht (sorry Jakhals en anderen) en in het echt zijn de schilderijden nóg mooier dan op de foto!Dus ga gewoon kijken als bij fanvanheteersteuur als je nog twijfelt.
Ik ben iig heel blij met mn schilderij
Hey, waar woon je eigenlijk? Dan neem ik een koevoet meequote:Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb net nummer 8 gekocht (sorry Jakhals en anderen) en in het echt zijn de schilderijen nóg mooier dan op de foto!Dus ga gewoon kijken bij fanvanheteersteuur als je nog twijfelt.
Grapjasquote:Op zondag 25 mei 2008 16:30 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Hey, waar woon je eigenlijk? Dan neem ik een koevoet mee..
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb net nummer 8 gekocht (sorry Jakhals en anderen) en in het echt zijn de schilderijen nóg mooier dan op de foto!Dus ga gewoon kijken bij fanvanheteersteuur als je nog twijfelt.
ik ben d'r weerquote:Op zondag 25 mei 2008 22:26 schreef dasWausmaus het volgende:
Ik vind ze echt prachtig. En als ik geen arme student was had ik zeker mee geboden. Ik hou heel erg van Pop-art. Heb je nog iets over van onder de 100 euro?
Deze vind ik erg mooi:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |