ah oké excusesquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:39 schreef dndiek het volgende:
Richtprijzen zijn verplicht, dus graag ff toevoegen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:00 schreef nietzman het volgende:
Mocht het je geruststellen, ik vind ze best mooi. Vooral Whaam. Maar origineel is een tweede natuurlijk..
ja een kleintje 40x40cmquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:12 schreef Jakhals het volgende:
Ja, ik zit beetje krap bij de kas. Je hebt een mooie stijl, alleen de composities/houdingen vind ik wat minder.
Heb je geen schilderij van je usericon?
kijk even naar de rest het is nu wel geluktquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:32 schreef Jakhals het volgende:
Ik wil graag de eerste van je kopen, als je dat goed vindt? Waar is het af te halen, trouwens?
Het tweede plaatje werkt niet
quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:36 schreef Jakhals het volgende:
Als het kan, zou ik graag nummer een, nummer drie, vier en vijf van je kopen.
200 euro, begrijp ik dus? Waar is het af te halen? Ben overigens wel benieuwd geworden naar de rest van je collectie
ja , ik heb er een heleboel, maar zou ze niet allemaal willen verkopen hoor, het was echt een hobby en bedoeld gewoon voor mijzelf, over enkele twijfel ik erg of ik die wil vekopen, ik heb bijvoorbeeld een hele mooie,quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:36 schreef Jakhals het volgende:
Als het kan, zou ik graag nummer een, nummer drie, vier en vijf van je kopen.
200 euro, begrijp ik dus? Waar is het af te halen? Ben overigens wel benieuwd geworden naar de rest van je collectie
yepquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:54 schreef Jakhals het volgende:
Hmmz, qua formaat en qua stijl passen ze toch niet echt in m'n reeks. Had namelijk een verhaaltje in gedachten. Zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alhoewel, die laatste past niet echt bij qua stijl.. Toch evengoed bedankt.
Heb je m'n mailtje nog gezien?
ik hoop dat je met gruwelijk mooi bedoeldquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:50 schreef Stakky het volgende:
ik vindt nummer 8 wel heel gruwelijk. en ik heb nog wel een beetje ruimte hier aan de muur ^^
ik heb nog een hele oorlogs-seriequote:Op donderdag 22 mei 2008 02:46 schreef Jakhals het volgende:
Mailtje is verzonden!
Overigens, als je meerdere schilderijen hebt, dan blijf ik nog altijd geïnteresseerd...
maar die is niet te versturen hoor, dan moet je hem echt komen halenquote:Op donderdag 22 mei 2008 03:28 schreef Jakhals het volgende:
Nummer 8 vind ik ook wel wat hebben. Zit nu te twijfelen of ik mee zal bieden...
Is het eventueel een optie om 'm vast te houden, totdat ik je andere schilderijen binnen heb en kan checken voordat ik mee ga bieden?
ik heb je trouwens een mailtje gestuurd overquote:Op donderdag 22 mei 2008 03:28 schreef Jakhals het volgende:
Nummer 8 vind ik ook wel wat hebben. Zit nu te twijfelen of ik mee zal bieden...
Is het eventueel een optie om 'm vast te houden, totdat ik je andere schilderijen binnen heb en kan checken voordat ik mee ga bieden?
DEZE ZIJN DUS INMIDDELS VERKOCHT !quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:54 schreef Jakhals het volgende:
Hmmz, qua formaat en qua stijl passen ze toch niet echt in m'n reeks. Had namelijk een verhaaltje in gedachten. Zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alhoewel, die laatste past niet echt bij qua stijl.. Toch evengoed bedankt.
Heb je m'n mailtje nog gezien?
DOE RUSTIG EEN BOD VRAAGPRIJS 400 EURO MAAR EEN AANNEMELIJK BOD MAG ALTIJD !quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:00 schreef nietzman het volgende:
Mocht het je geruststellen, ik vind ze best mooi. Vooral Whaam. Maar origineel is een tweede natuurlijk..
Roy Lichtensteinquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:45 schreef SHE het volgende:
Ik ga als manlief wakker is heel hard zeuren om nr 8, ik laat het je zo weten!
ik heb nog 2 kleintjes over van 40x40 cmquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Geen geld of muur om er een te kopen, maar zitten wel een paar toffe dingen tussen!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:36 schreef SHE het volgende:
Zo lief is hij dus niet
Meneer 'houdt niet van pop-art'
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:47 schreef SHE het volgende:
Och, het kan ook zomaar ineens per ongeluk in ons huis terecht gekomen, nietwaar?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:57 schreef ruud.nl het volgende:
Oeh, dit ga ik even volgen, ik vind ze erg gaaf, misschien dat ik in de nabije toekomst serieus interesse heb.
OP DIT SCHILDERIJ IS VANAF NU EEN OPTIEquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja kom je hem toch lekker zelf halen, kadootje voor jezelf mag ook best eens
we zijn tenslotte moderne vrouwen toch![]()
zal ik je stiekum nog even verleiden door de foto te posten![]()
[ afbeelding ]
kijk net op mijn mail, optie op nr,8 is opgeheven, kiest toch liever voor een lichtenstein,quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:37 schreef Godlike02 het volgende:
150e geboden op nr 8
Wel ter plekke uiteraard definitieve keuze maar dara ben ik niet zo bang voor.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:45 schreef Jakhals het volgende:
Kijk, dat zijn nou de leuke kanten aan het vrijgezel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |