Yes nieuwe baan. Ik ga werken in Eindhoven. Toevallig vandaag beginnen in Rotterdam vanwege een projectleiders vergaderingquote:Op maandag 2 juni 2008 06:03 schreef Shark.Bait het volgende:
he Dizer, jij wakker om deze tijd?
(ik zie het topic in myAT nl.)
Yep!quote:Op maandag 2 juni 2008 06:04 schreef Shark.Bait het volgende:
eow wacht, je moet werken
suc6 toegewenscht!!!!!!!!!
Zet hem op!quote:
En? Hoe ging het vandaag? Het was vast erg tofquote:Op maandag 2 juni 2008 06:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yes nieuwe baan. Ik ga werken in Eindhoven. Toevallig vandaag beginnen in Rotterdam vanwege een projectleiders vergadering
Vandaar zo vroeg wakker
Je heb nav je eerste les serieus een nieuwe genomenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:44 schreef Zhenar het volgende:
Mijn nieuwe rij-instructeur is ZO VEEL beter dan dievorige
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je heb nav je eerste les serieus een nieuwe genomen?
We zijn Zhenars referentiekaderquote:Op maandag 2 juni 2008 19:57 schreef Zhenar het volgende:
Net mijn eerste les gehad bij een nieuwe instructeur.
Had een tijdje geleden al ergens anders gelest, wat een goede inkomer was, maar wel alleen maar op een parkeerplek standaardhandelingen uitvoeren. Die instructeur zei al voordat hij me had zien rijden dat hij altijd op de parkeerplaats begon en pas na een paar lessen de weg op ging. Toen ik van iedereen om me heen te horen kreeg dat dat niet echt normaal was (ik had zelf geen idee
) , begon ik wel te twijfelen. Bovendien heb ik het idee dat ik meer leer als ik gewoon in het diepe word gegooid.
Dus nu bij een nieuwe instructeur: meteen de weg op, mocht alles zelf doen en het ging heerlijk!![]()
Ben op zich nog steeds wel blij met mijn rustige eerste les, maar ook zeker blij met de nieuwe instructeur, die veel meer een aanpakker is en waar ik volgens mij veel meer en sneller leer. Kan niet wachten op de volgende les!
Que?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Is toch wel apart, zo'n sekteleden-fetish!
Wheheh... ik heb natuurlijk ook nog wel verder gevraagd en vergeleken. Maar jullie waren wel mijn eye openerquote:
Nu begin ik weer te twijfelen. Ik wil terug naar mijn eerste instructeur!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je heb nav je eerste les serieus een nieuwe genomen?
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:44 schreef Zhenar het volgende:
Mijn nieuwe rij-instructeur is ZO VEEL beter dan dievorige
Ja sorry ik had een etentje, en de bussen staken en ik WOON VER VAN AMSTERDAMquote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Re het volgende:
niet naar de pubquiz geweest omdat niemand zich wilde opofferen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |