quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:39 schreef Ole het volgende:
Het gaat al heel lang slecht tussen Marisa en Giel, zou me dus niets verbazen
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over Ole hè? Onze eigen BN'er-watcher!!
Ik noem een Vic, een Rob, een Georgina - Ole kent ze allemaal!
PS. O en ze leest de bladen.![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:02 schreef Ole het volgende:
BTW. ik zag Victor Neuklat gister nog.
Ik weet niet of hij alleen was
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe zo weet je dat niet?![]()
Je was toch niet dronken hè?![]()
Zeg wie kende je nog meer allemaal. Hans van der Togt zag je toch ook vaak, met zijn teckels?
O ik raak off topic.
On topic:
Hans van der Togt is onlangs gescheiden van zijn fles wijn. Of misschien is het al weer aan, want het was omdat hij in een musical speelde of zo. Toch, Ole?
Wat zal jij een mooi gebit hebben trouwens!![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:23 schreef Ole het volgende:
Er was een blonde dame bij die verdacht veel op Kim leek. Maar goed, die was ook al een kopie van zijn ex, dus wellicht is Kim ingeruild voor een ongeschonden exemplaar![]()
het is Hans van Willigenburg met zijn teckel Sinatra. In mijn stamkroeg komen verder: Andre van Duin, Robert Jensen, Hans Cornelissen, Fred Oster, e.v.a.... grachtengordel he![]()
Oh ja, de oom en de neef van static zie ik er ook weleens![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O, Hans van Willigenburg!Nou ja, van hetzelfde laken een pak. Ook teckels.
![]()
Heb je nog wat vuils over Jensen trouwens? Dat gun ik hem zo, een karrevracht ontrouw, vuile wijven, ruzies, torenhoge alimentatie, dronkenschap en kots over zijn schoenen.
En Fred Oster, leef 'ie nog?! Die zou ik zo graag eens ontmoeten! Fred Oster, van de Weekend Kwis!
![]()
![]()
Hoewel het achteraf allemaal heel zielig voor die cavia's bleek.
![]()
On topic: Fred Oster is inmiddels gescheiden van zijn cavia's.
Jij mot gewoon een eigen topic Ole, dan hoef ik niet steeds zo off topic te gaan. Ik ben hier ook niet blij mee, modjes!![]()
![]()
Zijn de oom en neef (dit klinkt als een incestueuze connectie, of bedoel je hier twee mensen mee?) van static ook BN?
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Dude ik kan erg genieten van hoe jij schrijft![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:48 schreef Troel het volgende:
Jaren geleden was er nog wel nieuws dat Jensen hem niet omhoog kon krijgen tijdens een trio ofzo
je moet wel krankzinnig zijn om door hem klaar te kunnen komenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:07 schreef Ole het volgende:
Ja Dude, de neef en oom van static zijn verschillende personen. Scheelt een jaartje of 35.
En over Jensen, zou me niets verbazen als die nog maagd is
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:09 schreef Troel het volgende:
[..]
je moet wel krankzinnig zijn om door hem klaar te kunnen komen
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:11 schreef Ephemera het volgende:
Oohh.. dit is gewoon de vieze variant van alle SHO-roddel-topics![]()
Mjam mjam mjam..
OP is aangepastquote:Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef Oblivion het volgende:
Ik ken wel helemaal niemand, maar wil toch mee doen...
En nu wilde ik juist Obli vragen even met haar wondersponsje aan de slag te gaan ter compensatie!quote:
*kuch, je bedoeld dude...quote:Op maandag 26 mei 2008 20:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
En nu wilde ik juist Obli vragen even met haar wondersponsje aan de slag te gaan ter compensatie!
Nee jij, jij doet toch ook wel mee aan de manie? Zeg me dat het niet zo is!quote:
Hmmm... is al jaren met dezelfde vriend. En druk aan het werk met zijn productiebedrijf. Ik kom er nog wel op!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:05 schreef Duderinnetje het volgende:
En die Hans Cornelissen Ole, is dat nog wat, achterklapsgewijs?
Nope, ben er niet stuk van...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee jij, jij doet toch ook wel mee aan de manie? Zeg me dat het niet zo is!
(x 4).
O get dat vind ik toch zo'n náár mens!!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:23 schreef Ole het volgende:
We hebben nl ook nog nicht Annemarie Oster, vrijgevochten vrouw die colums schrijft, maar nog te beroerd is om een rondje te geven.
Vreselijk mens idd... Ik zie ze toch wel eens samen hoor. Maar ja, dat is dan meer omdat ze dan geen drank hoeft te betalenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O get dat vind ik toch zo'n náár mens!!
Bah bah bah. Ze heeft trouwens ook nog een tijdje iets gepresenteerd.
Ik dacht trouwens dat ze van neef Fred niet zo veel moest hebben (een quizmaster is vast te plebs voor haar). Merk je daar iets van? Of is het one happy family?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |