Ohnee, het is nu alleen wit in plaats van zwart DUCT-tapequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, en gelijk van die DUCT-tape rugnummers en -namen af.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fipo.
Is al een hele tijd geblesseerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:52 schreef Adothehague het volgende:
aarom Dirk Kut op rechts als je Romeo Castelen ook had kunnen selecteren domme Bassie.
Castelen is toch al langere tijd geblesseerd????quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:52 schreef Adothehague het volgende:
aarom Dirk Kut op rechts als je Romeo Castelen ook had kunnen selecteren domme Bassie.
Heeft castelen de laatste seizoenshelft wel gespeeld bij HSV?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:52 schreef Adothehague het volgende:
Bedoeling is dat hij net speelt als bij Liverpool.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:52 schreef Adothehague het volgende:
Wanneer was de laatste wedstrijd van Castelen ook al weer? Hij is 3/4 van het seizoen geblesseerd geweest, geloof ik. Daarnaast heb je met Kuyt iemand die kan werken itt Castelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:52 schreef Adothehague het volgende:
Niet zo zuur doen, hij zet gewoon wat kleinere stapjes, daarom lijkt het meer dan het isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:53 schreef daWeasel het volgende:
Kan die commentator misschien ophouden met de kuyt ophemeling, aardige speler hoor, daar niet van, mag ook best mee naar het EK. Maar als hij veel te laat weer terug komt naar het middenveld om een bal van achteruit op te halen en dan de bal verliest, dan kan je niet roepen dat hij zo veel man bezig houd. Op de NOS tijdens de championsleague ook al, Kuyt was overal te vinden liep verreweh het meest van iedereen, en toen zag je bij een wissel hoeveel km hij had afgelegd en dat was 2 kilometer minder dan gerard en ook minder dan Torres.
Als ie dat wel mocht was het discriminatiequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:54 schreef BB-King het volgende:
[..]
Castelen is toch al langere tijd geblesseerd toch????
En nee , die mag de schoenen van Kuyt niet eens poetsen.
Dat is pas 9 maanden geleden ofzo?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:54 schreef Adothehague het volgende:
Tegen Litex Locvench speelde hij gewoon hoor in de voorronde UEFA cup.
Tijd voor een pilsje dusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:56 schreef dronkeykong het volgende:
Geweldig ik heb al echt dat Oranje gevoel
Waaroms tellen we Gullit, Cruijff en Van Basten niet op, die hebben een tijdje geleden ook nog gevoetbald. Jezusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:54 schreef Adothehague het volgende:
Tegen Litex Locvench speelde hij gewoon hoor in de voorronde UEFA cup.
Hierbij bied ik mijn excuses aanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:54 schreef denthemen het volgende:
KuytWISSELEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:54 schreef denthemen het volgende:
KuytWISSELEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:57 schreef cultheld het volgende:
Afellay leidde weer eens een doelpunt in.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:56 schreef dronkeykong het volgende:
Geweldig ik heb al echt dat Oranje gevoel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, nou... Dat was wel een briljante ingave van hem inderdaadquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:57 schreef cultheld het volgende:
Afellay leidde weer eens een doelpunt in.
haha, die is gevlucht ^_^quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:58 schreef BB-King het volgende:
GOAL KUYT
Mooie kopbal... uh wie wilde hem ook alweer vervangen voor Castelen?
Mijn godquote:
Het hoeft niet briljant te zijn, als het maar effectief is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:58 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, nou... Dat was wel een briljante ingave van hem inderdaad
Bizar slecht van Griekenland. Te meer omdat Hongarije enorm prut is de laatste jaren.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:56 schreef Adothehague het volgende:
Griekenland maakt de 2-3 tegen Hongarije.
Hoe kansloos kan je zijn kan ik hier alleen maar op zeggen. We hebben het toch over het Nederlands elftal. Al dat geblaat van spelers die bij een andere club spelen dan dat ze voor zijn.quote:
Ik had er al op gereageerdquote:
Ach ... we worden geen kampioen. Dus ik ben degene die het laatst lacht!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef Anonymousz het volgende:
Barca het is 1-0 voor Oranje
MVB gaat ons uitlachten
iig geen schaamte voor de 6e plek neequote:
Het KOEMAN effect?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Bizar slecht van Griekenland. Te meer omdat Hongarije enorm prut is de laatste jaren.
Ja ach, en waarom niet. Inderdaad prima vervanger voor vPersie en op meerdere plekken inzetbaar. Daarnaast zorgt zijn dochter voor prima commentaar tijdens de trainingen, weer eens wat anders dan al die voetbalcliché'squote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, in diepe rouw dat Kut scoorde, misschien selecteert Marco hem nu voor het EK
Er zat meer arbeid van Van Bronckhorst in dan van Afellay. Je maakt de indruk alsof dit weer zo'n geweldige voorbereiding van Afellay was. Overdrijven is ook een vak, hij had een klein aandeel in een simpel en logisch passje.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het hoeft niet briljant te zijn, als het maar effectief is.
Je kan overdrijven hoor. Het was nou niet echt het pasje wat zijn concurenten niet zouden kunnen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het hoeft niet briljant te zijn, als het maar effectief is.
heb je honger?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
iig geen schaamte voor de 6e plek nee
haha Dzsudzsak en Vadozs gescoordquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:56 schreef Adothehague het volgende:
Griekenland maakt de 2-3 tegen Hongarije.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan die kutmarokkaan niet gewisseld worden?
Ik ben al blij dat ze proberen op goal te schieten... als je niet schiet, zal je ook niet scoren.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze moeten niet te veel naar Drogba kijken met al die waardeloze afstandsschoten uit stand tot gevolg
Och kom op, het is TC03 maar, die had afgelopen week nog een gastrolletje in Allstars.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:00 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Hoe kansloos kan je zijn kan ik hier alleen maar op zeggen. We hebben het toch over het Nederlands elftal. Al dat geblaat van spelers die bij een andere club spelen dan dat ze voor zijn.
Ik zie geen Marokaan lopen hoor?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef MarkNMGN het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:00 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Hoe kansloos kan je zijn kan ik hier alleen maar op zeggen. We hebben het toch over het Nederlands elftal. Al dat geblaat van spelers die bij een andere club spelen dan dat ze voor zijn.
Een 6e plek inwrijven kan niet vaak genoeg gebeurenquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een 6e plek inwrijven kan niet vaak genoeg gebeuren
Nu al? We hebben Sneijder ook nogquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:02 schreef twi het volgende:
[..]
Och kom op, het is TC03 maar, die had afgelopen week nog een gastrolletje in Allstars.
Een mindere versie van Van Nistelrooy inderdaad, hopen dat het met de jaren beter gaat dat zag je bij Ruud ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Huntelaar is een geweldige afmaker, maar voetballen kan ie voor geen meter.
Net zoals van Nistelrooy...dus wat is het punt?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Sinds 2000 speelt Nederland zelden goed. Wees blij dat ze überhaupt meer dan 50% balbezit hebben. De oefenwedstrijden vlak voor het EK2004 en WK2006 waren ook dramatisch.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Al met al zie ik nog weinig geniale momenten in het Oranje-elftal.
doe toch eens normaal man.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Engelaar én De Zeeuw op één middenveld tegen Italië of Frankrijk: dat wordt lachen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die speelt op de plek van Afellay.
Engelaar heb je nodig om hem te ondersteunen.
Ik dacht hem al te herkennen. Maar hij won wel..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:02 schreef twi het volgende:
[..]
Och kom op, het is TC03 maar, die had afgelopen week nog een gastrolletje in Allstars.
van Nistelrooij kan het nog enigzins, beetje z'n man meesleuren enzo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Net zoals van Nistelrooy...dus wat is het punt?
Hij is onder Ten Cate nog wel beter gaan mee voetballen. Het was hiervoor nog meer drama.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Stukken beter inderdaadquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik wil hem een keer zien op de plek van de Zeeuw.
Wat moet je dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Engelaar én De Zeeuw op één middenveld tegen Italië of Frankrijk: dat wordt lachen.
Kan 'ie best hoor. Punt is dat 'ie veel te vaak voor een vrije trap gaat die geen vrije trap is. En hij kan geen man passeeren, dus als hij geen afspeelmogelijkheden heeft lijkt het inderdaad alsof 'ie niet kan voetballen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Het is te hopen voor hem, want echt veel vooruitgang heb ik bij Ajax niet gezien op dat gebied.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een mindere versie van Van Nistelrooy inderdaad, hopen dat het met de jaren beter gaat dat zag je bij Ruud ook.
Ja, mooie combinatie!quote:
Mmmm da's waar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
van Nistelrooij kan het nog enigzins, beetje z'n man meesleuren enzo.
Huntelaar kan het gewoon helemaal niet.
El Ahmadi heeft inderdaad niks te zoeken bij Feyenoordquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Met één van deze spelers de betere middenvelders ondersteunen. Niet met allebei.quote:
Mwah, Van Nistelrooy kan een bal vasthoudenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Net zoals van Nistelrooy...dus wat is het punt?
Nou, ik vind zijn aanname vaak ook erg slecht.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Kan 'ie best hoor. Punt is dat 'ie veel te vaak voor een vrije trap gaat die geen vrije trap is. En hij kan geen man passeeren, dus als hij geen afspeelmogelijkheden heeft lijkt het inderdaad alsof 'ie niet kan voetballen.
Zet 2 man op Huntelaar en hij komt er niet aan te pas. Maargoed, dat geldt voor alle (top)spitsen.
Dat krijg je door de minimale tegenstand die je in de Eredivisie hebt. Helemaal nu Ajax al jaren ondermaats presteertin Europa krijg je ook daar geen tegenstand.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is te hopen voor hem, want echt veel vooruitgang heb ik bij Ajax niet gezien op dat gebied.
Dat is handsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mwah, Van Nistelrooy kan een bal vasthouden
Dan is de Zeeuw toch echt de zwakste schakel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met één van deze spelers de betere middenvelders ondersteunen. Niet met allebei.
Zo is het inderdaad. Leuke afmaker, maar kansloos tegen Chigrinskiy.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, ik vind zijn aanname vaak ook erg slecht.
Verder is hij gewoon wat traag in zijn handelen imo.
Daarom De Jong, Van der Vaart en Engelaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Engelaar én De Zeeuw op één middenveld tegen Italië of Frankrijk: dat wordt lachen.
Ah op die manier. Kan ook zeker inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met één van deze spelers de betere middenvelders ondersteunen. Niet met allebei.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
El Ahmadi heeft inderdaad niks te zoeken bij Feyenoord
Zou Huntelaar best kunnen maar hij laat zich gewoon te snel vallen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mwah, Van Nistelrooy kan een bal vasthouden
Ik doe Jack van Gelder wel aan, veel leuker.quote:
Inderdaad; De Zeeuw is by far de slechtste man op het veld aan Oranje-kant. Het valt me nog alleszins mee dat Mathijsen niet langer de voorkeur krijgt boven Bouma als linker centrale verdediger.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan is de Zeeuw toch echt de zwakste schakel.
Snap niet dat v. Basten hem blijft opstellen. Maar ik snap v. Basten sowieso niet, meer dan welkom volgend jaar bij Ajax.
Zou het ook graag willen streamen. Zit helaas op kantoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:05 schreef KNAK het volgende:
kan ik dit ergens live streamen? kan het hier niet zien op TV, de Bengalen zijn niet geinteresseerd in een friendly, denk ik...
iemand een link?
Nigel de Jongquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Daarom De Jong, Van der Vaart en Engelaar.
Nou, nou ... trouwens: Van Bronckhorst is een Molukker. En hij doet 't niet slecht vind ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef MarkNMGN het volgende:
You we're saying?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad. Leuke afmaker, maar kansloos tegen Chigrinskiy.
Pfff.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, nou ... trouwens: Van Bronckhorst is een Molukker. En hij doet 't niet slecht vind ik.
Zeker niet, vanwaar de extra informatie?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, nou ... trouwens: Van Bronckhorst is een Molukker. En hij doet 't niet slecht vind ik.
Heb je soms poep in je ogen? Chigrinskiy is niet blond en ook geen kabouter.quote:
Je ziet mij nergens zeggen dat hij niet kan afmaken hoor.quote:
Die keeper van NL scoort ook nooit!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
mensen, zeik nog eens wat meer spelers af, ze scoren iedere keer!
Zolang hij scoort, hoeft hij verder niet veel te doenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Je ziet mij nergens zeggen dat hij niet kan afmaken hoor.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=12709&part=sportsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef KNAK het volgende:
stream link iemand?
En toch laat hij hem lopen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je soms poep in je ogen? Chigrinskiy is niet blond en ook geen kabouter.
Ik ben niet zo onder de indruk van Afellay hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef Plasterk het volgende:
Engelaar en Afellay/vd Vaart gaan goed samen
http://www.sbs6.nl/web/show/id=134637/langid=43quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef KNAK het volgende:
stream link iemand?
Slim!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die keeper van NL scoort ook nooit!Opzouten d'r mee!
Dus dan had die lullo er maar moeten staan en niet die kabouter. Tering wat een irritant gelul. Heb je het stokje van Jorien overgenomen voor bloedzuiger van de avond.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:12 schreef cultheld het volgende:
Die commentator lult weer eens uit z'n nek: Chigrinskiy faalde niet in de dekking, maar die kabouter naast hem.
Maar dat kan Ruud ook, iets beter. Én meevoetballend beter.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Zolang hij scoort, hoeft hij verder niet veel te doen
Steek, die mag ook wel eens scorenquote:
Alleen als we tegen een Oostblokland of tegen een Zuid-Amerikaans land spelen gaat het zo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dus dan had die lullo er maar moeten staan en niet die kabouter. Tering wat een irritant gelul. Heb je het stokje van Jorien overgenomen voor bloedzuiger van de avond.
Je zag toch dat hij een overstap maakte en dat die andere verdediger Huntelaar overnam? Die plakte vervolgens achter z'n rug (tastte dus mis), waardoor Huntelaar een vrije schietkans had.quote:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=134637/langid=43quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:10 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Zou het ook graag willen streamen. Zit helaas op kantoor.![]()
Dus als iemand iets weet?
Precies. En Huntelaar nummer 2, prima spitsenkoppel! Kun je europees kampioen mee wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Maar dat kan Ruud ook, iets beter. Én meevoetballend beter.
Die is altijd al een beetje het pispaaltje geweest.quote:
Inderdaad, ik had liever gezien dat we zouden oefenen tegen Engeland ofzo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:16 schreef Jnk18 het volgende:
nou dat oekraine valt me vies tegen, ze kunnen niks!
De materiaalman sucksquote:
Nederland zet ze gewoon goed vast. Counter voetbal.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:16 schreef Jnk18 het volgende:
Zijn ze toch altijd in Eindhoven, iedereen is tegen ze..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die is altijd al een beetje het pispaaltje geweest.
WK 2006 'gewoon' in de kwartfinales uitgeschakeld. Verder gekomen dan Nederland. Dus ja, wat is zwak.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:17 schreef crazy_ivan het volgende:
Wat voor zin heeft het om tegen zo'n extreem zwakke tegenstander te oefenen?
Oekraïne B speelt. De 4e keeper staat op doel, die vent naast Chigrinskiy is een matige middenmoot-verdediger van Djnepr en het grootste aanvallende talent van Oekraïne speelt niet eens.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:16 schreef Jnk18 het volgende:
Ruud houdt ballen vast tegen Barcelona, Roma etc. (Primera Division en de CL) en heeft af en toe ook nog iets dat op een aktie kan lijken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:16 schreef Barca het volgende:
Afellay speelt slecht. Engelaar doet 't wel goed.
Ruud beter in meevoetballen dan Huntelaar? Niet mee eens!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:17 schreef TheArt het volgende:
Op de radio gaat het over de gevulde koeken van Rob Witschge
Goed punt,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zijn ze toch altijd in Eindhoven, iedereen is tegen ze..
Ja dat kan ik niet zien op de radio.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:18 schreef dronkeykong het volgende:
Het begint een beetje te lopen met de combinatie
Nederland heeft verschrikkelijk veel moeite met tegenstanders die zich ingraven. Je kan tegen Italie ook wel zoiets verwachten alleen verdedigen die vele malen beter en kunnen ze erg goed counteren.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:17 schreef crazy_ivan het volgende:
Dat verklaart veel, mja bij ons spelen ook niet alle beste dus.. valt het me nog vies tegenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oekraïne B speelt. De 4e keeper staat op doel, die vent naast Chigrinskiy is een matige middenmoot-verdediger van Djnepr en het grootste aanvallende talent van Oekraïne speelt niet eens.
Al stond de 1e keeper in de goal, waren natuurlijk 2 doelpunten waar de keeper niks aan kon doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oekraïne B speelt. De 4e keeper staat op doel, die vent naast Chigrinskiy is een matige middenmoot-verdediger van Djnepr en het grootste aanvallende talent van Oekraïne speelt niet eens.
Mwah Oekraine is gewoon een middenmotertje, net zoals Denemarken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:17 schreef crazy_ivan het volgende:
Mwah, als je die 1/8ste finale tegen Zwitserland gezien hebt, nuanceert het watquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
WK 2006 'gewoon' in de kwartfinales uitgeschakeld. Verder gekomen dan Nederland. Dus ja, wat is zwak.
Tegen wie dan oefenen? Tegen andere EK gangers speel je geen oefenwedstrijden, blijft alleen Engeland over, en die maken vast weer een of ander lucratief tripje naar de VS of het Qatar (geld moet rollen).quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:17 schreef crazy_ivan het volgende:
is al genoemd in t topic, zoek maar ffquote:
Leer anders eerst even goed Engelsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:34 schreef Barca het volgende:
They 're clowns and I know they 're!
Je hebt het toch niet over die alcoholist van een Milevskiy he? Was een groot talent, maar is druk bezig alles a la Dani te verneuken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
sbs6.nlquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:20 schreef mvc het volgende:
Waar kan ik online kijken ?
Ja, kijk maar naar die wedstrijd tegen Oostenrijkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:21 schreef Liquidootje het volgende:
even kijk of nederland zich door de tweede helft heen kan bijten. Daar zwakt het altijd heerlijk af.
Juist niet... herinner je de wedstrijd tegen Oostenrijk nog?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:21 schreef Liquidootje het volgende:
even kijk of nederland zich door de tweede helft heen kan bijten. Daar zwakt het altijd heerlijk af.
Oekraine B tegen Nederland B, niet zo slecht dan tochquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Achter je beeldscherm.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:20 schreef mvc het volgende:
Waar kan ik online kijken ?
D'r voor natuurlijk, gekkie.quote:
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:22 schreef BigKahuna het volgende:
Goede eerst helft btw. Al die zeikende mongolen hier maken dit helaas wel een kuttopic.
Als jij er voldoening uit haalt je zaterdagavond op deze manier in te vullen, be my guest.quote:
Nee, er achter. Je zit voor de tv en achter je pc.quote:
Pyatov en Shovkovsky zijn echt veel beter dan deze clown. Verder is Gladkiy een geweldige spits (20 jaar, 1.87, kopsterk en reeds 17 treffers gemaakt namens Shakhtar Donetsk), die met Shevchenko veel gevaarlijker voor onze verdediging zou zijn dan Voronin en Shevchenko.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Al stond de 1e keeper in de goal, waren natuurlijk 2 doelpunten waar de keeper niks aan kon doen.
En dat grootste aanvallende talent had het Nederland natuurlijk ook niet lastig gemaakt, daar kan een team niet op hangne.
Dank u!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als jij er voldoening uit haalt je zaterdagavond op deze manier in te vullen, be my guest.
Idd!quote:
Nee echt?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, er achter. Je zit voor de tv en achter je pc.
Het is die Catalaan, die topicvervuiler! ik zeg het je!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:22 schreef BigKahuna het volgende:
Goede eerst helft btw. Al die zeikende mongolen hier maken dit helaas wel een kuttopic.
Waren natuurlijk geen match geweest als wij Robben, Van Persie en van Nistelrooy konden opstellen. Daarnaast was er ook niks ingevlogen als wij Van der Sar op goal hadden tegen die wereldspitsen Shevchenko en Voronin, die eigenlijk niks anders doen dan de verwarmde bank warm houden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pyatov en Shovkovsky zijn echt veel beter dan deze clown. Verder is Gladkiy een geweldige spits (20 jaar, 1.87, kopsterk en reeds 17 treffers gemaakt namens Shakhtar Donetsk), die met Shevchenko veel gevaarlijker voor onze verdediging zou zijn dan Voronin en Shevchenko.
De 2-0 was een inschattingsfout van Yarmash.
Met Van Persie, Robben, Van Nistelrooij een Sneijder had Nederland ook al heel simpel met 6-0 voor kunnen staan. Zekerheidje!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pyatov en Shovkovsky zijn echt veel beter dan deze clown. Verder is Gladkiy een geweldige spits (20 jaar, 1.87, kopsterk en reeds 17 treffers gemaakt namens Shakhtar Donetsk), die met Shevchenko veel gevaarlijker voor onze verdediging zou zijn dan Voronin en Shevchenko.
Leeft ie nog dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:24 schreef BigKahuna het volgende:
Iemand Shevchenko al gesignaleerd?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:26 schreef twi het volgende:
[..]
Met Van Persie, Robben, Van Nistelrooij een Sneijder had Nederland ook al heel simpel met 6-0 voor kunnen staan. Zekerheidje!
Klopt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waren natuurlijk geen match geweest als wij Robben, Van Persie en van Nistelrooy konden opstellen. Daarnaast was er ook niks ingevlogen als wij Van der Sar op goal hadden tegen die wereldspitsen Shevchenko en Voronin, die eigenlijk niks anders doen dan de verwarmde bank warm houden.
En zo is datquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Ze moeten gewoon Levchenko erin pleuren, dan is het zo 2-2
Ik vind Ruud in oranje juist geen goede meevoetballende speler. Zie verder topic Oranje na het EK.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ruud houdt ballen vast tegen Barcelona, Roma etc. (Primera Division en de CL) en heeft af en toe ook nog iets dat op een aktie kan lijken.
Huntelaar speelt tegen de Graafschap.
Gaat trouwens niet als je buiten Nederland woontquote:
Deze discussie is zo pagina 4. Ga jij maar even posten in dat andere topicquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind Ruud in oranje juist geen goede meevoetballende speler. Zie verder topic Oranje na het EK.
Wat klopt er dan niet?quote:
Wie kijkt?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hij schijnt in de basis te staan. Anders eens in Sjonnies broekzak kijken?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
van zo'n afstand is de kans echt heel klein hoor. Als ik 100 schiet zou ie miss 1 keer raak zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:29 schreef xFriendx het volgende:
wtf, 50.000 voor latje schieten. Laat mij ook es.
Inderdaad ja, bek houden, het loopt de laatste tijd al veel beter dan die hele kwalificatie bij elkaar. Dit was gewoon degelijk, en met succes.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:22 schreef BigKahuna het volgende:
Omdat je zegt dat die kut Marokkaan eruit moet. Gio is geen Marokkaan, én hij speelt goed!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Zeker niet, vanwaar de extra informatie?
Engelaar doet het goed zeg.
And you know you're kan niet, daar moet dan nog een woord achter.quote:
zelfkennisquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:30 schreef MarkNMGN het volgende:
Kuyt is trouwens wel iemand die je nodig kan hebben voor die positie als het middenveld te licht blijft. Kan zich zomaar gaan ontwikkelen op het EK tot basiskracht.
En nee, dat zeg ik niet alleen omdat ik Feyenoorder ben
in fm wel ja...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |