Alleen als we tegen een Oostblokland of tegen een Zuid-Amerikaans land spelen gaat het zo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dus dan had die lullo er maar moeten staan en niet die kabouter. Tering wat een irritant gelul. Heb je het stokje van Jorien overgenomen voor bloedzuiger van de avond.
Je zag toch dat hij een overstap maakte en dat die andere verdediger Huntelaar overnam? Die plakte vervolgens achter z'n rug (tastte dus mis), waardoor Huntelaar een vrije schietkans had.quote:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=134637/langid=43quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:10 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Zou het ook graag willen streamen. Zit helaas op kantoor.![]()
Dus als iemand iets weet?
Precies. En Huntelaar nummer 2, prima spitsenkoppel! Kun je europees kampioen mee wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Maar dat kan Ruud ook, iets beter. Én meevoetballend beter.
Die is altijd al een beetje het pispaaltje geweest.quote:
Inderdaad, ik had liever gezien dat we zouden oefenen tegen Engeland ofzo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:16 schreef Jnk18 het volgende:
nou dat oekraine valt me vies tegen, ze kunnen niks!
De materiaalman sucksquote:
Nederland zet ze gewoon goed vast. Counter voetbal.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:16 schreef Jnk18 het volgende:
Zijn ze toch altijd in Eindhoven, iedereen is tegen ze..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die is altijd al een beetje het pispaaltje geweest.
WK 2006 'gewoon' in de kwartfinales uitgeschakeld. Verder gekomen dan Nederland. Dus ja, wat is zwak.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:17 schreef crazy_ivan het volgende:
Wat voor zin heeft het om tegen zo'n extreem zwakke tegenstander te oefenen?
Oekraïne B speelt. De 4e keeper staat op doel, die vent naast Chigrinskiy is een matige middenmoot-verdediger van Djnepr en het grootste aanvallende talent van Oekraïne speelt niet eens.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:16 schreef Jnk18 het volgende:
Ruud houdt ballen vast tegen Barcelona, Roma etc. (Primera Division en de CL) en heeft af en toe ook nog iets dat op een aktie kan lijken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:16 schreef Barca het volgende:
Afellay speelt slecht. Engelaar doet 't wel goed.
Ruud beter in meevoetballen dan Huntelaar? Niet mee eens!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:17 schreef TheArt het volgende:
Op de radio gaat het over de gevulde koeken van Rob Witschge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |