You we're saying?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad. Leuke afmaker, maar kansloos tegen Chigrinskiy.
Pfff.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, nou ... trouwens: Van Bronckhorst is een Molukker. En hij doet 't niet slecht vind ik.
Zeker niet, vanwaar de extra informatie?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, nou ... trouwens: Van Bronckhorst is een Molukker. En hij doet 't niet slecht vind ik.
Heb je soms poep in je ogen? Chigrinskiy is niet blond en ook geen kabouter.quote:
Je ziet mij nergens zeggen dat hij niet kan afmaken hoor.quote:
Die keeper van NL scoort ook nooit!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
mensen, zeik nog eens wat meer spelers af, ze scoren iedere keer!
Zolang hij scoort, hoeft hij verder niet veel te doenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Je ziet mij nergens zeggen dat hij niet kan afmaken hoor.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=12709&part=sportsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef KNAK het volgende:
stream link iemand?
En toch laat hij hem lopen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je soms poep in je ogen? Chigrinskiy is niet blond en ook geen kabouter.
Ik ben niet zo onder de indruk van Afellay hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef Plasterk het volgende:
Engelaar en Afellay/vd Vaart gaan goed samen
http://www.sbs6.nl/web/show/id=134637/langid=43quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef KNAK het volgende:
stream link iemand?
Slim!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die keeper van NL scoort ook nooit!Opzouten d'r mee!
Dus dan had die lullo er maar moeten staan en niet die kabouter. Tering wat een irritant gelul. Heb je het stokje van Jorien overgenomen voor bloedzuiger van de avond.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:12 schreef cultheld het volgende:
Die commentator lult weer eens uit z'n nek: Chigrinskiy faalde niet in de dekking, maar die kabouter naast hem.
Maar dat kan Ruud ook, iets beter. Én meevoetballend beter.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Zolang hij scoort, hoeft hij verder niet veel te doen
Steek, die mag ook wel eens scorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |