Een 6e plek inwrijven kan niet vaak genoeg gebeurenquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een 6e plek inwrijven kan niet vaak genoeg gebeuren
Nu al? We hebben Sneijder ook nogquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:02 schreef twi het volgende:
[..]
Och kom op, het is TC03 maar, die had afgelopen week nog een gastrolletje in Allstars.
Een mindere versie van Van Nistelrooy inderdaad, hopen dat het met de jaren beter gaat dat zag je bij Ruud ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Huntelaar is een geweldige afmaker, maar voetballen kan ie voor geen meter.
Net zoals van Nistelrooy...dus wat is het punt?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Sinds 2000 speelt Nederland zelden goed. Wees blij dat ze überhaupt meer dan 50% balbezit hebben. De oefenwedstrijden vlak voor het EK2004 en WK2006 waren ook dramatisch.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Al met al zie ik nog weinig geniale momenten in het Oranje-elftal.
doe toch eens normaal man.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan die kutmarokkaan niet gewisseld worden?
Engelaar én De Zeeuw op één middenveld tegen Italië of Frankrijk: dat wordt lachen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die speelt op de plek van Afellay.
Engelaar heb je nodig om hem te ondersteunen.
Ik dacht hem al te herkennen. Maar hij won wel..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:02 schreef twi het volgende:
[..]
Och kom op, het is TC03 maar, die had afgelopen week nog een gastrolletje in Allstars.
van Nistelrooij kan het nog enigzins, beetje z'n man meesleuren enzo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Net zoals van Nistelrooy...dus wat is het punt?
Hij is onder Ten Cate nog wel beter gaan mee voetballen. Het was hiervoor nog meer drama.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Stukken beter inderdaadquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik wil hem een keer zien op de plek van de Zeeuw.
Wat moet je dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Engelaar én De Zeeuw op één middenveld tegen Italië of Frankrijk: dat wordt lachen.
Kan 'ie best hoor. Punt is dat 'ie veel te vaak voor een vrije trap gaat die geen vrije trap is. En hij kan geen man passeeren, dus als hij geen afspeelmogelijkheden heeft lijkt het inderdaad alsof 'ie niet kan voetballen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Het is te hopen voor hem, want echt veel vooruitgang heb ik bij Ajax niet gezien op dat gebied.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een mindere versie van Van Nistelrooy inderdaad, hopen dat het met de jaren beter gaat dat zag je bij Ruud ook.
Ja, mooie combinatie!quote:
Mmmm da's waar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
van Nistelrooij kan het nog enigzins, beetje z'n man meesleuren enzo.
Huntelaar kan het gewoon helemaal niet.
El Ahmadi heeft inderdaad niks te zoeken bij Feyenoordquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Met één van deze spelers de betere middenvelders ondersteunen. Niet met allebei.quote:
Mwah, Van Nistelrooy kan een bal vasthoudenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Net zoals van Nistelrooy...dus wat is het punt?
Nou, ik vind zijn aanname vaak ook erg slecht.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Kan 'ie best hoor. Punt is dat 'ie veel te vaak voor een vrije trap gaat die geen vrije trap is. En hij kan geen man passeeren, dus als hij geen afspeelmogelijkheden heeft lijkt het inderdaad alsof 'ie niet kan voetballen.
Zet 2 man op Huntelaar en hij komt er niet aan te pas. Maargoed, dat geldt voor alle (top)spitsen.
Dat krijg je door de minimale tegenstand die je in de Eredivisie hebt. Helemaal nu Ajax al jaren ondermaats presteertin Europa krijg je ook daar geen tegenstand.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is te hopen voor hem, want echt veel vooruitgang heb ik bij Ajax niet gezien op dat gebied.
Dat is handsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mwah, Van Nistelrooy kan een bal vasthouden
Dan is de Zeeuw toch echt de zwakste schakel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met één van deze spelers de betere middenvelders ondersteunen. Niet met allebei.
Zo is het inderdaad. Leuke afmaker, maar kansloos tegen Chigrinskiy.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, ik vind zijn aanname vaak ook erg slecht.
Verder is hij gewoon wat traag in zijn handelen imo.
Daarom De Jong, Van der Vaart en Engelaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Engelaar én De Zeeuw op één middenveld tegen Italië of Frankrijk: dat wordt lachen.
Ah op die manier. Kan ook zeker inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met één van deze spelers de betere middenvelders ondersteunen. Niet met allebei.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
El Ahmadi heeft inderdaad niks te zoeken bij Feyenoord
Zou Huntelaar best kunnen maar hij laat zich gewoon te snel vallen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mwah, Van Nistelrooy kan een bal vasthouden
Ik doe Jack van Gelder wel aan, veel leuker.quote:
Inderdaad; De Zeeuw is by far de slechtste man op het veld aan Oranje-kant. Het valt me nog alleszins mee dat Mathijsen niet langer de voorkeur krijgt boven Bouma als linker centrale verdediger.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan is de Zeeuw toch echt de zwakste schakel.
Snap niet dat v. Basten hem blijft opstellen. Maar ik snap v. Basten sowieso niet, meer dan welkom volgend jaar bij Ajax.
Zou het ook graag willen streamen. Zit helaas op kantoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:05 schreef KNAK het volgende:
kan ik dit ergens live streamen? kan het hier niet zien op TV, de Bengalen zijn niet geinteresseerd in een friendly, denk ik...
iemand een link?
Nigel de Jongquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Daarom De Jong, Van der Vaart en Engelaar.
Nou, nou ... trouwens: Van Bronckhorst is een Molukker. En hij doet 't niet slecht vind ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef MarkNMGN het volgende:
You we're saying?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad. Leuke afmaker, maar kansloos tegen Chigrinskiy.
Pfff.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, nou ... trouwens: Van Bronckhorst is een Molukker. En hij doet 't niet slecht vind ik.
Zeker niet, vanwaar de extra informatie?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, nou ... trouwens: Van Bronckhorst is een Molukker. En hij doet 't niet slecht vind ik.
Heb je soms poep in je ogen? Chigrinskiy is niet blond en ook geen kabouter.quote:
Je ziet mij nergens zeggen dat hij niet kan afmaken hoor.quote:
Die keeper van NL scoort ook nooit!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
mensen, zeik nog eens wat meer spelers af, ze scoren iedere keer!
Zolang hij scoort, hoeft hij verder niet veel te doenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Je ziet mij nergens zeggen dat hij niet kan afmaken hoor.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=12709&part=sportsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef KNAK het volgende:
stream link iemand?
En toch laat hij hem lopen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je soms poep in je ogen? Chigrinskiy is niet blond en ook geen kabouter.
Ik ben niet zo onder de indruk van Afellay hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef Plasterk het volgende:
Engelaar en Afellay/vd Vaart gaan goed samen
http://www.sbs6.nl/web/show/id=134637/langid=43quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef KNAK het volgende:
stream link iemand?
Slim!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die keeper van NL scoort ook nooit!Opzouten d'r mee!
Dus dan had die lullo er maar moeten staan en niet die kabouter. Tering wat een irritant gelul. Heb je het stokje van Jorien overgenomen voor bloedzuiger van de avond.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:12 schreef cultheld het volgende:
Die commentator lult weer eens uit z'n nek: Chigrinskiy faalde niet in de dekking, maar die kabouter naast hem.
Maar dat kan Ruud ook, iets beter. Én meevoetballend beter.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Zolang hij scoort, hoeft hij verder niet veel te doen
Steek, die mag ook wel eens scorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |