Klopt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waren natuurlijk geen match geweest als wij Robben, Van Persie en van Nistelrooy konden opstellen. Daarnaast was er ook niks ingevlogen als wij Van der Sar op goal hadden tegen die wereldspitsen Shevchenko en Voronin, die eigenlijk niks anders doen dan de verwarmde bank warm houden.
En zo is datquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Ze moeten gewoon Levchenko erin pleuren, dan is het zo 2-2
Ik vind Ruud in oranje juist geen goede meevoetballende speler. Zie verder topic Oranje na het EK.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ruud houdt ballen vast tegen Barcelona, Roma etc. (Primera Division en de CL) en heeft af en toe ook nog iets dat op een aktie kan lijken.
Huntelaar speelt tegen de Graafschap.
Gaat trouwens niet als je buiten Nederland woontquote:
Deze discussie is zo pagina 4. Ga jij maar even posten in dat andere topicquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind Ruud in oranje juist geen goede meevoetballende speler. Zie verder topic Oranje na het EK.
Wat klopt er dan niet?quote:
Wie kijkt?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hij schijnt in de basis te staan. Anders eens in Sjonnies broekzak kijken?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pyatov en Shovkovsky zijn echt veel beter dan deze clown. Verder is Gladkiy een geweldige spits (20 jaar, 1.87, kopsterk en reeds 17 treffers gemaakt namens Shakhtar Donetsk), die met Shevchenko veel gevaarlijker voor onze verdediging zou zijn dan Voronin en Shevchenko.
De 2-0 was een inschattingsfout van Yarmash.
van zo'n afstand is de kans echt heel klein hoor. Als ik 100 schiet zou ie miss 1 keer raak zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:29 schreef xFriendx het volgende:
wtf, 50.000 voor latje schieten. Laat mij ook es.
Inderdaad ja, bek houden, het loopt de laatste tijd al veel beter dan die hele kwalificatie bij elkaar. Dit was gewoon degelijk, en met succes.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:22 schreef BigKahuna het volgende:
Goede eerst helft btw. Al die zeikende mongolen hier maken dit helaas wel een kuttopic.
Omdat je zegt dat die kut Marokkaan eruit moet. Gio is geen Marokkaan, én hij speelt goed!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Zeker niet, vanwaar de extra informatie?
Engelaar doet het goed zeg.
And you know you're kan niet, daar moet dan nog een woord achter.quote:
zelfkennisquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:30 schreef MarkNMGN het volgende:
Kuyt is trouwens wel iemand die je nodig kan hebben voor die positie als het middenveld te licht blijft. Kan zich zomaar gaan ontwikkelen op het EK tot basiskracht.
En nee, dat zeg ik niet alleen omdat ik Feyenoorder ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |