Ohnee, het is nu alleen wit in plaats van zwart DUCT-tapequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, en gelijk van die DUCT-tape rugnummers en -namen af.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fipo.
Is al een hele tijd geblesseerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:52 schreef Adothehague het volgende:
aarom Dirk Kut op rechts als je Romeo Castelen ook had kunnen selecteren domme Bassie.
Castelen is toch al langere tijd geblesseerd????quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:52 schreef Adothehague het volgende:
aarom Dirk Kut op rechts als je Romeo Castelen ook had kunnen selecteren domme Bassie.
Heeft castelen de laatste seizoenshelft wel gespeeld bij HSV?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:52 schreef Adothehague het volgende:
Bedoeling is dat hij net speelt als bij Liverpool.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:52 schreef Adothehague het volgende:
Wanneer was de laatste wedstrijd van Castelen ook al weer? Hij is 3/4 van het seizoen geblesseerd geweest, geloof ik. Daarnaast heb je met Kuyt iemand die kan werken itt Castelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:52 schreef Adothehague het volgende:
Niet zo zuur doen, hij zet gewoon wat kleinere stapjes, daarom lijkt het meer dan het isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:53 schreef daWeasel het volgende:
Kan die commentator misschien ophouden met de kuyt ophemeling, aardige speler hoor, daar niet van, mag ook best mee naar het EK. Maar als hij veel te laat weer terug komt naar het middenveld om een bal van achteruit op te halen en dan de bal verliest, dan kan je niet roepen dat hij zo veel man bezig houd. Op de NOS tijdens de championsleague ook al, Kuyt was overal te vinden liep verreweh het meest van iedereen, en toen zag je bij een wissel hoeveel km hij had afgelegd en dat was 2 kilometer minder dan gerard en ook minder dan Torres.
Als ie dat wel mocht was het discriminatiequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:54 schreef BB-King het volgende:
[..]
Castelen is toch al langere tijd geblesseerd toch????
En nee , die mag de schoenen van Kuyt niet eens poetsen.
Dat is pas 9 maanden geleden ofzo?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:54 schreef Adothehague het volgende:
Tegen Litex Locvench speelde hij gewoon hoor in de voorronde UEFA cup.
Tijd voor een pilsje dusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:56 schreef dronkeykong het volgende:
Geweldig ik heb al echt dat Oranje gevoel
Waaroms tellen we Gullit, Cruijff en Van Basten niet op, die hebben een tijdje geleden ook nog gevoetbald. Jezusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:54 schreef Adothehague het volgende:
Tegen Litex Locvench speelde hij gewoon hoor in de voorronde UEFA cup.
Hierbij bied ik mijn excuses aanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:54 schreef denthemen het volgende:
KuytWISSELEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:54 schreef denthemen het volgende:
KuytWISSELEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:57 schreef cultheld het volgende:
Afellay leidde weer eens een doelpunt in.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:56 schreef dronkeykong het volgende:
Geweldig ik heb al echt dat Oranje gevoel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, nou... Dat was wel een briljante ingave van hem inderdaadquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:57 schreef cultheld het volgende:
Afellay leidde weer eens een doelpunt in.
haha, die is gevlucht ^_^quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:58 schreef BB-King het volgende:
GOAL KUYT
Mooie kopbal... uh wie wilde hem ook alweer vervangen voor Castelen?
Mijn godquote:
Het hoeft niet briljant te zijn, als het maar effectief is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:58 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, nou... Dat was wel een briljante ingave van hem inderdaad
Bizar slecht van Griekenland. Te meer omdat Hongarije enorm prut is de laatste jaren.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:56 schreef Adothehague het volgende:
Griekenland maakt de 2-3 tegen Hongarije.
Hoe kansloos kan je zijn kan ik hier alleen maar op zeggen. We hebben het toch over het Nederlands elftal. Al dat geblaat van spelers die bij een andere club spelen dan dat ze voor zijn.quote:
Ik had er al op gereageerdquote:
Ach ... we worden geen kampioen. Dus ik ben degene die het laatst lacht!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef Anonymousz het volgende:
Barca het is 1-0 voor Oranje
MVB gaat ons uitlachten
iig geen schaamte voor de 6e plek neequote:
Het KOEMAN effect?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Bizar slecht van Griekenland. Te meer omdat Hongarije enorm prut is de laatste jaren.
Ja ach, en waarom niet. Inderdaad prima vervanger voor vPersie en op meerdere plekken inzetbaar. Daarnaast zorgt zijn dochter voor prima commentaar tijdens de trainingen, weer eens wat anders dan al die voetbalcliché'squote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, in diepe rouw dat Kut scoorde, misschien selecteert Marco hem nu voor het EK
Er zat meer arbeid van Van Bronckhorst in dan van Afellay. Je maakt de indruk alsof dit weer zo'n geweldige voorbereiding van Afellay was. Overdrijven is ook een vak, hij had een klein aandeel in een simpel en logisch passje.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het hoeft niet briljant te zijn, als het maar effectief is.
Je kan overdrijven hoor. Het was nou niet echt het pasje wat zijn concurenten niet zouden kunnen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het hoeft niet briljant te zijn, als het maar effectief is.
heb je honger?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
iig geen schaamte voor de 6e plek nee
haha Dzsudzsak en Vadozs gescoordquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:56 schreef Adothehague het volgende:
Griekenland maakt de 2-3 tegen Hongarije.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan die kutmarokkaan niet gewisseld worden?
Ik ben al blij dat ze proberen op goal te schieten... als je niet schiet, zal je ook niet scoren.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze moeten niet te veel naar Drogba kijken met al die waardeloze afstandsschoten uit stand tot gevolg
Och kom op, het is TC03 maar, die had afgelopen week nog een gastrolletje in Allstars.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:00 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Hoe kansloos kan je zijn kan ik hier alleen maar op zeggen. We hebben het toch over het Nederlands elftal. Al dat geblaat van spelers die bij een andere club spelen dan dat ze voor zijn.
Ik zie geen Marokaan lopen hoor?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan die kutmarokkaan niet gewisseld worden?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:00 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Hoe kansloos kan je zijn kan ik hier alleen maar op zeggen. We hebben het toch over het Nederlands elftal. Al dat geblaat van spelers die bij een andere club spelen dan dat ze voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |