Ja, dat is zo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:29 schreef athlonkmf het volgende:
m'n vraag was nog niet beantwoord:
Als je twee bestellingen maakt, afzonderlijk, wordt er dan ook in twee zendingen verstuurd? Ik wacht nu steeds met bestellen tot de andere verzonden is...
Lame.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef MeuL het volgende:
Meul heeft zojuist binnen 10 dagen zijn 30mw green laser ontvangen
Hij komt wel, welke heb je besteld? ;p, heb zelf de true 30 mW, geweldig ding!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog steeds geen laser.
Ding is nou al twee weken geleden verzonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 mei 2008 07:27 schreef 8D het volgende:
[..]
Hij komt wel, welke heb je besteld? ;p, heb zelf de true 30 mW, geweldig ding!
Verder is het ook maar eens tijd voor mij om weer een bestelling te plaatsenIk ook de true 30 mW green.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Zijn stuk voor stuk prima kwaliteit, heb er nu drie. De gouden en brushed aluminium vind ik de mooiste.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:09 schreef TC_Artemis het volgende:
Binnekort maar wat nep zippo's binnenhalen.. kijken of dat DX wat is.
Het heeft geen zin om via HK post je order te gaan tracken want het werkt niet. Gewoon geduldig wachten dus. Succesquote:Op maandag 26 mei 2008 11:06 schreef athlonkmf het volgende:
anderen ook problemen met het tracken van orders? bij elke order zegt ie dat de combo van orderid en email niet bekend zijn?
..... goh nee echt?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:31 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om via HK post je order te gaan tracken want het werkt niet. Gewoon geduldig wachten dus. Succes![]()
.
He grappig dingetje zeg, dat vind ik idd iets voor DXquote:Op zondag 25 mei 2008 15:25 schreef __Saviour__ het volgende:
ik hoop dat dealextreme binnenkort (zal vast wel) een eigen goedkopere versie van de neocube gaat verkopen. lijkt me een erg leuk ding, maar op de echte site is het veel te duur. En het lijkt me typisch iets voor dealextreme om te verkopen, ze hebben wel meer magneetspulletjes in hun assortiment
zijn wel immitatiesquote:Op maandag 26 mei 2008 14:01 schreef no1uknow het volgende:
Damn DE is echt goedkoop!
Bijvoorbeeld dit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.471
Omgerekend naar euro´s 8 euro nog wat. Bij de Media Markt kost dat kaartje 25 tot 30 euro uit m´n hoofd..
Werkt prima dat kabeltje, heb hem zelf ook. Prima ding.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:58 schreef no1uknow het volgende:
Net deze besteld
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7099
M'n eerste bestelling nog wel. Is even aankijken hoe het verloopt
Dat hoeft tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou ik ben nu aan het afwachten tot ik dat geld van paypal krijg en dan kan ik eindelijk gaan bestellen.
Klopt, maar ik moet eerst mijn bankrekening bij paypal verifiëren, en dat doet hij door geld aan mij te geven en dan moet ik zeggen hoeveel het was.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:12 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Dat hoeft tegenwoordig niet meer.
Je hoeft geen geld op je PayPal te hebben om iets te bestellen, hij trekt het automatisch en meteen van je bankrekening af. Ik heb dat zelf laatst geprobeerd en het lukte
Ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet eerst mijn bankrekening bij paypal verifiëren, en dat doet hij door geld aan mij te geven en dan moet ik zeggen hoeveel het was.
toch?
Ja maar is dat juist niet alles op dealextreme?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:49 schreef Stinosss het volgende:
Vet, maar weer zoiets waar je geen hol aan hebt.
Neequote:Op maandag 26 mei 2008 21:56 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ja maar is dat juist niet alles op dealextreme?
Jawel hoor. Als je een bergbeklimmer bent en je wilt je reisgenoten dingen aanwijzen op een andere berg.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:49 schreef Stinosss het volgende:
Vet, maar weer zoiets waar je geen hol aan hebt.
Als jij iets aan je reispartner die naast je loopt wilt aan wijzen op een berg verderop gooi je je portofono erheen?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:09 schreef Stinosss het volgende:
Uhm..met een rij ledjes van 10cm hoog? Tegenwoordig bestaat ook al zoiets als portofoons e.d. Daar heb je geen ledstick van DX voor nodig hoor. En tegen de tijd dat jij dat ding op een berg hebt isie al kapot
.
Hij heeft het over een laser geloof ik, en niet over de lighttalk.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:15 schreef Stinosss het volgende:
Ik dacht dat je het had over iets aanwijzen aan je reisgenoten die op een andere berg zijn.
Anyway, nog niet ideaal. En dus rommel.
Waarom is dit gedaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.
Omdat het een soort van spam is; reclame maken voor eigen inkomsten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:28 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Waarom is dit gedaan.
Het is toch alleen maar handig als mensen via jou refferal link dingen bestellen, krijg jij weer punten.
En aangezien er veel mensen uit dit topic dingen betellen zou je snel punten krijgen.
Dat is toch gewoon handig? Waarom is het dan verboden geworden?
Via PM mag het wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:28 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Waarom is dit gedaan.
Het is toch alleen maar handig als mensen via jou refferal link dingen bestellen, krijg jij weer punten.
En aangezien er veel mensen uit dit topic dingen betellen zou je snel punten krijgen.
Dat is toch gewoon handig? Waarom is het dan verboden geworden?
Je moet de instellingen veranderen en dan werkt die ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:39 schreef MikeyMo het volgende:
ik wil een gsm blocker bestellen, werken die dingen ook gewoon hier in nederland?
en die staan in de handleiding?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je moet de instellingen veranderen en dan werkt die ja.
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als je een bergbeklimmer bent en je wilt je reisgenoten dingen aanwijzen op een andere berg.
Nee 2gb is voldoende ; en dat voor een kleine 8 euroquote:Op zondag 25 mei 2008 22:05 schreef jpg97 het volgende:
koop gewoon die van 4GB voor $ 23
Mits het apparaat 100 tot 240 volt trekt:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:10 schreef MikeyMo het volgende:
hoe doen jullie dat met buitenlandse stekkers?
Ik moet ook invullen in welke staat ik woon :/quote:Your order will be submitted as soon as the following items are corrected:
State is missing.
Dat boeit niets, gewoon je provincie invullen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wil bestellen en ik krijg dit
[..]
Ik moet ook invullen in welke staat ik woon :/
ok nicequote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat boeit niets, gewoon je provincie invullen.
Ik typ gewoon altijd Noord-Holland
Ik heb laatst voor ivetje een Chinese foon geïmporteerd en die kan dat ookquote:Op maandag 26 mei 2008 21:05 schreef Maraca het volgende:
Gaaf!
http://www.dealextreme.co(...)-206~threadid.108039
Geduld, geduld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef Andyy het volgende:
die foto's heb ik geupload maar ze komen er steeds niet op
De Nokia 3320 kon dat ookquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:10 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik heb laatst voor ivetje een Chinese foon geïmporteerd en die kan dat ook
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:25 schreef Rev- het volgende:
11111 I-LOVE-YOU Smiley Face Stainless Steal Keychain for Couples (2-Piece Set) x 1 Pending $3.51 -
ac220v/110v inputquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mits het apparaat 100 tot 240 volt trekt:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Had laatst ook iemand een Horloge van DX gegeven, die dacht dat het een vet duur ding wasquote:
o je bent een loverboyquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:48 schreef Rev- het volgende:
[..]
Had laatst ook iemand een Horloge van DX gegeven, die dacht dat het een vet duur ding was
weet ze al dat jij dat probeert dus ze gaat ej er straks bij naaienquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:52 schreef Rev- het volgende:
Ja van je zusje
ja boeit me eigenlijk niet zo veel wat ze uit spokkt dus veel plezier met haarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:59 schreef Rev- het volgende:
oh, maar mooi dat je er verder geen problemen mee hebt, een echte begripvolle broer
Nou die helpdesk is niet zo bruikbaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik las op het DX forum dat ze zich sinds een weekje of 2 trouwens meer concentreren op de Costumer Service Express. Dus de helpdesk. En daarom kan het wat langer duren.
[..]
Heb je em al besteld?quote:Op zondag 25 mei 2008 19:33 schreef Downstar het volgende:
Binnenkort maar even zon memory stick pro duo bestellen denk ik ;
Ondanks dat ze fake zijn ; zijn ze nog steeds goed voor in mn w810i ( denk ik)
Alleen ben ik er nog niet uit welke ik zal nemen ;
Memory Stick Pro Duo 2GB ( high speed - wat overigs de normale snelheid heeft van een normaal sony memory stick pro duo)
http://www.dealextreme.com/feedbacks/BrowseReviews.dx/sku.471 $13.23
Of de Memory Stick Pro Duo 2GB ( new bij DX ) $11.12
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12794
Bij de highspeed variant zie ik dat de mensen toch wel aardig te vreden dr over zijn ; ondanks het geen high speed is ; over de nieuwe 2 gb vij dx zijn nog geen revieuws ..
Maar ik denk dat ik maar gewoon voor de highspeed version moet gaan ofniet?
Whehehehehe, wat heb je daar mee uitgespookt?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:52 schreef Rev- het volgende:
Ja van je zusje
quote:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5639quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Whehehehehe, wat heb je daar mee uitgespookt?
Ik kan deze trouwens niet vinden op de site.![]()
koop een pspquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:44 schreef crownofthorns het volgende:
wil een kaartje halen om roms te draaien op een ds iemand nog tips?
AceKard 2 AK2 for DS and NDS Lite - Multilingual (Multimedia SDHC TF Adapter)quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:44 schreef crownofthorns het volgende:
wil een kaartje halen om roms te draaien op een ds iemand nog tips?
Gewoon wachten, morgen staat er waarschijnlijk Shipped.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:11 schreef no1uknow het volgende:
Wat heeft dit te betekenen?
Processing - Contact us for the latest update.
Gister was het nog Packaging.
Niet altijd. Ik heb die status 3 weken bij een order gehad.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gewoon wachten, morgen staat er waarschijnlijk Shipped.
Gedaan, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:28 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik heb die status 3 weken bij een order gehad.
Gewoon dus ffe een ticket aanmaken. Er staat niet voor niks ''contact us''.
Vibratorquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:34 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13301
LOLquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:34 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13301
Surefire>Fenixquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:39 schreef Stinosss het volgende:
Eerst Fenix, dan SureFire. Enuh...Lithium-ion zoals ik zeg ja.
bedankt heb hiervoor gekozen moet ik dan nog een geheugenkaartje erbij halen (zo ja, welke?) of kan ik meteen beginnen met spelen zo?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
AceKard 2 AK2 for DS and NDS Lite - Multilingual (Multimedia SDHC TF Adapter)
$23.46
Mag je meteen ook ffe beargumenteren als je wilt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:15 schreef Andyy het volgende:
[..]
Surefire>Fenix
en het zijn Lithium batterijen, niet Li-ion, ze zijn niet oplaadbaar.
surefire bied levenslange gerantie, als er iets kapot is sturen ze gewoon een nieuwe
Je moet nog een geheugenkaartje, namelijk MicroSD.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:18 schreef crownofthorns het volgende:
[..]
bedankt heb hiervoor gekozen moet ik dan nog een geheugenkaartje erbij halen (zo ja, welke?) of kan ik meteen beginnen met spelen zo?
Even wachten dan maar.quote:- This item is temporarily unavailable due to heightened security measures at the customs and stricter postal export rules and regulations. This item will become available again in the near future.
Surefire is zo zeker van zijn producten dat ze levenslange garantie bieden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:30 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Mag je meteen ook ffe beargumenteren als je wilt.
Haha inderdaad maar dan heb je ook kans dat je lang moet wachten op bepaalde productenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:35 schreef Wessiej het volgende:
Ja dat is beter, of maak er 10 van, dan krijg je veel pakketjes
Door sukkels als jou kan de prijs van die producten niet nog verder dalen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:35 schreef Wessiej het volgende:
Ja dat is beter, of maak er 10 van, dan krijg je veel pakketjes
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:02 schreef Placenta het volgende:
[..]
Door sukkels als jou kan de prijs van die producten niet nog verder dalen.
Denk het nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:51 schreef thaduck het volgende:
Volgens mij krijg ik straks 2x dezelfde spullen2x geshipped en 1x in rekening gebracht..
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:02 schreef Placenta het volgende:
[..]
Door sukkels als jou kan de prijs van die producten niet nog verder dalen.
Klant tevredenheid, kunnen ze hier nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:46 schreef thaduck het volgende:
Het komt idd in 2x, gewoon iets opsturen van 0,84 dollarcent
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:11 schreef Asgard het volgende:
[..]
Heb je em al besteld?
Ik ben wel benieuwd hoe ze zijn eigenlijk, ik zoek nog een extra kaartje voor onze sony digi cam.
Aan de andere kant ben ik best huiverig om zulke dingen hier te bestellen. Stel je hebt een paar honderd vakantiefoto's gemaakt op zo'n kaartje en bij thuiskomst valt hij uit elkaar ofzo![]()
Ik neem aan dat dat positief is??quote:Shipped via Tracked Air Mail "En dan hier zo een nummertje"
Waarom zou je een verouderde kaart willen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Adviseer ik echt om een R4 te nemen
Het is gewoon verzonden, bij meer dan 20 dollar geloof ik is het Tracked, maar ook niet voor NL.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb nu dit bij order tracking staan:
[..]
Ik neem aan dat dat positief is??
Ikdenk dat je hier meer aan heb: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1942 anders moet je ook nog eens een traveladapter kopen.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:01 schreef Deezertje het volgende:
Hey,
Ik ben opzoek naar een oplader voor mijn Creative Zen Vision: M.
Normaal moet je hem via USB opladen, maar als ik op vakantie ben wil ik het gewoon via het stroom opladen... :-)
Mijn MP3 speler heeft zo'n USB ding: [ afbeelding ]
Zal deze werken, dat ik die kleine USB aansluiting dus steek in het USB gaatje van het ronde plaatje,en dan de adapter in het stopcontact duw en dat ie mijn mp3 speler dan oplaadt?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4837
En deze? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7087 Een stopcontact of auto zal altijd wel in de buurt zijn denk ik zo?quote:Op zondag 1 juni 2008 03:01 schreef Deezertje het volgende:
Zo'n travel adapter of http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529 heb ik hier nog wel, en dat artikel wat jij zei is uitverkocht
Heb je de link voor mij?quote:Op zondag 1 juni 2008 12:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Onzichtbare inkt pen, $1,67.
Handig voor tentamens. Ook leuk om kado te geven aan kinderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In je wetboek bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 juni 2008 14:13 schreef Aventura het volgende:
Nou je maakt geheime aantekeningen op een onopvallende plek en die kun je dan met de uv-lamp ter plekke ontcijferen
Tja, dat moet je een beetje onopvallend doen. Het lichtje is niet zo heel fel.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:19 schreef NiekR het volgende:
Ja, maar hoe kan ik onder zo'n toets met zo'n lampje gaan spelen?
Misschien een verouderde kaart , maar nog steeds 1 van de betere ;quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom zou je een verouderde kaart willen?
Acekard en TTDS en M3 DS Real hebben veeel meer functies, en ook SDHC. Die DS spellen worden steeds groter, straks heb je wel 4gb nodig.
[..]
Het is gewoon verzonden, bij meer dan 20 dollar geloof ik is het Tracked, maar ook niet voor NL.
Ik heb het over M3 DS Real, en de R4DS. Ik heb het niet over de M3 DS Simply.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
m3 / R4 zijn vrijwel gelijk ( met een mod kun je van een R4 een m3 maken en omgekeerd)
Zit overigens een vlindermes bij.. Houdt er rekening mee dat deze in Nederland, net als stiletto's, niet gedoogd worden.quote:Op maandag 2 juni 2008 06:48 schreef kaakaa het volgende:
Ik heb gister in een dronken bui voor het eerst wat bij Kaidomain besteld..
Waarom ik al die messen besteld heb weet ik niet.. Volgends mij heb ik besloten messen te gaan verzamelen.
Edit: Ik zie ook dat ik dit heb besteld: http://www.kaidomain.com/WEBUI/ProductDetail.aspx?TranID=3942.
Idd dat zag ik dus ook al die vlindermesquote:Op maandag 2 juni 2008 09:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zit overigens een vlindermes bij.. Houdt er rekening mee dat deze in Nederland, net als stiletto's, niet gedoogd worden.
En je zit in het DE ervaringen topic, over andere webshops lullen ist ten strengste verboten..!![]()
Leuk overigens, in een bezopen bui shoppen. Wees blij dat je geen opblaasschaap o.i.d. besteld hebt..
Okeequote:Op maandag 2 juni 2008 08:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb het over M3 DS Real, en de R4DS. Ik heb het niet over de M3 DS Simply.
Ik zou niet een andere kaart kopen voor het systeem van microsd inklikken, ik bedoel, hoe vaak haal je zo;n kaartje er uit? Een keer per maand?
Maargoed, hier is ook een DS Flashcards topic dus laten we het hierbij ergens anders over hebben.
216. Het is een 6x6x6 kubusquote:Op maandag 2 juni 2008 17:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Goede prijs, als je bulkrate gebruikt ¤30 voor 220 balletjes, echte Neocube zijn er 226.
Daar heb ik ze besteldquote:Op maandag 2 juni 2008 19:30 schreef __Saviour__ het volgende:
zeker een leuke aanbieding. ik wacht alleen wel wat reviews af over de kwaliteit
open samenkopen.net loopt er bijvoorbeeld ook een actie met die balletjes, maar die zijn schijnbaar iets te sterk van kracht waardoor de figuren moeilijker te maken zijn
Je bedoelt die X-mini?quote:Op maandag 2 juni 2008 20:18 schreef Daantke het volgende:
Op SK is ook een animo topic voor dat kleine speakertje, daar heb ik een namaak van besteld op DX voor nog geen 10 dollar, duurt alleen nog ff voordat ie binnen is... benieuwd naar de kwaliteit
Ja, dat is illegaal, maar het komt er gewoon doorheenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef walnoot-rijder het volgende:
Lasers en Messen etc. komt dat allemaal gewoon aan met de post, want zon true 50 mw laser en van die dikke messen, is dat allemaal niet illegaal in nederland?
Ligt eraan welke je besteld. De lasers met "True" in de naam, hebben minimaal die sterkte die ze aangeven.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:40 schreef Wisheh het volgende:
nou moet je natuurlijk ook niet denken dat je een "echte" 50 mw krijgt he van extreme deals. Waarschijnlijk een piek van 50mw en dan gaat ie stukje terug.
Een echte (dus erg duur) 50 mw is continue 50 mw en dus ook vele malen sterker.
Toegevoegd aan m'n wishlist.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:31 schreef Wessiej het volgende:
Zo die 3mm 100 magnetische balletjes besteld
3mm lijkt me wel erg kleinquote:
Als dat echt zo is dan magk wel een brilletje kopen met me True 50mw diek besteld hebquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:50 schreef sweboy het volgende:
[..]
Ligt eraan welke je besteld. De lasers met "True" in de naam, hebben minimaal die sterkte die ze aangeven.
Mijn True 30 mW hangt zo rond de 40-45 mW
Voor die $2,00 kan het weinig kwaad, gewoon bestellen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:35 schreef jjbakker het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze Red Laser Keychain (5mW) $2.00?
Alles binnen binnen 7 werkdagen, netjes. Alles werkt ook nog, ik vind alleen die oordoppen echt crap. Blijkbaar hebben de meeste DX users niet zon goed gehoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:25 schreef Rev- het volgende:
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
02199 Nokia CA-53 Compatible USB Data Cable x 1 Pending $3.03 -
03867 Nokia CA-44 Compatible Power Adapter Cable x 1 Pending $1.90 -
04319 In-Ear Stereo Earbuds (3.5mm Metallic Orange) x 1 Pending $3.94 -
07085 3.5mm Handsfree Adapter Cable for Nokia 7210 (11.5cm) x 1 Pending $1.46 -
09957 Screen Protector for Nokia E65 x 1 Pending $1.20 -
11111 I-LOVE-YOU Smiley Face Stainless Steal Keychain for Couples (2-Piece Set) x 1 Pending $3.51 -
11397 Compact CA-100 Compatiable USB Charger for Nokia Phones x 1 Pending $2.40 -
Alleen die datakabel is hier al 40 euro
ah dus jij hebt een sigarettenaanstekerplug in je slaapkamer?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Erasmo het volgende:
Net deze besteld, met een beetje geluk heb ik straks flink wat minder zwevend stof in mijn slaapkamer![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2028
Werken goed, heb er zelf ook één besteld.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:46 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12305
die besteld na ze gezien te hebben tijdens de landmachtdagen
Helaas is die echt te zwak voor een hele kamer... Zeker omdat ie te weinig stroom krijgt...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Erasmo het volgende:
Net deze besteld, met een beetje geluk heb ik straks flink wat minder zwevend stof in mijn slaapkamer![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2028
Zeker omdat ie te weinig stroom krijgtquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Helaas is die echt te zwak voor een hele kamer... Zeker omdat ie te weinig stroom krijgt...
Kan je beter deze kopen. Hou je misschien een minder stoffige bureau over http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4101
Dat ding is solarpowered en heeft als 2ndary power een aanstekerplug. binnenhuis dus alleen solarpowered, dus heeft ie NOG minder capaciteit dan ie zou moeten hebben. Misschien zelfs zo weinig dat hij meestal niet eens werkt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:08 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Zeker omdat ie te weinig stroom krijgt. Wat is dat nou weer voor een domme opmerking?
Dat ding heeft gewoon te weinig capacitiet, maar daar heeft '''te weinig stroom'' niks mee te maken.
Een ozongenerator dat met USB aan je computer hangt. Je computer staat vlakbij bureau. Effect van ozongenerator zal niet verder reiken dan het bureau.quote:En ik zie de relatie tussen een ozon generator en een stoffig bureau niet? Of ontgaat mij hier iets...?
Ik ben er doordeweeks niet daarom heb ik voor een solar gekozen, die zet ik lekker op een zonnig plekje en dan mag hij daar zijn werk doenquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Helaas is die echt te zwak voor een hele kamer... Zeker omdat ie te weinig stroom krijgt...
Kan je beter deze kopen. Hou je misschien een minder stoffige bureau over http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4101
Aardig ver, s'nachts zie ik hem nog op zo'n 500 meter.quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:37 schreef jjbakker het volgende:
Maar hoeveer komt ongeveer deze laser en heeft iemand die al gekocht?
Je moet het gewoon daar ondertekenen dat je het hebt opgehaald verder nietsquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:35 schreef Wisheh het volgende:
Moeten voor de pakketjes worden ondertekend als ze bij het postkantoor liggen? Of ben ik nu gewoon genaaid door de douane met me laserpen en moet ik gaan betalen?
Ik zit er ook aan te denken idd, maar paypal wil niet meewerken. Loopt maar te lullen over echecks en een betaalpas toevoegen. Zal wel komen doordat ik een keer over mn saldo op mn rekening heen zatquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef PiRANiA het volgende:
Je kan nu ook ronde magneetjes bestellen
Zit er aan te denken zo'n neocube te maken
hoe veel neem jij er?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken idd, maar paypal wil niet meewerken. Loopt maar te lullen over echecks en een betaalpas toevoegen. Zal wel komen doordat ik een keer over mn saldo op mn rekening heen zat.
Misschien wordt dat wat te klein, dan zijn de figuren moeilijk te maken. bekijk die neocubefilmpjes maar eens, dat ding is zelfs al best kleinquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
216. Wel die 3mm, anders vind ik het weer net teveel voor een speeltje.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11493quote:
Originele is 4.6mm geloof ik, 3mm is dus inderdaad vrij klein.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Misschien wordt dat wat te klein, dan zijn de figuren moeilijk te maken. bekijk die neocubefilmpjes maar eens, dat ding is zelfs al best klein
Heb besloten voorlopig niet te bestellen. Eerst maar even wat reviews afwachten om de kwaliteit en stevigheid van die balletjes een beetje in te kunnen schatten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Misschien wordt dat wat te klein, dan zijn de figuren moeilijk te maken. bekijk die neocubefilmpjes maar eens, dat ding is zelfs al best klein
das vetquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Heb de DX RSS feed nu lopen en zie wel erg veel van die nep GSM's voorbij komen. Nou is het een aantal krakers al gelukt op Google Android op de TytnII te installeren (die ik dus heb). Als het lukt op zo'n pokkiewokkie ding.
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/7167/fromfeed en nog wel meer bronnenquote:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.646quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11493
Maar die is best nep, volgens mij kan je die niet eens uitdraaien voor de extra bass.
Ik heb dus de originele en die is
bij mij stonden er ook kerstartikelen, en nog wat prul.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:02 schreef Wallaroo-Rijder het volgende:
ligt het aan mij of werkt het deel van self-defense tools niet?
gister kreeg ik kerstartikkelen en nu vanalles door mekaar gemixt. lijkt me niet dat ik me me een lichtgeven sleutelhangertje kan verdedigen tegen een brute moordenaar.
en er zijn nu ook ineens blue lasers: http://www.dealextreme.com/products.dx/category.923
en dan die prijs die eronder staat![]()
![]()
0.5 W wtfquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:05 schreef RacerDKB het volgende:
Waar hebben jullie het over? Kerstartikelen?
Zelfverdediging?
Trouwens, duurste product op DX ooit:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13512
Bij de self defence tools stonden schijnbaar eerst stun guns/tasers e.d. Aangezien deze in veel; landen verboten zijn, is DX onder druk gezwicht om deze alsnog aan te bieden. Misschien dat je met een Chinese/amerikaanse proxyserver er nog bij kan om het te bekijken (lijkt me duidelijk dat het een reden heeft dat de productgroep er nog staat) maar je zal het als Nederlander niet meer kunnen bestellen lijkt mij..quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:02 schreef Wallaroo-Rijder het volgende:
ligt het aan mij of werkt het deel van self-defense tools niet?
gister kreeg ik kerstartikkelen en nu vanalles door mekaar gemixt. lijkt me niet dat ik me me een lichtgeven sleutelhangertje kan verdedigen tegen een brute moordenaar.
en er zijn nu ook ineens blue lasers: http://www.dealextreme.com/products.dx/category.923
en dan die prijs die eronder staat![]()
![]()
LEDs? Het is een laser, een laser staat bekend om zijn coherente lichtbundel die hij uitstraalt. Dit heeft dus echt helemaal NIETS met Leds te maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:18 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bij de self defence tools stonden schijnbaar eerst stun guns/tasers e.d. Aangezien deze in veel; landen verboten zijn, is DX onder druk gezwicht om deze alsnog aan te bieden. Misschien dat je met een Chinese/amerikaanse proxyserver er nog bij kan om het te bekijken (lijkt me duidelijk dat het een reden heeft dat de productgroep er nog staat) maar je zal het als Nederlander niet meer kunnen bestellen lijkt mij..
Blauwe lasers bevatten bepaalde componenten die heel moeilijk te maken zijn (speciale blauwe, hoge kwaliteit LEDs als ik mij niet vergis - hier kan een laser expert mij vast op vebeteren) en dus duur zijn..Aangezien rode en groene LEDs gemakkelijker zijn te maken om een of andere reden zijn die goedkoper..
Die blauwe lasers van DX zijn wel *iets* beter dan een pauperblu-ray lasertje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:23 schreef Stinosss het volgende:
[..]
En zo 'speciaal' zijn blauwe laserdiodes deze dag niet meer aangezien ze in elke blue-ray brander/s[eler zitten.
"Note: pictures shows the 1GB model, actual product is 2GB"quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:38 schreef Wallaroo-Rijder het volgende:
en dan nog dit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2396
op de foto staat 1gb en bij de advertentie staat 2gb. wat is het nou?
offtopic: mooie super de boer pic, werk je daar? welke vestiging? ik installeer de nieuwe kassa systemen bij de filialen in nederland. Mischien hebk je wel gezienquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:43 schreef Daantke het volgende:
[..]
"Note: pictures shows the 1GB model, actual product is 2GB"
Kreeg hem gisteren binnen en het is een echte als je daar misschien nog over twijfelt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef Wallaroo-Rijder het volgende:
oh kut, ff naar de brillewinke lmorge
spelen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:06 schreef jpg97 het volgende:
wat moet je toch met een aantal balletjes die je in een vorm kan zetten
moet je er meer kopen, dat scheelt in de prijsquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:05 schreef RacerDKB het volgende:
Waar hebben jullie het over? Kerstartikelen?
Zelfverdediging?
Trouwens, duurste product op DX ooit:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13512
Ja, het scheelt toch wel gauw een euro, maar helaas maakt die fabriek er maar één per maand!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
moet je er meer kopen, dat scheelt in de prijs
Oja, nice, dan zie je shipment 1 en shipment 2.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef RacerDKB het volgende:
Je kan gewoon bij My Account en dan Invoice kijken, dan zie je precies wat er al verzonden is.
Niks vaagjes aan
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
moet je er meer kopen, dat scheelt in de prijs
I know, maar het kan soms wat warrig overkomen als je meerdere mails krijgt over 1 bestelling. Je moet maar net weten dat ze net zo goed 1 plugje versturen als 100 artikelen tegelijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef RacerDKB het volgende:
Je kan gewoon bij My Account en dan Invoice kijken, dan zie je precies wat er al verzonden is.
Niks vaagjes aan
[..]
Ja, het scheelt toch wel gauw een euro, maar helaas maakt die fabriek er maar één per maand!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:23 schreef Stinosss het volgende:
[..]
LEDs? Het is een laser, een laser staat bekend om zijn coherente lichtbundel die hij uitstraalt. Dit heeft dus echt helemaal NIETS met Leds te maken.
De eerste "expert" meldt zich. Helaas ("als ik mij niet vergis - hier kan een laser expert mij vast op vebeteren") heeft deze waarschijnlijk te vaak recht in een laser gekeken waardoor zijn vermogen (begrijpend) te lezen is gedegradeerd tot niveau 0.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:18 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Blauwe lasers bevatten bepaalde componenten die heel moeilijk te maken zijn (speciale blauwe, hoge kwaliteit LEDs als ik mij niet vergis - hier kan een laser expert mij vast op vebeteren) en dus duur zijn..Aangezien rode en groene LEDs gemakkelijker zijn te maken om een of andere reden zijn die goedkoper..
Toch geen expert dus.quote:En zo 'speciaal' zijn blauwe laserdiodes deze dag niet meer aangezien ze in elke blue-ray brander/s[eler zitten.
Lelystad maar we hebben het al een paar maanden geloof ik... (ik doe kw)quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:36 schreef Wisheh het volgende:
[..]
offtopic: mooie super de boer pic, werk je daar? welke vestiging? ik installeer de nieuwe kassa systemen bij de filialen in nederland. Mischien hebk je wel gezien
Ja, dat je dit pas na een week ofzo bij je saldo krijgt, tegen misbruik ofzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:00 schreef mvc het volgende:
Ik heb mijn order geannuleerd, nu staat er bij mijn Paypal dit Tijdelijk blokkeren Iemand ervaring hiermee ?
[ afbeelding ]
Right, als ze dat bij een paar honderdduizend mensen doen die leuke voor leuke bedragen hebben besteed, kunnen ze een leuk rentebedrag opbouwen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:51 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ja, dat je dit pas na een week ofzo bij je saldo krijgt, tegen misbruik ofzo
Ik begreep 'm al niet..quote:
Oke fijn dat je het meld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een RGB-kabel voor de Wii besteld die over een weekje of zo binnen hoort te komen
Geen Component kabel?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een RGB-kabel voor de Wii besteld die over een weekje of zo binnen hoort te komen
Ja, maar daar heb je met een CRT-tv van een paar jaar oud zo weinig aanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen Component kabel?
Dat geeft veel beter beeld dan een RGB... en kost maar 5 dollar 72
Dat dacht ikquote:
Lol dit heb ik ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kreeg 31 mei mail met dit onderwerp:
Order Shipped - Tracking Number Inside - ************
Dus ik denk, ok hij is geshipped. En dan krijg ik vandaag deze mail:
Order Shipped - ***********
In beide mails staat dat het pakje in 7 a 10 werkdagen komt. Nu weet ik het ook niet meer.![]()
Ik heb het ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:39 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Lol dit heb ik ook.
En ook precies de datums die jij hebt.
Vandaar topic nummer 9quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:42 schreef PieterBas het volgende:
Dit is best interessant met de nog steeds lage dollar prijs
Nagemaakt, 3rd party dus. Maar ik moet zeggen, ze bevallen prima.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:42 schreef PieterBas het volgende:
Dit is best interessant met de nog steeds lage dollar prijs
Even een vraagje over de producten voor de xbox, zijn dat gewoon de door microsoft gemaakte producten of nagemaakt?
Oh ok, ik zit namelijk te denken om zo'n memory card toch maar aan te schaffen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nagemaakt, 3rd party dus. Maar ik moet zeggen, ze bevallen prima.
Ik heb zo'n nep Quick Charge kit, dat is een oplader met een 4000mAh batterijtje, en nog een losse 4000mAh batterij + kabel.
Die batterijen gaan echt uuuren meeeven goed, al dan niet beter, dan de echte van MS.
Soms wel, soms niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:45 schreef AstroNova het volgende:
Moeten jullie ook bij ontvangst van een pakketje van dx ondertekenen?
quote:Op zondag 8 juni 2008 01:08 schreef no1uknow het volgende:
On 5/29/2008:
Shipped
en nog steeds niet binnen
Je moet eens vragen of je het ook op kan halen. Dan heb je het meteen.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:08 schreef no1uknow het volgende:
On 5/29/2008:
Shipped
en nog steeds niet binnen
Als je het 1 keer toe voegt. Geld het meteen voor alle leveringenquote:Op zondag 8 juni 2008 10:23 schreef neo2000 het volgende:
Overigens noemde iemand eerder een aardig punt.. Als je spullen als deellevering krijgt, moet je dan ook niet nogmaals "remove dealextreme logo" toevoegen..? En zo ja, dan moet je order aangepast worden voor 1 dollarcent..?
Als iemand tegen je zegt ''IK WIL DAT KOPEN VOOR 50 EURO'!!1!1!'' dan zeg je toch niet ''Oh, ik heb er maar 34 euro voor betaald, dus voor 35 mag je hem hebben!''quote:
Naja..ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar mijn vrienden zet ik niet af, daar hoef ik niks aan te verdienen. Als je het via marktplaats doet, oke. Maar je eigen vriendenquote:Op zondag 8 juni 2008 18:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als iemand tegen je zegt ''IK WIL DAT KOPEN VOOR 50 EURO'!!1!1!'' dan zeg je toch niet ''Oh, ik heb er maar 34 euro voor betaald, dus voor 35 mag je hem hebben!''
Mjah maar jij moet er weer godverdomme lang op wachten..quote:Op zondag 8 juni 2008 18:06 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Naja..ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar mijn vrienden zet ik niet af, daar hoef ik niks aan te verdienen. Als je het via marktplaats doet, oke. Maar je eigen vrienden.
En dan nog, diegenen zegt echt niet ''Ik wil die voor 50,- euro hebben''. Die vraagt toch eerst hoeveel jij ervoor moet hebben...
Als jij jouw nieuwe laser binnen krijgt heeft die maat van jouw zijn laser al weg gepleurt, omdat dat ding na 1 week toch fucking saai wordt.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:04 schreef Wisheh het volgende:
Nou hij zei het echt zo van. Ik wil nu die laser van je kopen. Ik zei wat ik ervoor betaald had en stelde voor dat ik er 1 voor hem ging bestellen maar dat wou ie niet. En toen zei ie van 50 euro en dan wil ik hem nu van je hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |