moet je er meer kopen, dat scheelt in de prijsquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:05 schreef RacerDKB het volgende:
Waar hebben jullie het over? Kerstartikelen?
Zelfverdediging?
Trouwens, duurste product op DX ooit:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13512
Ja, het scheelt toch wel gauw een euro, maar helaas maakt die fabriek er maar één per maand!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
moet je er meer kopen, dat scheelt in de prijs
Oja, nice, dan zie je shipment 1 en shipment 2.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef RacerDKB het volgende:
Je kan gewoon bij My Account en dan Invoice kijken, dan zie je precies wat er al verzonden is.
Niks vaagjes aan
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
moet je er meer kopen, dat scheelt in de prijs
I know, maar het kan soms wat warrig overkomen als je meerdere mails krijgt over 1 bestelling. Je moet maar net weten dat ze net zo goed 1 plugje versturen als 100 artikelen tegelijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef RacerDKB het volgende:
Je kan gewoon bij My Account en dan Invoice kijken, dan zie je precies wat er al verzonden is.
Niks vaagjes aan
[..]
Ja, het scheelt toch wel gauw een euro, maar helaas maakt die fabriek er maar één per maand!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:23 schreef Stinosss het volgende:
[..]
LEDs? Het is een laser, een laser staat bekend om zijn coherente lichtbundel die hij uitstraalt. Dit heeft dus echt helemaal NIETS met Leds te maken.
De eerste "expert" meldt zich. Helaas ("als ik mij niet vergis - hier kan een laser expert mij vast op vebeteren") heeft deze waarschijnlijk te vaak recht in een laser gekeken waardoor zijn vermogen (begrijpend) te lezen is gedegradeerd tot niveau 0.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:18 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Blauwe lasers bevatten bepaalde componenten die heel moeilijk te maken zijn (speciale blauwe, hoge kwaliteit LEDs als ik mij niet vergis - hier kan een laser expert mij vast op vebeteren) en dus duur zijn..Aangezien rode en groene LEDs gemakkelijker zijn te maken om een of andere reden zijn die goedkoper..
Toch geen expert dus.quote:En zo 'speciaal' zijn blauwe laserdiodes deze dag niet meer aangezien ze in elke blue-ray brander/s[eler zitten.
Lelystad maar we hebben het al een paar maanden geloof ik... (ik doe kw)quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:36 schreef Wisheh het volgende:
[..]
offtopic: mooie super de boer pic, werk je daar? welke vestiging? ik installeer de nieuwe kassa systemen bij de filialen in nederland. Mischien hebk je wel gezien
Ja, dat je dit pas na een week ofzo bij je saldo krijgt, tegen misbruik ofzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:00 schreef mvc het volgende:
Ik heb mijn order geannuleerd, nu staat er bij mijn Paypal dit Tijdelijk blokkeren Iemand ervaring hiermee ?
[ afbeelding ]
Right, als ze dat bij een paar honderdduizend mensen doen die leuke voor leuke bedragen hebben besteed, kunnen ze een leuk rentebedrag opbouwen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:51 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ja, dat je dit pas na een week ofzo bij je saldo krijgt, tegen misbruik ofzo
Ik begreep 'm al niet..quote:
Oke fijn dat je het meld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een RGB-kabel voor de Wii besteld die over een weekje of zo binnen hoort te komen
Geen Component kabel?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een RGB-kabel voor de Wii besteld die over een weekje of zo binnen hoort te komen
Ja, maar daar heb je met een CRT-tv van een paar jaar oud zo weinig aanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen Component kabel?
Dat geeft veel beter beeld dan een RGB... en kost maar 5 dollar 72
Dat dacht ikquote:
Lol dit heb ik ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kreeg 31 mei mail met dit onderwerp:
Order Shipped - Tracking Number Inside - ************
Dus ik denk, ok hij is geshipped. En dan krijg ik vandaag deze mail:
Order Shipped - ***********
In beide mails staat dat het pakje in 7 a 10 werkdagen komt. Nu weet ik het ook niet meer.![]()
Ik heb het ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:39 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Lol dit heb ik ook.
En ook precies de datums die jij hebt.
Vandaar topic nummer 9quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:42 schreef PieterBas het volgende:
Dit is best interessant met de nog steeds lage dollar prijs
Nagemaakt, 3rd party dus. Maar ik moet zeggen, ze bevallen prima.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:42 schreef PieterBas het volgende:
Dit is best interessant met de nog steeds lage dollar prijs
Even een vraagje over de producten voor de xbox, zijn dat gewoon de door microsoft gemaakte producten of nagemaakt?
Oh ok, ik zit namelijk te denken om zo'n memory card toch maar aan te schaffen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nagemaakt, 3rd party dus. Maar ik moet zeggen, ze bevallen prima.
Ik heb zo'n nep Quick Charge kit, dat is een oplader met een 4000mAh batterijtje, en nog een losse 4000mAh batterij + kabel.
Die batterijen gaan echt uuuren meeeven goed, al dan niet beter, dan de echte van MS.
Soms wel, soms niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:45 schreef AstroNova het volgende:
Moeten jullie ook bij ontvangst van een pakketje van dx ondertekenen?
quote:Op zondag 8 juni 2008 01:08 schreef no1uknow het volgende:
On 5/29/2008:
Shipped
en nog steeds niet binnen
Je moet eens vragen of je het ook op kan halen. Dan heb je het meteen.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:08 schreef no1uknow het volgende:
On 5/29/2008:
Shipped
en nog steeds niet binnen
Als je het 1 keer toe voegt. Geld het meteen voor alle leveringenquote:Op zondag 8 juni 2008 10:23 schreef neo2000 het volgende:
Overigens noemde iemand eerder een aardig punt.. Als je spullen als deellevering krijgt, moet je dan ook niet nogmaals "remove dealextreme logo" toevoegen..? En zo ja, dan moet je order aangepast worden voor 1 dollarcent..?
Als iemand tegen je zegt ''IK WIL DAT KOPEN VOOR 50 EURO'!!1!1!'' dan zeg je toch niet ''Oh, ik heb er maar 34 euro voor betaald, dus voor 35 mag je hem hebben!''quote:
Naja..ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar mijn vrienden zet ik niet af, daar hoef ik niks aan te verdienen. Als je het via marktplaats doet, oke. Maar je eigen vriendenquote:Op zondag 8 juni 2008 18:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als iemand tegen je zegt ''IK WIL DAT KOPEN VOOR 50 EURO'!!1!1!'' dan zeg je toch niet ''Oh, ik heb er maar 34 euro voor betaald, dus voor 35 mag je hem hebben!''
Mjah maar jij moet er weer godverdomme lang op wachten..quote:Op zondag 8 juni 2008 18:06 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Naja..ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar mijn vrienden zet ik niet af, daar hoef ik niks aan te verdienen. Als je het via marktplaats doet, oke. Maar je eigen vrienden.
En dan nog, diegenen zegt echt niet ''Ik wil die voor 50,- euro hebben''. Die vraagt toch eerst hoeveel jij ervoor moet hebben...
Als jij jouw nieuwe laser binnen krijgt heeft die maat van jouw zijn laser al weg gepleurt, omdat dat ding na 1 week toch fucking saai wordt.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:04 schreef Wisheh het volgende:
Nou hij zei het echt zo van. Ik wil nu die laser van je kopen. Ik zei wat ik ervoor betaald had en stelde voor dat ik er 1 voor hem ging bestellen maar dat wou ie niet. En toen zei ie van 50 euro en dan wil ik hem nu van je hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |