LEDs? Het is een laser, een laser staat bekend om zijn coherente lichtbundel die hij uitstraalt. Dit heeft dus echt helemaal NIETS met Leds te maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:18 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bij de self defence tools stonden schijnbaar eerst stun guns/tasers e.d. Aangezien deze in veel; landen verboten zijn, is DX onder druk gezwicht om deze alsnog aan te bieden. Misschien dat je met een Chinese/amerikaanse proxyserver er nog bij kan om het te bekijken (lijkt me duidelijk dat het een reden heeft dat de productgroep er nog staat) maar je zal het als Nederlander niet meer kunnen bestellen lijkt mij..
Blauwe lasers bevatten bepaalde componenten die heel moeilijk te maken zijn (speciale blauwe, hoge kwaliteit LEDs als ik mij niet vergis - hier kan een laser expert mij vast op vebeteren) en dus duur zijn..Aangezien rode en groene LEDs gemakkelijker zijn te maken om een of andere reden zijn die goedkoper..
Die blauwe lasers van DX zijn wel *iets* beter dan een pauperblu-ray lasertje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:23 schreef Stinosss het volgende:
[..]
En zo 'speciaal' zijn blauwe laserdiodes deze dag niet meer aangezien ze in elke blue-ray brander/s[eler zitten.
"Note: pictures shows the 1GB model, actual product is 2GB"quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:38 schreef Wallaroo-Rijder het volgende:
en dan nog dit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2396
op de foto staat 1gb en bij de advertentie staat 2gb. wat is het nou?
offtopic: mooie super de boer pic, werk je daar? welke vestiging? ik installeer de nieuwe kassa systemen bij de filialen in nederland. Mischien hebk je wel gezienquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:43 schreef Daantke het volgende:
[..]
"Note: pictures shows the 1GB model, actual product is 2GB"
Kreeg hem gisteren binnen en het is een echte als je daar misschien nog over twijfelt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef Wallaroo-Rijder het volgende:
oh kut, ff naar de brillewinke lmorge
spelen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:06 schreef jpg97 het volgende:
wat moet je toch met een aantal balletjes die je in een vorm kan zetten
moet je er meer kopen, dat scheelt in de prijsquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:05 schreef RacerDKB het volgende:
Waar hebben jullie het over? Kerstartikelen?
Zelfverdediging?
Trouwens, duurste product op DX ooit:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13512
Ja, het scheelt toch wel gauw een euro, maar helaas maakt die fabriek er maar één per maand!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
moet je er meer kopen, dat scheelt in de prijs
Oja, nice, dan zie je shipment 1 en shipment 2.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef RacerDKB het volgende:
Je kan gewoon bij My Account en dan Invoice kijken, dan zie je precies wat er al verzonden is.
Niks vaagjes aan
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
moet je er meer kopen, dat scheelt in de prijs
I know, maar het kan soms wat warrig overkomen als je meerdere mails krijgt over 1 bestelling. Je moet maar net weten dat ze net zo goed 1 plugje versturen als 100 artikelen tegelijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef RacerDKB het volgende:
Je kan gewoon bij My Account en dan Invoice kijken, dan zie je precies wat er al verzonden is.
Niks vaagjes aan
[..]
Ja, het scheelt toch wel gauw een euro, maar helaas maakt die fabriek er maar één per maand!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:23 schreef Stinosss het volgende:
[..]
LEDs? Het is een laser, een laser staat bekend om zijn coherente lichtbundel die hij uitstraalt. Dit heeft dus echt helemaal NIETS met Leds te maken.
De eerste "expert" meldt zich. Helaas ("als ik mij niet vergis - hier kan een laser expert mij vast op vebeteren") heeft deze waarschijnlijk te vaak recht in een laser gekeken waardoor zijn vermogen (begrijpend) te lezen is gedegradeerd tot niveau 0.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:18 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Blauwe lasers bevatten bepaalde componenten die heel moeilijk te maken zijn (speciale blauwe, hoge kwaliteit LEDs als ik mij niet vergis - hier kan een laser expert mij vast op vebeteren) en dus duur zijn..Aangezien rode en groene LEDs gemakkelijker zijn te maken om een of andere reden zijn die goedkoper..
Toch geen expert dus.quote:En zo 'speciaal' zijn blauwe laserdiodes deze dag niet meer aangezien ze in elke blue-ray brander/s[eler zitten.
Lelystad maar we hebben het al een paar maanden geloof ik... (ik doe kw)quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:36 schreef Wisheh het volgende:
[..]
offtopic: mooie super de boer pic, werk je daar? welke vestiging? ik installeer de nieuwe kassa systemen bij de filialen in nederland. Mischien hebk je wel gezien
Ja, dat je dit pas na een week ofzo bij je saldo krijgt, tegen misbruik ofzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:00 schreef mvc het volgende:
Ik heb mijn order geannuleerd, nu staat er bij mijn Paypal dit Tijdelijk blokkeren Iemand ervaring hiermee ?
[ afbeelding ]
Right, als ze dat bij een paar honderdduizend mensen doen die leuke voor leuke bedragen hebben besteed, kunnen ze een leuk rentebedrag opbouwen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:51 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ja, dat je dit pas na een week ofzo bij je saldo krijgt, tegen misbruik ofzo
Ik begreep 'm al niet..quote:
Oke fijn dat je het meld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een RGB-kabel voor de Wii besteld die over een weekje of zo binnen hoort te komen
Geen Component kabel?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een RGB-kabel voor de Wii besteld die over een weekje of zo binnen hoort te komen
Ja, maar daar heb je met een CRT-tv van een paar jaar oud zo weinig aanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen Component kabel?
Dat geeft veel beter beeld dan een RGB... en kost maar 5 dollar 72
Dat dacht ikquote:
Lol dit heb ik ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kreeg 31 mei mail met dit onderwerp:
Order Shipped - Tracking Number Inside - ************
Dus ik denk, ok hij is geshipped. En dan krijg ik vandaag deze mail:
Order Shipped - ***********
In beide mails staat dat het pakje in 7 a 10 werkdagen komt. Nu weet ik het ook niet meer.![]()
Ik heb het ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:39 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Lol dit heb ik ook.
En ook precies de datums die jij hebt.
Vandaar topic nummer 9quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:42 schreef PieterBas het volgende:
Dit is best interessant met de nog steeds lage dollar prijs
Nagemaakt, 3rd party dus. Maar ik moet zeggen, ze bevallen prima.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:42 schreef PieterBas het volgende:
Dit is best interessant met de nog steeds lage dollar prijs
Even een vraagje over de producten voor de xbox, zijn dat gewoon de door microsoft gemaakte producten of nagemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |