quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:24 schreef snoopy het volgende:
Jullie raden het nooitWij zitten hier nu voetbalplaatjes in zo'n verzamelalbum te plakken omdat Morris dat zo leuk zou vinden. Mijn vriend plakt en Morris kijkt tv
voetbal + bankje = nou ja, ik moest een nieuw topic maken (Ah nee hčquote:
We gaan nu het laatste stukje voegen. (auw, m'n knieen) en als het af is maak ik een foto!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:41 schreef Belana het volgende:
ik geloof dat ik ergens iets las over een hele mooie vloer buuf, foto? klinkt namelijk wel geweldig!
Wat ben je lekker crea BE! Ben heel benieuwd naar de foto's!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:43 schreef Brighteyes het volgende:Suzanna... ik geloof dat ik ook in een
bui zou raken daarvan hoor...
Ik kwam juist hierheen om even te![]()
![]()
Ons caravannetje wordt zo leuk met de nieuwe gordijntjes en bekleding enzo!En we hebben dat kleine dingetjes opgeknapt en aangepast! Het is zo jammer dat het nog 'zo lang' duurt voor we pas weg kunnen.
Ik zal nog wel even een foto maken als het helemaal klaar is.
Als je bij Marktplaats zoekt op Dolfinarium krijg je allemaal kortingsbonnen e.d. Misschien heeft iemand bij jou in de buurt iets voor je?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:19 schreef Vicky het volgende:
Ben even aan eht kijken wat we morgen zouden kunnen gaan doen... Zit te denken aan het dolfinarium, maar mén, wat is dat duur zeg..
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:37 schreef Reinhilde het volgende:
Thanks Webkim![]()
En Nixxx weet het nog niet, maar hij gaat me zo een masage geven
die bloemengordijnenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Nou vooruit, omdat jullie zo aandringen.![]()
Even nog wat de oude bekleding was, de bloemen!
[ afbeelding ]
Waar ik heel trots op ben, het 'keukentje'. Ik heb het wasbakje en gasfornuisje eruit gehaald en nu ben ik bezig met een nieuwe deksel. Ik wil het graag in 2 delen open kunnen doen zodat in het ene deel Sasha's luierspullen kunnen (zijn bedje komt hiernaast te staan) en in het andere deel de pannen en het bestek. En dan kan je ook nog eens wat bovenop laten staan ipv alles maar te moeten verplaatsen.
[ afbeelding ]
Daar waar de knoppen zaten aan de voorkant en de gasslang aan de achterkant waren nu openingen, daar heb ik een stukje van de stof voorgeplakt. En dus een nieuw deksel erop.
Helaas heb ik vanmiddag in mijn haast en enthousiasme een rekenfoutje gemaakt, ik ging er vanuit dat beide delen even breed waren... niet dus.
Gelukkig zijn er morgen 3 gamma's relatief in de buurt open en kan ik snel even nieuw delen laten zagen.
En dan nog een foto'tje van het blauwe streepje naast het rode streepje:
[ afbeelding ]
Alle gordijntjes zijn blauw, die zitten er al in. en de zittingen zijn afwisselend rood en blauw. Iets meer rood dan blauw omdat het blauw gisteren op was bij Ikea.
Ivm warmte en vettigheid enzo kook ik veel liever buiten, ik heb nog een gastelletje van het kamperen met de tent en die kan mooi op de deksel van de disselbak staan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:50 schreef E.T. het volgende:
Wauw BE! Het keukentje is nu dus geen keukentje meer begrijp ik?
En kun je dit allemaal laten zitten als je 'm inklapt?
Speel jij ook?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:26 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Mogen Sasha, Pepijn en Anna samen gaan peanutballen ofzo
Ik zat me idd af te vragen hoe je dat zou doen in combi met je werk/studie en Pepijn, maar niet dus... Ik ben het wel met je eens hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:38 schreef p_iglet het volgende:
ik heb van mijn 11de tot 18de gehonkbald/softbald
en van mijn 14de tot 20ste een jeugdteam getraind/coacht. Meestal 6-11 jarigen, maar ook peanuts en aspiranten. (ben nu 23, dus tot 2,5 jaar terug)
Nu helaas ivm onregelmatigwerk, studie, etc geen tijd meer. Zou heel graag willen, maar vind dat je bij een teamsport ook de verantwoordelijkheid hebt om er altijd te zijn. En dat gaat op dit moment helaas niet.
ow en verder is mijn vader softbalscheidsrechter, en daarnaast nog actief met van alles en nog wat op regel en organisatie gebied rondom softball. Dus van opa zal Pepijn ook nog wel het een en ander meekrijgen.
Idd!! Doe ik je niet na, hoor!quote:
hahaha, jij ook al? ik sta elke week op mijn vrijwilligerswerk op een luchtkussen te springenquote:Op zondag 25 mei 2008 19:11 schreef p_iglet het volgende:
brrrr om 7.00 's morgens gaan zwemmen
respect![]()
zou eigenlijk wel weer moeten gaan sporten, maar ben echt een teamsportmens.
dus ach houd me maar voor dat de hele dag sjouwen met een 8 kilo zware klauterkabouter ook sport is..
en op mijn werk beweeg ik ook voldoende (gisteren 45 minuten op een trampoline staan springen)
je hebt op de herengracht een winkel met aangepast/ duurzaam speelgoed: pro special. je zou hen kumen bellen om te vragen of ze het hebben. lang niet alles wat ze verkopen staat op hun site.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:21 schreef p_iglet het volgende:
Wie kan mij helpen??
Ik zoek een SKWISH.
Een wattuh.... nou een skwish...
zo'n ding dus
[ afbeelding ]
wie weet waar ik die kan kopen/bestellen. En dan voor vrijdag in huis hebben.
We hebben er op het werk 1 en dat ding is echt onverwoestbaar. Dus nu wil ik er voor Pepijn ook 1, maar ik kan alleen babywalz en nog een webwinkel vinden. Maar beide met 7 dagen levertijd en dat schiet dus net niet op.
De Pasar Malam Besar is een cultureel festival, dit jaar voor de 50e x!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:43 schreef Suzanna het volgende:
Reinhilde, klinkt als een leuke maar superdrukke en vermoeiende baan van jou! Wat houdt Pasar Malam precies in? Ik heb er weleens wat over gelezen maar ben't eigenlijk kwijt.
Soort rammel, speel, friemel ding. Er zit een belletje aan, elastiekjes, kraaltjes...quote:Op maandag 26 mei 2008 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
Goed bezig ook Viev!
p_iglet, wat is dan de bedoeling van dat ding?
Ik denk dat Eli zich ook wel met zo'n ding kan vermaken, dus als je er vijf moet bestellen, doe mij er ook maar 1quote:Op maandag 26 mei 2008 09:42 schreef p_iglet het volgende:
ik heb ondertussen een webwinkel gevonden waar ik ze "goedkoop kan bestellen"
komen dan incl verzend en handelingskosten goedkoper uit als waar ook zonder verzendkosten... 17,41 euro..
moet ik er wel 5 bestellen, dus als er iemand nog interesse heeft??
maar waar verkopen ze dat soort dingen bij jou in de buurt? wellicht handig om te weten als ik ze nog eens zoek voor mijn werk ofzo
Met mij gaat het eigenlijk wel goed.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:53 schreef bixister het volgende:
debuuv, hartstikke mooi geworden!
Bar, alweer bijna 2 jaar zeg. gek idee dat het al langer geleden is dan dat Thijs oud/jong was...![]()
hoe gaat 't nu met je/jullie?
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:52 schreef SHE het volgende:
Als die josti van een Swetsenegger weer mod is, dan kan Fok! wat mij betreft aan de allerhoogste boom en de admins erbij.
Kost het nog eens 44 cent extraquote:Op maandag 26 mei 2008 20:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Sjeekiebeekie, zal ik je een postzegel sturen?
Joh ik heb nog rollen met oude kerstzegels liggen van 4 jaar terug... Weet je wat? Ik plak er 2 van 39 cent op! Tel uit je winst!!!quote:
Ik eens een zomer bijna elke dag! In het enige echte eftelingfanfarekostuum...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
ja ik doe wel es gek!!Zal ik jou ook een postzegel sturen? <3
Ik was van mijn leven nog nooit in de Efteling![]()
U heeft een PM.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Sjeekiebeekie, zal ik je een postzegel sturen?
Ah toe mag ik mag ik mag ik wel op een maandag of dinsdag hoorquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Wie heeft er kaarten voor Disneyland?
Nee serieus, lijkt me leuk te meeten in de Efteling. Wil je echt Bar? En Yppy? En BM misschien welen PM en Moonah!? En en en ...?
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Joh ik heb nog rollen met oude kerstzegels liggen van 4 jaar terug... Weet je wat? Ik plak er 2 van 39 cent op! Tel uit je winst!!!
Jahoor lijkt me leuk en ben al veel te lang niet meer in de efteling geweest. geef maar keertje een gil.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee serieus, lijkt me leuk te meeten in de Efteling. Wil je echt Bar? En Yppy? En BM misschien welen PM en Moonah!? En en en ...?
hiero, mn huis reinigen met een geleende stoomreiniger, buitenspelen met de kids, koffieleuten met mn buurvrouwen én buurman, mn auto repareren, werken, toen het nog mooi weer was bivakeren op het strand, verjaardag vieren van mn dochter, 4x of zo...enz enz....quote:
Ewen čn Kian waren gratisquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:51 schreef snoopy het volgende:
Ik hoop ook dat het meevalt BE. En anders repareren ze het maar als we er wonen. Ik ga niet langer meer wachten!
Vicky, dat is idd een vette rekening voor een paar bandenBah.
Toch vind ik het niet zo gek dat die pretparken zo duur zijn. Er staan ontiegelijk veel attracties en er loopt heel wat personeel rond. Disney en de Efteling vind ik ook nog eens erg netjes. Heb nog visioenen van een plakkerig Beekse Bergen vroeger waar het stikte van de wespen![]()
Ik ben het er wel mee eens dat het voor een gezin bijna niet te doen is. Mocht Kian gratis mee Loena? Of moest je voor hem ook nog betalen?
wist ik het maar, dan stopte ik het, ik heb altijd geroepen dat iedere leeftijd wel iets leuks heeft, maar nu zeg ik dat maar héél weinigquote:
Feli, negen is stoer!!!quote:
zou geen slecht idee zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat ik zo jammer vind aan de Efteling en een heleboel andere pretparken trouwens, is dat je er vaak bijna alleen maar patat, rookworst en pannekoeken/poffertjes kunt eten.
Ik denk dat voor hun de kosten omlaag zouden gaan als ze plekken aan bijvoorbeeld een wok to go of een pizzaria zouden verhuren. Dan moet je wel een maximum prijsafspraak maken, anders is het nog niet betaalbaar natuurlijk. Maar dan kun je tenminste kiezen tussen junkfood of iets gezonders. Bovendien heb je dan meer vegetarische dingen dan alleen kaassouflé en pannekoeken/poffertjes.
Unox heeft het al voor elkaar...
quote:
tja ik weet hetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:17 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ewen čn Kian waren gratis![]()
Beetje lullig voor Vicky maarre...voor die banden van Vicky kun je drie dagen Disneyland Parijs doen met drie overnachtingen( Davy Crockett Ranch red.) mčt drie kids
Eensch.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou geen slecht idee zijn
wat ik wel jammer vind bij de efteling dat je niet een aparte entree hebt voor het sprookjesbos. want ik vind voor een kind van 4 ¤ 27,00 entree best veel
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:45 schreef moussy het volgende:
Ik vind er geen hol aan aan de hele puberteit![]()
Nog zoiets, Verkering, ik opeens een derde kind er bij, kan allemaal, geen probleem, badkamer overstromen, ook niet erg, ik moest lachen, mįįr...!! Mn badkamer ruikt nog steeds muf en de verkering is uit!!
Borstvorming, bredere heupen, dat is er ook gewoon alM'n moeder heeft altijd gehoopt dat ze net zo erg zou worden als ik, en volgens mij gaat ze gelijk krijgen
of met koppijn achter de pc te balen dat ze vanmorgen ruzie had met dr kindquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Als ze net zo wordt als jij, kan ze op een dag net zo redeneren als jij.
Of dat, ja...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:02 schreef moussy het volgende:
[..]
of met koppijn achter de pc te balen dat ze vanmorgen ruzie had met dr kinden online scrabbelen en op fok posten hoe vervelend dr moeder wel niet was
![]()
Nog een Efteling maagd!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
(...)
Ik was van mijn leven nog nooit in de Efteling![]()
Nee, hoor. Ze leeft nog. En verkeert in goede gezondheidquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:33 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk PV, dat een algemeen cadeautje als douchegel dan ineens zo bijzonder wordt! Misschien sla ik de plank mis nav je post, maar leeft je moeder nog? (dit omdat je schrijft rook, ipv ruik)
toch, er gaat hier NIETS geleidelijk, bij jullie misschien wel en volgens mij mag je daar érg blij om zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:31 schreef Anitra het volgende:
nee vanaf nu gaat het geleidelijkhet eerste is er ineens.
hier kan hij gegenereerd wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:54 schreef miss_sly het volgende:
Waren hier een tijdje terug niet een paar crea-bea's bezig met het maken van een kalender met foto's ofzo?
Wij willen voor onze collega die gaat trouwen een kalender maken met wat rare uitspraken van hem (hij zegt bijvoorbeeld altijd "werkelijkdaad" ipv "daadwerklelijk") en foto's enzo,en ik vroeg me af of er misschien iets te vinden is van een basisopmaak ofzo?
Opleverdatum koophuis te veranderen door verkoper?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:14 schreef bixister het volgende:
oh ik wist niet eens dat ze verhuisd waren.maar ik vraag me ook geregeld af hoe 't met ze gaat!
succesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:46 schreef Lois het volgende:
Liefjens, ik weet niet of ik vandaag nog online kan komen, ik ben nog op kantoor en ga zo een poging wagen om naar huis te reizen, zie ook Wat is er op Adam CS aan de hand?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:04 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde voor Moederdag een kalender maken, maar ik kwam een week voor de dag met het idee. En nu denk ik weer: Oja, toch een leuk idee...Maar ik ken mezelf, ik ben zo'n mierenn*krt dan. Duuuus.
Mijn moeder wordt 1 juli aan haar oogleden geopereerd (liften). Dat ging ze in de auto even aan haar vriendinnen vertellen. Mam: " Oooooh ja, jongens, 1 julie wordt ik ge-oooo..." Toen liet vriendin 1 de auto stuiteren omdat ze het gas losliet, mam: "...geopereerd aan mijn ogen..."
Vriendinnen: "WIJ DACHTEN DAT JE WAT ANDERS WILDE ZEGGEN! Die wordt oma..." Hehehehe
![]()
Mijn moeder helemaal vanMaar goed, ik ben niet de enige die af zit te telllen
Yeeyquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Onze tickets zijn geboekt: we gaan naar Zuid-Afrika van 17 september tot en met 9 oktober
Heb er zoooooon zin in
Alleen het begin is nog maar vastgelegd. WE vliegen naar Johannesburg, huren een auto en rijden naar de lokatie waar de trouwerij van mijn collega de 19e is. Groot feest natuurlijk waarvan we de 20e nog moeten bijkomenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Yeey![]()
Wat ga je daar allemaal doen in die tijd?
Nee, mijn moeder was 30 toen ze mij kreeg. Ik op één dag na ook 30. Maar al haar vriendinnen hadden natuurlijk wel allemaal dochters die al lang en breed aan kind numero drie begonnen waren op hun twintigste, dus vanaf toen wilde ze ookquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:11 schreef bixister het volgende:
(moedervan) k_i_m![]()
![]()
k_i_m, je bent toch nog hartstikke jong joh. was ze er zelf zo vroeg 'bij' dan?
Dat zal er idd vast wel in staan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:18 schreef miss_sly het volgende:
Robbenisland zou ik ook wel graag heen willen, inderdaad. We zijn lang genoeg in Kaapstad en omgeving, dus dat moet lukken, zou je zeggen. Wist alleen niet dat je dat moet reserveren! Zal ik vast in de LP wel eea over vinden!
Shoot! Hoeveelste examen was dit?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:31 schreef Ireth het volgende:
Ipv op de reservebank zit ik weer op de achterbankVanmorgen rijexamen gehad en faliekant gezakt (en terecht, na een heule zware ingreep) maar baal dus wel...
Hij ging er ws vanuit dat zij hém voorrang zou verlenen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:45 schreef moussy het volgende:
Kan ik je troosten met een stomme ingreep van Peet waar hij op zakte? Hij verleende zn eigen zuster geen voorrang op een kruispunt, ging er waarschijnlijk van uit dat ze dat wel deed
he balenquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:15 schreef Ireth het volgende:
Het was de eerste keer
Ik moest rechtsaf en van rechts kwam er een bus aan. So far nog so good, ware het niet dat de bus weer van rechts een scooter voor hem geschoten kreeg en dus uit moest wijken. Dat was dus wat ik ook had moeten doen, maar te laat probeerde. Kortom, ruk aan het stuur = ingreep.
Ja, dat is een lullige situatie. Jammer dat je niet de eerste keer meteen bent geslaagd. Volgende keer beter, zullen we maar zeggen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:15 schreef Ireth het volgende:
Het was de eerste keer
Ik moest rechtsaf en van rechts kwam er een bus aan. So far nog so good, ware het niet dat de bus weer van rechts een scooter voor hem geschoten kreeg en dus uit moest wijken. Dat was dus wat ik ook had moeten doen, maar te laat probeerde. Kortom, ruk aan het stuur = ingreep.
Ik weet dat Belana in dezelfde situatie heeft gezeten en aan die paar lessen heel veel heeft gehadquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:36 schreef snoopy het volgende:
Ik ben in 1 x geslaagd maar rij helemaal nooit omdat ik het eng vindt. Moet me nog steeds eens aanmelden voor een paar rijlessen om een beetje van mijn angst af te komen.
voor een automaatquote:
Ik vind rijden in Amsterdam wel meevallen, eigenlijk. Had ook gedacht dat dat lastig was, maar ach...quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef snoopy het volgende:
[..]
voor een automaat![]()
geintje
Ik weet niet, ik ben gewoon bang dat er iets fout gaat. Inparkeren idd of een afslaande motor. En in Amsterdam rijden is volgens mij al helemaal niet leuk.
niet direct huilen, maar soms zeggen ze 't wel gewoon ('nee, dit vind ik te eng hoor mama' of 'dit verhaal wil ik niet!'). en ook subtieler is vaak wel te merken dat sommige verhalen nogal 'binnenkomen' so to speak. en dan volgen de enge dromen meestal vanzelf.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:01 schreef texelonia het volgende:
Hoe merk je aan ze dat ze iets te eng vinden? Gaan ze dan huilen of krijgen ze nachtmerries ofzow?
Dat heb ik ook. David heeft wel een duidelijke mening over wat hij wil gaan lezen (ik heb niks te kiezen zeg maar). Damon gaf het wel vaker aan trouwens (dat iets eng is).quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:01 schreef texelonia het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit gemerkt dat een boek te eng was voor Noah. Hoogstens dat een verhaal iets te lang is en hij zijn aandacht/interesse er niet bij kan houden.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef snoopy het volgende:
[..]
voor een automaat![]()
geintje
Ik weet niet, ik ben gewoon bang dat er iets fout gaat. Inparkeren idd of een afslaande motor. En in Amsterdam rijden is volgens mij al helemaal niet leuk.
snel hoop ik..quote:
Heb jij een Stephen Hawking machine-like apparaat om nu de tekst op je beeldscherm te krijgen danquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:22 schreef Vivi het volgende:
Daarna heb ik maar besloten zo min mogelijk te bewegen de rest van de dag.
gewoon doen, kan Nixxx wel tegenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:51 schreef Reinhilde het volgende:
Wat een stilte hier!
Ik ben me echt groen en geel aan het vervelen. Ik wilde eigenlijk een nieuwe printer gaan kopen, maar Nixxx wil dat pas na de vakantie![]()
Ik kan natuurlijk alsnog een printer gaan kopen en vanavond zeggen: 'surprise!'![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:39 schreef Jelief het volgende:
Voor alle mama'sdie hun kind af en toe achter het behang willen plakken:
[ afbeelding ]
![]()
Dat was duobootsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:49 schreef Reinhilde het volgende:
Een tijdje terug had iemand hier een linkje geplaatst naar een website waar ze laarzen met een brede schacht verkopen, weet iemand nog hoe die website heette?
Streepjes!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Even binnen komt walsen zonder echt bij te lezen, deelt kusje uit op alle builen en blauwe plekken.
Ik ben klaar met de bekleding!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu alleen nog een mistachterlicht, dat gaan we morgen doen, en dan zijn we er helemaal klaar voor!
Het spul onder de tafel hangt normaal gesproken aan de wanden, maar daar was ik even te lui voor.
Welke van de twee vier drie?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:10 schreef Reinhilde het volgende:
Nixxx & ik gaan morgen bij Ticootje kinderwagen kijken! Heb er zin an
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |