Ewen èn Kian waren gratisquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:51 schreef snoopy het volgende:
Ik hoop ook dat het meevalt BE. En anders repareren ze het maar als we er wonen. Ik ga niet langer meer wachten!
Vicky, dat is idd een vette rekening voor een paar bandenBah.
Toch vind ik het niet zo gek dat die pretparken zo duur zijn. Er staan ontiegelijk veel attracties en er loopt heel wat personeel rond. Disney en de Efteling vind ik ook nog eens erg netjes. Heb nog visioenen van een plakkerig Beekse Bergen vroeger waar het stikte van de wespen![]()
Ik ben het er wel mee eens dat het voor een gezin bijna niet te doen is. Mocht Kian gratis mee Loena? Of moest je voor hem ook nog betalen?
wist ik het maar, dan stopte ik het, ik heb altijd geroepen dat iedere leeftijd wel iets leuks heeft, maar nu zeg ik dat maar héél weinigquote:
Feli, negen is stoer!!!quote:
zou geen slecht idee zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat ik zo jammer vind aan de Efteling en een heleboel andere pretparken trouwens, is dat je er vaak bijna alleen maar patat, rookworst en pannekoeken/poffertjes kunt eten.
Ik denk dat voor hun de kosten omlaag zouden gaan als ze plekken aan bijvoorbeeld een wok to go of een pizzaria zouden verhuren. Dan moet je wel een maximum prijsafspraak maken, anders is het nog niet betaalbaar natuurlijk. Maar dan kun je tenminste kiezen tussen junkfood of iets gezonders. Bovendien heb je dan meer vegetarische dingen dan alleen kaassouflé en pannekoeken/poffertjes.
Unox heeft het al voor elkaar...
quote:
tja ik weet hetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:17 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ewen èn Kian waren gratis![]()
Beetje lullig voor Vicky maarre...voor die banden van Vicky kun je drie dagen Disneyland Parijs doen met drie overnachtingen( Davy Crockett Ranch red.) mèt drie kids
Eensch.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou geen slecht idee zijn
wat ik wel jammer vind bij de efteling dat je niet een aparte entree hebt voor het sprookjesbos. want ik vind voor een kind van 4 ¤ 27,00 entree best veel
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:45 schreef moussy het volgende:
Ik vind er geen hol aan aan de hele puberteit![]()
Nog zoiets, Verkering, ik opeens een derde kind er bij, kan allemaal, geen probleem, badkamer overstromen, ook niet erg, ik moest lachen, máár...!! Mn badkamer ruikt nog steeds muf en de verkering is uit!!
Borstvorming, bredere heupen, dat is er ook gewoon alM'n moeder heeft altijd gehoopt dat ze net zo erg zou worden als ik, en volgens mij gaat ze gelijk krijgen
of met koppijn achter de pc te balen dat ze vanmorgen ruzie had met dr kindquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Als ze net zo wordt als jij, kan ze op een dag net zo redeneren als jij.
Of dat, ja...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:02 schreef moussy het volgende:
[..]
of met koppijn achter de pc te balen dat ze vanmorgen ruzie had met dr kinden online scrabbelen en op fok posten hoe vervelend dr moeder wel niet was
![]()
Nog een Efteling maagd!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
(...)
Ik was van mijn leven nog nooit in de Efteling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |