abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58875337
mijn laatste post:
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:24 schreef snoopy het volgende:
Jullie raden het nooit Wij zitten hier nu voetbalplaatjes in zo'n verzamelalbum te plakken omdat Morris dat zo leuk zou vinden. Mijn vriend plakt en Morris kijkt tv
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_58875354
de reservebank
Saartje
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:33:45 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_58875443
wahahahaha snoopy zo herkenbaar! dat hadden wij met de jetix knikkers
stormy waters...
sailin'
pi_58875496
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
de reservebank
voetbal + bankje = nou ja, ik moest een nieuw topic maken (Ah nee hè ) dus dat eigenlijk....
pi_58875615
* Webkim schuift aan.
Toepasselijk bankje.
*mompelt iets van vanavon Nederlands elftal enzo, he bah.*
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:25:10 #6
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58876188
Zoonlief heeft vandaag zijn laatste voetbalwedstrijd gespeeld! Nu is ie officieel van voetbal af. Ik heb dus net met veel pijn en moeite de strijklabels uit zijn trainingspak staan vloeken peuteren.

Maar met liefde. Nu zit alleen middelste nog op voetbal. Scheelt toch alweer een stuk of 10 uitwedstrijden in Boerenkoolstronkeradeel

Vanmiddag nog de rest van mijn vloer voegen. En mijn knieen zijn nu al blauw.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:38:56 #7
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58876370
Kan iemand mij vertellen waarom ik 25 man heb uitgenodigd voor de verjaardag van mijn dochter, terwijl ik maar 12 zitplaatsen heb en 80 verhuisdozen in huis heb staan?

*gaat weer verder met opruimen zooi verplaatsen*
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:41:47 #8
24188 Belana
kloon van belana
pi_58876414
ik geloof dat ik ergens iets las over een hele mooie vloer buuf, foto? klinkt namelijk wel geweldig!
stormy waters...
sailin'
  Moderator zaterdag 24 mei 2008 @ 13:56:47 #9
5428 crew  miss_sly
pi_58876605
* miss_sly schuift puffend op het bankje

Ingeschreven bij de sportschool en net bijna een uur gesquashed. Heerlijk, maar vermoeiend
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 24 mei 2008 @ 17:46:26 #10
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58880034
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 13:41 schreef Belana het volgende:
ik geloof dat ik ergens iets las over een hele mooie vloer buuf, foto? klinkt namelijk wel geweldig!
We gaan nu het laatste stukje voegen. (auw, m'n knieen) en als het af is maak ik een foto!

En miss_sly, een paar uur squashen, Respect
En veel plezier met de verjaardag van Anna Memmel!

[ Bericht 16% gewijzigd door debuurvrouw op 24-05-2008 18:07:12 (aanvullen) ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 19:35:25 #11
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58882081
Veel plezier Memmel met al die drukte. J. verwacht hier ook zoiets, dus ik mag niet al Anna's vriendjes uitnodigen.

Telefoon en internet doen het weer. Echt geweldig, ik kan weer bellen. Nu ga ik hier bijlezen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_58883260
YPPY

Memmel, dan kunnen ze toch gewoon op de verhuisdozen zitten
  zaterdag 24 mei 2008 @ 21:35:39 #13
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58884889
Mag ik even stoom afblazen?? Wat doe je aan twee peuters die bij elkaar op de kamer 'slapen' en alleen maar willen klieren en keten? Niks helpt.. boos worden niet...straf geven niet...consequent zijn niet, negeren niet... heb nu echt flink de pest in (ben alleen thuis en de hele dag al superdruk geweest) ...

Hoor nu net ook dat mijn man, die bij een verhuizing van een huis naar een Citybox geholpen heeft, wat spullen mee naar onze garage (die al @#%@#$%#@$@#$@#$# vreselijk vol zit) moet gaan brengen omdat het 'er niet in past' (vrienden van ons moesten hun spullen verhuizen naar een Citybox, allemaal op korte termijn, busje gehuurd enzo... )

Heb het even gehad hoor. Sorry voor het geklaag maar ik moest het even kwijt.
pi_58885017
Bouw een muur van die spullen tussen de 2 peuters Suzanna! En misschien heeft Memmel ook nog wat dozen over

Sterkte met alles
  zaterdag 24 mei 2008 @ 21:43:05 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58885186
Suzanna... ik geloof dat ik ook in een bui zou raken daarvan hoor...

Ik kwam juist hierheen om even te
Ons caravannetje wordt zo leuk met de nieuwe gordijntjes en bekleding enzo! En we hebben dat kleine dingetjes opgeknapt en aangepast! Het is zo jammer dat het nog 'zo lang' duurt voor we pas weg kunnen.
Ik zal nog wel even een foto maken als het helemaal klaar is.
pi_58885484
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Suzanna... ik geloof dat ik ook in een bui zou raken daarvan hoor...

Ik kwam juist hierheen om even te
Ons caravannetje wordt zo leuk met de nieuwe gordijntjes en bekleding enzo! En we hebben dat kleine dingetjes opgeknapt en aangepast! Het is zo jammer dat het nog 'zo lang' duurt voor we pas weg kunnen.
Ik zal nog wel even een foto maken als het helemaal klaar is.
Wat ben je lekker crea BE! Ben heel benieuwd naar de foto's!

Jeetje Suus, kan me vorostellen dat je boos bend. Tja ik heb geen oplossing voor het slaapprobleem. Kan je Emma niet een tijdje bij Julia op de kamer leggen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:04:01 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_58885870
We willen ook tussendoorfoto's hoor BE
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58886441
Ben even aan eht kijken wat we morgen zouden kunnen gaan doen... Zit te denken aan het dolfinarium, maar mén, wat is dat duur zeg..

Seizoen 2008

Kinderen t/m 2 jaar: gratis
Kinderen 3 t/m 11 jaar: ¤ 21,00 p.p.
Volwassenen: ¤ 24,00 p.p.

nu heb ik nog wel 1 vrijkaartje dus dat scheelt wel weer iets.. maar die prijzen zijn gewoon niet leuk meer.

Jeetje, de Efteling is ook behoorlijk duur..

Entreeprijzen Efteling 2008
Kinderen t/m 3 jaar gratis
Volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar ¤ 27,00
60-Plussers en gehandicapten* ¤ 25,00
Tweedagenkaart (geldig op twee dagen) ¤ 49,00
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:20:01 #19
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58886451
YYYYPPPPPPPPYYYY!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_58886746
Zo ik ben echt he-le-maal gaar. Vandaag de catering gedaan voor een verjaardagsfeest, en holy f*ck wat ben ik nu moe. Maar het was zeeeeer geslaagd, alleen maar complimentjes, lekker verdiend, en er waarschijnlijk 4 (!!!) nieuwe klussen aan over gehouden!
En Nixxx heeft een aantal dingen die nog bij mijn moeder stonden vandaag verhuisd, mijn mooie heel zware hardhouten bureau, een joekel van een TV, een mooi koffietafeltje, een computer, een DVD-speler en een boekenkast. Onze woonkamer is nu gewoon bijna helemaal klaar, morgen laatste stukje verven en de gordijnen ophangen!!
En, morgen naar de Pasar Malam!
pi_58886851
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:19 schreef Vicky het volgende:
Ben even aan eht kijken wat we morgen zouden kunnen gaan doen... Zit te denken aan het dolfinarium, maar mén, wat is dat duur zeg..
Als je bij Marktplaats zoekt op Dolfinarium krijg je allemaal kortingsbonnen e.d. Misschien heeft iemand bij jou in de buurt iets voor je?

Reinhilde, lekker bezig geweest jij!
En BE, inderdaad, voortgangsfoto's graag.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:33:15 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_58886894
Vroeger was het veel goedkoper daar.

Wij hebben jaarkaarten voor de dierentuin Amersfoort, maar zelfs dat vind ik redelijk prijzig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58887046
Thanks Webkim
En Nixxx weet het nog niet, maar hij gaat me zo een masage geven
pi_58887141
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:37 schreef Reinhilde het volgende:
Thanks Webkim
En Nixxx weet het nog niet, maar hij gaat me zo een masage geven
weet nog niet dat hij me deze week een nieuwe draagdoek gaat geven. Zo gaan die dingen in goede relaties.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:40:26 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58887146
al die attractieparken en dierenparken enzo zijn hartstikke duur..
Dagje Efteling is niet leuk meer.. Je bent al bijna 100 euro kwijt en dan ben je alleen nog maar binnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:42:32 #26
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58887220
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben nu gelukkig niet meer boos, heeft toch geen zin, maar het kost ons wel een hele hoop tijd, moeite, energie etc. die we eigenlijk helemaal niet hebben, dit allemaal. Maar goed. Vrienden in nood wil je graag helpen maar liever niet een hele dag met nog een stukje nacht erachteraan, en er allerlei ongemak extra (bijkomend, onverwacht) van ondervinden.

Wat betreft een tussenschot dat gaat niet werken denk ik, dan kunnen we ze beter op aparte kamers leggen, waar we nu wel weer sterk over na aan het denken zijn. Ze slapen ondertussen wel, gelukkig.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:43:30 #27
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58887260
Reinhilde, klinkt als een leuke maar superdrukke en vermoeiende baan van jou! Wat houdt Pasar Malam precies in? Ik heb er weleens wat over gelezen maar ben't eigenlijk kwijt.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:46:15 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58887355
Nou vooruit, omdat jullie zo aandringen.

Even nog wat de oude bekleding was, de bloemen!

Waar ik heel trots op ben, het 'keukentje'. Ik heb het wasbakje en gasfornuisje eruit gehaald en nu ben ik bezig met een nieuwe deksel. Ik wil het graag in 2 delen open kunnen doen zodat in het ene deel Sasha's luierspullen kunnen (zijn bedje komt hiernaast te staan) en in het andere deel de pannen en het bestek. En dan kan je ook nog eens wat bovenop laten staan ipv alles maar te moeten verplaatsen.

Daar waar de knoppen zaten aan de voorkant en de gasslang aan de achterkant waren nu openingen, daar heb ik een stukje van de stof voorgeplakt. En dus een nieuw deksel erop.
Helaas heb ik vanmiddag in mijn haast en enthousiasme een rekenfoutje gemaakt, ik ging er vanuit dat beide delen even breed waren... niet dus.
Gelukkig zijn er morgen 3 gamma's relatief in de buurt open en kan ik snel even nieuw delen laten zagen.

En dan nog een foto'tje van het blauwe streepje naast het rode streepje:

Alle gordijntjes zijn blauw, die zitten er al in. en de zittingen zijn afwisselend rood en blauw. Iets meer rood dan blauw omdat het blauw gisteren op was bij Ikea.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:50:02 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_58887467
Ziet er goed uit hoor BE!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:50:13 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58887471
Reinhilde, goed bezig!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:50:19 #31
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58887474
Wauw BE! Het keukentje is nu dus geen keukentje meer begrijp ik?
En kun je dit allemaal laten zitten als je 'm inklapt?

Suzanna, in ons vakantiehuisje slapen de kids ook op een kamer en wat bij ons goed helpt is de jongste eerst op bed leggen, even wachten tot deze slaapt.. De oudste ondertussen wakker houden (dat is stoer en alleen voor grote meiden!) en pas naar bed als de jongste slaapt. Het zachtjes moeten doen en naar binnen sluipen is genoeg spanning. En als Tijn dan toch al slaapt, dan is er geen lol aan en gaat ze dus ook maar slapen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zaterdag 24 mei 2008 @ 22:50:31 #32
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58887479
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Nou vooruit, omdat jullie zo aandringen.

Even nog wat de oude bekleding was, de bloemen!

[ afbeelding ]

Waar ik heel trots op ben, het 'keukentje'. Ik heb het wasbakje en gasfornuisje eruit gehaald en nu ben ik bezig met een nieuwe deksel. Ik wil het graag in 2 delen open kunnen doen zodat in het ene deel Sasha's luierspullen kunnen (zijn bedje komt hiernaast te staan) en in het andere deel de pannen en het bestek. En dan kan je ook nog eens wat bovenop laten staan ipv alles maar te moeten verplaatsen.

[ afbeelding ]

Daar waar de knoppen zaten aan de voorkant en de gasslang aan de achterkant waren nu openingen, daar heb ik een stukje van de stof voorgeplakt. En dus een nieuw deksel erop.
Helaas heb ik vanmiddag in mijn haast en enthousiasme een rekenfoutje gemaakt, ik ging er vanuit dat beide delen even breed waren... niet dus.
Gelukkig zijn er morgen 3 gamma's relatief in de buurt open en kan ik snel even nieuw delen laten zagen.

En dan nog een foto'tje van het blauwe streepje naast het rode streepje:

[ afbeelding ]

Alle gordijntjes zijn blauw, die zitten er al in. en de zittingen zijn afwisselend rood en blauw. Iets meer rood dan blauw omdat het blauw gisteren op was bij Ikea.
die bloemengordijnen

wat zal jij dan neigingen krijgen van mijn keuken
pi_58887624
Ik vond de retroversie toch ook wel BE..!
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:59:11 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58887791
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:50 schreef E.T. het volgende:
Wauw BE! Het keukentje is nu dus geen keukentje meer begrijp ik?
En kun je dit allemaal laten zitten als je 'm inklapt?
Ivm warmte en vettigheid enzo kook ik veel liever buiten, ik heb nog een gastelletje van het kamperen met de tent en die kan mooi op de deksel van de disselbak staan.

De kastjes hangen via een vrij simpel systeem aan de wanden en die haal je er dus af als je hem inklapt, je bergt dat dan op tussen de 2 banken, onder de tafel die dan plat gaat:

Ja, de retro-versie... ik ga het wel nog te koop zetten op de Rapid-club-site, er zijn mensen die er naar vragen soms.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:33:07 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58888849
p_iglet, ik lees net even terug.
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 23:26 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Mogen Sasha, Pepijn en Anna samen gaan peanutballen ofzo
Speel jij ook?
Het lijkt mij zo leuk, mijn eigen mini die dan met zo'n knuppeltje staat te zwaaien.
pi_58889035
ik heb van mijn 11de tot 18de gehonkbald/softbald
en van mijn 14de tot 20ste een jeugdteam getraind/coacht. Meestal 6-11 jarigen, maar ook peanuts en aspiranten. (ben nu 23, dus tot 2,5 jaar terug)

Nu helaas ivm onregelmatigwerk, studie, etc geen tijd meer. Zou heel graag willen, maar vind dat je bij een teamsport ook de verantwoordelijkheid hebt om er altijd te zijn. En dat gaat op dit moment helaas niet.

ow en verder is mijn vader softbalscheidsrechter, en daarnaast nog actief met van alles en nog wat op regel en organisatie gebied rondom softball. Dus van opa zal Pepijn ook nog wel het een en ander meekrijgen.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:48:18 #37
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58889396
E.T., dat lijkt mij echt DE oplossing. Wel aan gedacht maar bij Emma en Noa lukt dat niet. Ik denk dat we moeten gaan switchen en gewoon Noa en Julia samen op een kamer leggen...dat zou nog weleens het beste idee kunnen zijn! thnx voor het meedenken

Spullen zijn in onze garage geladen ondertussen, ik heb de garage voor een groot deel opgeruimd en nu konden er toch spullen in, gelukkig... en we hebben er niet eens zo'n vreselijke last van.
Mijn man moet nu helemaal naar Den Haag om de huurvrachtwagen terug te brengen, dat is wel even kut. Wordt een kort nachtje.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:55:15 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58889653
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:38 schreef p_iglet het volgende:
ik heb van mijn 11de tot 18de gehonkbald/softbald
en van mijn 14de tot 20ste een jeugdteam getraind/coacht. Meestal 6-11 jarigen, maar ook peanuts en aspiranten. (ben nu 23, dus tot 2,5 jaar terug)

Nu helaas ivm onregelmatigwerk, studie, etc geen tijd meer. Zou heel graag willen, maar vind dat je bij een teamsport ook de verantwoordelijkheid hebt om er altijd te zijn. En dat gaat op dit moment helaas niet.

ow en verder is mijn vader softbalscheidsrechter, en daarnaast nog actief met van alles en nog wat op regel en organisatie gebied rondom softball. Dus van opa zal Pepijn ook nog wel het een en ander meekrijgen.
Ik zat me idd af te vragen hoe je dat zou doen in combi met je werk/studie en Pepijn, maar niet dus... Ik ben het wel met je eens hoor.
Toen ik bezig was met die uitvaartopleiding en nog de hoop had daar (snel) een baan in te vinden had ik me idd ook al bedacht dat het softballen dan wrsch niet meer zou gaan, of dat ik dan hooguit alleen trainingslid zou zijn.
pi_58889940
ik hoop na mijn studie meer tijd/mogelijkheden te hebben om weer te beginnen met spelen.
Of wellicht een jeugdteam coachen/trainen, want dat vind ik eigenlijk nog leuker als zelf spelen.

Ik hoop stiekem dat Pepijn wel wil gaan honkballen , maar ja dan wil je je mama niet als trainer/coach natuurlijk

Zo'n inniminnie peanutje in compleet tenue met handschoentje en knuppeltje en dan dromerig naar de grassprietjes staren

Had ooit een jong pupilletje in het team wat ik coachte wat de winnende vangbal maakte. En daarna huilend naar me toe kwam.... Maar ik heb hem helemaal niet gevangen!!! Hij viel zomaar in mijn handschoen smelt.
Als ik aan dat soort dingen terug denk dan wil ik zo weer terug hoor, maar ja nu helaas niet realistisch.
  zondag 25 mei 2008 @ 00:06:16 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58889991
Aggos, wat schattig!
Ik speel pas 9 jaar ongeveer, dus heb zelf niet echt het hele jonge gebeuren meegemaakt, maar idd, zo'n kleintje in zo'n tenue'tje, echt om te smelten!
  zondag 25 mei 2008 @ 09:18:04 #41
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58893092
Ha mede-softballers. Het lijkt mij ook zo leuk om Anna op peanut-bal te doen.
Moet zeggen dat het dit jaar echt wel lastiger is om te spelen: kleine competitie, gekke dagen spelen, regelen met mijn man dat hij dan zeker thuis is. Ik speel al vanaf mijn 8e. Dat is....heel erg lang al. (24 jaar).

P_iglet....het aanbod staat nog hoor! Iedereen werkt onregelmatig zowat bij ons! Althans, daar lijkt het op. Van de 13 speelsters hebben we steeds met moeite een team.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 25 mei 2008 @ 11:18:06 #42
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58894156
Wat leuk lijkt me dat, een bepaalde sport regelmatig spelen. Gaat alleen wat moeilijk bij ons, gewoon echt geen tijd voor (en jullie hebben er ook moeite mee met een kind zie ik). Vind het wel erg leuk dat jullie er niet zomaar mee gestopt zijn maar gewoon een manier vinden om het te blijven doen !
  zondag 25 mei 2008 @ 12:11:01 #43
94046 PM-girl
pi_58895233
Sporten is echt geen uitvinding voor mij

[ Bericht 24% gewijzigd door PM-girl op 25-05-2008 19:26:11 ]
*
pi_58895492
ik moet ook gaan sporten eigenlijk. maar kan me er niet toe zetten..

Verleden week hebben we 4 jonge parkietjes gekocht. 1 ervan was gister al een beetje zielig aan het doen en was al en keertje van zijn stokje gevallen. Wilde naar bed gaan en toen hoorde ik ineens boem. Zat ie heel zieligjes onderin de voliere. Hij vloog niet eens weg toen ik 'm wilde pakken.Hij ademde nog wel maar het stelde niet veel voor. We hebben nog geprobeerd om 'm water te geven maar een paar minuten later lag ie dood in mijn hand..
He zegt Amber vanmorgen, waar is Japie nou... alle vogels heten Japie volgens haar. Zijn maar 3 vogels, niet meer 4..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_58895554
* Anitra denkt gelijk terug aan de trainertijd van p_iglet.
Ik was mijn dochter regelmatig kwijt, die was dan met p_iglet mee.
Mag Djulian ook mee doen p_iglet? Zou Rick helemaal te gek vinden als ex-honkballer
  zondag 25 mei 2008 @ 12:33:54 #46
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58895766
Stiemie is vanmorgen om 7 uur weer richting zwembad gegaan om 40 baantjes te zwemmen

En 1 avond in de week ga ik paardrijden. Heerlijk, zou er niet aan moeten denken om dat te missen
  zondag 25 mei 2008 @ 16:54:48 #47
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58901307
Om 7 uur ook gewoon. Op zondag. respect.
  zondag 25 mei 2008 @ 17:00:20 #48
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58901444
quote:
Op zondag 25 mei 2008 16:54 schreef Memmel het volgende:
Om 7 uur ook gewoon. Op zondag. respect.
Idd!! Doe ik je niet na, hoor!

Naast babyzwemmen denk ik erover om yoga te gaan doen. is ook sportief en goed voor de innerlijke rust en zo. Nu nog een beginnersklasje vinden voor kneuzen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 25 mei 2008 @ 18:50:32 #49
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58903524
Oh ja ik heb ook een tijdje yoga gedaan en dat was echt fijn! Maar dat deed ik altijd op maandag overdag toen dat mijn parttime dagje was en ik nog geen klein meisje had.

Ik moet zeggen dat het steeds zo meevalt om zo vroeg te gaan zwemmen. Ik voel me de hele dag daarna zo lekker en heb echt veel meer energie. En echt ideaal want als ik 's avonds ga ben ik meteen weer een hele avond kwijt. Nu is het lekker rustig en ben ik in totaal met heen- en terugreis maar anderhalf uur kwijt.

En als ik terugben worden mijn pas wakker en gaan we meteen gezellig met zijn drietjes ontbijten
  zondag 25 mei 2008 @ 19:07:50 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58903872
Stiemie, wat lekker zeg!
Een tijdje terug ging ik 2 keer in de week 's avonds, maar daar is de klad een beetje ingekomen. Ik heb me heilig voorgenomen morgen echt weer te gaan.
pi_58903939
brrrr om 7.00 's morgens gaan zwemmen
respect

zou eigenlijk wel weer moeten gaan sporten, maar ben echt een teamsportmens.
dus ach houd me maar voor dat de hele dag sjouwen met een 8 kilo zware klauterkabouter ook sport is..
en op mijn werk beweeg ik ook voldoende (gisteren 45 minuten op een trampoline staan springen)
  zondag 25 mei 2008 @ 19:25:09 #52
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58904204
Gewoon gaan BE. Ik merk echt dat ik er meer energie van krijg en dat is zo lekker!

En p_iglet ik heb (helaas) totaal geen beweging op mijn werk. Ja als ik naar de printer loop om er een printje af te halen maar da's dan ook alles Gelukkig g ik wel altijd met de fiets naar mijn werk, maar da's maar een kwartiertje fietsen dus niet echt schokkend
  zondag 25 mei 2008 @ 20:38:45 #53
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58905625
Ik loop en sta de hele dag alleen maar op mijn werk. Ik heb daarna dus echt geen puf meer om nog iets aan sport te doen. En in het weekend heb ik daar helemaal geen zin in. Het enige wat ik nu nog aan "sport" doe is Wii Fit En zelfs dat niet zoveel omdat ik na mn werk gewoon nog amper op m'n benen kan staan...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † zondag 25 mei 2008 @ 22:05:34 #54
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58907342
quote:
Op zondag 25 mei 2008 19:11 schreef p_iglet het volgende:
brrrr om 7.00 's morgens gaan zwemmen
respect

zou eigenlijk wel weer moeten gaan sporten, maar ben echt een teamsportmens.
dus ach houd me maar voor dat de hele dag sjouwen met een 8 kilo zware klauterkabouter ook sport is..
en op mijn werk beweeg ik ook voldoende (gisteren 45 minuten op een trampoline staan springen)
hahaha, jij ook al? ik sta elke week op mijn vrijwilligerswerk op een luchtkussen te springen
  zondag 25 mei 2008 @ 22:09:01 #55
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58907416
Ik wil Dean ook op honkbal doen, en dat is niet omdat jullie het zeggen hoor! Ik was het al van plan!

Ik doe 2 a 3 keer in de week spinnen sinds kort, en verder nog wat cardio en pilates of body control als het zo uitkomt (mix tussen Tai Chi, Pilates en Yoga).

Mijn sportschool heeft ook een creche dus dat is ideaal .

En daarna lekker in de sauna, heerlijk!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_58909344
Wie kan mij helpen??

Ik zoek een SKWISH.
Een wattuh.... nou een skwish...

zo'n ding dus

wie weet waar ik die kan kopen/bestellen. En dan voor vrijdag in huis hebben.

We hebben er op het werk 1 en dat ding is echt onverwoestbaar. Dus nu wil ik er voor Pepijn ook 1, maar ik kan alleen babywalz en nog een webwinkel vinden. Maar beide met 7 dagen levertijd en dat schiet dus net niet op.
pi_58909530
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:21 schreef p_iglet het volgende:
Wie kan mij helpen??

Ik zoek een SKWISH.
Een wattuh.... nou een skwish...

zo'n ding dus
[ afbeelding ]

wie weet waar ik die kan kopen/bestellen. En dan voor vrijdag in huis hebben.

We hebben er op het werk 1 en dat ding is echt onverwoestbaar. Dus nu wil ik er voor Pepijn ook 1, maar ik kan alleen babywalz en nog een webwinkel vinden. Maar beide met 7 dagen levertijd en dat schiet dus net niet op.
je hebt op de herengracht een winkel met aangepast/ duurzaam speelgoed: pro special. je zou hen kumen bellen om te vragen of ze het hebben. lang niet alles wat ze verkopen staat op hun site.

ik kwam deze winkel ook nog tegen: http://www.toypalace.nl/ binnen 3 werkdagen in huis na betaling.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_58910077
dank je!
Ik ga er eens kijken.
  maandag 26 mei 2008 @ 09:01:37 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58912705
Goed bezig ook Viev!

p_iglet, wat is dan de bedoeling van dat ding?
pi_58912806
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:43 schreef Suzanna het volgende:
Reinhilde, klinkt als een leuke maar superdrukke en vermoeiende baan van jou! Wat houdt Pasar Malam precies in? Ik heb er weleens wat over gelezen maar ben't eigenlijk kwijt.
De Pasar Malam Besar is een cultureel festival, dit jaar voor de 50e x!!
Het is een Indonesisch festival, met muziek & dans, maar vooral veeeel kraampjes met eten, kleding, meubels, hebbedingetjes, etc. Zou je eigenlijk gewoon een keer naar toe moeten zijn geweest!
Ik ben gister geweest, met Nixxx en mijn vader en broertje, lekkere sateetjes met lontong gegeten, pisang goreng, spekkoek...
En een hele mooie sarong gekocht, ik was namelijk op zoek naar een slendang maar ik kon geen mooie vinden, dus ik ga de sarong ervoor gebruiken
Ook hebben we 2 mooie Wajang poppen gekocht voor op de schouw, een mobieltje voor boven de wieg, een enorme spekkoek , een zoetwaterparelketting, slabestek, en hele lelijke kattenbeeldjes om mijn zusje te plagen met Sinterklaas
We hebben er denk ik 5 uur rond gelopen, en ik ga deze week nog wel een keer!

Pasar Malam Besar
  maandag 26 mei 2008 @ 09:21:09 #61
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58912973
Pasar Malam
Saartje
pi_58913101
quote:
Op maandag 26 mei 2008 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
Goed bezig ook Viev!

p_iglet, wat is dan de bedoeling van dat ding?
Soort rammel, speel, friemel ding. Er zit een belletje aan, elastiekjes, kraaltjes...
Je kan er ook mee overgooien/rollen etc..
  maandag 26 mei 2008 @ 09:39:51 #63
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58913267
Volgens mij verkopen ze die bij een speelgoedzaak hier in de buurt wel. Ik zal eens kijken voor je als ik er ben
Saartje
pi_58913312
ik heb ondertussen een webwinkel gevonden waar ik ze "goedkoop kan bestellen"
komen dan incl verzend en handelingskosten goedkoper uit als waar ook zonder verzendkosten... 17,41 euro..
moet ik er wel 5 bestellen, dus als er iemand nog interesse heeft??

maar waar verkopen ze dat soort dingen bij jou in de buurt? wellicht handig om te weten als ik ze nog eens zoek voor mijn werk ofzo
  maandag 26 mei 2008 @ 09:54:43 #65
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58913490
Er zitten in een dorp hier vlakbij 2 winkels waar ze zulk soort speelgoed verkopen. Het zou heel goed kunnen dat ze die daar ook verkopen. Ik ga kijken als ik er ben en dan laat ik het je wel weten
Saartje
  maandag 26 mei 2008 @ 10:03:31 #66
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58913653
quote:
Op maandag 26 mei 2008 09:42 schreef p_iglet het volgende:
ik heb ondertussen een webwinkel gevonden waar ik ze "goedkoop kan bestellen"
komen dan incl verzend en handelingskosten goedkoper uit als waar ook zonder verzendkosten... 17,41 euro..
moet ik er wel 5 bestellen, dus als er iemand nog interesse heeft??

maar waar verkopen ze dat soort dingen bij jou in de buurt? wellicht handig om te weten als ik ze nog eens zoek voor mijn werk ofzo
Ik denk dat Eli zich ook wel met zo'n ding kan vermaken, dus als je er vijf moet bestellen, doe mij er ook maar 1
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 mei 2008 @ 10:19:00 #67
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58913936
een run op de speeldingen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 26 mei 2008 @ 10:23:20 #68
144006 chacama
Ondernemend!
pi_58914014
Schrijf Maud ook maar op je lijstje P_iglet
pi_58914054
dan zijn ze bij deze op!
  Moderator maandag 26 mei 2008 @ 10:36:27 #70
5428 crew  miss_sly
pi_58914250
Zo leuk, wij zijn een reis naar Zuid-Afrika aan het regelen

Mijn collega gaat er trouwen en ons kantoor is uitgenodigd. Andere collega met een vriend en schaap en ik willen kijken of we met 4-en kunnen reizen en eventueel gaat er ook nog een ex-collega mee. Wordt zo ontzettend leuk
pi_58914531
Zuid Afrika is mooi Miss _sly
  maandag 26 mei 2008 @ 10:58:03 #72
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_58914685
Zuid Afrika staat hier ook hoog op het lijstje van places to see.

Ik probeerde Kai dit weekend het concept sparen uit te leggen. Meneer vindt het doodnormaal dat hij alles maar krijgt namelijk. Volgens mij is het alleen nog niet helemaal tot hem doorgedrongen wat sparen nu precies inhoudt. " Mama, ik gaat sparen. Geeft jij mij centjes en dan gaat ik een grote auto kopen"
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Moderator maandag 26 mei 2008 @ 11:03:52 #73
5428 crew  miss_sly
pi_58914834
Het staat bij mij ook al een tijdje op het lijstje, en deze kans is natuurlijk geweldig! Ook de bruiloft daar meemaken enzo. En erover praten en dingen regelen is al leuk

snoopy, ben je er geweest?
  Moderator maandag 26 mei 2008 @ 11:04:42 #74
5428 crew  miss_sly
pi_58914863
Ka is slim, m@x
  maandag 26 mei 2008 @ 11:41:22 #75
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58915668
Zuid Afrika lijkt me een prachtig land. Wat een leuke plek om te trouwen ook!
Kai spaart zijn moeder in ieder geval niet.

Ons terras is af en mijn knieen zijn blauw

Oei beetje groot plaatje. En ik heb met mijn schattige voetjes door de blubber gesjokt
En "af" is een ruim begrip natuurlijk
pi_58915718
Dat ziet er goed uit buurvrouw Laat nu de zon maar komen!

Ik ben idd in Zuid Afrika geweest miss_sly. Een heeeele mooie rondreis.
Later zijn we ook nog eens naar Namibië, Botswana en Zimbabwe geweest. Dat vond ik helemaal geweldig
  maandag 26 mei 2008 @ 13:18:31 #77
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58917846
@ Be

Met mij gaat het wel hoor, ben alleen nogal druk geweest op het werk (sorry komt hij weer) en denk veel terug aan 2 jaar geleden toen alles nog anders was... en hoe veel er ondertussen veranderd is...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_58917892
Bar, alweer bijna 2 jaar
  maandag 26 mei 2008 @ 13:23:47 #79
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58917983
Mooi terras debuuf!

Bar..zo`n tijd alweer en het lijkt wel de dag van gisteren..
Saartje
  maandag 26 mei 2008 @ 13:30:49 #80
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58918139
Buurvrouw, heb je dat helemaal zelf getgeld en gedaan! Heel mooi, hoor!

Bar

Zuid-Afrika is trouwens echt heel erg mooi! Hoe lang gaat de reis duren?
pi_58918673
debuuv, hartstikke mooi geworden!

Bar, alweer bijna 2 jaar zeg. gek idee dat het al langer geleden is dan dat Thijs oud/jong was... hoe gaat 't nu met je/jullie?
  maandag 26 mei 2008 @ 14:13:05 #82
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58919138
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:53 schreef bixister het volgende:
debuuv, hartstikke mooi geworden!

Bar, alweer bijna 2 jaar zeg. gek idee dat het al langer geleden is dan dat Thijs oud/jong was... hoe gaat 't nu met je/jullie?
Met mij gaat het eigenlijk wel goed.
Heb mijn leven gewoon helemaal opnieuw opgepakt, en dat in combi met m'n werk, m'n vrienden en de dingen die ik onderneem, zorgt ervoor dat ik geniet, steeds een beetje meer.
Steek het ook niet onder stoelen of banken, als ik me goed voel, of als ik weer een slechtere dag heb.
Heb sinds een week of 2 ook de ketting afgedaan die ik gekregen heb nadat Thijs geboren werd in 2004, met zo een kinderkopje.

Het enige wat ik nog niet kan is in het verleden over Thijs praten, maar dat vind ik ook niet erg, ben er nog steeds enorm trots op dat ik die 21 maanden een lieve mama voor Thijs mocht zijn.
Ga ook steeds ietsjes minder naar het grafje, en als ik daar ben, voel ik me heel dicht bij Thijs, dan praat ik wat, verzorg de plantjes de knuffels, en geniet van de rust.

en in mijn mindere dagen trek ik me terug in mijn verdriet, en ga ik fotos kijken, terug blikken op wie Thijs is en wat Thijs tot Thijs maakte pijnlijk maar ook heel mooi.

Marco is nog steeds de stillere, praat er nog steeds relatief weinig over, en word nog steeds erg emotioneel als we bij het grafje zijn, of over Thijs praten.
Maar ook hij probeerd steeds meer zijn leven op te pakken, Hij is nog niet zo ver als ik denk ik, maar ook hij komt wel wel.
  Moderator maandag 26 mei 2008 @ 14:13:25 #83
5428 crew  miss_sly
pi_58919143
Bar

We zullen ongeveer 3 weken in Zuid-Afrika zijn, waarvan dus een dag of 3 in de buurt van Johannesburg ivm de bruiloft. Daar beginnen we dus ook, daarna begint de rest van de vakantie. Vraag is of we het Kruger Park meenemen, of meteen doorvliegen naar Kaapstad, want daar zijn ook verschillende wild reserves en verder is daar meer te doen.

Hier nog mensen tips over wat te zien, te doen of waar te slapen?

Zoals het er nu naar uitziet, gaan we met z'n 5-en! Lijkt me echt zo gezellig!
  maandag 26 mei 2008 @ 15:48:11 #84
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58920997
Kruger park zeker doen!! (wij waren bij Londolozi, grenst aan Kruger ) is echt supermooi.
Wat ook mooi is, de tuinroute
En sowieo een goede tour door de grote steden. De tegenstellingen tussen rijk en arm en hoe dat allemaal (niet) samen gaat is zeer indrukwekkend! (Mag ik mee in je koffer? )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 mei 2008 @ 15:52:06 #85
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58921057
oeh afrika, lijkt me enorm mooi
misschien ooit als ik een grote zak geld heb
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 mei 2008 @ 18:08:57 #86
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58923468
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:52 schreef SHE het volgende:
Als die josti van een Swetsenegger weer mod is, dan kan Fok! wat mij betreft aan de allerhoogste boom en de admins erbij.
zal rustig worden hier dan
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 26 mei 2008 @ 18:37:45 #87
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58923949
Vandaag ff dagje dierentuin gedaan. Heerlijk uitgewaaid en het was lekker rustig
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 26 mei 2008 @ 18:47:46 #88
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_58924169
"Wie het eerst komt, wie het eerst maalt".

Ik heb hier een LEGO-kortingsbon liggen van de Blokker voor de Efteling.
Je krijgt maximaal ¤ 20,- korting op de toegangskaartjes. Dus ¤ 5,- korting per persoon. Maximaal 4 personen per kortingsbon.

Voor het astronomische bedrag van ¤ 0,44 stuur ik hem op naar de eerste die hem wil hebben.
Je kan hem nog heel dit zomerseizoen gebruiken [tot en met 28 oktober 2008] en alleen bij de kassa is deze bon in te leveren.

Wij hebben een abonnement op de Efteling en zodoende is deze bon voor ons niet nodig.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  maandag 26 mei 2008 @ 20:31:04 #89
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58926332
Sjeekiebeekie, zal ik je een postzegel sturen?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_58927081
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Kost het nog eens 44 cent extra
  maandag 26 mei 2008 @ 21:10:03 #91
190853 RockabeIIa
pi_58927136
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:07 schreef snoopy het volgende:

[..]

Kost het nog eens 44 cent extra
Joh ik heb nog rollen met oude kerstzegels liggen van 4 jaar terug... Weet je wat? Ik plak er 2 van 39 cent op! Tel uit je winst!!!
pi_58927146
  maandag 26 mei 2008 @ 21:33:57 #93
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58927690
Rocka, gij leeft ook op het randje gij!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 26 mei 2008 @ 21:38:47 #94
190853 RockabeIIa
pi_58927801
ja ik doe wel es gek!! Zal ik jou ook een postzegel sturen? <3

Ik was van mijn leven nog nooit in de Efteling
  maandag 26 mei 2008 @ 21:40:56 #95
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58927845
Je bent wel erg vrijgevig!

Als ik nu een postzegel ga bezorgen, krijg ik ze dan?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 26 mei 2008 @ 21:41:02 #96
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58927848
Ik durfde het niet te vragen, maar nu je er zelf over begint....

Nooit in de Efteling. Meeen, je lijkt m´n lief wel. Die is pas 1 keer geweest, vorig jaar.
pi_58927879
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
ja ik doe wel es gek!! Zal ik jou ook een postzegel sturen? <3

Ik eens een zomer bijna elke dag! In het enige echte eftelingfanfarekostuum...
pi_58927895
Een Eftelingmaagd Een echte
  maandag 26 mei 2008 @ 21:47:54 #99
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_58928028
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:31 schreef RockabeIIa het volgende:
U heeft een PM.
Kortingsbon ligt al klaar in de enveloppe.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  maandag 26 mei 2008 @ 21:51:15 #100
24188 Belana
kloon van belana
pi_58928106
buuf, het is wel prachtig geworden heej! petje af!
stormy waters...
sailin'
  maandag 26 mei 2008 @ 21:52:25 #101
190853 RockabeIIa
pi_58928133

Wie gaat er mee naar de Efteling?!
  maandag 26 mei 2008 @ 22:02:37 #102
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58928422
Jaaaa De Efteling is keigaaf
*OUD heilige*
  maandag 26 mei 2008 @ 22:03:38 #103
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58928447
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:52 schreef RockabeIIa het volgende:

Wie gaat er mee naar de Efteling?!
Ah toe mag ik mag ik mag ik wel op een maandag of dinsdag hoor
  maandag 26 mei 2008 @ 22:07:00 #104
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_58928538
Net terug van Disneyland parijs......

Ik ben

He-le-maal super

We hebben zo genoten, het was een verassing voor de kids, ze wisten niet wat ze zagen toen we het terrein op reden. Citaat van Ewen:"Huh dit lijkt Disneyland Euro wel"

Twee dagen vol, spanning en sensatie...de twee jongsten met Five in de Tower of Terror ik stond echt met buikpijn buiten te wachten met z'n allen in Big Thunder Mountain...Kian was net groot genoeg De oudste twee vonden het super-eng, Kian niet die heeft de hele "achtbaan" zitten gieren van het lachen

Alle disneyfiguren in het "echt" gezien, hoop herrie drukte, regen en junk food later zit ik nu uit te rusten van twee superdagen...

zucht...het was leuk
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 26 mei 2008 @ 22:08:45 #105
190853 RockabeIIa
pi_58928571
Wie heeft er kaarten voor Disneyland?

Nee serieus, lijkt me leuk te meeten in de Efteling. Wil je echt Bar? En Yppy? En BM misschien welen PM en Moonah!? En en en ...?
  maandag 26 mei 2008 @ 22:09:59 #106
640 snoopy
peanuts
pi_58928617
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:

Heb je een postzegel?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 mei 2008 @ 22:11:21 #107
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58928656
quote:

Nee serieus, lijkt me leuk te meeten in de Efteling. Wil je echt Bar? En Yppy? En BM misschien welen PM en Moonah!? En en en ...?
nog iemand gezocht die foto's maakt
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 26 mei 2008 @ 22:14:30 #108
190853 RockabeIIa
pi_58928731
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:11 schreef Ynske het volgende:

[..]

nog iemand gezocht die foto's maakt

Ik heb zin! Nu hopen dat ik kan op die datum!
  maandag 26 mei 2008 @ 22:16:05 #109
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58928773
Tuurlijk wil ik, woon er een half uurtje vanaf en kom en meerdere keren per jaar.

Lijkt me leuk.
*OUD heilige*
pi_58928819
* lcicle heeft ook nog kortingsbonnen
Hm.. *idee!*
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_58929007
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Joh ik heb nog rollen met oude kerstzegels liggen van 4 jaar terug... Weet je wat? Ik plak er 2 van 39 cent op! Tel uit je winst!!!

Dacht dat ik de enige was die dat deed!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 26 mei 2008 @ 22:37:54 #112
94046 PM-girl
pi_58929225
Rare beesten, die katten! Ik denk elke keer dat er een stel kinderen vreemde dingen roepen,om half elf 's avonds! Maar nee, het zijn de furry animals. Ach, Catwoman was ook op sbs vandaag!
*
  maandag 26 mei 2008 @ 22:46:40 #113
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58929428
quote:

Jahoor lijkt me leuk en ben al veel te lang niet meer in de efteling geweest. geef maar keertje een gil.

Loena dat klinkt als een reuze gezellige 2 dagen disney
  maandag 26 mei 2008 @ 22:57:25 #114
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58929643
Mag ik ook? Lijkt me heel erg leuk en een maandag zou ideaal zijn.
Suug, Rens, Deliedje, jullie houden toch ook van Efteldingen?

En dan allen aanwezig zijn bij de ontmaagding van Rockabella. O wauw.
  maandag 26 mei 2008 @ 23:03:33 #115
190853 RockabeIIa
pi_58929790
Lishe... Bij deze zeg ik alvast af
  dinsdag 27 mei 2008 @ 08:12:20 #116
640 snoopy
peanuts
pi_58933807
Vanmiddag is de schouw van ons nieuwe huis. Dan gaan we kijken of al het meer/minderwerk goed is uitgevoerd. Denk aan extra stopcontacten, kraantjes buiten, sanitair etc.
Ik zag net op de lijst dat een muurtje dat we weg hebben laten halen 399 euro kost (dus zoveel geld voor iets dat je niet krijgt) en het aanpassen van de draairichting van een deur kost 75 euro Bizar.
Nog 2 weken en dan hebben we de sleutel
  Moderator dinsdag 27 mei 2008 @ 08:16:09 #117
5428 crew  miss_sly
pi_58933837
snoopy, spannend hoop dat het allemaal een beetje conform opdracht is gedaan

Meer/minderwerk is vaak belachelijk duur inderdaad, maar omdat het zoveel gedoe geeft om het achteraf zelf te doen, kiezen veel mensen er toch maar voor.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 08:18:10 #118
640 snoopy
peanuts
pi_58933852
Dat is ook zo. er zijn ook een aantal buren die de woning veel later hebben gekocht en die konden geen meer/minderwerk meer laten doen. Dus die moeten nu soms nog flink verbouwen. In een nieuwbouwwoning
pi_58933956
Disney
Ik ben al 5x gweest maar ik wil weer! Tis alleen zo duur

Pff gister is de auto voor een keuring en een beurt geweest. Moesten ook 2 nieuwe banden onder en die van ons zijn niet de kleinste. Totaalrekening van ¤ 680
Zit Michel vanmorgen in de auto, lekt het dak of het raam Dat wordt weer een leuke rekening...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 27 mei 2008 @ 08:45:01 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58934132
Snoop, spannend joh! Hopelijk is er niet veel dat nog gedaan moet worden.
Meestal hoor je van mensen dat er bij zoiets nog heel veel naar boven komt wat niet klopt...
  dinsdag 27 mei 2008 @ 08:51:56 #121
640 snoopy
peanuts
pi_58934227
Ik hoop ook dat het meevalt BE. En anders repareren ze het maar als we er wonen. Ik ga niet langer meer wachten!

Vicky, dat is idd een vette rekening voor een paar banden Bah.

Toch vind ik het niet zo gek dat die pretparken zo duur zijn. Er staan ontiegelijk veel attracties en er loopt heel wat personeel rond. Disney en de Efteling vind ik ook nog eens erg netjes. Heb nog visioenen van een plakkerig Beekse Bergen vroeger waar het stikte van de wespen
Ik ben het er wel mee eens dat het voor een gezin bijna niet te doen is. Mocht Kian gratis mee Loena? Of moest je voor hem ook nog betalen?
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 09:04:31 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_58934400
ik leef nog

Ik was ff terug aan het lezen over die skwish dinges, wij hebben hem hier ook, wist trouwens niet dat ie zo vaak bekroond was, want ik heb hem kwaad in een hoek gesmeten nadat Cas zn lip in dat sleufje van dat takke belletje vast heeft gezeten
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:06:04 #123
640 snoopy
peanuts
pi_58934421
Waar was je Mous?
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 09:08:31 #124
7074 moussy
kuttekop
pi_58934461
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:06 schreef snoopy het volgende:
Waar was je Mous?
hiero, mn huis reinigen met een geleende stoomreiniger, buitenspelen met de kids, koffieleuten met mn buurvrouwen én buurman, mn auto repareren, werken, toen het nog mooi weer was bivakeren op het strand, verjaardag vieren van mn dochter, 4x of zo...enz enz....
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:13:27 #125
640 snoopy
peanuts
pi_58934556
Ah, dan is het goed Van harte met je dochter nog
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 09:15:28 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_58934583
ze is gewoon negen... NEGEN.. en puber
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:16:29 #127
640 snoopy
peanuts
pi_58934596
9? jemig waarom gaat dat zo hard?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:17:21 #128
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_58934614
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 08:51 schreef snoopy het volgende:
Ik hoop ook dat het meevalt BE. En anders repareren ze het maar als we er wonen. Ik ga niet langer meer wachten!

Vicky, dat is idd een vette rekening voor een paar banden Bah.

Toch vind ik het niet zo gek dat die pretparken zo duur zijn. Er staan ontiegelijk veel attracties en er loopt heel wat personeel rond. Disney en de Efteling vind ik ook nog eens erg netjes. Heb nog visioenen van een plakkerig Beekse Bergen vroeger waar het stikte van de wespen
Ik ben het er wel mee eens dat het voor een gezin bijna niet te doen is. Mocht Kian gratis mee Loena? Of moest je voor hem ook nog betalen?
Ewen èn Kian waren gratis

Beetje lullig voor Vicky maarre...voor die banden van Vicky kun je drie dagen Disneyland Parijs doen met drie overnachtingen( Davy Crockett Ranch red.) mèt drie kids
Hyves!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:19:07 #129
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58934638
negen ik zie er al tegenop dat mijn exemplaar 8 wordt over 3 maanden
Saartje
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:19:29 #130
640 snoopy
peanuts
pi_58934647
2 kinderen gratis, dat is dan nog leuk
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 09:19:32 #131
7074 moussy
kuttekop
pi_58934648
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:16 schreef snoopy het volgende:
9? jemig waarom gaat dat zo hard?
wist ik het maar, dan stopte ik het, ik heb altijd geroepen dat iedere leeftijd wel iets leuks heeft, maar nu zeg ik dat maar héél weinig

Ik wil ook naar disney, daar ben ik dus nog nooit geweest.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:24:09 #132
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_58934747
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:15 schreef moussy het volgende:
ze is gewoon negen... NEGEN.. en puber
Feli, negen is stoer!!!

Ook al aan het puberen, ik verdenk Connor er ook van

* Puistjes op de neus
* "De directeur van de school is maar een dombo, die denkt echt dat ie slim is" ok hier heeft ie een punt
* Connor waarom doe je nou zo bokkig tegen mij? "Oh gewoon omdat je een domme sukkel bent"
* Zijn bed niet uit te branden.

En ga zo maar even verder...

Please zeg mij dat als ze zo vroeg beginnen dat ze de heftigheid van de puberteit spreiden over al die jaren, zeg ja!!!
Hyves!
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 09:29:12 #133
7074 moussy
kuttekop
pi_58934836
Je vergeet "NOU EN!!!"

Vanmorgen...

René je bed uit, René er uit, René kom nou, Reneeheeee je komt te laat, RENÉ!! NU!! je bed uit ... nou en....

René schiet op, ga je haar kamen, doe je schoenen aan, doe je jas aan, doe die staart noue ens normaal, neeee je mag geen lippenrotzooi op, je gaat nu niet DS-en, eet je brood op, pak je tas even... nou en... Moet je geen brood mee? ... nou en... en toen vloog alles zo in de vuilnisbak.. René over de rel en boos ik kon alleen maar Nou en zeggen
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:31:09 #134
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58934859
Wat ik zo jammer vind aan de Efteling en een heleboel andere pretparken trouwens, is dat je er vaak bijna alleen maar patat, rookworst en pannekoeken/poffertjes kunt eten.
Ik denk dat voor hun de kosten omlaag zouden gaan als ze plekken aan bijvoorbeeld een wok to go of een pizzaria zouden verhuren. Dan moet je wel een maximum prijsafspraak maken, anders is het nog niet betaalbaar natuurlijk. Maar dan kun je tenminste kiezen tussen junkfood of iets gezonders. Bovendien heb je dan meer vegetarische dingen dan alleen kaassouflé en pannekoeken/poffertjes.

Unox heeft het al voor elkaar...
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 09:32:03 #135
7074 moussy
kuttekop
pi_58934872
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

vegetarische worsten?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 mei 2008 @ 09:35:28 #136
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58934924
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat ik zo jammer vind aan de Efteling en een heleboel andere pretparken trouwens, is dat je er vaak bijna alleen maar patat, rookworst en pannekoeken/poffertjes kunt eten.
Ik denk dat voor hun de kosten omlaag zouden gaan als ze plekken aan bijvoorbeeld een wok to go of een pizzaria zouden verhuren. Dan moet je wel een maximum prijsafspraak maken, anders is het nog niet betaalbaar natuurlijk. Maar dan kun je tenminste kiezen tussen junkfood of iets gezonders. Bovendien heb je dan meer vegetarische dingen dan alleen kaassouflé en pannekoeken/poffertjes.

zou geen slecht idee zijn
wat ik wel jammer vind bij de efteling dat je niet een aparte entree hebt voor het sprookjesbos. want ik vind voor een kind van 4 ¤ 27,00 entree best veel
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:36:19 #137
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58934940
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:32 schreef moussy het volgende:

[..]

vegetarische worsten?
Euh nee.... dat is Vivera en Good Bite
Nee, Unox staat er al met zo ongeveer 15 kraampjes met rookworst.

Geweldig trouwens, dat ge-nou-en.... pff Goed opgelost. Zou mijn moeder ook hebben gedaan, denk ik.
pi_58935026
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:17 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Ewen èn Kian waren gratis

Beetje lullig voor Vicky maarre...voor die banden van Vicky kun je drie dagen Disneyland Parijs doen met drie overnachtingen( Davy Crockett Ranch red.) mèt drie kids
tja ik weet het
maar een onveilige auto is ook niet zo'n goed idee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_58935031
Hahaha.. Hier een jongedame van 11 die behoorlijk in dr prepubertijd zit ( al wel een beejte zodat wij kunnen wennen, maar nog niet helemaaaal aan het puberen) Zo mooi om te zien... Zo verschrikkelijk om te beseffen hoe hard het gaat! Nu ze in de laatste fase van de basisschool zit lijkt alles wel in een stroomversnelling te zijn gekomen! Er groeide al wel van alles, maar nu hard... De hormoontjes beginnen, wat pukkeltjes rond dr neus, dr "buien" Maar ook het besef dat ze zelf eik nog helemaaaaal niet "groot" wil worden.... Maar ook de zelfstandigheid... Het in de knoop zitten met al die tegenstrijdige gevoelens.. Het koppige, het kwaad worden om niks... En er later een beetje beschaamd om kunnen lachen..... Ik kan nu nog zeggen dat iker van geniet!!

Monster 2 hobbelt er maar wat achter aan...Blij dat hij nu ook wat meer vrijheden bijkrijgt... Dat loopt een beetje op met zn zus.... Maar er zijn een paar dingen waar ik heel stellig háár eerder "vrijheden" in geef...Ze blijft tenslotte de oudste...

Monster 3 heeft de kleuterpubertijd uitgevonden en is niet meer te houden...Brutaal, opstandig en overal dwars tegen in...Om daarna aan te komen met een "mama ik vind je liehief..."

Nr 4 is op dit moment een heerlijk boefje, wat bijna 2 wordt...Echt alles aan het uitvogelen, kattekwad bedenkt waar je bij staat en heerlijk kan komen knuffelen...

En het kleinste monstertje bekijkt dat alles eens, denkt er het zelfde van en slaat alvast het één en ander op voor "later"!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:44:42 #140
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58935076
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

zou geen slecht idee zijn
wat ik wel jammer vind bij de efteling dat je niet een aparte entree hebt voor het sprookjesbos. want ik vind voor een kind van 4 ¤ 27,00 entree best veel
Eensch. Wij zaten er ook al ongelovig naar te kijken. Belachelijk, want die kleintjes kunnen/mogen bijna nog nergens in! Zeg dan iets van 10 euro. Ze kunnen in het sprookjesbos, de auto's (denk ik), van die vliegtuigjes, draaimolen (misschien) en nog wel meer.
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 09:45:12 #141
7074 moussy
kuttekop
pi_58935087
Ik vind er geen hol aan aan de hele puberteit

Nog zoiets, Verkering, ik opeens een derde kind er bij, kan allemaal, geen probleem, badkamer overstromen, ook niet erg, ik moest lachen, máár...!! Mn badkamer ruikt nog steeds muf en de verkering is uit!!

Borstvorming, bredere heupen, dat is er ook gewoon al M'n moeder heeft altijd gehoopt dat ze net zo erg zou worden als ik, en volgens mij gaat ze gelijk krijgen
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:53:32 #142
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58935244
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:45 schreef moussy het volgende:
Ik vind er geen hol aan aan de hele puberteit

Nog zoiets, Verkering, ik opeens een derde kind er bij, kan allemaal, geen probleem, badkamer overstromen, ook niet erg, ik moest lachen, máár...!! Mn badkamer ruikt nog steeds muf en de verkering is uit!!

Borstvorming, bredere heupen, dat is er ook gewoon al M'n moeder heeft altijd gehoopt dat ze net zo erg zou worden als ik, en volgens mij gaat ze gelijk krijgen
Als ze net zo wordt als jij, kan ze op een dag net zo redeneren als jij.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:59:08 #143
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58935366
* debuurvrouw zingt met de vingers in de oren heel hard tralalalalalalala

ik wil het niet weten. Oudste wordt in augustus ook 9
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 10:02:36 #144
7074 moussy
kuttekop
pi_58935416
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Als ze net zo wordt als jij, kan ze op een dag net zo redeneren als jij.
of met koppijn achter de pc te balen dat ze vanmorgen ruzie had met dr kind en online scrabbelen en op fok posten hoe vervelend dr moeder wel niet was
  dinsdag 27 mei 2008 @ 10:08:39 #145
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58935538
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:02 schreef moussy het volgende:

[..]

of met koppijn achter de pc te balen dat ze vanmorgen ruzie had met dr kind en online scrabbelen en op fok posten hoe vervelend dr moeder wel niet was
Of dat, ja...

Ik kreeg een tijd terug trouwens een presentje van iemand. Douchegel, waarvan ik dacht dat ik hem smerig zou vinden. Maar eigenlijk ruikt hij naar mijn moeder. Dus ik heb nu steeds het gevoel dat ik mijn moeder heb geknuffeld, want dan rook ik ook altijd naar haar.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:33:58 #146
94046 PM-girl
pi_58938746
Wat leuk PV, dat een algemeen cadeautje als douchegel dan ineens zo bijzonder wordt! Misschien sla ik de plank mis nav je post, maar leeft je moeder nog? (dit omdat je schrijft rook, ipv ruik)
*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 mei 2008 @ 13:50:22 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58940394
Spamt

zie programma > opening > 18.00 uur
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:54:20 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_58940484
Yns! Wat koel!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:56:02 #149
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58940520
Men ow men wat moet er van mij terrecht komen, half 2 en je word eens keertje wakker...
Het huis overhoop, ik nog helemaal duf, wil nog zoveel doen maar op deze mannier word dat nog een hele lange weg te gaan....
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:59:28 #150
108648 cattie
lieve moeder
pi_58940586
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
(...)
Nog een Efteling maagd!
Het was vanuit de achterhoek veel te ver en te duur voor met 4 kinderen volgens mijn ouders en ik geef ze groot gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')