snel hoop ik..quote:
Heb jij een Stephen Hawking machine-like apparaat om nu de tekst op je beeldscherm te krijgen danquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:22 schreef Vivi het volgende:
Daarna heb ik maar besloten zo min mogelijk te bewegen de rest van de dag.
gewoon doen, kan Nixxx wel tegenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:51 schreef Reinhilde het volgende:
Wat een stilte hier!
Ik ben me echt groen en geel aan het vervelen. Ik wilde eigenlijk een nieuwe printer gaan kopen, maar Nixxx wil dat pas na de vakantie![]()
Ik kan natuurlijk alsnog een printer gaan kopen en vanavond zeggen: 'surprise!'![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:39 schreef Jelief het volgende:
Voor alle mama'sdie hun kind af en toe achter het behang willen plakken:
[ afbeelding ]
![]()
Dat was duobootsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:49 schreef Reinhilde het volgende:
Een tijdje terug had iemand hier een linkje geplaatst naar een website waar ze laarzen met een brede schacht verkopen, weet iemand nog hoe die website heette?
Streepjes!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Even binnen komt walsen zonder echt bij te lezen, deelt kusje uit op alle builen en blauwe plekken.
Ik ben klaar met de bekleding!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu alleen nog een mistachterlicht, dat gaan we morgen doen, en dan zijn we er helemaal klaar voor!
Het spul onder de tafel hangt normaal gesproken aan de wanden, maar daar was ik even te lui voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |