abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:15:52 #226
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_58969227
Het was de eerste keer

Ik moest rechtsaf en van rechts kwam er een bus aan. So far nog so good, ware het niet dat de bus weer van rechts een scooter voor hem geschoten kreeg en dus uit moest wijken. Dat was dus wat ik ook had moeten doen, maar te laat probeerde. Kortom, ruk aan het stuur = ingreep.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 28 mei 2008 @ 18:17:13 #227
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58969252
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:15 schreef Ireth het volgende:
Het was de eerste keer

Ik moest rechtsaf en van rechts kwam er een bus aan. So far nog so good, ware het niet dat de bus weer van rechts een scooter voor hem geschoten kreeg en dus uit moest wijken. Dat was dus wat ik ook had moeten doen, maar te laat probeerde. Kortom, ruk aan het stuur = ingreep.
he balen
zeker ook nog door al die stukken opengebroken moeten rijden?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_58970772
Wat zonde Ireth

Ik ben in 1 x geslaagd maar rij helemaal nooit omdat ik het eng vindt. Moet me nog steeds eens aanmelden voor een paar rijlessen om een beetje van mijn angst af te komen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:07:07 #229
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58971375
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:15 schreef Ireth het volgende:
Het was de eerste keer

Ja, dat is een lullige situatie. Jammer dat je niet de eerste keer meteen bent geslaagd. Volgende keer beter, zullen we maar zeggen!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:18:29 #230
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58971590
Balen Ireth!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Jubileum moderator woensdag 28 mei 2008 @ 20:57:10 #231
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58972504
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:36 schreef snoopy het volgende:

Ik ben in 1 x geslaagd maar rij helemaal nooit omdat ik het eng vindt. Moet me nog steeds eens aanmelden voor een paar rijlessen om een beetje van mijn angst af te komen.
Ik weet dat Belana in dezelfde situatie heeft gezeten en aan die paar lessen heel veel heeft gehad

Balen Ireth, dat is echt hartstikke jammer! Moet je nu lang wachten tot je herexamen kunt doen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:26:24 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_58973204
goedenavond, ik klik dit topic open en zie mijn naam

weet je wat mij voornamelijk heeft geholpen? automaat gaan rijden
door die extra lessen ben ik gaan fileparkeren, dat wel
maar automaat rijden vind ik gewoon een verademing en nu rij ik zonder problemen overal heen.
waar ben jij bang voor snoop?
stormy waters...
sailin'
pi_58973370
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:26 schreef Belana het volgende:
waar ben jij bang voor snoop?

voor een automaat

geintje
Ik weet niet, ik ben gewoon bang dat er iets fout gaat. Inparkeren idd of een afslaande motor. En in Amsterdam rijden is volgens mij al helemaal niet leuk.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 28 mei 2008 @ 21:33:17 #234
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58973387
t word steeds spannender hier
vandaag de afdrukken binnen gekregen van de foto's voor de expo...
tis best tof om je eigen foto's op 40*60 en 50*70 te zien
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 21:59:40 #235
5428 crew  miss_sly
pi_58974079
Ireth, wat jammer. Zo leuk als het de eerste keer meteen lukt. Hoop dat het de volgende keer beter gaat!
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef snoopy het volgende:

[..]

voor een automaat

geintje
Ik weet niet, ik ben gewoon bang dat er iets fout gaat. Inparkeren idd of een afslaande motor. En in Amsterdam rijden is volgens mij al helemaal niet leuk.
Ik vind rijden in Amsterdam wel meevallen, eigenlijk. Had ook gedacht dat dat lastig was, maar ach...

Ik heb net 1 uur gestept en een half uur gespint
En nu ben ik dan ook echt uitgeput
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:02:03 #236
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58975708
Ik ben de 4e keer geslaagd en rijden is ook nog steeds niet mijn hobby. Denk inmiddels ook niet dat het dat nog gaat worden. Ik ben gewoon te onzeker denk ik, en dan ben ik idd ook bang dat de motor afslaat, of dat ik iets mis. Een keer (in Amsterdam ) tegen een andere auto gebotst met file parkeren, dus daar ben ik nu ook elke keer weer bang voor. Ik rij dan ook zelden met anderen (behalve Noah en Micha dan) in de auto, omdat ik me dan nog onzekerder voel. En ik kan me nu al druk maken om het feit dat we in september met de auto naar Italie gaan en ik dan zeker ook grote delen zal moeten rijden. Aan de andere kant heb ik nog stille hoop dat als ik in korte tijd zoveel moet rijden het eindelijk went en makkelijker wordt en ik minder onzeker word...

Ik heb trouwens 1 keer in Amsterdam centrum gereden (die keer van dat botsen). omdat een vriendin de meereed erop aandrong, want via de ring was eigenlijk veel makkelijker geweest. De motor is geloof ik een stuk of 5 keer afgeslagen er is niet 1 rechte weg maar alles is op of af en dus 100 keer de hellingproef, en alle stoplichten zaten tegen dus elke keer opnieuw weg moeten rijden waarbij bij mij juist snel die motor afslaat. Eens en nooit meer!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 23:05:43 #237
5428 crew  miss_sly
pi_58975803
Tja, autorijden blijft toch wel iets dat je pas echt leert als je maar voldoende kilometers maakt. Ik was er vroeger ook nogal onzeker, maar toen ik als interimmer ging werken, moest ik veel rijden. En gaandeweg word je dan steeds zekerder. Intussen heb ik in Parijs gereden, in New York, LA, San Fransisco, Boston, Washington en in zoveel verschillende auto's dat ook dat niet meer uitmaakt. Kwestie van geen keus, dus dan moet je wel.

Hoewel ik nog steeds niet graag fileparkeer...probeer ik altijd onderuit te komen door een gemakkelijke plek te kiezen en dan maar wat meer te lopen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_58976450
tex, ik ben ook zo'n schijterd met de auto, maar juist op vakantie is 't vaak niet zo'n probleem. grote stukken snelweg natuurlijk, dat schiet lekker op, en bij zulke afstanden heb je inderdaad juist tijd om er goed in te komen. vooral doen dus!
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:46:56 #239
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58977126
Nou ja niet doen is geen optie want anders kunnen we niet op vakantie Ik vind het alleen zo vervelend dat ik me daar nu al zo druk om kan maken. Terwijl het waarschijnlijk idd hopelijk wel mee zal vallen. Snelweg is altijd wel makkelijk idd vind ik. Stukken minder erg dan door de stad rijden ofzow.

Ik neem me regelmatig voor om wat vaker te rijden, bijv. wat vaker zelf te rijden van en naar mijn ouders ipv dat Micha altijd maar rijdt. Maar daar komt uiteindelijk toch altijd maar weinig van terecht
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:51:15 #240
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58977248
Iets anders trouwens, ik heb vandaag 2 boekjes van Roald Dahl gekocht, en zat me al helemaal te verheugen die voor te lezen aan Noah Maar ik zie nu op internet dat de ene (De reuzenkrokodil) wordt aangeraden vanaf 5 jr en de andere (De griezels) vanaf 7jr... Dat duurt nog zo laaaaang! Hoewel de Reuzenkrokodil volgens mij best al wel kan... Houden jullie je altijd aan die leeftijden voor boeken? Ik heb er eigenlijk nooit echt op gelet, heb wel een paar favoriete boekjes die we al hadden opgezocht en die waren dan vanaf 4 jr, scheelt toch alweer een jaar. In de bieb zoekt Noah ook steevast boekjes met een gele sticker ipv met een groene sticker uit, zeker sinds ik het gezegd heb kiest ie expres gele stickers volgens mij
©Dumbo
pi_58977361
ik let er ook niet zo op, probeer wel zelf in te schatten of ze een verhaal of boek al 'aan kunnen', maar dat komt niet altijd overeen met wat er officieel 'voor staat'. sommige boeken blijken wel veel langer te 'eng' of 'moeilijk' dan ik gedacht had.
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:01:17 #242
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58977518
Ik heb eigenlijk nog nooit gemerkt dat een boek te eng was voor Noah. Hoogstens dat een verhaal iets te lang is en hij zijn aandacht/interesse er niet bij kan houden.

Hoe merk je aan ze dat ze iets te eng vinden? Gaan ze dan huilen of krijgen ze nachtmerries ofzow?
©Dumbo
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:04:17 #243
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58977577
De griezels is het favoriete boek van mijn 4-jarige knulletje. Het is maar net wat voor type het kind is
Saartje
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:07:43 #244
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58977660
Oooooh Nou ja ik probeer het gewoon eens en dan merk ik het vanzelf wel
(Je zult zien dat ie die hele Roald Dahl-boeken niks aan vindt, want dat is meestal zo met dit soort leuke-dingen-met-Noah waar ik me op verheug )
©Dumbo
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:13:18 #245
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58977797
Hmm na een paar bladzijdes gelezen te hebben lijkt het taalgebruik me nog niet echt geschikt voor Noah
Ik zie al voor me dat ie te pas en te onpas " Hou je bek!" en " vieze ouwe wijven" en dat soort dingen roept
©Dumbo
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:15:41 #246
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58977856
Hoewel mijn kereltje een echt boefje is, zegt hij zulke dingen niet na! Maargoed hij is natuurlijk al wat ouder dan Noah en snapt dat je sommige dingen beter niet kan zeggen tegen mensen
Saartje
pi_58978151
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:01 schreef texelonia het volgende:
Hoe merk je aan ze dat ze iets te eng vinden? Gaan ze dan huilen of krijgen ze nachtmerries ofzow?
niet direct huilen, maar soms zeggen ze 't wel gewoon ('nee, dit vind ik te eng hoor mama' of 'dit verhaal wil ik niet!'). en ook subtieler is vaak wel te merken dat sommige verhalen nogal 'binnenkomen' so to speak. en dan volgen de enge dromen meestal vanzelf.
pi_58978198
zo vindt Piet sommige verhalen van Floddertje Niet Leuk omdat ze bijvoorbeeld door haar moeder op haar kamer wordt opgesloten, of juist niet herkend wordt door moeder als ze op de stoep staat. dat verhaal wil hij dan gewoon een tijdlang niet meer.
pi_58979926
Ik vind autorijden heerlijk. Ik rijd al 18 jaar (zo'n 12.000 km per jaar).
Alleen een keer in Los Angeles met haar 6 baans snelwegen (12 dus naast elkaar heen en terug) vond ik het even hectisch maar wel leuk.
Ik rijd overal naartoe door heel Europa (mijn heeft geen rijbewijs dus ik "moet" ook wel)
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:01 schreef texelonia het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit gemerkt dat een boek te eng was voor Noah. Hoogstens dat een verhaal iets te lang is en hij zijn aandacht/interesse er niet bij kan houden.
Dat heb ik ook. David heeft wel een duidelijke mening over wat hij wil gaan lezen (ik heb niks te kiezen zeg maar). Damon gaf het wel vaker aan trouwens (dat iets eng is).
  donderdag 29 mei 2008 @ 06:40:38 #250
24188 Belana
kloon van belana
pi_58979962
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef snoopy het volgende:

[..]

voor een automaat

geintje

Ik was ook bang voor inparkeren, hellingproefjes en dat soort dingen en dat gaat dus nu zoveel makkelijker.
In Amsterdam rijden heb ik nooit gedaan en vind ik ook een eng idee, maar ik moet zeggen dat ik ook dat nu wel aan zou durven.
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')