abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58956493
Leuk miss_sly! Wij hebben toendertijd ook de tuinroute gereden. De kust is prachtig en met een beetje mazzel zie je dolfijnen en walvissen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 08:51:03 #202
5428 crew  miss_sly
pi_58956525
September schijnt inderdaad een goed tijdstip te zijn om walvissen te zien! En natuurlijk naar de wine farms in Stellenbosch. In het zuiden schijnen ook nog wat game reserves te zijn, dus als we na het Kruger nog niet genoeg hebben van de natuur en dieren, kunnen we die nog bezoeken.

Het lijkt me ook echt een schitterend land. Ow, en ik hoor natuurlijk nog graag wat ik volgens jullie absoluut niet moet missen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_58956679
Een bezoek aan struisvogelfarm kan je wel overslaan. Dat was me toch een partij stom
Tafelberg moet je wel op in Kaapstad vind ik. En wij hebben in Kaapstad ook zo'n sunsetcruise gedaan. Erg leuk
Verder kan je van George naar Knysna met een stoomtrein. Dat vond ik heel mooi. En Mosselbaai, Plettenbergbaai en Hermanus. In Hermanus kan je dus walvissen zien.
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 09:05:49 #204
5428 crew  miss_sly
pi_58956726
De Tafelberg staat uiteraard op het lijstje

Het bruidspaar gaat in Hermanus op huwelijksreis en die hebben gezegd dat ze het leuk zouden vinden als we hun daar ook nog opzoeken. Als daar inderdaad ook walvissen te zien zijn, zullen we dat waarschijnlijk wel doen! Zo'n struisvogelfarm trekt me ook niet echt, maar goed om te weten dat het ook niet zo bijzonder is, slaan we dat over

Hadden jullie een auto gehuurd of een georganiseerde rondreis?
pi_58956838
Wij hadden een georganiseerde reis met huurauto
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 09:14:52 #206
5428 crew  miss_sly
pi_58956874
Ow, dat kan natuurlijk ook

Voor de invulling van het tweede deel wacht ik even de Lonely Planet af. Kunnen we vast ook nog wel wat uithalen over hotels of lodges of huisjes ofzo.

Pfff, is het nog geen september?
  woensdag 28 mei 2008 @ 09:16:03 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58956888
En Robbenisland? Waar Mandela heeft gezeten?

Ik had me nooit gerealiseerd dat je daarvoor moet reserveren dus ben ik daar helaas niet geweest, wij hadden maar 1 dagje kaapstad voor we weer terug naar huis vlogen en ik had dat graag gedaan.
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 09:18:36 #208
5428 crew  miss_sly
pi_58956932
Robbenisland zou ik ook wel graag heen willen, inderdaad. We zijn lang genoeg in Kaapstad en omgeving, dus dat moet lukken, zou je zeggen. Wist alleen niet dat je dat moet reserveren! Zal ik vast in de LP wel eea over vinden!
pi_58957083
Zuid-Afrika is echt heel mooi, Ik ben twee weken in Kaapstad en omgeving geweest. Stellenbosch is ook erg leuk, zeker de wijn! Robbeneiland hakte er wel in, de rondleidingen worden gedaan door ex gevangenen, die verhalen lopen nog de rillingen van over mn lijf. Maar moet je zeker doen! Je kan het vanuit Nederland al reserveren via internet volgens mij.
We hebben ook een township tour gedaan.
Trouwens ook lekker dat je in hele trendy tenten kunt eten en dan betaal je nog maar 10 euro voor vier gangen incl wijn.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 28 mei 2008 @ 09:52:35 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58957491
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 09:18 schreef miss_sly het volgende:
Robbenisland zou ik ook wel graag heen willen, inderdaad. We zijn lang genoeg in Kaapstad en omgeving, dus dat moet lukken, zou je zeggen. Wist alleen niet dat je dat moet reserveren! Zal ik vast in de LP wel eea over vinden!
Dat zal er idd vast wel in staan.
Het heeft te maken met de capaciteit op de boot en daar op het eiland zelf geloof ik. Ik had alleen niet verwacht dat het alle dagen vol zou zitten.
Maar ja... hier sta je ook meestal in de rij bij het Anne Frank-huis natuurlijk.

Je kan idd vanaf hier reserveren.
http://www.robben-island.org.za/tickets.asp
pi_58957497
Robbeneiland zijn wij helaas ook niet geweest.

Het eten in Z-Afrika is super. Vooral de vis
pi_58958315
Reizen Zuid afrika klinkt heel gaaf! Er zijn best wat mensen als geweest als ik het zo lees

Wij gaan op huwelijksreis naar Barcalona, een lang weekenddonderdag t/m dinsdag en zondags hebben we een concert van Bruce en verder wat dingetjes bekijken en vooral ons laten verwennen in een 5 sterren hotel Heb er helemaal zin in
pi_58958869
Leuk Anitra!

Nixxx en ik gaan over 1,5 week op vakantie, daar heb ik ook zo ontzettend veel zin in!!
En ik heb nu al lekker vakantie 2,5 week
Dus zometeen maar eens douchen en op de fiets naar de Appie, ik heb namelijk heeeeeel erg veel zin in croissantjes
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:31:16 #214
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_58959712
Ipv op de reservebank zit ik weer op de achterbank Vanmorgen rijexamen gehad en faliekant gezakt (en terecht, na een heule zware ingreep) maar baal dus wel...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_58959774
Dat is zeker balen ireth
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:33:56 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_58959782
Balen Ireth

Ik wil zelf graag nog een keer E bij B, maar ik zie het niet zitten om hier te moeten afrijden, dat doe ik liever in Twente
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:34:40 #217
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58959800
balen Ireth
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:39:07 #218
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58959925
Hè gets, das balen Ireth!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:52:43 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58960333
He gadver Ireth...
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:13:16 #220
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58960799
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:31 schreef Ireth het volgende:
Ipv op de reservebank zit ik weer op de achterbank Vanmorgen rijexamen gehad en faliekant gezakt (en terecht, na een heule zware ingreep) maar baal dus wel...
Shoot! Hoeveelste examen was dit?
Wat ging er fout? Of vertel je het liever niet?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2008 @ 12:45:01 #221
7074 moussy
kuttekop
pi_58961524
Kan ik je troosten met een stomme ingreep van Peet waar hij op zakte? Hij verleende zn eigen zuster geen voorrang op een kruispunt, ging er waarschijnlijk van uit dat ze dat wel deed
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:51:51 #222
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58961706
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:45 schreef moussy het volgende:
Kan ik je troosten met een stomme ingreep van Peet waar hij op zakte? Hij verleende zn eigen zuster geen voorrang op een kruispunt, ging er waarschijnlijk van uit dat ze dat wel deed
Hij ging er ws vanuit dat zij hém voorrang zou verlenen? Wat zo'n examen wel niet met je doet...

Ik ben zelf vier keer gezakt. De vijfde keer bij het bnor haalde ik het.
Maar daar ging een hoop frustratie aan vooraf.
pi_58961922
Keb 'm ook pas de vijfde keer gehaald
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:55:40 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58964717

Ik heb net via het 'Rapido-forum' de oude bekleding van de caravan verkocht!
Zo zie je maar weer... nooit zomaar iets weggooien.
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:31:19 #225
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58968295
Balen ireth!
De hoeveelste keer was dit?

Miss_Sly veel plezier in Z-A!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:15:52 #226
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_58969227
Het was de eerste keer

Ik moest rechtsaf en van rechts kwam er een bus aan. So far nog so good, ware het niet dat de bus weer van rechts een scooter voor hem geschoten kreeg en dus uit moest wijken. Dat was dus wat ik ook had moeten doen, maar te laat probeerde. Kortom, ruk aan het stuur = ingreep.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 28 mei 2008 @ 18:17:13 #227
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58969252
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:15 schreef Ireth het volgende:
Het was de eerste keer

Ik moest rechtsaf en van rechts kwam er een bus aan. So far nog so good, ware het niet dat de bus weer van rechts een scooter voor hem geschoten kreeg en dus uit moest wijken. Dat was dus wat ik ook had moeten doen, maar te laat probeerde. Kortom, ruk aan het stuur = ingreep.
he balen
zeker ook nog door al die stukken opengebroken moeten rijden?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_58970772
Wat zonde Ireth

Ik ben in 1 x geslaagd maar rij helemaal nooit omdat ik het eng vindt. Moet me nog steeds eens aanmelden voor een paar rijlessen om een beetje van mijn angst af te komen.
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:07:07 #229
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58971375
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:15 schreef Ireth het volgende:
Het was de eerste keer

Ja, dat is een lullige situatie. Jammer dat je niet de eerste keer meteen bent geslaagd. Volgende keer beter, zullen we maar zeggen!
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:18:29 #230
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58971590
Balen Ireth!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Jubileum moderator woensdag 28 mei 2008 @ 20:57:10 #231
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58972504
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:36 schreef snoopy het volgende:

Ik ben in 1 x geslaagd maar rij helemaal nooit omdat ik het eng vindt. Moet me nog steeds eens aanmelden voor een paar rijlessen om een beetje van mijn angst af te komen.
Ik weet dat Belana in dezelfde situatie heeft gezeten en aan die paar lessen heel veel heeft gehad

Balen Ireth, dat is echt hartstikke jammer! Moet je nu lang wachten tot je herexamen kunt doen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:26:24 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_58973204
goedenavond, ik klik dit topic open en zie mijn naam

weet je wat mij voornamelijk heeft geholpen? automaat gaan rijden
door die extra lessen ben ik gaan fileparkeren, dat wel
maar automaat rijden vind ik gewoon een verademing en nu rij ik zonder problemen overal heen.
waar ben jij bang voor snoop?
stormy waters...
sailin'
pi_58973370
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:26 schreef Belana het volgende:
waar ben jij bang voor snoop?

voor een automaat

geintje
Ik weet niet, ik ben gewoon bang dat er iets fout gaat. Inparkeren idd of een afslaande motor. En in Amsterdam rijden is volgens mij al helemaal niet leuk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 28 mei 2008 @ 21:33:17 #234
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58973387
t word steeds spannender hier
vandaag de afdrukken binnen gekregen van de foto's voor de expo...
tis best tof om je eigen foto's op 40*60 en 50*70 te zien
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 21:59:40 #235
5428 crew  miss_sly
pi_58974079
Ireth, wat jammer. Zo leuk als het de eerste keer meteen lukt. Hoop dat het de volgende keer beter gaat!
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef snoopy het volgende:

[..]

voor een automaat

geintje
Ik weet niet, ik ben gewoon bang dat er iets fout gaat. Inparkeren idd of een afslaande motor. En in Amsterdam rijden is volgens mij al helemaal niet leuk.
Ik vind rijden in Amsterdam wel meevallen, eigenlijk. Had ook gedacht dat dat lastig was, maar ach...

Ik heb net 1 uur gestept en een half uur gespint
En nu ben ik dan ook echt uitgeput
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:02:03 #236
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58975708
Ik ben de 4e keer geslaagd en rijden is ook nog steeds niet mijn hobby. Denk inmiddels ook niet dat het dat nog gaat worden. Ik ben gewoon te onzeker denk ik, en dan ben ik idd ook bang dat de motor afslaat, of dat ik iets mis. Een keer (in Amsterdam ) tegen een andere auto gebotst met file parkeren, dus daar ben ik nu ook elke keer weer bang voor. Ik rij dan ook zelden met anderen (behalve Noah en Micha dan) in de auto, omdat ik me dan nog onzekerder voel. En ik kan me nu al druk maken om het feit dat we in september met de auto naar Italie gaan en ik dan zeker ook grote delen zal moeten rijden. Aan de andere kant heb ik nog stille hoop dat als ik in korte tijd zoveel moet rijden het eindelijk went en makkelijker wordt en ik minder onzeker word...

Ik heb trouwens 1 keer in Amsterdam centrum gereden (die keer van dat botsen). omdat een vriendin de meereed erop aandrong, want via de ring was eigenlijk veel makkelijker geweest. De motor is geloof ik een stuk of 5 keer afgeslagen er is niet 1 rechte weg maar alles is op of af en dus 100 keer de hellingproef, en alle stoplichten zaten tegen dus elke keer opnieuw weg moeten rijden waarbij bij mij juist snel die motor afslaat. Eens en nooit meer!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 23:05:43 #237
5428 crew  miss_sly
pi_58975803
Tja, autorijden blijft toch wel iets dat je pas echt leert als je maar voldoende kilometers maakt. Ik was er vroeger ook nogal onzeker, maar toen ik als interimmer ging werken, moest ik veel rijden. En gaandeweg word je dan steeds zekerder. Intussen heb ik in Parijs gereden, in New York, LA, San Fransisco, Boston, Washington en in zoveel verschillende auto's dat ook dat niet meer uitmaakt. Kwestie van geen keus, dus dan moet je wel.

Hoewel ik nog steeds niet graag fileparkeer...probeer ik altijd onderuit te komen door een gemakkelijke plek te kiezen en dan maar wat meer te lopen
pi_58976450
tex, ik ben ook zo'n schijterd met de auto, maar juist op vakantie is 't vaak niet zo'n probleem. grote stukken snelweg natuurlijk, dat schiet lekker op, en bij zulke afstanden heb je inderdaad juist tijd om er goed in te komen. vooral doen dus!
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:46:56 #239
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58977126
Nou ja niet doen is geen optie want anders kunnen we niet op vakantie Ik vind het alleen zo vervelend dat ik me daar nu al zo druk om kan maken. Terwijl het waarschijnlijk idd hopelijk wel mee zal vallen. Snelweg is altijd wel makkelijk idd vind ik. Stukken minder erg dan door de stad rijden ofzow.

Ik neem me regelmatig voor om wat vaker te rijden, bijv. wat vaker zelf te rijden van en naar mijn ouders ipv dat Micha altijd maar rijdt. Maar daar komt uiteindelijk toch altijd maar weinig van terecht
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:51:15 #240
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58977248
Iets anders trouwens, ik heb vandaag 2 boekjes van Roald Dahl gekocht, en zat me al helemaal te verheugen die voor te lezen aan Noah Maar ik zie nu op internet dat de ene (De reuzenkrokodil) wordt aangeraden vanaf 5 jr en de andere (De griezels) vanaf 7jr... Dat duurt nog zo laaaaang! Hoewel de Reuzenkrokodil volgens mij best al wel kan... Houden jullie je altijd aan die leeftijden voor boeken? Ik heb er eigenlijk nooit echt op gelet, heb wel een paar favoriete boekjes die we al hadden opgezocht en die waren dan vanaf 4 jr, scheelt toch alweer een jaar. In de bieb zoekt Noah ook steevast boekjes met een gele sticker ipv met een groene sticker uit, zeker sinds ik het gezegd heb kiest ie expres gele stickers volgens mij
©Dumbo
pi_58977361
ik let er ook niet zo op, probeer wel zelf in te schatten of ze een verhaal of boek al 'aan kunnen', maar dat komt niet altijd overeen met wat er officieel 'voor staat'. sommige boeken blijken wel veel langer te 'eng' of 'moeilijk' dan ik gedacht had.
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:01:17 #242
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58977518
Ik heb eigenlijk nog nooit gemerkt dat een boek te eng was voor Noah. Hoogstens dat een verhaal iets te lang is en hij zijn aandacht/interesse er niet bij kan houden.

Hoe merk je aan ze dat ze iets te eng vinden? Gaan ze dan huilen of krijgen ze nachtmerries ofzow?
©Dumbo
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:04:17 #243
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58977577
De griezels is het favoriete boek van mijn 4-jarige knulletje. Het is maar net wat voor type het kind is
Saartje
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:07:43 #244
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58977660
Oooooh Nou ja ik probeer het gewoon eens en dan merk ik het vanzelf wel
(Je zult zien dat ie die hele Roald Dahl-boeken niks aan vindt, want dat is meestal zo met dit soort leuke-dingen-met-Noah waar ik me op verheug )
©Dumbo
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:13:18 #245
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58977797
Hmm na een paar bladzijdes gelezen te hebben lijkt het taalgebruik me nog niet echt geschikt voor Noah
Ik zie al voor me dat ie te pas en te onpas " Hou je bek!" en " vieze ouwe wijven" en dat soort dingen roept
©Dumbo
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:15:41 #246
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58977856
Hoewel mijn kereltje een echt boefje is, zegt hij zulke dingen niet na! Maargoed hij is natuurlijk al wat ouder dan Noah en snapt dat je sommige dingen beter niet kan zeggen tegen mensen
Saartje
pi_58978151
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:01 schreef texelonia het volgende:
Hoe merk je aan ze dat ze iets te eng vinden? Gaan ze dan huilen of krijgen ze nachtmerries ofzow?
niet direct huilen, maar soms zeggen ze 't wel gewoon ('nee, dit vind ik te eng hoor mama' of 'dit verhaal wil ik niet!'). en ook subtieler is vaak wel te merken dat sommige verhalen nogal 'binnenkomen' so to speak. en dan volgen de enge dromen meestal vanzelf.
pi_58978198
zo vindt Piet sommige verhalen van Floddertje Niet Leuk omdat ze bijvoorbeeld door haar moeder op haar kamer wordt opgesloten, of juist niet herkend wordt door moeder als ze op de stoep staat. dat verhaal wil hij dan gewoon een tijdlang niet meer.
pi_58979926
Ik vind autorijden heerlijk. Ik rijd al 18 jaar (zo'n 12.000 km per jaar).
Alleen een keer in Los Angeles met haar 6 baans snelwegen (12 dus naast elkaar heen en terug) vond ik het even hectisch maar wel leuk.
Ik rijd overal naartoe door heel Europa (mijn heeft geen rijbewijs dus ik "moet" ook wel)
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:01 schreef texelonia het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit gemerkt dat een boek te eng was voor Noah. Hoogstens dat een verhaal iets te lang is en hij zijn aandacht/interesse er niet bij kan houden.
Dat heb ik ook. David heeft wel een duidelijke mening over wat hij wil gaan lezen (ik heb niks te kiezen zeg maar). Damon gaf het wel vaker aan trouwens (dat iets eng is).
  donderdag 29 mei 2008 @ 06:40:38 #250
24188 Belana
kloon van belana
pi_58979962
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef snoopy het volgende:

[..]

voor een automaat

geintje

Ik was ook bang voor inparkeren, hellingproefjes en dat soort dingen en dat gaat dus nu zoveel makkelijker.
In Amsterdam rijden heb ik nooit gedaan en vind ik ook een eng idee, maar ik moet zeggen dat ik ook dat nu wel aan zou durven.
stormy waters...
sailin'
pi_58980165
Autorijden vind ik geen probleem.... Ik cross zo overal naar toe.... (De weg vinden is een ander verhaal..) Smalle weggetjes en inparkeren...Dat vind ik minder...Ik ben niet zo goed in afstanden inschatten enzo...
pi_58980926
Ik ben nog niet eens begonnen met lessen
Ik heb mn fiets, de tram is 2 minuten lopen, en als ik ergens heen ga waar je alleen met de auto kan komen, dan rijdt Nixxx

Nixxx had gister zomaar een bos rozen voor me meegenomen
  donderdag 29 mei 2008 @ 09:09:06 #253
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58980989
Autorijden... Ik heb natuurlijk geen recht van spreken want het is hier haske rustig. Maar rijdt ook in Groningen Leeuwarden en Assen. Niet te vergelijken met Amsterdam natuurlijk Maar ook daar ben ik al wel geweest.

Afgelopen jaar ook veel kilometers gemaakt met een aanhanger. Dat vind ik dus echt nog lastig. Vooral achteruit met zo'n ding
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_58982089
Ik hou niet van autorijden Ze zijn aan de weg aan het werken, dus ik moet nu een andere route naar mijn ouders nemen, waarbij ik meteen al verkeerd reed en alsnog op de foute route terechtkwam.

We hebben in Sittard zo'n nieuwe rotonde, met verschillende rijstroken erop. Kies je rechtdoor maar moest je toch rechtsaf dan kun je niet snel wisselen want ze hebben een verhoging tussen de banen gemaakt. Je kunt ook geen rondje rijden om je fout te herstellen En om het nog erger te maken zat ik op een invoegstrook, dat zag ik pas toen ik bijna de berm inreed. Ik wilde dus snel naar links, maar *verrassing* daar reed dus al iemand.... Flink remmen, invoegstrook op, weer remmen, illegale bocht maken en weer de rotonde op.

En het is niet zo dat ik nog nooit op die plaats was geweest, maar het is te onoverzichtelijk voor mij, met borden en pijlen en rijrichtingen. Bah.

En toen reed ik later terug naar m'n eigen huis, rij ik op dezelfde rotonde dus weer helemaal verkeerd Zucht.

Is het bij jullie ook zo donker buiten trouwens?! Het lijkt wel 10 uur 's avonds!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:12:05 #255
24188 Belana
kloon van belana
pi_58982201
dat soort rotondes moeten ze verbieden er is er hier ook net in gemaakt en ik snap er echt geen reet van, heel irritant en iedereen heeft er ook last, iedereen doet maar wat. ik begrijp echt niet dat ze die dingen bouwen. Een gewone rotonde is toch prima?

en ja, ik verveel me op mijn werk ja
stormy waters...
sailin'
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:15:20 #256
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58982276
Ja zulke rotondes maken is net zoiets als in de supermarkt alle producten nét ergens anders zetten.

Positief als ik ben denk ik dan maar dat het is om me scherp te houden

Nog maar een bakkie dan. Mijn arm heeft kuren dus ik kan niks vandaag.
  † In Memoriam † donderdag 29 mei 2008 @ 10:17:09 #257
7074 moussy
kuttekop
pi_58982318
Volgens Peet en de mensen om mij heen kan ik niet autorijden, maar doe ik aan karten, wat slecht ging met mijn automaat, wat had ik een spijt dat ik me een automaat door mn strot had laten drukken... maar nu kan ik daar ook mee karten Het liefste rij ik toch wel in Peet zn auto een 2.nogwat motor er in turbo weet ik veel wattus en scheuren maar, alleen zit de rest van het gezin met kromme tenen in mn auto. Peet is nml een hélé rustige rijder geworden sinds hij op de vrachtwagen rijdt.

Toen wij van vakantie terug reden en Peet er al 1200 km op had zitten zou ik het laatste stuk rijden, hij was moe en wilde even tukken. Toen hij de tom tom steeds hoorde gillen dat ik boven de snelheid reed was ie klaarwakker
pi_58982514
Hehe Moussy

Ik ben echt goed bezig vandaag, al zeg ik het zelf.
-Ik heb lidmaatschap bij de ANWB geregeld (wat Nixxx al 2 weken beloofd te doen...)
-Een paklijst gemaakt
-Alle reisverzekeringdingen opgezocht
-lijstje gemaakt met wat ik nog moet kopen (gevarendriehoek, autobahnvignet, muggenspul, koeltas)
-2 wassen gedraaid
-deurpost geschuurd

Dus, ik ben best wel trots op mezelf dat nu toch echt bijna alles geregeld is
  † In Memoriam † donderdag 29 mei 2008 @ 10:26:55 #259
7074 moussy
kuttekop
pi_58982548
Ik heb nog geen hol gedaan, ben nog wakker aan het worden
pi_58982636
Ik ga zo lekker ontbijten, misselijkheid is bijna weg
Dan naar de stad, dan naar mn vader, zijn nieuwe Smeg koelkast wordt vandaag afgeleverd, maar mn vader zit in Athene dus ik ga de monteurmeneren opwachten
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 29 mei 2008 @ 10:33:15 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58982700
Autorijden, vroeger in t zuiden vond ik de snelweg al eng
sinds ik hier in Utrecht rijd ben ik wel een heel stuk soepeler geworden in het omgaan met drukte, je moet wel
Amsterdam is niet mijn favoriet, maar das meer omdat ik daar de weg totaal niet ken.
Na t ongeluk nog hele tijden gereden met heel veel angst en het zweet dik op mijn voorhoofd. Dat begint nu wel weer minder te worden. Maar merk wel dat ik minder snel in de auto stap tegenwoordig.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_58982732

Ik vind autorijden ook wel lekker eigenlijk, al rijdt Michel meestal. Wij hebben ook een automaat en ik vind het HEERLIJK! Geen gekloot meer met schakelen en we hebben cruisecontrol

Ik ben al heel actief geweest. Moest om half 9 bij de HA zijn, toen Amber aangmeld bij de PSZ, boodschapjes gedaan en nu ff lekker relaxen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:00:24 #263
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58983350
Ik moet zo Dean wegbrengen en naar fysio....op de fiets...en het regent... .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:05:55 #264
34891 melonovy
La Kutschie
pi_58984978
Ik moet zo ook op de fiets op pad, ook door de regen en onweer. Ik zou vanavond de avondvierdaagse fotograferen en ijs uitdelen, maar dat is echt helemaal niet leuk met dit weer.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 29 mei 2008 @ 12:28:34 #265
7074 moussy
kuttekop
pi_58985535
mn was hangt buiten maar het is nog droog ff buienradar in de gaten houden
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:05:34 #266
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58986325
Net zijn Anna en ik gaan zwemmen. En het regende dus. Op de terugweg gingen we een stuk met de trein. Wat een drama met de fiets. Pinquit, lukt jou dat in Gorinchem?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:21:30 #267
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58986704
ik ga eigenlijk nooit met de fiets in de trein. maar met een klein kind is hier de trein echt een hell
die stomme trappen!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:48:23 #268
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58987395
hier is het momenteel ook droog, zo maar eens richting de stad, heb zin om beetje te shoppen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:52:10 #269
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58987488
Na jarenlang snelwegvrees te hebben gehad heb ik mezelf een schop onder de hol gegeven en ben gewoon gaan rijden. Sindsdien gaat het eigenlijk wel goed Alleen op plekken waar ik nooit geweest ben ben ik niet zo`n held maar ach..ik ben een vrouw dus hoef niet te bewijzen dat ik wél kan rijden want dat geloven ze toch niet
Saartje
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:32:38 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58988562
Ik heb een vriendinnetje van mij die schop eens gegeven.
Die 'durfde' ook niet maar toen ik haar voorspiegelde dat ze het toch beter maar wel gewoon kon doen ipv te bevriezen in geval van nood viel haar kwartje en nu rijdt ze gewoon lekker overal heen.

Andere vriendin die heeft vorige week besloten haar rijbewijs te gaan halen, ze is 45 ofzo. Haar man kreeg een fietsongeluk toen ze aan het kamperen waren en toen moesten haar schoonouders komen om ze thuis te brengen omdat zij niet kan rijden. Hun gehandicapte zoon woont in een woongroep buiten hun eigen plaats en nu haar man tijdelijk niet kan rijden is zij dus ook al 3 weken niet meer bij haar zoon geweest.
Genoeg zei ze, nu ga ik mijn rijbewijs halen! Echt zo stoer!

Ik heb onverwacht een vrije middag!
De migratie van onze computers en systeem naar een nieuwe server wil niet vlotten. En na een ochtendje rommelen waren alle off-line klusjes wel gedaan. Dus nu lekker thuis!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 29 mei 2008 @ 15:01:28 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58989201
wanneer word t weer mooi parkweer?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_58989318
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:01 schreef Ynske het volgende:
wanneer word t weer mooi parkweer?
snel hoop ik..

Hoop dat het vanmiddag droog blijft. Heb een borrel van mijn werk en moet met de tram.. maar ga niet als het regent..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58989541
Ik helemaal blij dat Chris zijn nieuwe autostoeltje vandaag werd bezorgd. Kan hij aankomend weekend 2x200 km tenminste ruim liggen. Blijkt het de verkeerde kleur te zijn..
Ipv een met grijze tinten, een felgroen en felblauw gekleurde
Deze gaat maandag weer terug, en dan wordt hopelijk de goede bezorgd.

Nog 1 weekendje klem..
pi_58991844
Deepfreeze balen zeg!

Grrr, ben net op mijn buik gestoken door 1 of ander beest. Leek net alsof ik tegen iets scherps aanleunde. Dat doet gemeen zeer zeg. Het steekt nog lekker door nu. Was gewoon onder mijn tshirt gekropen.
  donderdag 29 mei 2008 @ 20:13:20 #275
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_58996187
Heerlijk autorijden!! Ik zou echt niet zonder kunnen..

Ik sjees ook overal heen,no problemo en rij ook altijd het liefste zelf,met ernaast zitten heb ik veel meer problemen..verveel me dan supersnel en erger me vaak aan het rijgedrag van de bestuurder/ster

En ben het erg met moussy eens! Heb zelf een snelle auto inclusief turbo e.d. en das echt wel een vereiste om lekker te rijden! Morgen mag ik weer...ff voor een dagje heen en weer naar zuidlimburg! Gewoon gaaaaaaaan!!
  donderdag 29 mei 2008 @ 20:18:18 #276
94046 PM-girl
pi_58996310
Och Bix wat jammer! Floddertje is mijn favoriet!
Als 3-jarige 'las ik het voor', vooral het tomatensoep verhaal kende ik letterlijk van buiten. Mijn moeder wilde toen een geluidsopname maken, maar nee, PM-girlie zei niets meer...!
Wel zong ze met een mooi jamaicaans accent alle eendjes zwemmen in het water!
*
  donderdag 29 mei 2008 @ 20:22:42 #277
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58996412
Ingrid, even deppen met een watje met wat azijn misschien?

Ik had beter niet kunnen gaan fietsen want toen ik Dean had afgezet bij het KDV en op weg wilde fietsen slipte mijn voet van de trapper door de regen, en ging ik dus languit op mijn muil, met mijn kin op de tegels .
Goddank was het nádat ik Dean had afgezet .

En vanmiddag sloeg ik ook nog knoerthard een la dicht met mijn vinger ertussen.

Daarna heb ik maar besloten zo min mogelijk te bewegen de rest van de dag .
  donderdag 29 mei 2008 @ 20:36:04 #278
94046 PM-girl
pi_58996742
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 20:22 schreef Vivi het volgende:

Daarna heb ik maar besloten zo min mogelijk te bewegen de rest van de dag .
Heb jij een Stephen Hawking machine-like apparaat om nu de tekst op je beeldscherm te krijgen dan
*
  donderdag 29 mei 2008 @ 20:54:37 #279
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58997221
Vivi! voor op je kwetsuren

Autorijden, breek me de bek niet open. Poging 4 was uiteindelijk succesvol waarbij mijn rijinstructeur het blaadje kreeg "want mss zou ik hem verscheuren" lees: ik heb te hard gereden (gescheurd) tijdens het examen.

Gisterochtend geflitst op weg naar het kdv (70 in de bebouwde kom is het toch? ) En het was op mijn vrije dag nog wel, maar ik moest ergens heen dus Eli ging ff naar kdv. Toen ik hem weer ophaalde en naar de bakker reed er een fransman op mijn auto in bij het inparkeren. heel klein beetje lak af, maar toch stom.
En dan vanochtend bij het wegbrengen naar het kdv zet ik mijn auto op mijn standaardplek neer. Blijkt niet te mogen, hoppa 60 euro! Grr

Maar verder ging het goed
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_58997483
davinia, gelukkig zat die bon er niet standaard elke keer op dan!

vivi, ai!!

PM, dat jamaicaanse liedje moet je nog eens online proberen te zetten hoor! piet vindt floddertje ook leuk, maar neemt sommige delen/verhaaltjes wat erg serieus nog. ik denk dat ie er gewoon nog wat jong voor is. ik las 't ook pas toen ik ± 6 was volgens mij (een van de eerste boeken die ik zelf kon lezen).
pi_58997784
Vivi... Au!!!
Davinia..ook au!
  donderdag 29 mei 2008 @ 21:58:31 #282
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58998805
Floddertje heb ik pas als gelezen toen ik studeerde.

Wat een pijnlijke situaties allemaal.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:10:03 #283
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58999079
Arme vief Kun je nachtmerries van krijgen van dat 'stel dat'....

(Dacht ik het niet! = )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59009177
Wat een stilte hier!

Ik ben me echt groen en geel aan het vervelen. Ik wilde eigenlijk een nieuwe printer gaan kopen, maar Nixxx wil dat pas na de vakantie

Ik kan natuurlijk alsnog een printer gaan kopen en vanavond zeggen: 'surprise!'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 mei 2008 @ 11:56:17 #285
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59009266
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:51 schreef Reinhilde het volgende:
Wat een stilte hier!

Ik ben me echt groen en geel aan het vervelen. Ik wilde eigenlijk een nieuwe printer gaan kopen, maar Nixxx wil dat pas na de vakantie

Ik kan natuurlijk alsnog een printer gaan kopen en vanavond zeggen: 'surprise!'
gewoon doen, kan Nixxx wel tegen

hier aan t bijkomen van de schrik
lag nog in bed, raam open om wat frisse lucht binnen te krijgen.
staat er ineens een glazenwasser voor mij raam
9 hoog he
ik blij dat ik vannacht mijn gordijnen wel dicht gedaan had
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:35:40 #286
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59010083
Voor de liefhebbers:

I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:39:44 #287
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59011486
Voor alle mama'sdie hun kind af en toe achter het behang willen plakken:

Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:28:59 #288
94046 PM-girl
pi_59012556
Jelief!
*
pi_59013133
Een tijdje terug had iemand hier een linkje geplaatst naar een website waar ze laarzen met een brede schacht verkopen, weet iemand nog hoe die website heette?
  † In Memoriam † vrijdag 30 mei 2008 @ 15:01:50 #290
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59013346
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:39 schreef Jelief het volgende:
Voor alle mama'sdie hun kind af en toe achter het behang willen plakken:

[ afbeelding ]

Je kunt er ook soep van koken
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:04:17 #291
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59013379
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:49 schreef Reinhilde het volgende:
Een tijdje terug had iemand hier een linkje geplaatst naar een website waar ze laarzen met een brede schacht verkopen, weet iemand nog hoe die website heette?
Dat was duoboots
pi_59013495
Dank je Stiemie
pi_59014743
Daar gaan wij zaterdag heen Rockabella, gaan jullie ook?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:51:39 #294
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59015593
Vief ik voel met je mee
Ben net buiten languit op m`n muil gegaan over een bal Nou is m`n knie paars, m`n elleboog geschaafd en m`n voet doet pijn :-/
Saartje
  vrijdag 30 mei 2008 @ 21:29:29 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59021175
Even binnen komt walsen zonder echt bij te lezen, deelt kusje uit op alle builen en blauwe plekken.

Ik ben klaar met de bekleding!

Nu alleen nog een mistachterlicht, dat gaan we morgen doen, en dan zijn we er helemaal klaar voor!
Het spul onder de tafel hangt normaal gesproken aan de wanden, maar daar was ik even te lui voor.
pi_59021243
Wat gaaf! Wat leuk! En wat goed dat je dat allemaal zelf kunt maken zeg! Die vakantie kan niet meer stuk.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 30 mei 2008 @ 21:57:41 #297
640 snoopy
peanuts
pi_59021903
Maneki en Viev

BE, dat is leuk geworden

Ik wals ook even binnen hoor
Maandag is de oplevering van de boot en nu is de notaris 'vergeten' de aflosnota van onze hypotheek op te vragen en duurt het dus langer. En dat is zo irritant Ik wist gewoon dat het niet zonder problemen zou kunnen gaan
Mar affijn, het is weekend enzo. Dus nou ja, ook dit zal wel weer goed komen. Maar al dat geregel weer...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 21:59:54 #298
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59021977
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Even binnen komt walsen zonder echt bij te lezen, deelt kusje uit op alle builen en blauwe plekken.

Ik ben klaar met de bekleding!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu alleen nog een mistachterlicht, dat gaan we morgen doen, en dan zijn we er helemaal klaar voor!
Het spul onder de tafel hangt normaal gesproken aan de wanden, maar daar was ik even te lui voor.
Streepjes!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 mei 2008 @ 22:03:50 #299
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59022087
Mailing voor opening de deur uit gedaan
Today is life -

Dale Carnegie
pi_59022261
Nixxx & ik gaan morgen bij Ticootje kinderwagen kijken! Heb er zin an
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')