quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:04 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde voor Moederdag een kalender maken, maar ik kwam een week voor de dag met het idee. En nu denk ik weer: Oja, toch een leuk idee...Maar ik ken mezelf, ik ben zo'n mierenn*krt dan. Duuuus.
Mijn moeder wordt 1 juli aan haar oogleden geopereerd (liften). Dat ging ze in de auto even aan haar vriendinnen vertellen. Mam: " Oooooh ja, jongens, 1 julie wordt ik ge-oooo..." Toen liet vriendin 1 de auto stuiteren omdat ze het gas losliet, mam: "...geopereerd aan mijn ogen..."
Vriendinnen: "WIJ DACHTEN DAT JE WAT ANDERS WILDE ZEGGEN! Die wordt oma..." Hehehehe
![]()
Mijn moeder helemaal vanMaar goed, ik ben niet de enige die af zit te telllen
Yeeyquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Onze tickets zijn geboekt: we gaan naar Zuid-Afrika van 17 september tot en met 9 oktober
Heb er zoooooon zin in
Alleen het begin is nog maar vastgelegd. WE vliegen naar Johannesburg, huren een auto en rijden naar de lokatie waar de trouwerij van mijn collega de 19e is. Groot feest natuurlijk waarvan we de 20e nog moeten bijkomenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Yeey![]()
Wat ga je daar allemaal doen in die tijd?
Nee, mijn moeder was 30 toen ze mij kreeg. Ik op één dag na ook 30. Maar al haar vriendinnen hadden natuurlijk wel allemaal dochters die al lang en breed aan kind numero drie begonnen waren op hun twintigste, dus vanaf toen wilde ze ookquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:11 schreef bixister het volgende:
(moedervan) k_i_m![]()
![]()
k_i_m, je bent toch nog hartstikke jong joh. was ze er zelf zo vroeg 'bij' dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |