abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 mei 2008 @ 19:39:35 #101
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_58882144
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:07 schreef HiZ het volgende:

[..]

Haha, dacht je dat echt? Mooi niet dus he. In Turkije hebben ze al wat langer door dan hier in Nederland dat als je aan elke eis van religieus conservatieven zonder meer toegeeft je normaal zaken doen wel kunt vergeten. Als 99% van de bevolking moslim is dan doet het religieuze argument het niet meer zo goed. Wat wel werkt is een beroep doen op sociale status of ouderdom.
Hier worden dit soort verzoeken soms echt op een gouden schaaltje gewogen, en dan komt men met "Ja, maar als dat nu hun overtuiging is, en het is toch niet zoveel moeite...". En geleidelijk aan gaat men steeds krampachtiger in de pas lopen omdat ze die paar gelovigen die mogelijk gaan zeiken niet tegen het hoofd willen stoten.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_58882416
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:09 schreef JohnDope het volgende:
Mensen ook dit weer proberen te draaien en downplayen, maar er valt niet te ontkennen dat Wilders gelijk heeft wat betreft de extreem door geslagen islamisering in Nederland.
wat een gezeik, een moslima doet een verzoek, iets wat heel normaal is .. de Telegraaf blaast dat op naar 'een eis' waarvoor de KLM is 'gezwicht' ipv op het verzoek van een klant in te gaan .. en nu is dit algeheel een teken van de doorgeslagen islamisering ?
Met dat soort opgeblazen headers lijkt het mij meer op doorgeslagen hysterie elke keer als een moslim iets durft te vragen/over iets te klagen
pleased to meet you
  zaterdag 24 mei 2008 @ 19:54:19 #103
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_58882424
Meneer durfde toen niet door te vragen naar de beweegredenen van de KLM en gaat achteraf via de Telegraaf zeuren. Mijn god, mijn god.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_58882656
Goede actie van die man om dit aan te kaarten bij de Telegraaf. Straks worden dit soort wanpraktijken onzichtbaar voor het grote publiek doodnormaal.
pi_58882835
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:53 schreef moussie het volgende:

[..]

wat een gezeik, een moslima doet een verzoek, iets wat heel normaal is .. de Telegraaf blaast dat op naar 'een eis' waarvoor de KLM is 'gezwicht' ipv op het verzoek van een klant in te gaan .. en nu is dit algeheel een teken van de doorgeslagen islamisering ?
Met dat soort opgeblazen headers lijkt het mij meer op doorgeslagen hysterie elke keer als een moslim iets durft te vragen/over iets te klagen
Het punt is dat dit weer het zoveelste geval van opgelegde islamisering is.

Als het zo doorgaat zal het niet lang duren voor dat hier de Sharia wordt ingevoerd.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58882875
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Goede actie van die man om dit aan te kaarten bij de Telegraaf. Straks worden dit soort wanpraktijken onzichtbaar voor het grote publiek doodnormaal.
Misschien moet ik dan ook maar de Telegraaf bellen als ik met iemand van plek ruil in de vliegtuig.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zaterdag 24 mei 2008 @ 20:27:14 #107
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58883091
Oh oh oh, ik kan me hier zoooo over opwinden! Heel Nederland is het eens dat deze vrouw niet moet zeiken, maar toch komen zulk soort dingen nog voor..die man die gehoor aan die vrouw heeft gegeven mogen ze wat mij betreft ook naar zo'n moslimland sturen...veel gekker moet het niet worden!
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_58883096
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:53 schreef moussie het volgende:

[..]

wat een gezeik, een moslima doet een verzoek, iets wat heel normaal is .
Dat is dus geen normaal verzoek,
straks gaat ze ook nog vragen of er geen alcohol geschonken mag worden.. ..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zaterdag 24 mei 2008 @ 20:32:09 #109
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58883191
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 20:27 schreef qonmann het volgende:

[..]

Idd dat er überhaubt nog vleesch wordt geserveerd wat niet halal is, wat een schande.

Ik kots misschien nog wel meer op nederlanders die in theorie goed zouden kunnen nadenken roepen ach het valt wel mee, dit is toch normaal, die vrouw doet niks verkeerd. Ik zou bijna durven te stellen dat zulk soort nsb'ers zelf maar is een enkeltje Kandahar moeten krijgen.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 20:50:03 #110
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58883582
Ik zit niet graag naast joden. Ik vraag dan ook altijd de lijst met personen aan boord, kijken of er een jood bij staat.
En als dat zo is betaal ik de piloot om extra turbulentie op te zoeken om die joden eensch flink te husselen!

Ja want kijk, ik ben gelovig en dan mag het.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_58883632
quote:

[..]

hmz, volgens mij mag er al niet meer gerookt worden omdat sommige mensen daar last van hebben en is het alcoholgebruik ook aan banden gelegd, op korte vluchten wordt het zover ik weet al niet meer aangeboden ..
dus wat is je punt ?

Het is voor jou geen normaal verzoek, voor die vrouw blijkbaar wel ..
en in dit geval kon haar verzoek .. let wel, verzoek, niet eis .. ingewilligd worden .. let wel, ingewilligd, niet gezwicht voor .. en ? Schandalig dat een stewardess het verzoek van een klant ingewilligd heeft omdat het verzoek gebaseerd is op een religieuze overtuiging ?
pleased to meet you
pi_58883672
quote:

[..]

Dus? Mag men geen abnormale verzoeken maken? Vrijheid van spraak mensen!
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_58884994
mmm, hij wist dus achteraf pas de reden.....

ik zou anders keihard door het vlieguig schreeuwen, maar mevrouw de moslima, we zijn allemaal gelijk in nederland dus als u niet naast een man wil zitten moet u binnenshuis blijven.

mijn god, alsof elke kerel meteen een vrouw met snor wil bespringen
pi_58885482
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:09 schreef JohnDope het volgende:
Mensen ook dit weer proberen te draaien en downplayen, maar er valt niet te ontkennen dat Wilders gelijk heeft wat betreft de extreem door geslagen islamisering in Nederland.
Wilders gaat een wet maken die de stoelindeling gaat regelen bij de KLM ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_58885524
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 20:52 schreef moussie het volgende:

[..]

hmz, volgens mij mag er al niet meer gerookt worden omdat sommige mensen daar last van hebben en is het alcoholgebruik ook aan banden gelegd, op korte vluchten wordt het zover ik weet al niet meer aangeboden ..
dus wat is je punt ?

en in dit geval kon haar verzoek .. let wel, verzoek, niet eis .. ingewilligd worden .. let wel, ingewilligd, niet gezwicht voor .. en ? Schandalig dat een stewardess het verzoek van een klant ingewilligd heeft omdat het verzoek gebaseerd is op een religieuze overtuiging ?

Open jij je ogen eens en kijk eens om je heen.
Dat jij deze denkbeelden erop na houd wil niet zeggen dat iedereen dat moet doen.
Alles wat maar enigzins tegen jouw gevoelens inspeelt probeer je recht te praten met religie, en dat een ander dat wel zo vind.
Accepteer het dan eens van de andere kant, als dat zo hoog in je vaandel staat, dat iemand daar dan niet naast wenst te zitten.

Maar daar schijn je nog al moeite mee te hebben.
En wat een gelul over roken aan boord, dat weet iedereen al.
Kom eens onder je steen vandaan en kijk eens rond, niet iedereen denkt als jij.
Zodra je dat wel kan accepteren ben je op de goede weg....

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 25-05-2008 16:05:54 ]
  zaterdag 24 mei 2008 @ 21:58:23 #116
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_58885667
ben benieuwd wat de reactie zou zijn als iemand zou zeggen dat hij niet naast een neger wil zitten
zonnig Brasil
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:04:00 #117
181657 LordNemephis
computer says no
pi_58885869
Ooooow bron Telegraaf... ik wilde al gaan reageren maar laat maar dan
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_58886158
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:29 schreef Loedertje het volgende:
De KLM moet gewoon aan zo'n mevrouw twee zitplaatsen gaan aanbieden, koopt ze de lege stoel naast haar ook maar als zij alleen wil zitten.
ja dat vind ik eigenlijk ook

dit is toch achterlijk, ik zou ook wel twee stoelen tot mijn beschikking hebben als ik ga vliegen
kan ik lekker de toelleuning naar beneden klappen en een dutje doen........

volgendekeer misschien maar een hoofddoekje op als ik ga vliegen

misschien dat het mij dan ook lukt
pi_58886261
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:58 schreef qwerty_x het volgende:
ben benieuwd wat de reactie zou zijn als iemand zou zeggen dat hij niet naast een neger wil zitten

dan breekt de pleuris uit
pi_58886660
Wat lopen hier toch veel simpele zielen rond zeg ! Iedereen ziet dit meteen als het zoveeste voorbeeld van de islamitisering. Moussie weet het goed te verwoorden. De woordkeuze in de Telegraaf slaat ook helemaal nergens op. Er zijn tig redenen te bedenken waarom ik van plaats zou willen veranderen. Ik zit bijvoorbeeld liever niet naast drukke kinderen, (of een vader die nog erger is dan de kinderen), en dan vraag ik graag om een andere plek. Het gaat er helemaal niet om wáárom mevrouw een andere plek wilde. Het gaat erom dát ze een andere plek wilde. Blijkbaar was het niet mogelijk om mevrouw ergens anders te plaatsen dus werd meneer een betere plek aangeboden. Vragen staat vrij. Als er geen mogelijkheid was om haar tevreden te stellen, wanner meneer had geweigert te verlpaatsen dus, dan hadden ze haar moeten teleurstellen. Men mag blijkbaar ook niet meer dingen vragen hier in Nederland. Of althans, als moslim mag dat niet, die mogen we alleen maar tegenwerken.

Het verbaast me ten zeerste hoeveel afkeer hier is tegen moslims. Er heerst hier angst, veel angst. Als men nou eens zelf om zich heen kijkt in plaats van klakkeloos alles uit de telegraaf of van het shownieuws over te nemen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_58889683
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:54 schreef Bommenlegger het volgende:Open jij je ogen eens en kijk eens om je heen.
Dat jij deze denkbeelden erop na houd wil niet zeggen dat iedereen dat moet doen.
Alles wat maar enigzins tegen jouw gevoelens inspeelt probeer je recht te praten met religie, en dat een ander dat wel zo vind.
Accepteer het dan eens van de andere kant, als dat zo hoog in je vaandel staat, dat iemand daar dan niet naast wenst te zitten.

Maar daar schijn je nog al moeite mee te hebben.
En wat een gelul over roken aan boord, dat weet iedereen al.
Kom eens onder je steen vandaan en kijk eens rond, niet iedereen denkt als jij.
Zodra je dat wel kan accepteren ben je op de goede weg....
-edit-

maaruh, dat jij deze denkbeelden erop na houdt wil niet zeggen dat iedereen dat doet/moet doen, ik woon nog steeds in een land waarin iedereen de gelijke vrijheid, rechten en plichten heeft, ongeacht ras, religie, ideologie, sekse of seksuele voorkeur .. en was het nou niet juist deze vrijheid en gelijkheid waaraan wij onze 'meerwaarde' ontlenen ?
anyway, dat houdt in dat niet alleen jij mag gaan zeiken over de ander tot je erbij neervalt, maar de ander ook over jou .. simple as that, deal with it of ga verhuizen naar een of andere dictatuur waarin alleen de goedgekeurde klacht mag worden gehoord

en tja, zodra jij kan accepteren dat de vrijheid om je mening te uiten, de vrijheid om te vragen om rekening te houden met andermans denkbeelden er ook voor andersdenkenden is, en niet gereserveerd voor gelijk gezinden, ben jij op de goede weg

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 25-05-2008 16:06:45 ]
pleased to meet you
  zondag 25 mei 2008 @ 00:04:27 #122
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_58889938
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 20:13 schreef JohnDope het volgende: Het punt is dat dit weer het zoveelste geval van opgelegde islamisering is.

Als het zo doorgaat zal het niet lang duren voor dat hier de Sharia wordt ingevoerd.
Niet als de gewone burger zijn bek opentrekt. Dat is het probleem. Men durft blijkbaar niet een-op-een te discussiëren. Het moet allemaal via een omweg en vaak achteraf.
pi_58890494
Ik krijg ook wel eens verzoeken of ik ergens anders wil gaan zitten. Meestal om andere reden dan in dit vliegtuig (dat heb ik alleen een keer in een bus in oostelijk Turkije meegemaakt, maar daar is het de sociale norm). Ik bedenk dan even of ik op die andere plek wil zitten of niet (kort; als het een stoel links van het gangpad is dan maakt de precieze rij mij niet meer uit). Soms zeg ik ja, soms zeg ik nee. Ik heb nog nooit achteraf de Telegraaf gebeld.
  Moderator zondag 25 mei 2008 @ 04:01:59 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_58892577
maar wat is nu precies het probleem hier want ik zie het niet ... alle denkbare partijen zijn er op vooruit gegaan

of is het het feit dat een moslim haar zin gehad heeft?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_58892733
quote:
Schandalig dat een stewardess het verzoek van een klant ingewilligd heeft omdat het verzoek gebaseerd is op een religieuze overtuiging?
Nee, schandalig dat mensen die uit religieuze overtuiging niet naast andere mensen willen zitten, überhaupt worden toegelaten in een vliegtuig; er zijn immers maar weinig plekken waar zo'n grote kans loopt om naast een ander te moeten zitten.

Als het een blanke neo-nazi was geweest die bij de stewardess om een andere plaats had gevraagd omdat hij naast een zwarte man moest zitten, was je dan ook zo begripvol geweest?
  zondag 25 mei 2008 @ 09:05:48 #126
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_58893049
ik wordt er wel een beetje ziek van, steeds maar dingen eisen uit naam van de islam
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_58893069
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dit is toch werkelijk te bespottelijk voor woorden?

Het lijkt erop dat de tolerantie maar van 1 kant hoeft te komen
Waar heb jij gezeten de afgelopen jaren?

Klacht: mensen die er nu pas achterkomen wat een vervelende, drammerige bevolkingsgroep moslims werkelijk zijn.
  zondag 25 mei 2008 @ 11:07:50 #128
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_58893996
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dit is toch werkelijk te bespottelijk voor woorden?

Het lijkt erop dat de tolerantie maar van 1 kant hoeft te komen
Typisch rechtse Telegraafjournalistiek. Misschien zat die man wel heel erg expliciet naar de tieten van die moslima te kijken. Welke man zou er graag naast een flikker zitten? Dat wil je toch ook niet? Die vrouw heeft groot gelijk.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 25 mei 2008 @ 11:08:58 #129
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_58894015
quote:
Op zondag 25 mei 2008 04:01 schreef sp3c het volgende:
maar wat is nu precies het probleem hier want ik zie het niet ... alle denkbare partijen zijn er op vooruit gegaan

of is het het feit dat een moslim haar zin gehad heeft?
Opzich vind ik het niet heel erg maar als je zegt van ik wil niet naast een neger of moslim zitten dan breekt wel de pleuris uit. (overigens heb ik geen probleem met negers of moslims in het algemeen). Het is het immer toegeven aan de Islam. Dit vind ik opzich niet erg maar geef ze een vinger en ze nemen je hele hand.
mai pen rai
  zondag 25 mei 2008 @ 11:15:18 #130
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_58894108
Het is eigenlijk best wel schandalig dat een CDA-politicus dit soort populisme aanwakkert. Ik was gewend dat Geert Wilders en de zijnen de media opzoeken bij elk marginaal indicentje dat met moslims te maken heeft. Met de kanttekeningen dat bij veel van zulke gevallen de nuance expres wordt vergeten, de betrouwbaarheid van het bericht ver te zoeken is en het bericht zelf slecht controleerbaar is op werkelijke feiten. Nu gaat het CDA daarin mee. Gewoon bizar.
pi_58894586
quote:
Op zondag 25 mei 2008 11:07 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Typisch rechtse Telegraafjournalistiek. Misschien zat die man wel heel erg expliciet naar de tieten van die moslima te kijken. Welke man zou er graag naast een flikker zitten? Dat wil je toch ook niet? Die vrouw heeft groot gelijk.
Da's nu net het hele punt. Geef jij maar eens aan in het vliegtuig dat je niet naast een flikker wilt zitten. Eens kijken of die flikker (of jijzelf) een ander stoeltje krijgt.

Maar zoiets zal een fatsoenlijk mens al niet eisen. Dat onderscheidt beschaafde mensen van minder beschaafde lui. Deze vrouw is niet beschaafd.
pi_58895036
quote:
Op zondag 25 mei 2008 11:41 schreef RonaldRegen het volgende:

Da's nu net het hele punt. Geef jij maar eens aan in het vliegtuig dat je niet naast een flikker wilt zitten. Eens kijken of die flikker (of jijzelf) een ander stoeltje krijgt.

Maar zoiets zal een fatsoenlijk mens al niet eisen. Dat onderscheidt beschaafde mensen van minder beschaafde lui. Deze vrouw is niet beschaafd.
Er is toch wel een verschil tussen niet naast een man willen zitten (sekse) en niet naast een neger/homo willen zitten (ras/geaardheid). De vrouw wil niet naast een man zitten (maakt niet uit of ie een homo, moslim, christen of neger is, man=man) omdat ze denkt dat ze dan een betere moslima is. Maar waarom wil jij niet naast een neger of homo zitten? Jij doet het niet om religieuse redenen maar omdat je een racist bent en dat kan niet. Dat je zulke vergelijkingen maakt laat al zien wat voor soort mens jij werkelijk bent.

BTW, ik vind, als moslim zijnde, haar eis ook belachelijk. Ze wil niet naast een man zitten maar reist wel alleen Dat is hypocriet IMHO. Je kunt het een beetje vergelijken met vrouwen die in burkini willen zwemmen. Je gaat zwemmen of niet maar ga niet jezelf belachelijk maken door in zo'n pak te gaan zwemmen omdat je dan zgn. een betere moslima bent. Je bent niet een betere moslima maar een hypocriete moslima.
  zondag 25 mei 2008 @ 12:11:46 #133
213097 GBA
FINALE.
pi_58895256
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:02 schreef Avicenna het volgende:
Jij doet het niet om religieuse redenen
Dat er geëist wordt omwille van religieuze redenen moet juist extra reden zijn om de eis af te wijzen, niet om 'm in te willigen.
Wer kämpft für das Recht der hat immer Recht gegen Lüge und Ausbeuterei.
pi_58895318
quote:

[..]

dus wat is je punt ?

Ja idd, schandalig omdat het betrekking had op een ander persoon. Als ze had gevraagd om de halal maaltijd, dan was het een normaal verzoek geweest. Vraagt ze daarintegen dat diegene naast haar ook halal moet eten, niet mag drinken of geen man mag zijn, dan is dat niet meer normaal. Ze legt haar omgeving en de personen erin restricties op.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 25 mei 2008 @ 12:46:21 #135
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_58896058
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:14 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja idd, schandalig omdat het betrekking had op een ander persoon. Als ze had gevraagd om de halal maaltijd, dan was het een normaal verzoek geweest. Vraagt ze daarintegen dat diegene naast haar ook halal moet eten, niet mag drinken of geen man mag zijn, dan is dat niet meer normaal. Ze legt haar omgeving en de personen erin restricties op.
Het is ook schandalig en asociaal maar zo zijn er meer mensen op deze wereld. Dan moet je maar als persoon zelf daar tegen wapenen. Ik vind het maar vreemd dat een politicus -iemand die heb moet hebben van de tong, nietwaar?- zoiets over zich heen laat komen en achteraf dan gaat mekkeren. Dan ben je in mijn ogen het vak politicus niet waard.
pi_58896131
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:46 schreef Flumina het volgende:

[..]

Het is ook schandalig en asociaal maar zo zijn er meer mensen op deze wereld.
Meer mensen maakt het niet meer acceptabel
quote:
Dan moet je maar als persoon zelf daar tegen wapenen. Ik vind het maar vreemd dat een politicus -iemand die heb moet hebben van de tong, nietwaar?- zoiets over zich heen laat komen en achteraf dan gaat mekkeren. Dan ben je in mijn ogen het vak politicus niet waard.
Ik kan me voorstellen dat het je op het moment zelf overkomt, of dat je later pas hoort van hoe of waarom en dan denkt: ik ga hier geen stennis meer om schoppen, maar ik weer wel een beter maniertje om dit onder de aandacht te brengen.
En aldus geschiedde.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 25 mei 2008 @ 12:52:59 #137
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58896223
Mag een bedrijf dat niet zelf beslissen? Wie zijn wij om daarover te oordelen?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_58896249
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:49 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het je op het moment zelf overkomt, of dat je later pas hoort van hoe of waarom en dan denkt: ik ga hier geen stennis meer om schoppen, maar ik weer wel een beter maniertje om dit onder de aandacht te brengen.
En aldus geschiedde.
Ja, dan ga je de Telegraaf bellen zo van "He, wat ik nu weer meemaak". Dat verwacht je zoals eerder gezegd van iemand als Wilders. Want wat zegt dit "incident" nu feitelijk ? Dat er mensen zijn die met het vliegtuig reizen en een bepaald verzoek hebben waar zowel het cabinepersoneel als de medepassagiers mee in kunnen stemmen of niet. Nou, shocking/
  zondag 25 mei 2008 @ 12:56:00 #139
213097 GBA
FINALE.
pi_58896297
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:46 schreef Flumina het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat een politicus -iemand die heb moet hebben van de tong, nietwaar?- zoiets over zich heen laat komen en achteraf dan gaat mekkeren.
Of je leest het bericht even; de man hoorde pas achteraf de reden van zijn verplaatsing.
Wer kämpft für das Recht der hat immer Recht gegen Lüge und Ausbeuterei.
  zondag 25 mei 2008 @ 13:00:04 #140
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58896354
Telegraaf zou Telegraaf niet zijn als het afsloot met leugens.
quote:
Waarom dan niet aan de vrouw zelf een andere plaats is aangeboden, is niet duidelijk. "Dat had ook gekund", erkent de KLM-zegsvrouw. Het is het zoveelste incident in korte tijd waarbij de religieuze gevoeligheid van sommige moslims voor opgetrokken wenkbrauwen zorgt. Vorige week werd cartoonist Gregorius Nekschot gearresteerd, vastgezet en verhoord op verdenking van aanzetten tot haat tegen bepaalde bevolkingsgroepen1. Ook bleek eerder deze week dat een aantal moslims in Almere aanstoot had genomen aan de korte broek van stratenmakers. En donderdag werd bekend dat het gemeentehuis van Huizen op verzoek van islamitische mannen schilderijen had verplaatst, waarop abstracte halfnaakte figuren te zien waren.2
1: Dat was toch juist ook tegen andere mensen, waardoor het minder erg zou zijn?
2: En het verzoek van de baliemedewerkers wordt wederom vergeten.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 25 mei 2008 @ 13:00:39 #141
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_58896368
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:56 schreef GBA het volgende:

[..]

Of je leest het bericht even; de man hoorde pas achteraf de reden van zijn verplaatsing.
Ik zou meteen om een reden hebben gevraagd.
pi_58896891
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:14 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat argument telt omgekeerd anders net zo goed, wat jij als 'normaal' ervaart hangt immers af van je uitgangspunt .. en tja, waarom mag jij wel eisen dat de omgeving en de personen erin zich maar aan te passen hebben aan hetgeen jij normaal vindt en de ander mag het nog niet eens verzoeken ?
Omdat het een vliegtuig is van een nederlandsche maatschappij, daarom mag een klant geen verzoeken hebben die buiten 'de norm' vallen ? En wie stelt die norm dan wel vast, jij, de Nederlandse burger, of de vliegtuigmaatschappij ? Denk je niet ook dat vliegtuigmaatschappijen bij het toewijzen van de stoelen zover mogelijk rekening houden met de specifieke wensen van hun klanten .. dat ze bvb bij vluchten van en naar India mensen van verschillende kasten niet naast elkaar zetten ?
Heb je wel eens gevraagd aan de balie om een speciale plek, naast het raam bvb, en kreeg je dan te horen dat dat niet meer kon via de balie, dat je dat maar moest vragen aan het personeel aan boord, of dat alsnog mogelijk is .. het is goed mogelijk dat deze dame dat ook vroeg, dat dat de voorwaarde was dat ze alleen op reis mocht van de familie (ik blijf het dus gewoon vreemd vinden, dat een moslima met zo'n achtergrond wel alleen reist) .. zij heeft dat verzoek gedaan en dat is ingewilligd, zowel zij als de CDA'er zijn erop vooruit gegaan .. nou boe, wat erg zeg
pleased to meet you
pi_58896944
Ik vind die onzin die moussie hier spuit echt stuitend. Hij of zij geeft er geen enkele blijk van de Nederlandse maatschappij ook maar enigszins te willen begrijpen. Als dit de toekomst van de islam in Nederland voorstelt, dan houd ik m'n hart vast.
pi_58897052
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:53 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, dan ga je de Telegraaf bellen zo van "He, wat ik nu weer meemaak". Dat verwacht je zoals eerder gezegd van iemand als Wilders. Want wat zegt dit "incident" nu feitelijk ? Dat er mensen zijn die met het vliegtuig reizen en een bepaald verzoek hebben waar zowel het cabinepersoneel als de medepassagiers mee in kunnen stemmen of niet. Nou, shocking/
http://www.politiekebarometer.nl/

kijk eens hoe hard TON gaat

fijn he
pi_58897092
heheheh
  zondag 25 mei 2008 @ 13:59:27 #146
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_58897501
quote:
Op zondag 25 mei 2008 13:34 schreef terrorjapie het volgende:

[..]

http://www.politiekebarometer.nl/

kijk eens hoe hard TON gaat

fijn he
Jij hebt Verdonk nodig om in een vliegtuig te blijven zitten waar je zat?
  zondag 25 mei 2008 @ 14:15:30 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58897783
quote:
Op zondag 25 mei 2008 13:29 schreef RonaldRegen het volgende:
Ik vind die onzin die moussie hier spuit echt stuitend. Hij of zij geeft er geen enkele blijk van de Nederlandse maatschappij ook maar enigszins te willen begrijpen. Als dit de toekomst van de islam in Nederland voorstelt, dan houd ik m'n hart vast.
ze is niet eens islamitisch. het is een dhimmie van het ergste soort. ik maak me er ook zorgen over. ze is wel allochtoon geloof ik en ze heeft een uitkering...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator zondag 25 mei 2008 @ 14:16:53 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_58897814
quote:
Op zondag 25 mei 2008 11:08 schreef niet_links het volgende:

[..]

Opzich vind ik het niet heel erg maar als je zegt van ik wil niet naast een neger of moslim zitten dan breekt wel de pleuris uit. (overigens heb ik geen probleem met negers of moslims in het algemeen). Het is het immer toegeven aan de Islam. Dit vind ik opzich niet erg maar geef ze een vinger en ze nemen je hele hand.
hier kan ik me nog wel in vinden

maar het blijft een storm in een glas water
  zondag 25 mei 2008 @ 14:20:19 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58897899
quote:
Op zondag 25 mei 2008 14:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

hier kan ik me nog wel in vinden

maar het blijft een storm in een glas water
het zijn de laatste tijd zoveel stormen in dat ene glas water.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator zondag 25 mei 2008 @ 14:24:45 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_58897988
omdat het steeds kleinere stormpjes worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')