abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 mei 2008 @ 19:39:35 #101
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_58882144
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:07 schreef HiZ het volgende:

[..]

Haha, dacht je dat echt? Mooi niet dus he. In Turkije hebben ze al wat langer door dan hier in Nederland dat als je aan elke eis van religieus conservatieven zonder meer toegeeft je normaal zaken doen wel kunt vergeten. Als 99% van de bevolking moslim is dan doet het religieuze argument het niet meer zo goed. Wat wel werkt is een beroep doen op sociale status of ouderdom.
Hier worden dit soort verzoeken soms echt op een gouden schaaltje gewogen, en dan komt men met "Ja, maar als dat nu hun overtuiging is, en het is toch niet zoveel moeite...". En geleidelijk aan gaat men steeds krampachtiger in de pas lopen omdat ze die paar gelovigen die mogelijk gaan zeiken niet tegen het hoofd willen stoten.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_58882416
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:09 schreef JohnDope het volgende:
Mensen ook dit weer proberen te draaien en downplayen, maar er valt niet te ontkennen dat Wilders gelijk heeft wat betreft de extreem door geslagen islamisering in Nederland.
wat een gezeik, een moslima doet een verzoek, iets wat heel normaal is .. de Telegraaf blaast dat op naar 'een eis' waarvoor de KLM is 'gezwicht' ipv op het verzoek van een klant in te gaan .. en nu is dit algeheel een teken van de doorgeslagen islamisering ?
Met dat soort opgeblazen headers lijkt het mij meer op doorgeslagen hysterie elke keer als een moslim iets durft te vragen/over iets te klagen
pleased to meet you
  zaterdag 24 mei 2008 @ 19:54:19 #103
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_58882424
Meneer durfde toen niet door te vragen naar de beweegredenen van de KLM en gaat achteraf via de Telegraaf zeuren. Mijn god, mijn god.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_58882656
Goede actie van die man om dit aan te kaarten bij de Telegraaf. Straks worden dit soort wanpraktijken onzichtbaar voor het grote publiek doodnormaal.
pi_58882835
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:53 schreef moussie het volgende:

[..]

wat een gezeik, een moslima doet een verzoek, iets wat heel normaal is .. de Telegraaf blaast dat op naar 'een eis' waarvoor de KLM is 'gezwicht' ipv op het verzoek van een klant in te gaan .. en nu is dit algeheel een teken van de doorgeslagen islamisering ?
Met dat soort opgeblazen headers lijkt het mij meer op doorgeslagen hysterie elke keer als een moslim iets durft te vragen/over iets te klagen
Het punt is dat dit weer het zoveelste geval van opgelegde islamisering is.

Als het zo doorgaat zal het niet lang duren voor dat hier de Sharia wordt ingevoerd.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58882875
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Goede actie van die man om dit aan te kaarten bij de Telegraaf. Straks worden dit soort wanpraktijken onzichtbaar voor het grote publiek doodnormaal.
Misschien moet ik dan ook maar de Telegraaf bellen als ik met iemand van plek ruil in de vliegtuig.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zaterdag 24 mei 2008 @ 20:27:14 #107
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58883091
Oh oh oh, ik kan me hier zoooo over opwinden! Heel Nederland is het eens dat deze vrouw niet moet zeiken, maar toch komen zulk soort dingen nog voor..die man die gehoor aan die vrouw heeft gegeven mogen ze wat mij betreft ook naar zo'n moslimland sturen...veel gekker moet het niet worden!
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_58883096
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:53 schreef moussie het volgende:

[..]

wat een gezeik, een moslima doet een verzoek, iets wat heel normaal is .
Dat is dus geen normaal verzoek,
straks gaat ze ook nog vragen of er geen alcohol geschonken mag worden.. ..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zaterdag 24 mei 2008 @ 20:32:09 #109
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58883191
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 20:27 schreef qonmann het volgende:

[..]

Idd dat er überhaubt nog vleesch wordt geserveerd wat niet halal is, wat een schande.

Ik kots misschien nog wel meer op nederlanders die in theorie goed zouden kunnen nadenken roepen ach het valt wel mee, dit is toch normaal, die vrouw doet niks verkeerd. Ik zou bijna durven te stellen dat zulk soort nsb'ers zelf maar is een enkeltje Kandahar moeten krijgen.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 20:50:03 #110
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58883582
Ik zit niet graag naast joden. Ik vraag dan ook altijd de lijst met personen aan boord, kijken of er een jood bij staat.
En als dat zo is betaal ik de piloot om extra turbulentie op te zoeken om die joden eensch flink te husselen!

Ja want kijk, ik ben gelovig en dan mag het.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_58883632
quote:

[..]

hmz, volgens mij mag er al niet meer gerookt worden omdat sommige mensen daar last van hebben en is het alcoholgebruik ook aan banden gelegd, op korte vluchten wordt het zover ik weet al niet meer aangeboden ..
dus wat is je punt ?

Het is voor jou geen normaal verzoek, voor die vrouw blijkbaar wel ..
en in dit geval kon haar verzoek .. let wel, verzoek, niet eis .. ingewilligd worden .. let wel, ingewilligd, niet gezwicht voor .. en ? Schandalig dat een stewardess het verzoek van een klant ingewilligd heeft omdat het verzoek gebaseerd is op een religieuze overtuiging ?
pleased to meet you
pi_58883672
quote:

[..]

Dus? Mag men geen abnormale verzoeken maken? Vrijheid van spraak mensen!
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_58884994
mmm, hij wist dus achteraf pas de reden.....

ik zou anders keihard door het vlieguig schreeuwen, maar mevrouw de moslima, we zijn allemaal gelijk in nederland dus als u niet naast een man wil zitten moet u binnenshuis blijven.

mijn god, alsof elke kerel meteen een vrouw met snor wil bespringen
pi_58885482
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:09 schreef JohnDope het volgende:
Mensen ook dit weer proberen te draaien en downplayen, maar er valt niet te ontkennen dat Wilders gelijk heeft wat betreft de extreem door geslagen islamisering in Nederland.
Wilders gaat een wet maken die de stoelindeling gaat regelen bij de KLM ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_58885524
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 20:52 schreef moussie het volgende:

[..]

hmz, volgens mij mag er al niet meer gerookt worden omdat sommige mensen daar last van hebben en is het alcoholgebruik ook aan banden gelegd, op korte vluchten wordt het zover ik weet al niet meer aangeboden ..
dus wat is je punt ?

Het is voor jou geen normaal verzoek, voor die vrouw blijkbaar wel ..
en in dit geval kon haar verzoek .. let wel, verzoek, niet eis .. ingewilligd worden .. let wel, ingewilligd, niet gezwicht voor .. en ? Schandalig dat een stewardess het verzoek van een klant ingewilligd heeft omdat het verzoek gebaseerd is op een religieuze overtuiging ?

Open jij je ogen eens en kijk eens om je heen.
Dat jij deze denkbeelden erop na houd wil niet zeggen dat iedereen dat moet doen.
Alles wat maar enigzins tegen jouw gevoelens inspeelt probeer je recht te praten met religie, en dat een ander dat wel zo vind.
Accepteer het dan eens van de andere kant, als dat zo hoog in je vaandel staat, dat iemand daar dan niet naast wenst te zitten.

Maar daar schijn je nog al moeite mee te hebben.
En wat een gelul over roken aan boord, dat weet iedereen al.
Kom eens onder je steen vandaan en kijk eens rond, niet iedereen denkt als jij.
Zodra je dat wel kan accepteren ben je op de goede weg....

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 25-05-2008 16:05:54 ]
  zaterdag 24 mei 2008 @ 21:58:23 #116
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_58885667
ben benieuwd wat de reactie zou zijn als iemand zou zeggen dat hij niet naast een neger wil zitten
zonnig Brasil
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:04:00 #117
181657 LordNemephis
computer says no
pi_58885869
Ooooow bron Telegraaf... ik wilde al gaan reageren maar laat maar dan
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_58886158
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:29 schreef Loedertje het volgende:
De KLM moet gewoon aan zo'n mevrouw twee zitplaatsen gaan aanbieden, koopt ze de lege stoel naast haar ook maar als zij alleen wil zitten.
ja dat vind ik eigenlijk ook

dit is toch achterlijk, ik zou ook wel twee stoelen tot mijn beschikking hebben als ik ga vliegen
kan ik lekker de toelleuning naar beneden klappen en een dutje doen........

volgendekeer misschien maar een hoofddoekje op als ik ga vliegen

misschien dat het mij dan ook lukt
pi_58886261
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:58 schreef qwerty_x het volgende:
ben benieuwd wat de reactie zou zijn als iemand zou zeggen dat hij niet naast een neger wil zitten

dan breekt de pleuris uit
pi_58886660
Wat lopen hier toch veel simpele zielen rond zeg ! Iedereen ziet dit meteen als het zoveeste voorbeeld van de islamitisering. Moussie weet het goed te verwoorden. De woordkeuze in de Telegraaf slaat ook helemaal nergens op. Er zijn tig redenen te bedenken waarom ik van plaats zou willen veranderen. Ik zit bijvoorbeeld liever niet naast drukke kinderen, (of een vader die nog erger is dan de kinderen), en dan vraag ik graag om een andere plek. Het gaat er helemaal niet om wáárom mevrouw een andere plek wilde. Het gaat erom dát ze een andere plek wilde. Blijkbaar was het niet mogelijk om mevrouw ergens anders te plaatsen dus werd meneer een betere plek aangeboden. Vragen staat vrij. Als er geen mogelijkheid was om haar tevreden te stellen, wanner meneer had geweigert te verlpaatsen dus, dan hadden ze haar moeten teleurstellen. Men mag blijkbaar ook niet meer dingen vragen hier in Nederland. Of althans, als moslim mag dat niet, die mogen we alleen maar tegenwerken.

Het verbaast me ten zeerste hoeveel afkeer hier is tegen moslims. Er heerst hier angst, veel angst. Als men nou eens zelf om zich heen kijkt in plaats van klakkeloos alles uit de telegraaf of van het shownieuws over te nemen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')