Hier worden dit soort verzoeken soms echt op een gouden schaaltje gewogen, en dan komt men met "Ja, maar als dat nu hun overtuiging is, en het is toch niet zoveel moeite...". En geleidelijk aan gaat men steeds krampachtiger in de pas lopen omdat ze die paar gelovigen die mogelijk gaan zeiken niet tegen het hoofd willen stoten.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Haha, dacht je dat echt? Mooi niet dus he. In Turkije hebben ze al wat langer door dan hier in Nederland dat als je aan elke eis van religieus conservatieven zonder meer toegeeft je normaal zaken doen wel kunt vergeten. Als 99% van de bevolking moslim is dan doet het religieuze argument het niet meer zo goed. Wat wel werkt is een beroep doen op sociale status of ouderdom.
wat een gezeik, een moslima doet een verzoek, iets wat heel normaal is .. de Telegraaf blaast dat op naar 'een eis' waarvoor de KLM is 'gezwicht' ipv op het verzoek van een klant in te gaan .. en nu is dit algeheel een teken van de doorgeslagen islamisering ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:09 schreef JohnDope het volgende:
Mensen ook dit weer proberen te draaien en downplayen, maar er valt niet te ontkennen dat Wilders gelijk heeft wat betreft de extreem door geslagen islamisering in Nederland.
Het punt is dat dit weer het zoveelste geval van opgelegde islamisering is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:53 schreef moussie het volgende:
[..]
wat een gezeik, een moslima doet een verzoek, iets wat heel normaal is .. de Telegraaf blaast dat op naar 'een eis' waarvoor de KLM is 'gezwicht' ipv op het verzoek van een klant in te gaan .. en nu is dit algeheel een teken van de doorgeslagen islamisering ?
Met dat soort opgeblazen headers lijkt het mij meer op doorgeslagen hysterie elke keer als een moslim iets durft te vragen/over iets te klagen
Misschien moet ik dan ook maar de Telegraaf bellen als ik met iemand van plek ruil in de vliegtuig.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Goede actie van die man om dit aan te kaarten bij de Telegraaf. Straks worden dit soort wanpraktijken onzichtbaar voor het grote publiek doodnormaal.
Dat is dus geen normaal verzoek,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:53 schreef moussie het volgende:
[..]
wat een gezeik, een moslima doet een verzoek, iets wat heel normaal is .
Idd dat er überhaubt nog vleesch wordt geserveerd wat niet halal is, wat een schande.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat is dus geen normaal verzoek,
straks gaat ze ook nog vragen of er geen alcohol geschonken mag worden.. ..
hmz, volgens mij mag er al niet meer gerookt worden omdat sommige mensen daar last van hebben en is het alcoholgebruik ook aan banden gelegd, op korte vluchten wordt het zover ik weet al niet meer aangeboden ..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dus? Mag men geen abnormale verzoeken maken? Vrijheid van spraak mensen!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
Wilders gaat een wet maken die de stoelindeling gaat regelen bij de KLM ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:09 schreef JohnDope het volgende:
Mensen ook dit weer proberen te draaien en downplayen, maar er valt niet te ontkennen dat Wilders gelijk heeft wat betreft de extreem door geslagen islamisering in Nederland.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:52 schreef moussie het volgende:
[..]
hmz, volgens mij mag er al niet meer gerookt worden omdat sommige mensen daar last van hebben en is het alcoholgebruik ook aan banden gelegd, op korte vluchten wordt het zover ik weet al niet meer aangeboden ..
dus wat is je punt ?
Het is voor jou geen normaal verzoek, voor die vrouw blijkbaar wel ..
en in dit geval kon haar verzoek .. let wel, verzoek, niet eis .. ingewilligd worden .. let wel, ingewilligd, niet gezwicht voor .. en ? Schandalig dat een stewardess het verzoek van een klant ingewilligd heeft omdat het verzoek gebaseerd is op een religieuze overtuiging ?
ja dat vind ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:29 schreef Loedertje het volgende:
De KLM moet gewoon aan zo'n mevrouw twee zitplaatsen gaan aanbieden, koopt ze de lege stoel naast haar ook maar als zij alleen wil zitten.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:58 schreef qwerty_x het volgende:
ben benieuwd wat de reactie zou zijn als iemand zou zeggen dat hij niet naast een neger wil zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |