ik was 1 van de oudere juist.... maar mijn maatjes gingen naar de LTS (edam/volendam die richting) en na dag 2 kwamen die terug met van alles en nogwat en dat gingen we uitproberen.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:39 schreef fathank het volgende:
Je was dr vroeg bij met de speed en xtc. Had je veel oudere vrienden ofzo..?
Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik was 1 van de oudere juist.... maar mijn maatjes gingen naar de LTS (edam/volendam die richting) en na dag 2 kwamen die terug met van alles en nogwat en dat gingen we uitproberen.....
speed paar keer gedaan, vond er weinig aan.. snel mee gestopt... toen wel lange tijd xtc (houseparty's)
Ha-ha-denk-jequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:29 schreef fathank het volgende:En heb 3 keer coke geprobeerd, maar dat vind k geen ruk aan dus daar blijf k voortaan lekker vanaf.
laatste keer is alweer een half jaar geleden, en ondertussen vaak genoeg lam geweest, en genoeg vrienden die 't me aangeboden hebben. En jij, je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:08 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ha-ha-denk-jeWacht maar totdat je lam bent en iemand het je aanbiedt
[ afbeelding ]
niet iedereen raakt verslaafd hoor!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:08 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ha-ha-denk-jeWacht maar totdat je lam bent en iemand het je aanbiedt
[ afbeelding ]
serieus, ik weet niet of je het kent of slechts de verhalen daarover. maar de verhalen zijn niet overdreven, eerder voorzichtig gebracht haha!quote:
u riep?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:10 schreef On het volgende:
15. Wiet/Hasj
16. XTC
17 Speed, Ketamine, Paddo's.
Dat staat hier ook nog in de planning idd. het is alleen even wachten totdat ik tijd genoeg heb om de ervaring fatsoenlijk te verwerken en even kijken of er wat ervaren gebruikers zijn die mee willen doen.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:29 schreef Hijacking het volgende:
ben alleen nog van plan om een keer paddo's te proberen voordat het verboden wordt.
Vergeet ik de hasj(kutspul) en dat ik met koninginnedag nog een snaak in me bek had hangenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:07 schreef InTheDarkness het volgende:
14: roken , blowen en zuipen
2 jaar vol gehouden nu alleen nog roken en drinken
Pillen zijn verre van duur hoor, 2-5 euro per pilletje. Minder als je groot inkoopt.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:09 schreef Sabinee het volgende:
19: nog niks![]()
Rook wel en drink ook alcohol, drugs nog nooit gehad. Ga om met hardcore gabbers en punkers, zit soms tussen de cokesnuivende/pillenslikkende/LSDdealende mensen, zelf dus helemaal clean.
Ooit wil ik wel een keer XTC proberen maar dan moet het wel getest zijn e.d. Ik ben veel te panisch dat er iets mis mee is. Die zooi is ook allemaal zo duur...een vriend van mij was op weg naar MOH in Den Bosch ongeveer op station Zwolle zijn zakje "spul" () kwijtgeraakt..schade: 70 euro. Nou, dat vind ik dan zonde!
Ben jij niet enorm kapotgegaan?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:34 schreef -Rebelle het volgende:
13 wiet/hasj
14 paddo's en lachgas
17 speed
Ga je jouw drugverhalen niet vertellen blax ?quote:
eh hoezo? mijn gebruik is toch niet zo veel als je het vergelijkt met anderen hierquote:
Op je veertiende paddo's is toch aardig vroeg, dunkt mij? Welk effect had het op je?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:39 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
eh hoezo? mijn gebruik is toch niet zo veel als je het vergelijkt met anderen hier? of was dit sarcastisch bedoeld?
ja dat kloptquote:Op maandag 26 mei 2008 19:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Op je veertiende paddo's is toch aardig vroeg, dunkt mij? Welk effect had het op je?
Heerlijk zeg. Goed dat je in de natuur zat.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:11 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
ja dat kloptmaar ik heb nergens spijt van, eerste keer paddo's was echt supervet
volgens mij had ik toen mexicaanse gedroogde en ik voelde me na 10 minuten ofzo al helemaal van de wereld terwijl de rest nog niks voelde (ik was ook de jongste en kleinste) en bij vrouwen heeft het sowieso al meer effect zeggen ze dus het hakte er meteen goed in
ik zag al gezichten die groen werden en een vriend van mij die op een leeuw begon te lijken
ik heb me ook nog nooit zo een gevoeld met de natuur haha, de wind maakte een mooi geluid en grassprieten voelde ik leven en alles voelde heel anders aan, overal mooie patronen enzo
heb toen ook echt over de raarste dingen nagedacht
dat het leven een spel was en ik weet ook nog dat ik mezelf op een gegeven moment een spons voelde
en even later zag ik een vriendin van mij in het gras rollen en een vriend zijn telefoon wegsmijten en die zag ik toen wegvloeien alsof hij door de zee werd meegesleurd haha toen heb ik me echt doodgelachen
voelde gewoon heel relaxt en helder en zorgenloos
Haalt me bijna over om te beginnen zeg...quote:Op maandag 26 mei 2008 20:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Heerlijk zeg. Goed dat je in de natuur zat.
Een ongeluk krijgen en dan wachten op de ambulance, dat is mijn lachgas ervaring.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:35 schreef reetveter het volgende:
Aangezien hier ervaringen met lachgas zijn, en ik totaal niet weet hoe je er aan komt!
Klinkt goed jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:01 schreef Loofus het volgende:
[..]
Haalt me bijna over om te beginnen zeg...
Explain 2d line...?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:21 schreef On het volgende:
Op die manier kan je het iedereen al aanraden, het kan natuurlijk ook omslaan naar een wat negatiever effect. En o ja kleine tip: NIET in de spiegel kijken als je paddos op hebt.
Je moet jezelf gewoon niet zien in een trip. Een vriend van mij keek in de spiegel en zag zichzelf helemaal verkloot terug natuurlijk. En dat resulteerde in een flinke bad trip.quote:
Als je bloemen op de muur ziet, rare kleuren en vormen door de lucht ziet vliegen kan ik me best voorstellen dat je er zelf ook nogal wazig uitziet in de spiegelquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:32 schreef Loofus het volgende:
Oke, geen goed idee om in de spiegel te kijken dus. Maar hoezo zie je er zo verkloot uit?
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:51 schreef dikkekaas het volgende:
Zijn de pubers hier nou allemaal junkies of reageren de niet-gebruikers niet?
Ja tuurlijk kan datquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:21 schreef On het volgende:
Op die manier kan je het iedereen al aanraden, het kan natuurlijk ook omslaan naar een wat negatiever effect. En o ja kleine tip: NIET in de spiegel kijken als je paddos op hebt.
Droogklootquote:Op maandag 26 mei 2008 20:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Heerlijk zeg. Goed dat je in de natuur zat.
mietjes zul je altijd hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:31 schreef On het volgende:
[..]
Je moet jezelf gewoon niet zien in een trip. Een vriend van mij keek in de spiegel en zag zichzelf helemaal verkloot terug natuurlijk. En dat resulteerde in een flinke bad trip.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit al sinds mijn baby periode aan de poeder. Eerst met talk begonnen, en daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan....
Alcohol is in een hoop gevallen veel gevaarlijker dan sommige drugs.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ben geen puber meer maar ik ben wel anti-drugs
een jointje op zijn tijd kan nog wel (zelf doe ik er niet aan, blijf liever helder in mijn hoofd)
maar voor de rest vind ik drugs eigenlijk maar ''eng en gevaarlijk spul''![]()
telt een rosé tje op zijn tijd ook mee
da's helemaal waar maar ik hou me altijd aan één of twee rosé-tjes meer hoef ik ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Alcohol is in een hoop gevallen veel gevaarlijker dan sommige drugs.
Jij speed gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:19 schreef Batsnek het volgende:
8 bier
18 blowen
19 paddo's, dxm, poppers, spacecake
21 speed, mdmapoeder
momenteel eigenlijk niets meer, af en toe een jointje of een paar biertjes.
Afgelopen zomer een paak keer een sleutelpuntje genomen voordat we uitgingen. Maar ik ben nogal verslavingsgevoelig, dus ik ben er naar de zomer mee gestopt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij speed gedaan. Nooit achter je gezocht. Wat is dxm dan?
Hmm, ik heb wel eens begrepen dat speed zo ongeveer nog 10 keer ranziger is als coke, en dat vind k al ranzig. Dus van de speed blijf ik al helemaal af.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:10 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Afgelopen zomer een paak keer een sleutelpuntje genomen voordat we uitgingen. Maar ik ben nogal verslavingsgevoelig, dus ik ben er naar de zomer mee gestopt.
DXM is dextrometamorfine, van dat hoestdrankspul. Als je een aantal pillen tegelijk of, een flesje hoestdrank in 1 keer leeg drinkt raak je heel erg stoned/tripperig.
Je zegt dat je nogal verslavingsgevoelig bent, dan zou ik van de coke afblijven. Dr is toch geen reet aan. Alleen lekker makkelijk "nuchter" worden als je dronken bent.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:23 schreef Batsnek het volgende:
Coke wil ik nog wel een keer proberen.
Een sleutelpuntje speed is niet zo bijzonder; je blijft gewoon de hele nacht wakker.
Ow, en die hoestdrank, ja, daar wordt je echt knetterwaus van, maar niet echt leuk ofzo. En de kater is al helemaal niet leuk.
Dat denkt iedereen in het begin.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Je zegt dat je nogal verslavingsgevoelig bent, dan zou ik van de coke afblijven. Dr is toch geen reet aan. Alleen lekker makkelijk "nuchter" worden als je dronken bent.
Ach jah, we zien wel. Ik kan er toch niet aankomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Je zegt dat je nogal verslavingsgevoelig bent, dan zou ik van de coke afblijven. Dr is toch geen reet aan. Alleen lekker makkelijk "nuchter" worden als je dronken bent.
Ik heb het begin al wel een half jaartje achter de rug.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:39 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ach jah, we zien wel. Ik kan er toch niet aankomen.
Dat zeg ik, het begin.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb het begin al wel een half jaartje achter de rug.
Verder dan het begin ben ik niet gekomenquote:
wat een matig sfeerverslag voor de eerste keer XTC.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:40 schreef dikkekaas het volgende:
Ik kan ook weer wat aan m'n lijstje toevoegen: XTC
Vrienden hadden bij zich en [ookal roep ik altijd dat ik dat spul maar troep vind] ik heb wat genomen. Heb me best vermaakt die nacht, niet geslapen en dag erna best naar de klote, dus één keer is wel leuk geweest.
Wat je zegt. Meestal zijn het ellenlange verhalen over hoe mooi alles wel niet was. Misschien matige pillenquote:Op maandag 9 juni 2008 16:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
wat een matig sfeerverslag voor de eerste keer XTC.
goed planquote:Op maandag 9 juni 2008 22:56 schreef Maudi het volgende:
speed / xtc / mdma
spacecake / wiet hasj
roken / drank
Spacecake vond ik kut, wiet vind ik saai, speed wordt je echt verrot van maar is wel leuk..
Gebruik rond de 1x in de maand harddrugs, meer ook niet, en vooral bewust van de hoeveelheid.
Nog van plan; Paddestoelen
Daar geloof ik dus geen hol vanquote:
Ik ben trouwens nog wat vergeten, domquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poppers? Om de pijn te verzachten?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog wat vergeten, dom
16: LSD, Poppers, Spacecake (maar dat valt in principe ook onder wiet/hasj)
Dat dus.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
18: Niets.
Bekende drug in de homo-sceanequote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:31 schreef SpecialK het volgende:
Dit wordt aangeraden:
15: jointje
16: paddo's
17: XTC, GHB, etc...
18: cocaine
19: heroine.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:21 schreef On het volgende:
poppers zijn het echt zoooo niet waard. (het risico dan). Die dingen zijn echt gevaarlijk en zo tof is de ervaring niet (dit is info die ik overigens van (zeeeer ervaren) derden heb)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poppers, voor de lol. Was benieuwd of ik er heel geil van zou worden
idd, drugsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:25 schreef GieJay het volgende:
Nog nooit gerookt en ook nog nooit iets met drugs gehad..
Paupers die niet zonder drugs kunnen![]()
Had je beter GHB kunnen proberen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nja, als ik het teruglees is het inderdaad een matig sfeerverslag. Het was zeker wel leuk en de moeite waard hoor, alleen was de setting waarin ik het gebruikt heb ook niet ideaal (op een camping waar na een tijdje iedereen sliep behalve een vriend en ikquote:Op maandag 9 juni 2008 16:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
wat een matig sfeerverslag voor de eerste keer XTC.
Een paracetamol van mammie als je menstruatiepijn hebt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:41 schreef Sandy92 het volgende:
Op me 12e alcohol (is ook een soort drugs)
Op me 14e soms een pilletje
Want alleen gespuis gebruikt drugsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:36 schreef Elwood1802 het volgende:
14 pils
15 roken
dat was het, geen behoeftw aan drugs. Wil me niet associeren met dat gespuis dat wel gebruikt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:36 schreef Elwood1802 het volgende:
dat was het, geen behoeftw aan drugs. Wil me niet associeren met dat gespuis dat wel gebruikt.
1 op de 10 volwassene was het toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Want alleen gespuis gebruikt drugs. Je moest eens weten hoeveel mensen waarvan je het niet zo vewachten gebruiken.
Kan je anders aardig hard op gaan hoor, ritalinnetjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:22 schreef fathank het volgende:
Ritalin mischien, gekregen van een adhd klasgenoot ofzo
ohja dat was ik bijna vergeten, iemand die weleens wat gebruikt die kan niet meer zonderquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:25 schreef GieJay het volgende:
Nog nooit geprobeerd, binnenkort m'n zus maar eens lief aankijkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kan je anders aardig hard op gaan hoor, ritalinnetjes
kijk er niet vreemd van op hoor...quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:20 schreef PallominnoX het volgende:
Grootpraat hier, 14 jaar en pillen flikkert toch op man
euhm, die maken je juist rustig?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kan je anders aardig hard op gaan hoor, ritalinnetjes
Oh jawel hoor, genoeg gesnoep hiero.. 14 is alleen wel érg jong.. mijn broertje is 14 en als ik daar naar kijk.. maar ja.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
kijk er niet vreemd van op hoor...
dat het in jouw omgeving niet zo is?
Voor mensen zonder ADHD/ADD heeft het de omgekeerde (speed) werking.quote:
vreemd, werd en duf (verdoofd) van.. hetgeen wat ze ook moeten doen.. daar waar ze voor zijn... (ik is zonder adhd)quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:17 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Voor mensen zonder ADHD/ADD heeft het de omgekeerde (speed) werking.
Moet je er wel 4+ tegelijk nemen, maar het duurt wel lekker lang en je krijgt een flinke rush.
Bijnemen kan ook altijd nog.
ik weet niet waar jij woont (dat maakt al een heel verschil)quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:02 schreef PallominnoX het volgende:
Het zal vast wel gebeuren, maar zoveel? Neh, dat geloof ik niet
Ik ken werkelijk niemand die er rustig van wordt, misschien heb je wel een vorm van ADHD?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
vreemd, werd en duf (verdoofd) van.. hetgeen wat ze ook moeten doen.. daar waar ze voor zijn... (ik is zonder adhd)
dus vraag me af of het wel ritalin was
Ik ben niet snel geirriteerd maar aan dit soort reacites heb ik zo'n teringhekel niet normaal. Ten eerste zit je in een "pro-drugs" topic. Ten tweede kunnen de meeste mensen goed met drugs omgaan, en voor velen is het gewoon een supertoffe toevoeging aan je leven (anders zou je het niet doen). Ten derde geen hyprocriet gezeik dat je je elk weekend klem zuipt maar nooit iets met drugs hebt gehad (zeg niet dat je je elk weekend klem zuipt maar veel jongeren wel en dan posten ze zulke reacties)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:25 schreef GieJay het volgende:
zijn tegenwoordig maar heel weinig pillen waar speed in zitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:03 schreef Housemusicc het volgende:
11: Drank
12. Blowen
15: Paddo's
18: XTC, Speed ( had wel is een half/half pil dus ja daar zit ook speed in)
Doe eens per 4/5 maanden XTC
Hier blijft het bij. Rest (Coke,GHB,LSD) hoef ik niet en boeit met niet. kan me namelijk niet voorstelle dat er een drugs is leuker dan XTC.
hahaha, nou die 2 soorten drugs die jij net opnoemt (tabak en alcohol) behoren tot de top wat betreft meest verslavende drugsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:36 schreef Elwood1802 het volgende:
14 pils
15 roken
hoeveel van je hersencellen heb jij al weggesnoven danquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:06 schreef maniack28 het volgende:
NIET VOOR JE 18e!!!
Met dat kutillegale gedrag van alle pubers hier heeft de regering een stokpaardje om straks alle drugs te verbieden. Gebruik het dus NIET als je het niet mag... wacht lekker tot je 18 bent en verpest het niet voor anderen!
De meerderheid van de drugs die genoemd wordt mag sowieso niet. Dus ook niet na je 18equote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:06 schreef maniack28 het volgende:
NIET VOOR JE 18e!!!
Met dat kutillegale gedrag van alle pubers hier heeft de regering een stokpaardje om straks alle drugs te verbieden. Gebruik het dus NIET als je het niet mag... wacht lekker tot je 18 bent en verpest het niet voor anderen!
Softdrugs wel.. paddo's (ok nu niet meer), poppers en van alles en nog wat uit de smartshopsquote:Op zondag 29 juni 2008 13:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De meerderheid van de drugs die genoemd wordt mag sowieso niet. Dus ook niet na je 18e
Geenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:50 schreef fathank het volgende:
[..]
hoeveel van je hersencellen heb jij al weggesnoven dan
ehm edit:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:37 schreef Liebe het volgende:
Nog nooit gerookt of drugs gebruikt.. Zou wel eens een jointje willen proberen opzich, al zou ik me dan wel enorm schuldig voelen tegenover m'n ouders.
En, hoe zit het met het schuldgevoel?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:47 schreef Liebe het volgende:
[..]
ehm edit:
18 jaar, geblowt. Verder niks.
Je mag alles gebruiken op je eigen terrein zolang je niemand lastig valt. Je mag het alleen niet kopenquote:Op zondag 29 juni 2008 13:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De meerderheid van de drugs die genoemd wordt mag sowieso niet. Dus ook niet na je 18e
Non-existing.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En, hoe zit het met het schuldgevoel?
de drugs heeft je gevoelloos gemaakt!quote:Op maandag 30 juni 2008 14:39 schreef Liebe het volgende:
[..]
Non-existing.
Maar wat mij betreft hoeven ze het ook niet te weten.
Dan lijk je toch iets fout te doen, Salvia 25x op de juiste manier roken geeft een zeer sterk effect.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
15: wiet/hasj
15: tabak
19: Salvia 10x
20 Salvia 25X
Beide keren salvia puur gerookt, en ik voelde er geen fuck van
Zelfs erop kaane heeft bij mij geen effect
Is salvia een drug?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:52 schreef Party_P het volgende:
[..]
Dan lijk je toch iets fout te doen, Salvia 25x op de juiste manier roken geeft een zeer sterk effect.
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:26 schreef DJKiwi het volgende:
GHB is geen drug toch?
Dat bedoelde ikquote:Je mag alles gebruiken op je eigen terrein zolang je niemand lastig valt. Je mag het alleen niet kopen
Ja dat waren zeker dolle tijden met tante roflol.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:43 schreef DJKiwi het volgende:
O Alcohol die was ik vergeten, toen was ik 15 ofzo, ik begon met alcohol toen ik 9 was ofzo, toen dronk ik wijn met mijn tante roflol!
Slapen/perzikpitten/pillen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:53 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik ben sinds een maand begonnen met pitten. Ik doe het vaak bij een vriend thuis, mijn ouders hebben echt niks door
Ik vind slapen ook wel relaxed, maar om het nou stiekem te gaan doen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:53 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik ben sinds een maand begonnen met pitten. Ik doe het vaak bij een vriend thuis, mijn ouders hebben echt niks door
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vind slapen ook wel relaxed, maar om het nou stiekem te gaan doen?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:55 schreef starla het volgende:
Mensen die drugs gebruikenMensen die op internet de moraalridder uithangen hebben geen greintje zelfrespect
Mensen die drugs gebruiken en ontkennen dat het volkomen kansloos is hebben geen greintje zelfrespectquote:
Mensen die over dingen oordelen terwijl ze er niks van begrepen hebben verdienen een enkeltje Zimbabwe. Daar hoef je namelijk ook niet na te denken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:45 schreef starla het volgende:
[..]
Mensen die drugs gebruiken en ontkennen dat het volkomen kansloos is hebben geen greintje zelfrespect
Mensen die misplaatste waarde hechten aan het gebruik van drugs om bohemien over te komen, en met hun door de drugs overschattende beleving denken dat je zoiets als -op een interessante manier je gezondheid op het spel zetten, omdat je raar gaat doen en de desbetreffende substanties veel C-, N- en H-atomen bevatten en je daardoor veel aanzien vergaart van mede pubers die net hun eerste les scheikunde hebben gehad- moet snappen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Mensen die over dingen oordelen terwijl ze er niks van begrepen hebben verdienen een enkeltje Zimbabwe. Daar hoef je namelijk ook niet na te denken.
je komt erg slim over maat, pleur nou maar lekker op en ga lekker op je bedje rukken ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:25 schreef starla het volgende:
[..]
Mensen die misplaatste waarde hechten aan het gebruik van drugs om bohemien over te komen, en met hun door de drugs overschattende beleving denken dat je zoiets als -op een interessante manier je gezondheid op het spel zetten, omdat je raar gaat doen en de desbetreffende substanties veel C-, N- en H-atomen bevatten en je daardoor veel aanzien vergaart van mede pubers die net hun eerste les scheikunde hebben gehad- moet snappen.
Vriendelijke vriend. Gezondheid op het spel zetten? Bij normaal gebruik van bepaalde drugs zet je minder op het spel als een biertje drinken. En m'n eerste Scheikunde les was ongeveer 10 jaar geleden. Als ik jou was zou ik permanent aan het zuurstof gaan hangen, want die met die luchtkwaliteit van tegenwoordig zet je ook je gezondheid op het spel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:25 schreef starla het volgende:
[..]
Mensen die misplaatste waarde hechten aan het gebruik van drugs om bohemien over te komen, en met hun door de drugs overschattende beleving denken dat je zoiets als -op een interessante manier je gezondheid op het spel zetten, omdat je raar gaat doen en de desbetreffende substanties veel C-, N- en H-atomen bevatten en je daardoor veel aanzien vergaart van mede pubers die net hun eerste les scheikunde hebben gehad- moet snappen.
geen slecht ideequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:58 schreef Sieusc het volgende:
[..]
je komt erg slim over maat, pleur nou maar lekker op en ga lekker op je bedje rukken ofzo
Nee. Maar ik dronk wel wijn op mijn 9e, vond ik lekkerquote:Op maandag 30 juni 2008 19:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja dat waren zeker dolle tijden met tante roflol.
Ervaring ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Bekende drug in de homo-sceaneOok om bepaalde spieren te verslappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha dat had ik laatst eens... last van me keel.. en hoestdrank werkt verzachtendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:10 schreef Batsnek het volgende:
een flesje hoestdrank in 1 keer leeg drinkt raak je heel erg stoned/tripperig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |