De meerderheid van de drugs die genoemd wordt mag sowieso niet. Dus ook niet na je 18equote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:06 schreef maniack28 het volgende:
NIET VOOR JE 18e!!!
Met dat kutillegale gedrag van alle pubers hier heeft de regering een stokpaardje om straks alle drugs te verbieden. Gebruik het dus NIET als je het niet mag... wacht lekker tot je 18 bent en verpest het niet voor anderen!
Softdrugs wel.. paddo's (ok nu niet meer), poppers en van alles en nog wat uit de smartshopsquote:Op zondag 29 juni 2008 13:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De meerderheid van de drugs die genoemd wordt mag sowieso niet. Dus ook niet na je 18e
Geenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:50 schreef fathank het volgende:
[..]
hoeveel van je hersencellen heb jij al weggesnoven dan
ehm edit:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:37 schreef Liebe het volgende:
Nog nooit gerookt of drugs gebruikt.. Zou wel eens een jointje willen proberen opzich, al zou ik me dan wel enorm schuldig voelen tegenover m'n ouders.
En, hoe zit het met het schuldgevoel?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:47 schreef Liebe het volgende:
[..]
ehm edit:
18 jaar, geblowt. Verder niks.
Je mag alles gebruiken op je eigen terrein zolang je niemand lastig valt. Je mag het alleen niet kopenquote:Op zondag 29 juni 2008 13:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De meerderheid van de drugs die genoemd wordt mag sowieso niet. Dus ook niet na je 18e
Non-existing.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En, hoe zit het met het schuldgevoel?
de drugs heeft je gevoelloos gemaakt!quote:Op maandag 30 juni 2008 14:39 schreef Liebe het volgende:
[..]
Non-existing.
Maar wat mij betreft hoeven ze het ook niet te weten.
Dan lijk je toch iets fout te doen, Salvia 25x op de juiste manier roken geeft een zeer sterk effect.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
15: wiet/hasj
15: tabak
19: Salvia 10x
20 Salvia 25X
Beide keren salvia puur gerookt, en ik voelde er geen fuck van
Zelfs erop kaane heeft bij mij geen effect
Is salvia een drug?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:52 schreef Party_P het volgende:
[..]
Dan lijk je toch iets fout te doen, Salvia 25x op de juiste manier roken geeft een zeer sterk effect.
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:26 schreef DJKiwi het volgende:
GHB is geen drug toch?
Dat bedoelde ikquote:Je mag alles gebruiken op je eigen terrein zolang je niemand lastig valt. Je mag het alleen niet kopen
Ja dat waren zeker dolle tijden met tante roflol.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:43 schreef DJKiwi het volgende:
O Alcohol die was ik vergeten, toen was ik 15 ofzo, ik begon met alcohol toen ik 9 was ofzo, toen dronk ik wijn met mijn tante roflol!
Slapen/perzikpitten/pillen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:53 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik ben sinds een maand begonnen met pitten. Ik doe het vaak bij een vriend thuis, mijn ouders hebben echt niks door
Ik vind slapen ook wel relaxed, maar om het nou stiekem te gaan doen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:53 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik ben sinds een maand begonnen met pitten. Ik doe het vaak bij een vriend thuis, mijn ouders hebben echt niks door
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vind slapen ook wel relaxed, maar om het nou stiekem te gaan doen?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:55 schreef starla het volgende:
Mensen die drugs gebruikenMensen die op internet de moraalridder uithangen hebben geen greintje zelfrespect
Mensen die drugs gebruiken en ontkennen dat het volkomen kansloos is hebben geen greintje zelfrespectquote:
Mensen die over dingen oordelen terwijl ze er niks van begrepen hebben verdienen een enkeltje Zimbabwe. Daar hoef je namelijk ook niet na te denken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:45 schreef starla het volgende:
[..]
Mensen die drugs gebruiken en ontkennen dat het volkomen kansloos is hebben geen greintje zelfrespect
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |