Bekende drug in de homo-sceanequote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:31 schreef SpecialK het volgende:
Dit wordt aangeraden:
15: jointje
16: paddo's
17: XTC, GHB, etc...
18: cocaine
19: heroine.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:21 schreef On het volgende:
Op die manier kan je het iedereen al aanraden, het kan natuurlijk ook omslaan naar een wat negatiever effect. En o ja kleine tip: NIET in de spiegel kijken als je paddos op hebt.
poppers zijn het echt zoooo niet waard. (het risico dan). Die dingen zijn echt gevaarlijk en zo tof is de ervaring niet (dit is info die ik overigens van (zeeeer ervaren) derden heb)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poppers, voor de lol. Was benieuwd of ik er heel geil van zou worden
idd, drugsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:25 schreef GieJay het volgende:
Nog nooit gerookt en ook nog nooit iets met drugs gehad..
Paupers die niet zonder drugs kunnen![]()
Had je beter GHB kunnen proberen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nja, als ik het teruglees is het inderdaad een matig sfeerverslag. Het was zeker wel leuk en de moeite waard hoor, alleen was de setting waarin ik het gebruikt heb ook niet ideaal (op een camping waar na een tijdje iedereen sliep behalve een vriend en ikquote:Op maandag 9 juni 2008 16:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
wat een matig sfeerverslag voor de eerste keer XTC.
Een paracetamol van mammie als je menstruatiepijn hebt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:41 schreef Sandy92 het volgende:
Op me 12e alcohol (is ook een soort drugs)
Op me 14e soms een pilletje
Want alleen gespuis gebruikt drugsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:36 schreef Elwood1802 het volgende:
14 pils
15 roken
dat was het, geen behoeftw aan drugs. Wil me niet associeren met dat gespuis dat wel gebruikt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:36 schreef Elwood1802 het volgende:
dat was het, geen behoeftw aan drugs. Wil me niet associeren met dat gespuis dat wel gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |