Een ongeluk krijgen en dan wachten op de ambulance, dat is mijn lachgas ervaring.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:35 schreef reetveter het volgende:
Aangezien hier ervaringen met lachgas zijn, en ik totaal niet weet hoe je er aan komt!
Klinkt goed jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:01 schreef Loofus het volgende:
[..]
Haalt me bijna over om te beginnen zeg...
Explain 2d line...?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:21 schreef On het volgende:
Op die manier kan je het iedereen al aanraden, het kan natuurlijk ook omslaan naar een wat negatiever effect. En o ja kleine tip: NIET in de spiegel kijken als je paddos op hebt.
Je moet jezelf gewoon niet zien in een trip. Een vriend van mij keek in de spiegel en zag zichzelf helemaal verkloot terug natuurlijk. En dat resulteerde in een flinke bad trip.quote:
Als je bloemen op de muur ziet, rare kleuren en vormen door de lucht ziet vliegen kan ik me best voorstellen dat je er zelf ook nogal wazig uitziet in de spiegelquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:32 schreef Loofus het volgende:
Oke, geen goed idee om in de spiegel te kijken dus. Maar hoezo zie je er zo verkloot uit?
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:51 schreef dikkekaas het volgende:
Zijn de pubers hier nou allemaal junkies of reageren de niet-gebruikers niet?
Ja tuurlijk kan datquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:21 schreef On het volgende:
Op die manier kan je het iedereen al aanraden, het kan natuurlijk ook omslaan naar een wat negatiever effect. En o ja kleine tip: NIET in de spiegel kijken als je paddos op hebt.
Droogklootquote:Op maandag 26 mei 2008 20:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Heerlijk zeg. Goed dat je in de natuur zat.
mietjes zul je altijd hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:31 schreef On het volgende:
[..]
Je moet jezelf gewoon niet zien in een trip. Een vriend van mij keek in de spiegel en zag zichzelf helemaal verkloot terug natuurlijk. En dat resulteerde in een flinke bad trip.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit al sinds mijn baby periode aan de poeder. Eerst met talk begonnen, en daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan....
Alcohol is in een hoop gevallen veel gevaarlijker dan sommige drugs.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ben geen puber meer maar ik ben wel anti-drugs
een jointje op zijn tijd kan nog wel (zelf doe ik er niet aan, blijf liever helder in mijn hoofd)
maar voor de rest vind ik drugs eigenlijk maar ''eng en gevaarlijk spul''![]()
telt een rosé tje op zijn tijd ook mee
da's helemaal waar maar ik hou me altijd aan één of twee rosé-tjes meer hoef ik ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Alcohol is in een hoop gevallen veel gevaarlijker dan sommige drugs.
Jij speed gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:19 schreef Batsnek het volgende:
8 bier
18 blowen
19 paddo's, dxm, poppers, spacecake
21 speed, mdmapoeder
momenteel eigenlijk niets meer, af en toe een jointje of een paar biertjes.
Afgelopen zomer een paak keer een sleutelpuntje genomen voordat we uitgingen. Maar ik ben nogal verslavingsgevoelig, dus ik ben er naar de zomer mee gestopt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij speed gedaan. Nooit achter je gezocht. Wat is dxm dan?
Hmm, ik heb wel eens begrepen dat speed zo ongeveer nog 10 keer ranziger is als coke, en dat vind k al ranzig. Dus van de speed blijf ik al helemaal af.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:10 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Afgelopen zomer een paak keer een sleutelpuntje genomen voordat we uitgingen. Maar ik ben nogal verslavingsgevoelig, dus ik ben er naar de zomer mee gestopt.
DXM is dextrometamorfine, van dat hoestdrankspul. Als je een aantal pillen tegelijk of, een flesje hoestdrank in 1 keer leeg drinkt raak je heel erg stoned/tripperig.
Je zegt dat je nogal verslavingsgevoelig bent, dan zou ik van de coke afblijven. Dr is toch geen reet aan. Alleen lekker makkelijk "nuchter" worden als je dronken bent.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:23 schreef Batsnek het volgende:
Coke wil ik nog wel een keer proberen.
Een sleutelpuntje speed is niet zo bijzonder; je blijft gewoon de hele nacht wakker.
Ow, en die hoestdrank, ja, daar wordt je echt knetterwaus van, maar niet echt leuk ofzo. En de kater is al helemaal niet leuk.
Dat denkt iedereen in het begin.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Je zegt dat je nogal verslavingsgevoelig bent, dan zou ik van de coke afblijven. Dr is toch geen reet aan. Alleen lekker makkelijk "nuchter" worden als je dronken bent.
Ach jah, we zien wel. Ik kan er toch niet aankomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Je zegt dat je nogal verslavingsgevoelig bent, dan zou ik van de coke afblijven. Dr is toch geen reet aan. Alleen lekker makkelijk "nuchter" worden als je dronken bent.
Ik heb het begin al wel een half jaartje achter de rug.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:39 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ach jah, we zien wel. Ik kan er toch niet aankomen.
Dat zeg ik, het begin.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb het begin al wel een half jaartje achter de rug.
Verder dan het begin ben ik niet gekomenquote:
wat een matig sfeerverslag voor de eerste keer XTC.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:40 schreef dikkekaas het volgende:
Ik kan ook weer wat aan m'n lijstje toevoegen: XTC
Vrienden hadden bij zich en [ookal roep ik altijd dat ik dat spul maar troep vind] ik heb wat genomen. Heb me best vermaakt die nacht, niet geslapen en dag erna best naar de klote, dus één keer is wel leuk geweest.
Wat je zegt. Meestal zijn het ellenlange verhalen over hoe mooi alles wel niet was. Misschien matige pillenquote:Op maandag 9 juni 2008 16:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
wat een matig sfeerverslag voor de eerste keer XTC.
goed planquote:Op maandag 9 juni 2008 22:56 schreef Maudi het volgende:
speed / xtc / mdma
spacecake / wiet hasj
roken / drank
Spacecake vond ik kut, wiet vind ik saai, speed wordt je echt verrot van maar is wel leuk..
Gebruik rond de 1x in de maand harddrugs, meer ook niet, en vooral bewust van de hoeveelheid.
Nog van plan; Paddestoelen
Daar geloof ik dus geen hol vanquote:
Ik ben trouwens nog wat vergeten, domquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poppers? Om de pijn te verzachten?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog wat vergeten, dom
16: LSD, Poppers, Spacecake (maar dat valt in principe ook onder wiet/hasj)
Dat dus.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
18: Niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |