ik was 1 van de oudere juist.... maar mijn maatjes gingen naar de LTS (edam/volendam die richting) en na dag 2 kwamen die terug met van alles en nogwat en dat gingen we uitproberen.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:39 schreef fathank het volgende:
Je was dr vroeg bij met de speed en xtc. Had je veel oudere vrienden ofzo..?
Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik was 1 van de oudere juist.... maar mijn maatjes gingen naar de LTS (edam/volendam die richting) en na dag 2 kwamen die terug met van alles en nogwat en dat gingen we uitproberen.....
speed paar keer gedaan, vond er weinig aan.. snel mee gestopt... toen wel lange tijd xtc (houseparty's)
Ha-ha-denk-jequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:29 schreef fathank het volgende:En heb 3 keer coke geprobeerd, maar dat vind k geen ruk aan dus daar blijf k voortaan lekker vanaf.
laatste keer is alweer een half jaar geleden, en ondertussen vaak genoeg lam geweest, en genoeg vrienden die 't me aangeboden hebben. En jij, je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:08 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ha-ha-denk-jeWacht maar totdat je lam bent en iemand het je aanbiedt
[ afbeelding ]
niet iedereen raakt verslaafd hoor!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:08 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ha-ha-denk-jeWacht maar totdat je lam bent en iemand het je aanbiedt
[ afbeelding ]
serieus, ik weet niet of je het kent of slechts de verhalen daarover. maar de verhalen zijn niet overdreven, eerder voorzichtig gebracht haha!quote:
u riep?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:10 schreef On het volgende:
15. Wiet/Hasj
16. XTC
17 Speed, Ketamine, Paddo's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |