Dat staat hier ook nog in de planning idd. het is alleen even wachten totdat ik tijd genoeg heb om de ervaring fatsoenlijk te verwerken en even kijken of er wat ervaren gebruikers zijn die mee willen doen.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:29 schreef Hijacking het volgende:
ben alleen nog van plan om een keer paddo's te proberen voordat het verboden wordt.
Vergeet ik de hasj(kutspul) en dat ik met koninginnedag nog een snaak in me bek had hangenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:07 schreef InTheDarkness het volgende:
14: roken , blowen en zuipen
2 jaar vol gehouden nu alleen nog roken en drinken
Pillen zijn verre van duur hoor, 2-5 euro per pilletje. Minder als je groot inkoopt.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:09 schreef Sabinee het volgende:
19: nog niks![]()
Rook wel en drink ook alcohol, drugs nog nooit gehad. Ga om met hardcore gabbers en punkers, zit soms tussen de cokesnuivende/pillenslikkende/LSDdealende mensen, zelf dus helemaal clean.
Ooit wil ik wel een keer XTC proberen maar dan moet het wel getest zijn e.d. Ik ben veel te panisch dat er iets mis mee is. Die zooi is ook allemaal zo duur...een vriend van mij was op weg naar MOH in Den Bosch ongeveer op station Zwolle zijn zakje "spul" () kwijtgeraakt..schade: 70 euro. Nou, dat vind ik dan zonde!
Ben jij niet enorm kapotgegaan?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:34 schreef -Rebelle het volgende:
13 wiet/hasj
14 paddo's en lachgas
17 speed
Ga je jouw drugverhalen niet vertellen blax ?quote:
eh hoezo? mijn gebruik is toch niet zo veel als je het vergelijkt met anderen hierquote:
Op je veertiende paddo's is toch aardig vroeg, dunkt mij? Welk effect had het op je?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:39 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
eh hoezo? mijn gebruik is toch niet zo veel als je het vergelijkt met anderen hier? of was dit sarcastisch bedoeld?
ja dat kloptquote:Op maandag 26 mei 2008 19:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Op je veertiende paddo's is toch aardig vroeg, dunkt mij? Welk effect had het op je?
Heerlijk zeg. Goed dat je in de natuur zat.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:11 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
ja dat kloptmaar ik heb nergens spijt van, eerste keer paddo's was echt supervet
volgens mij had ik toen mexicaanse gedroogde en ik voelde me na 10 minuten ofzo al helemaal van de wereld terwijl de rest nog niks voelde (ik was ook de jongste en kleinste) en bij vrouwen heeft het sowieso al meer effect zeggen ze dus het hakte er meteen goed in
ik zag al gezichten die groen werden en een vriend van mij die op een leeuw begon te lijken
ik heb me ook nog nooit zo een gevoeld met de natuur haha, de wind maakte een mooi geluid en grassprieten voelde ik leven en alles voelde heel anders aan, overal mooie patronen enzo
heb toen ook echt over de raarste dingen nagedacht
dat het leven een spel was en ik weet ook nog dat ik mezelf op een gegeven moment een spons voelde
en even later zag ik een vriendin van mij in het gras rollen en een vriend zijn telefoon wegsmijten en die zag ik toen wegvloeien alsof hij door de zee werd meegesleurd haha toen heb ik me echt doodgelachen
voelde gewoon heel relaxt en helder en zorgenloos
Haalt me bijna over om te beginnen zeg...quote:Op maandag 26 mei 2008 20:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Heerlijk zeg. Goed dat je in de natuur zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |