Mensen die misplaatste waarde hechten aan het gebruik van drugs om bohemien over te komen, en met hun door de drugs overschattende beleving denken dat je zoiets als -op een interessante manier je gezondheid op het spel zetten, omdat je raar gaat doen en de desbetreffende substanties veel C-, N- en H-atomen bevatten en je daardoor veel aanzien vergaart van mede pubers die net hun eerste les scheikunde hebben gehad- moet snappen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Mensen die over dingen oordelen terwijl ze er niks van begrepen hebben verdienen een enkeltje Zimbabwe. Daar hoef je namelijk ook niet na te denken.
je komt erg slim over maat, pleur nou maar lekker op en ga lekker op je bedje rukken ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:25 schreef starla het volgende:
[..]
Mensen die misplaatste waarde hechten aan het gebruik van drugs om bohemien over te komen, en met hun door de drugs overschattende beleving denken dat je zoiets als -op een interessante manier je gezondheid op het spel zetten, omdat je raar gaat doen en de desbetreffende substanties veel C-, N- en H-atomen bevatten en je daardoor veel aanzien vergaart van mede pubers die net hun eerste les scheikunde hebben gehad- moet snappen.
Vriendelijke vriend. Gezondheid op het spel zetten? Bij normaal gebruik van bepaalde drugs zet je minder op het spel als een biertje drinken. En m'n eerste Scheikunde les was ongeveer 10 jaar geleden. Als ik jou was zou ik permanent aan het zuurstof gaan hangen, want die met die luchtkwaliteit van tegenwoordig zet je ook je gezondheid op het spel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:25 schreef starla het volgende:
[..]
Mensen die misplaatste waarde hechten aan het gebruik van drugs om bohemien over te komen, en met hun door de drugs overschattende beleving denken dat je zoiets als -op een interessante manier je gezondheid op het spel zetten, omdat je raar gaat doen en de desbetreffende substanties veel C-, N- en H-atomen bevatten en je daardoor veel aanzien vergaart van mede pubers die net hun eerste les scheikunde hebben gehad- moet snappen.
geen slecht ideequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:58 schreef Sieusc het volgende:
[..]
je komt erg slim over maat, pleur nou maar lekker op en ga lekker op je bedje rukken ofzo
Nee. Maar ik dronk wel wijn op mijn 9e, vond ik lekkerquote:Op maandag 30 juni 2008 19:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja dat waren zeker dolle tijden met tante roflol.
Ervaring ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Bekende drug in de homo-sceaneOok om bepaalde spieren te verslappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha dat had ik laatst eens... last van me keel.. en hoestdrank werkt verzachtendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:10 schreef Batsnek het volgende:
een flesje hoestdrank in 1 keer leeg drinkt raak je heel erg stoned/tripperig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |