Valt toch echt tegen de laatste tijdquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:59 schreef Piles het volgende:
Dat doen iedereen altijd alBehalve ik, want ik ben een lastpak!
Crossie is hier een paar langs gekomen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Valt toch echt tegen de laatste tijd.
Damnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Toen het twee weken geleden bloedheet was...zat ik hier binnen met een vest![]()
Dus
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wou je hier ook gaan gluren?
Nieuwe komt er aan.
quote:
Het is hier de bedoeling om over stage te praten zeg maarquote:
Is school ook goedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het is hier de bedoeling om over stage te praten zeg maar.
Volgens mij is dit meer een hangplek voor stagiairs, geen stage-topicquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:07 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij is het hier de bedoeling om over vanalles en niks te praten met mensen die ook stage lopen en dus in hetzelfde schuitje zittenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klopt, dit is mijn laatste topic.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is dit meer een hangplek voor stagiairs, geen stage-topic
In de KoffieSC gaat het toch ook niet over koffie
?quote:
stop je dan met ons vermaken?quote:
Ik zat het Nijmegen topic door te ploegenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs
Maar hoe kom je daar zo opeens op![]()
Duh....waar denk jij dat ik gellies van maak danquote:
Stalkerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:28 schreef Bravebart het volgende:
Ik zat het Nijmegen topic door te ploegen
Daar is het tenminste boeiendquote:
Nou je kan echt prima gellies maken zonder dat er PCR aan toe pas komt hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Duh....waar denk jij dat ik gellies van maak dan
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zat het Nijmegen topic door te ploegen
weet ik...mja...ik doen gellies maken van PCR-tjesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou je kan echt prima gellies maken zonder dat er PCR aan toe pas komt hoor
Wetenschappelijk gebrabbelquote:
Hou heeft inderdaad het topic om zeep geholpen met deze titel...!quote:
Daarvoor zit ik niet hierquote:
Welke liefdequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarvoor zit ik niet hier
Ik zit hier alleen voor mn liefdesproblemen heb ik af en toe het idee
Ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:32 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik...mja...ik doen gellies maken van PCR-tjes
Iddquote:
Dat is op het echt lab dan wel heel veel minder....Toen was het wat dingen bij elkaar pleuren,....Hier is het een kunst, waarvoor je meer dingen moet snappenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookOp mn eigen low-cost manier dan he
quote:
quote:
quote:
Idd, en zo hoort hetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is op het echt lab dan wel heel veel minder....Toen was het wat dingen bij elkaar pleuren,....Hier is het een kunst, waarvoor je meer dingen moet snappen
Met gootje graagquote:
quote:
Maar niet over stagequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:40 schreef Californium het volgende:
Best een ontopic gesprek aan het voeren btw
Wel over die van mij!quote:
Het moet toch over stage in het algemeen gaanquote:
Hoeveel jaar moet je nog voor je bachelor?quote:
Ik maar te f5-en tot er iets is waar ik op kan reagerenquote:
Jij bent erquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik maar te f5-en tot er iets is waar ik op kan reageren
Tering, jij bent snel. Laat me nou eerst eens edittenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent er![]()
![]()
Reageer hier maar op Dan doe ik hetzelfde
Was derde....maar de 2 boven mij doen het vaker...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
Hoe ging het bowlen gisteren eigenlijk? Ben je er goed in?
Lees onder jou post dus;)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Tering, jij bent snel. Laat me nou eerst eens editten
Tot vanavond Deanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:58 schreef The_Dean het volgende:
In topic nummer 325 als stageloper zit het er dan eindelijk op. De Cup-A-Soups zijn op, de mok zit in de tas en het buro is opgeruimd.
Vandaag was de allerlaatste dag van mijn leven als stagaire, na deze nooit meer een volgende. Vanaf maandag begint het echte leven, een leven als volwaardige medewerker, waar ik zowel in mening als in loon serieus genomen word. Eindelijk.
Maar ook komt er na al die tijd een einde aan heel veel gezelligheid. Jarenlang zijn jullie mijn trouwe steun en toeverlaat geweest. Een uitlaatklep voor alles wat me dwars zat, waarover ik me verbaasde, als ik me alleen voelde, als ik wou lachen, als ik me verveelde, als ik advies nodig had, of gewoon om mijn hart te luchten, jullie waren er altijd voor me. Dat zal ik nooit vergeten. Altijd als ik terugdenk aan mijn stagetijd, zal ik terugdenken aan jullie en de SC. Oudgedienden en nieuwgedienden.
Dit is dan ook mijn allerlaatste bericht als stagaire. Ik zal heus regelmatig terug blijven komen om te kijken hoe het met jullie gaat, dus wees niet bang, ik zal niet van de aardbodem verdwijnen.
Mijn dank voor jullie steun, hoopgevende woorden, advies en gezelligheid is niet in woorden uit te drukken. Vandaar dat ik alleen kan zeggen:
Stage SC, bedankt
We gaan je missenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:58 schreef The_Dean het volgende:
In topic nummer 325 als stageloper zit het er dan eindelijk op. De Cup-A-Soups zijn op, de mok zit in de tas en het buro is opgeruimd.
Vandaag was de allerlaatste dag van mijn leven als stagaire, na deze nooit meer een volgende. Vanaf maandag begint het echte leven, een leven als volwaardige medewerker, waar ik zowel in mening als in loon serieus genomen word. Eindelijk.
Maar ook komt er na al die tijd een einde aan heel veel gezelligheid. Jarenlang zijn jullie mijn trouwe steun en toeverlaat geweest. Een uitlaatklep voor alles wat me dwars zat, waarover ik me verbaasde, als ik me alleen voelde, als ik wou lachen, als ik me verveelde, als ik advies nodig had, of gewoon om mijn hart te luchten, jullie waren er altijd voor me. Dat zal ik nooit vergeten. Altijd als ik terugdenk aan mijn stagetijd, zal ik terugdenken aan jullie en de SC. Oudgedienden en nieuwgedienden.
Dit is dan ook mijn allerlaatste bericht als stagaire. Ik zal heus regelmatig terug blijven komen om te kijken hoe het met jullie gaat, dus wees niet bang, ik zal niet van de aardbodem verdwijnen.
Mijn dank voor jullie steun, hoopgevende woorden, advies en gezelligheid is niet in woorden uit te drukken. Vandaar dat ik alleen kan zeggen:
Stage SC, bedankt
Deantje! Bedankt! Deantje bedankt!quote:
Ohh, genoeg. Maar niet hierquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
Pili weten wij niets boeiends waar wij over kunnen praten
Laten we het hebben over sexquote:
Je geniet er van om mensen mentaal pijn te doen hèquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:01 schreef Californium het volgende:
Laten we het hebben over sexWat is jouw favo standje
Ik zit eind van mn 2e jaar dus volgend jaar stage lopen als het goed isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoeveel jaar moet je nog voor je bachelor?
lees de editquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Je geniet er van om mensen mentaal pijn te doen hè
Whoehahaha...dan moet jij er ook tegenaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zit eind van mn 2e jaar dus volgend jaar stage lopen als het goed is
jah....Maar je moet weten dat ik er ook aan dacht...quote:
Jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Whoehahaha...dan moet jij er ook tegenaan
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:04 schreef Californium het volgende:
[..]
jah....Maar je moet weten dat ik er ook aan dacht...Jeweet....
lamaquote:
Ik word er bijna emotioneel vanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:58 schreef The_Dean het volgende:
Stage SC, bedankt
is superleuk hoorquote:
Gewoon dat ik niet vergeten was te bedenken hoe kansloos jij wasquote:
Dank jequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:07 schreef Californium het volgende:
Gewoon dat ik niet vergeten was te bedenken hoe kansloos jij was
quote:
Ach, ik ben aardig wat gewend met practica, dus zal wel meevallenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:06 schreef Californium het volgende:
[..]
is superleuk hoor![]()
Wel vermoeiend 5 dagen in de week! Maar je leert zo veel
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, ik ben aardig wat gewend met practica, dus zal wel meevallen
Nopequote:
Kun je datquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar goed dat er geen spoorlijn hier op het eiland is
Je kunt altijd voor een bus springenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar goed dat er geen spoorlijn hier op het eiland is
Ikke snappequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je kunt altijd voor een bus springenMaar dat moet je maar niet doen
Schouwen-Duiveland, koningeeeeeeenquote:
Ik ken het...jammer genoegquote:
Ik voelde zoooooo een Piles opmerking aankomenquote:
Ik wou me erop wagen maar toch maar nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik voelde zoooooo een Piles opmerking aankomen
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wou me erop wagen maar toch maar niet
Ojaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:30 schreef Yesse het volgende:
[..]Waarom denk je dat ik het neerzet.. We waren bezig met vrijdagmiddag meligheid toch?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:29 schreef Bravebart het volgende:
quote:
*kedoeng tsssjjj*quote:
Hij was zo slecht dat ik m niet eens snapquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:34 schreef Piles het volgende:
Ja, beetje laat. Maar ik was aan het werk
En veel slechter kan ik ze ook niet maken
Je had ook een Hoi, neucken? variatie kunnen makenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:34 schreef Piles het volgende:
Ja, beetje laat. Maar ik was aan het werk
En veel slechter kan ik ze ook niet maken
Ik weet hetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:35 schreef Californium het volgende:
Hij was zo slecht dat ik m niet eens snap
Omhoog krijgen is dan ook moeilijk jahquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het
Maar ik kon niks bedenken
Ik presteer niet onder druk
Kijk, dat is meer jouw niveau/interessequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:37 schreef Californium het volgende:
Omhoog krijgen is dan ook moeilijk jah![]()
Weet ikquote:
Jaaaa, bijnaquote:
Juistem! Ik ga ervandoor! Met een beetje geluk ben ik over 15 min thuis...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaaaa, bijna
Ik heb net eens zitten rekenen, en als ik vanaf nu precies alle dagen vol werk met een half uur pauze kan ik een week eerder stoppen
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:41 schreef Californium het volgende:
Juistem! Ik ga ervandoor! Met een beetje geluk ben ik over 15 min thuis...
Je bent wel mijn flauwe melige bui aan het aanwakkeren hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]Tot straks
Over een half uurtje thuis, als ik door fiets
En als jij op me wacht straks gaat dat zeker lukken![]()
We wakkeren elkaar aanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:42 schreef Californium het volgende:
Je bent wel mijn flauwe melige bui aan het aanwakkeren he
juist...Ik ga nu echt...quote:
sport en alcohol gaan niet samenquote:
nou ja, dat wel.. maar er zijn wat sporten waar het niet samen gaatquote:
Siebrenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:35 schreef KaheemSaid het volgende:
Pfff, vandaag ben ikecht brak!
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
Ikmet je mee, terwijl ik me bedenk dat ik nog zeker een jaar op school zit
quote:
Zeker wetenquote:
Nog 4 wekenquote:
Hoi Dean!quote:
Yes, the big bucksquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Relaxed, gefeliciteerd
Nu het 'echte leven' dus...
quote:
Ben 24, en is me verteld dat ik boven de 1500 per maand kom te zitten... maar precies krijg ik nog te horen volgende weekquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat ga je ongeveer verdienen en hoe oud ben je?
Whehehe, goed bezigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dean.....
Ik kreeg net te horen dat ik gister niet meer in staat was om namen van drankjes uit te spreken.
Nice.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben 24, en is me verteld dat ik boven de 1500 per maand kom te zitten... maar precies krijg ik nog te horen volgende week
Wat nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice.
Wat heb je allemaal gedaan dan?
Ik ben jonger en werk ook fulltime
Je hoort niet specifiek iets te krijgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat niet
Maar je bedoeld kwa opleiding neem ik aan?
Basisschool -> MAVO [4jaar] -> HAVO [3 jaar] -> HBO Bedrijfskundige Informatica [2 maand] -> MBO Electronica nivo 4 [5 jaar].
Weet niet eens wat een startende MBO'er hoort te krijgen
Eens opzoeken!
Ik ga vanaf 1 juni in het bar bestuur van een studentevereniging, daarvoor had ik gister een inauguratie. Deze bestond uit een speurtocht door groningen stad, met op verschillende plaatsen een confrontatie emt de huidige groep al van wie we een lekkere borrel kregen. Zelf hadden we gelukig ook genoeg mee, dus we hoefden echt niet zonder tezitten. Ik ben best wel kapot gegaan zonder me klote te voelen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice.
Wat heb je allemaal gedaan dan?
Ik ben jonger en werk ook fulltime
Ook relaxedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ga vanaf 1 juni in het bar bestuur van een studentevereniging, daarvoor had ik gister een inauguratie. Deze bestond uit een speurtocht door groningen stad, met op verschillende plaatsen een confrontatie emt de huidige groep al van wie we een lekkere borrel kregen. Zelf hadden we gelukig ook genoeg mee, dus we hoefden echt niet zonder tezitten. Ik ben best wel kapot gegaan zonder me klote te voelen!
Ik niet ben nu compleet verbaasd overal over.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook relaxed
Kapot gaan ftw
vanavond weer effe denk.
Verbaasd?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik niet ben nu compleet verbaasd overal over.
Ik niet, vind 40 uur wel genoegquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeeeej
[..]
Eindelijk
Al moet ik morgen nog werken
Wat is er vreemd dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja ik ben duf enzo en verbaas me overal best wel een beetje over. Best vreemd!
hey Pilesquote:
bofkontquote:Eindelijk
Al moet ik morgen nog werken
stagetechnische gezien moest ik die zin wel even 3 keer doorlezenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:15 schreef crossover het volgende:
Dames en heren,
ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Als ik over een paar dagen de topics vanaf vandaag doorlees en ik vind het niveau nog steeds te laag, gaat het hier voor een dag of 3 dicht.
Same question here.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:17 schreef Piles het volgende:
Ik gooi het maar ff in Feedback, dat is handiger denk ik
Jouw post is nou ook niet echt niveau verhogend.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:15 schreef crossover het volgende:
Dames en heren,
ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Als ik over een paar dagen de topics vanaf vandaag doorlees en ik vind het niveau nog steeds te laag, gaat het hier voor een dag of 3 dicht.
Ik kan moeilijk het hele topic in mijn eentje gaan vullen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:44 schreef Piles het volgende:
Maar hier mag ook nog gepost worden, voor jullie allemaal bang geworden zijn
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:48 schreef Californium het volgende:
dadelijk maar even een omweg maken naar het station toe
Dat is nicequote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:50 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik heb een vakantiebaan voor één hele maand (juli) op m'n stageplek geregeldBruto salaris van 1800 euro
![]()
Ik begrijp bar weinig van je verhaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:48 schreef Californium het volgende:
Ik eten gekookt....En kijk met me huisgenoot uit het raam op pieken...Checken wij er zijn...Allemaal kerels....wij aan het tellen hoeveel vrouwen er zijn....Mijn huisgenoot aan het koken....samen aan het kletsen...Ik trek me vest uit...ik heb het warm...Opeens schreeuwen alle jongens en kijken ze me aan enzo....Ik snel wegwezen....
dadelijk maar even een omweg maken naar het station toe
Dat komt omdat je niet in Nijmegen woontquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik snap je verhaaltje niet helemaal, maar je durft nu niet de normale weg
Ja maar jij woont ook niet in Nijmegenquote:
Het is sowieso al een leuke stage met een relatief hoge vergoeding. Ik dacht zo: als vakantiewerk op m'n stageplek niet geweldig betaalt, staat het altijd nog goed op m'n cv.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is niceLeuke stageplek....Ik ben eigenlijk gewoon blij als ik vakantie heb
Ik vraag Cali al weken om pics, maar die post ze ook nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef HostiMeister het volgende:
En ga nou niet om een paint vragen, want dat zuigt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef HostiMeister het volgende:
En ga nou niet om een paint vragen, want dat zuigt.
Nee, dat kloptquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar jij woont ook niet in Nijmegen
Ik weet een goed topic voor je, wacht.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Zowiezo zuigt het schat....Ik zit gewoon relax te doen...wordt ik na gefloten omdat ik me vest uit doe
Zelfs zo diep zink ik niet. In reallife dan. Hier is het wat andersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:56 schreef Californium het volgende:
Zowiezo zuigt het schat....Ik zit gewoon relax te doen...wordt ik na gefloten omdat ik me vest uit doe
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar deed het onbewustquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook gewoon geil als een vrouw een vest uit doet voor een stel pubers
Dan is het nogal triest ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar deed het onbewusten het zijn studenten ....geen pubers...en ja ik ben half dislectisch
Uhuhquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:00 schreef eer-ik het volgende:
Van de leeftijd van 'een student' zou je toch wel verwachten dat ie zich wat volwassener gedraagt.
eensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het nogal triest ja.
Van de leeftijd van 'een student' zou je toch wel verwachten dat ie zich wat volwassener gedraagt.
Soms ben ik ook weleens blij dat ik niet in de stad woonquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:01 schreef Californium het volgende:
eensZit gewoon met me huisgenoot te chillen en dan dit...gelukkig kon hij erom lachen
Altijd lekker rustig daarzo bij jou op de gang en je slaapkamerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
Mja goed....achteraf is het wel grappig....vooral als ik ze hier hoor schreeuwen om eten...:')
Heerlijk zo'n cafe onder mijn slaapkamerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Altijd lekker rustig daarzo bij jou op de gang en je slaapkamer
Ruilen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n cafe onder mijn slaapkamer
En jij woont waar?quote:
Geloof mij, ik denk dat een kroeg héérlijk is om boven te wonenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
En jij woont waar?
dat je zo graag wilt ruilen
Ik heb een onderbuur onder m'n slaapkamer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij onder je slaapkamer hebt
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geloof mij, ik denk dat een kroeg héérlijk is om boven te wonen
Ik woon tegenover de 'dames' in Utrecht.
Geen feest kan ik je vertellen.
Neh, ik blijf liever aan deze kant van nederland.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou dit is geen leuke kroeg en het zit niet in het centrum....
Mja als je echt wil ruilen
Hé dat mag niet meer hè, zie FBquote:
Ja weet ik, dat hoor ik vakerquote:
Ik zal me gedragenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:33 schreef eer-ik het volgende:
Nee.
Lig momenteel te chillen met muziek, bier en een klein beetje fok.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal me gedragen![]()
Iemand hier nog plannen voor vanavond?
Ja zoietsquote:
Mja, het lijkt een beetje doodquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat topic loopt ook niet echt hard he...
Of gaat dat met vlagen?
Zomerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het lijkt een beetje doodMisschien als straks het zomerseizoen weer losbarst dat het dan weer gaat lopen
Klopt wel, dat loopt gewoon door, maar in de zomer wordt het vaak pas drukkerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zomer
Sneakerz is toch al effe bezig...
iig al een paar weekenden
Iddquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:42 schreef eer-ik het volgende:
Neger des Heils ftw.
Kerel maakt echt chille beats.
Ik heb nu die nieuwe cd van de jeugd van tegenwoordig aanstaan, en ook al gaan de teksten echt nergens over, die beatsquote:
Ik hoop dat dat bloemendaalvolk een paar nekschoten krijgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt wel, dat loopt gewoon door, maar in de zomer wordt het vaak pas drukker
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb nu die nieuwe cd van de jeugd van tegenwoordig aanstaan, en ook al gaan de teksten echt nergens over, die beatsHeld.
Idd, dan kan ik er tenminste zelf weer een keer naartoequote:[..]
Ik hoop dat dat bloemendaalvolk een paar nekschoten krijgen.
én over naar Daft Punkquote:
Ik wil ook wel weer een keer ja, maar met die figuren heb ik er niet echt zin in.quote:Idd, dan kan ik er tenminste zelf weer een keer naartoe
Idd, en wat denk je van Justicequote:
Precies, zeker niet meer met die vechtpartijenquote:[..]
Ik wil ook wel weer een keer ja, maar met die figuren heb ik er niet echt zin in.
Justice?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, en wat denk je van Justice
[..]
Precies, zeker niet meer met die vechtpartijen
* Vraagt forum en topicmerge aanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:55 schreef Bravebart het volgende:
Ja maar anders loopt dit topic weer niet
Je kent Justice niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Justice?
Dat ken ik niet...
Doe mij daar eens wat van?
Dikke kans dat ik het goed vind.
Die vechtpartijen verneuken het echt en het past ook totaal niet bij de sfeer imo.
Op hardcode (Gabber) feesten kan ik het me nog voorstellen,, die muziek is er ook wel wat meer naar, maar hierbij juist niet.
Dat youtube nr vind ik wel aardig maar niet heel goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kent Justice niet?Doe maar downloaden
Ja precies, en die laatste vechtpartij was best fiks, dus zoveel zin heb ik er niet meer in
quote:
Klopt, Jutsice is ook blije muziekquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat youtube nr vind ik wel aardig maar niet heel goed.
Beetje te blij. Beetje ehm, niet echt een beschrijving voor.
Effe die ander luisteren.
gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi, anders wordt het zo saai hèquote:
Daar is een hele vette remix vanquote:
Ik vind hardstyle prima hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi, anders wordt het zo saai hè
Klinkt wel aardig, maar niet helemaal mijn dingquote:
Elektro vind ik wel prima, maar dat nr effe niet.quote:
Dat is ook welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:12 schreef eer-ik het volgende:
Nee, dit is me te wazig.
Niet mijn ding.
Heb maar effe laidback luke aangezet
Ach het is vrijdag hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:16 schreef Piles het volgende:
Waar is iedereen trouwens vanavond. Ik vind het eng stil hier![]()
Ach, ik ook ff niet vandaagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan nog. Straks denk ik nog dat ik de enige zonder leven ben![]()
Ik ook niet echt, gewoon lekker muziekje aan, beetje op mand liggen, nieuwe iPod inrichten, klein biertje erbij, morgen weer rafael van de kaart.quote:
Idd, die is nicequote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
LMFD
Die sneakerz mixtape van Shagspeare is ook wel erg lekker
Wat een heerlijk leven tochquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, gewoon lekker muziekje aan, beetje op mand liggen, nieuwe iPod inrichten, klein biertje erbij, morgen weer rafael van de kaart.
Ik kwam er 2 weken geleden per toeval achter dat D-Block bij mij in de klas heeft gezeten, 3 jaar langquote:
Chilllllquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, gewoon lekker muziekje aan, beetje op mand liggen, nieuwe iPod inrichten, klein biertje erbij, morgen weer rafael van de kaart.
Heb jij die nieuwe sneakerz cd?quote:
Verschrikkelijk hequote:
Nee, ik zit hem nu ook te zoekenquote:
quote:
Zeg maar dat ze d'r muil moet houwe van me.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komt mijn moeder net binnen. Klaagt ze over mijn muzieksmaak![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze d'r muil moet houwe van me.
Ultieme vorm van retoriekquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze kwam binnen en zei: vind je dit mooie muziek
ik: ja
mijn moeder: oh
ik heb dat woord ff op wiki opgezocht, maar daar werd ik ook niet echt veel wijzer vanquote:
quote:Retorica (van het Griekse woord ῥήτωρ, rhêtôr, spreker, leraar) staat voor welsprekendheid, maar in uitgebreide zin slaat het op effectief spreken en schrijven en de kunst van het overtuigen.
Een retorische vraag is een vraag waar je het antwoord al op weetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb dat woord ff op wiki opgezocht, maar daar werd ik ook niet echt veel wijzer vanMaar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Het gaat inderdaad vrij op het ogenblik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:03 schreef eer-ik het volgende:
Jongens, ik kan dit echt niet bijhouden zo hoor...
Beetje rustiger
oh ja dat heb ik wel eens gehad bij Nederlands jaren geledenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een retorische vraag is een vraag waar je het antwoord al op weet
tegen mannen kan je ook lullen in de kroeg, daar heb je geen internet voor nodigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
Als er ook geen leuke dames zijn valt het gelijk stil
Waar is cali?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
Als er ook geen leuke dames zijn valt het gelijk stil
Cali is de hoofdstad van het departement Valle del Cauca in het zuiden van Colombia.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Normaal als ik refresh dan heb ik gelijk weer minimaal vijf posten erbij, en nu refresh ik vijf keer en dan is er nog niets gepost
Ik riep ook zomaar wat hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Of Jipje, Yesse, Kiwi, Lein of littledinges
Dan heb ik ze allemaal toch
fornie erachter en het is ook goedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cali is de hoofdstad van het departement Valle del Cauca in het zuiden van Colombia.
Kan best geregeld worden hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:21 schreef Piles het volgende:
Gaat deze nog vol komen vandaag? Volgens mij niet
En wie wou je daar voor mee brengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |