Klinkt wel aardig, maar niet helemaal mijn dingquote:
Elektro vind ik wel prima, maar dat nr effe niet.quote:
Dat is ook welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:12 schreef eer-ik het volgende:
Nee, dit is me te wazig.
Niet mijn ding.
Heb maar effe laidback luke aangezet
Ach het is vrijdag hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:16 schreef Piles het volgende:
Waar is iedereen trouwens vanavond. Ik vind het eng stil hier![]()
Ach, ik ook ff niet vandaagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan nog. Straks denk ik nog dat ik de enige zonder leven ben![]()
Ik ook niet echt, gewoon lekker muziekje aan, beetje op mand liggen, nieuwe iPod inrichten, klein biertje erbij, morgen weer rafael van de kaart.quote:
Idd, die is nicequote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
LMFD
Die sneakerz mixtape van Shagspeare is ook wel erg lekker
Wat een heerlijk leven tochquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, gewoon lekker muziekje aan, beetje op mand liggen, nieuwe iPod inrichten, klein biertje erbij, morgen weer rafael van de kaart.
Ik kwam er 2 weken geleden per toeval achter dat D-Block bij mij in de klas heeft gezeten, 3 jaar langquote:
Chilllllquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, gewoon lekker muziekje aan, beetje op mand liggen, nieuwe iPod inrichten, klein biertje erbij, morgen weer rafael van de kaart.
Heb jij die nieuwe sneakerz cd?quote:
Verschrikkelijk hequote:
Nee, ik zit hem nu ook te zoekenquote:
quote:
Zeg maar dat ze d'r muil moet houwe van me.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komt mijn moeder net binnen. Klaagt ze over mijn muzieksmaak![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze d'r muil moet houwe van me.
Ultieme vorm van retoriekquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze kwam binnen en zei: vind je dit mooie muziek
ik: ja
mijn moeder: oh
ik heb dat woord ff op wiki opgezocht, maar daar werd ik ook niet echt veel wijzer vanquote:
quote:Retorica (van het Griekse woord ῥήτωρ, rhêtôr, spreker, leraar) staat voor welsprekendheid, maar in uitgebreide zin slaat het op effectief spreken en schrijven en de kunst van het overtuigen.
Een retorische vraag is een vraag waar je het antwoord al op weetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb dat woord ff op wiki opgezocht, maar daar werd ik ook niet echt veel wijzer vanMaar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Het gaat inderdaad vrij op het ogenblik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:03 schreef eer-ik het volgende:
Jongens, ik kan dit echt niet bijhouden zo hoor...
Beetje rustiger
oh ja dat heb ik wel eens gehad bij Nederlands jaren geledenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een retorische vraag is een vraag waar je het antwoord al op weet
tegen mannen kan je ook lullen in de kroeg, daar heb je geen internet voor nodigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
Als er ook geen leuke dames zijn valt het gelijk stil
Waar is cali?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
Als er ook geen leuke dames zijn valt het gelijk stil
Cali is de hoofdstad van het departement Valle del Cauca in het zuiden van Colombia.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Normaal als ik refresh dan heb ik gelijk weer minimaal vijf posten erbij, en nu refresh ik vijf keer en dan is er nog niets gepost
Ik riep ook zomaar wat hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Of Jipje, Yesse, Kiwi, Lein of littledinges
Dan heb ik ze allemaal toch
fornie erachter en het is ook goedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cali is de hoofdstad van het departement Valle del Cauca in het zuiden van Colombia.
Kan best geregeld worden hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:21 schreef Piles het volgende:
Gaat deze nog vol komen vandaag? Volgens mij niet
En wie wou je daar voor mee brengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |