Uhuhquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:00 schreef eer-ik het volgende:
Van de leeftijd van 'een student' zou je toch wel verwachten dat ie zich wat volwassener gedraagt.
eensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het nogal triest ja.
Van de leeftijd van 'een student' zou je toch wel verwachten dat ie zich wat volwassener gedraagt.
Soms ben ik ook weleens blij dat ik niet in de stad woonquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:01 schreef Californium het volgende:
eensZit gewoon met me huisgenoot te chillen en dan dit...gelukkig kon hij erom lachen
Altijd lekker rustig daarzo bij jou op de gang en je slaapkamerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
Mja goed....achteraf is het wel grappig....vooral als ik ze hier hoor schreeuwen om eten...:')
Heerlijk zo'n cafe onder mijn slaapkamerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Altijd lekker rustig daarzo bij jou op de gang en je slaapkamer
Ruilen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n cafe onder mijn slaapkamer
En jij woont waar?quote:
Geloof mij, ik denk dat een kroeg héérlijk is om boven te wonenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
En jij woont waar?
dat je zo graag wilt ruilen
Ik heb een onderbuur onder m'n slaapkamer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij onder je slaapkamer hebt
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geloof mij, ik denk dat een kroeg héérlijk is om boven te wonen
Ik woon tegenover de 'dames' in Utrecht.
Geen feest kan ik je vertellen.
Neh, ik blijf liever aan deze kant van nederland.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou dit is geen leuke kroeg en het zit niet in het centrum....
Mja als je echt wil ruilen
Hé dat mag niet meer hè, zie FBquote:
Ja weet ik, dat hoor ik vakerquote:
Ik zal me gedragenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:33 schreef eer-ik het volgende:
Nee.
Lig momenteel te chillen met muziek, bier en een klein beetje fok.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal me gedragen![]()
Iemand hier nog plannen voor vanavond?
Ja zoietsquote:
Mja, het lijkt een beetje doodquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat topic loopt ook niet echt hard he...
Of gaat dat met vlagen?
Zomerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het lijkt een beetje doodMisschien als straks het zomerseizoen weer losbarst dat het dan weer gaat lopen
Klopt wel, dat loopt gewoon door, maar in de zomer wordt het vaak pas drukkerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zomer
Sneakerz is toch al effe bezig...
iig al een paar weekenden
Iddquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:42 schreef eer-ik het volgende:
Neger des Heils ftw.
Kerel maakt echt chille beats.
Ik heb nu die nieuwe cd van de jeugd van tegenwoordig aanstaan, en ook al gaan de teksten echt nergens over, die beatsquote:
Ik hoop dat dat bloemendaalvolk een paar nekschoten krijgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt wel, dat loopt gewoon door, maar in de zomer wordt het vaak pas drukker
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb nu die nieuwe cd van de jeugd van tegenwoordig aanstaan, en ook al gaan de teksten echt nergens over, die beatsHeld.
Idd, dan kan ik er tenminste zelf weer een keer naartoequote:[..]
Ik hoop dat dat bloemendaalvolk een paar nekschoten krijgen.
én over naar Daft Punkquote:
Ik wil ook wel weer een keer ja, maar met die figuren heb ik er niet echt zin in.quote:Idd, dan kan ik er tenminste zelf weer een keer naartoe
Idd, en wat denk je van Justicequote:
Precies, zeker niet meer met die vechtpartijenquote:[..]
Ik wil ook wel weer een keer ja, maar met die figuren heb ik er niet echt zin in.
Justice?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, en wat denk je van Justice
[..]
Precies, zeker niet meer met die vechtpartijen
* Vraagt forum en topicmerge aanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:55 schreef Bravebart het volgende:
Ja maar anders loopt dit topic weer niet
Je kent Justice niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Justice?
Dat ken ik niet...
Doe mij daar eens wat van?
Dikke kans dat ik het goed vind.
Die vechtpartijen verneuken het echt en het past ook totaal niet bij de sfeer imo.
Op hardcode (Gabber) feesten kan ik het me nog voorstellen,, die muziek is er ook wel wat meer naar, maar hierbij juist niet.
Dat youtube nr vind ik wel aardig maar niet heel goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kent Justice niet?Doe maar downloaden
Ja precies, en die laatste vechtpartij was best fiks, dus zoveel zin heb ik er niet meer in
quote:
Klopt, Jutsice is ook blije muziekquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat youtube nr vind ik wel aardig maar niet heel goed.
Beetje te blij. Beetje ehm, niet echt een beschrijving voor.
Effe die ander luisteren.
gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi, anders wordt het zo saai hèquote:
Daar is een hele vette remix vanquote:
Ik vind hardstyle prima hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi, anders wordt het zo saai hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |