stagetechnische gezien moest ik die zin wel even 3 keer doorlezenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:15 schreef crossover het volgende:
Dames en heren,
ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Als ik over een paar dagen de topics vanaf vandaag doorlees en ik vind het niveau nog steeds te laag, gaat het hier voor een dag of 3 dicht.
Same question here.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:17 schreef Piles het volgende:
Ik gooi het maar ff in Feedback, dat is handiger denk ik
Jouw post is nou ook niet echt niveau verhogend.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:15 schreef crossover het volgende:
Dames en heren,
ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Als ik over een paar dagen de topics vanaf vandaag doorlees en ik vind het niveau nog steeds te laag, gaat het hier voor een dag of 3 dicht.
Ik kan moeilijk het hele topic in mijn eentje gaan vullen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:44 schreef Piles het volgende:
Maar hier mag ook nog gepost worden, voor jullie allemaal bang geworden zijn
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:48 schreef Californium het volgende:
dadelijk maar even een omweg maken naar het station toe
Dat is nicequote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:50 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik heb een vakantiebaan voor één hele maand (juli) op m'n stageplek geregeldBruto salaris van 1800 euro
![]()
Ik begrijp bar weinig van je verhaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:48 schreef Californium het volgende:
Ik eten gekookt....En kijk met me huisgenoot uit het raam op pieken...Checken wij er zijn...Allemaal kerels....wij aan het tellen hoeveel vrouwen er zijn....Mijn huisgenoot aan het koken....samen aan het kletsen...Ik trek me vest uit...ik heb het warm...Opeens schreeuwen alle jongens en kijken ze me aan enzo....Ik snel wegwezen....
dadelijk maar even een omweg maken naar het station toe
Dat komt omdat je niet in Nijmegen woontquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik snap je verhaaltje niet helemaal, maar je durft nu niet de normale weg
Ja maar jij woont ook niet in Nijmegenquote:
Het is sowieso al een leuke stage met een relatief hoge vergoeding. Ik dacht zo: als vakantiewerk op m'n stageplek niet geweldig betaalt, staat het altijd nog goed op m'n cv.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is niceLeuke stageplek....Ik ben eigenlijk gewoon blij als ik vakantie heb
Ik vraag Cali al weken om pics, maar die post ze ook nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef HostiMeister het volgende:
En ga nou niet om een paint vragen, want dat zuigt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef HostiMeister het volgende:
En ga nou niet om een paint vragen, want dat zuigt.
Nee, dat kloptquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar jij woont ook niet in Nijmegen
Ik weet een goed topic voor je, wacht.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Zowiezo zuigt het schat....Ik zit gewoon relax te doen...wordt ik na gefloten omdat ik me vest uit doe
Zelfs zo diep zink ik niet. In reallife dan. Hier is het wat andersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:56 schreef Californium het volgende:
Zowiezo zuigt het schat....Ik zit gewoon relax te doen...wordt ik na gefloten omdat ik me vest uit doe
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |