Valt toch echt tegen de laatste tijdquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:59 schreef Piles het volgende:
Dat doen iedereen altijd alBehalve ik, want ik ben een lastpak!
Crossie is hier een paar langs gekomen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Valt toch echt tegen de laatste tijd.
Damnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Toen het twee weken geleden bloedheet was...zat ik hier binnen met een vest![]()
Dus
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wou je hier ook gaan gluren?
Nieuwe komt er aan.
quote:
Het is hier de bedoeling om over stage te praten zeg maarquote:
Is school ook goedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het is hier de bedoeling om over stage te praten zeg maar.
Volgens mij is dit meer een hangplek voor stagiairs, geen stage-topicquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:07 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij is het hier de bedoeling om over vanalles en niks te praten met mensen die ook stage lopen en dus in hetzelfde schuitje zittenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klopt, dit is mijn laatste topic.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is dit meer een hangplek voor stagiairs, geen stage-topic
In de KoffieSC gaat het toch ook niet over koffie
?quote:
stop je dan met ons vermaken?quote:
Ik zat het Nijmegen topic door te ploegenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs
Maar hoe kom je daar zo opeens op![]()
Duh....waar denk jij dat ik gellies van maak danquote:
Stalkerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:28 schreef Bravebart het volgende:
Ik zat het Nijmegen topic door te ploegen
Daar is het tenminste boeiendquote:
Nou je kan echt prima gellies maken zonder dat er PCR aan toe pas komt hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Duh....waar denk jij dat ik gellies van maak dan
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zat het Nijmegen topic door te ploegen
weet ik...mja...ik doen gellies maken van PCR-tjesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou je kan echt prima gellies maken zonder dat er PCR aan toe pas komt hoor
Wetenschappelijk gebrabbelquote:
Hou heeft inderdaad het topic om zeep geholpen met deze titel...!quote:
Daarvoor zit ik niet hierquote:
Welke liefdequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarvoor zit ik niet hier
Ik zit hier alleen voor mn liefdesproblemen heb ik af en toe het idee
Ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:32 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik...mja...ik doen gellies maken van PCR-tjes
Iddquote:
Dat is op het echt lab dan wel heel veel minder....Toen was het wat dingen bij elkaar pleuren,....Hier is het een kunst, waarvoor je meer dingen moet snappenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookOp mn eigen low-cost manier dan he
quote:
quote:
quote:
Idd, en zo hoort hetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is op het echt lab dan wel heel veel minder....Toen was het wat dingen bij elkaar pleuren,....Hier is het een kunst, waarvoor je meer dingen moet snappen
Met gootje graagquote:
quote:
Maar niet over stagequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:40 schreef Californium het volgende:
Best een ontopic gesprek aan het voeren btw
Wel over die van mij!quote:
Het moet toch over stage in het algemeen gaanquote:
Hoeveel jaar moet je nog voor je bachelor?quote:
Ik maar te f5-en tot er iets is waar ik op kan reagerenquote:
Jij bent erquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik maar te f5-en tot er iets is waar ik op kan reageren
Tering, jij bent snel. Laat me nou eerst eens edittenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent er![]()
![]()
Reageer hier maar op Dan doe ik hetzelfde
Was derde....maar de 2 boven mij doen het vaker...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
Hoe ging het bowlen gisteren eigenlijk? Ben je er goed in?
Lees onder jou post dus;)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Tering, jij bent snel. Laat me nou eerst eens editten
Tot vanavond Deanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:58 schreef The_Dean het volgende:
In topic nummer 325 als stageloper zit het er dan eindelijk op. De Cup-A-Soups zijn op, de mok zit in de tas en het buro is opgeruimd.
Vandaag was de allerlaatste dag van mijn leven als stagaire, na deze nooit meer een volgende. Vanaf maandag begint het echte leven, een leven als volwaardige medewerker, waar ik zowel in mening als in loon serieus genomen word. Eindelijk.
Maar ook komt er na al die tijd een einde aan heel veel gezelligheid. Jarenlang zijn jullie mijn trouwe steun en toeverlaat geweest. Een uitlaatklep voor alles wat me dwars zat, waarover ik me verbaasde, als ik me alleen voelde, als ik wou lachen, als ik me verveelde, als ik advies nodig had, of gewoon om mijn hart te luchten, jullie waren er altijd voor me. Dat zal ik nooit vergeten. Altijd als ik terugdenk aan mijn stagetijd, zal ik terugdenken aan jullie en de SC. Oudgedienden en nieuwgedienden.
Dit is dan ook mijn allerlaatste bericht als stagaire. Ik zal heus regelmatig terug blijven komen om te kijken hoe het met jullie gaat, dus wees niet bang, ik zal niet van de aardbodem verdwijnen.
Mijn dank voor jullie steun, hoopgevende woorden, advies en gezelligheid is niet in woorden uit te drukken. Vandaar dat ik alleen kan zeggen:
Stage SC, bedankt
We gaan je missenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:58 schreef The_Dean het volgende:
In topic nummer 325 als stageloper zit het er dan eindelijk op. De Cup-A-Soups zijn op, de mok zit in de tas en het buro is opgeruimd.
Vandaag was de allerlaatste dag van mijn leven als stagaire, na deze nooit meer een volgende. Vanaf maandag begint het echte leven, een leven als volwaardige medewerker, waar ik zowel in mening als in loon serieus genomen word. Eindelijk.
Maar ook komt er na al die tijd een einde aan heel veel gezelligheid. Jarenlang zijn jullie mijn trouwe steun en toeverlaat geweest. Een uitlaatklep voor alles wat me dwars zat, waarover ik me verbaasde, als ik me alleen voelde, als ik wou lachen, als ik me verveelde, als ik advies nodig had, of gewoon om mijn hart te luchten, jullie waren er altijd voor me. Dat zal ik nooit vergeten. Altijd als ik terugdenk aan mijn stagetijd, zal ik terugdenken aan jullie en de SC. Oudgedienden en nieuwgedienden.
Dit is dan ook mijn allerlaatste bericht als stagaire. Ik zal heus regelmatig terug blijven komen om te kijken hoe het met jullie gaat, dus wees niet bang, ik zal niet van de aardbodem verdwijnen.
Mijn dank voor jullie steun, hoopgevende woorden, advies en gezelligheid is niet in woorden uit te drukken. Vandaar dat ik alleen kan zeggen:
Stage SC, bedankt
Deantje! Bedankt! Deantje bedankt!quote:
Ohh, genoeg. Maar niet hierquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
Pili weten wij niets boeiends waar wij over kunnen praten
Laten we het hebben over sexquote:
Je geniet er van om mensen mentaal pijn te doen hèquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:01 schreef Californium het volgende:
Laten we het hebben over sexWat is jouw favo standje
Ik zit eind van mn 2e jaar dus volgend jaar stage lopen als het goed isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoeveel jaar moet je nog voor je bachelor?
lees de editquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Je geniet er van om mensen mentaal pijn te doen hè
Whoehahaha...dan moet jij er ook tegenaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zit eind van mn 2e jaar dus volgend jaar stage lopen als het goed is
jah....Maar je moet weten dat ik er ook aan dacht...quote:
Jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Whoehahaha...dan moet jij er ook tegenaan
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:04 schreef Californium het volgende:
[..]
jah....Maar je moet weten dat ik er ook aan dacht...Jeweet....
lamaquote:
Ik word er bijna emotioneel vanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:58 schreef The_Dean het volgende:
Stage SC, bedankt
is superleuk hoorquote:
Gewoon dat ik niet vergeten was te bedenken hoe kansloos jij wasquote:
Dank jequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:07 schreef Californium het volgende:
Gewoon dat ik niet vergeten was te bedenken hoe kansloos jij was
quote:
Ach, ik ben aardig wat gewend met practica, dus zal wel meevallenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:06 schreef Californium het volgende:
[..]
is superleuk hoor![]()
Wel vermoeiend 5 dagen in de week! Maar je leert zo veel
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, ik ben aardig wat gewend met practica, dus zal wel meevallen
Nopequote:
Kun je datquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar goed dat er geen spoorlijn hier op het eiland is
Je kunt altijd voor een bus springenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar goed dat er geen spoorlijn hier op het eiland is
Ikke snappequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je kunt altijd voor een bus springenMaar dat moet je maar niet doen
Schouwen-Duiveland, koningeeeeeeenquote:
Ik ken het...jammer genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |