Nee, Brian zei gisteren na het verlies dat hij het al onwaarschijnlijk vond dat hij zou winnen. Dus nee, het was hoop en geen ego.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat b & a voor 100% hebben gedacht dat b zou winnen .
Hij zat er vanaf eind 2006 in, heeft iedereen overleefd en de omslag in een treitershow helemaal meegemaakt. Daarnaast zat hij er minder dat 2% vanaf. Mag hij dan even teleurgesteld zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:17 schreef STAP01 het volgende:
Het lijkt er idd op dat de overwinning aan Brian beloofd is! Ze doen zo verontwaardigd! Niet normaal meer. Hoe die idioot ook reageerde aan de telefoon.
De wereld afrekenen op een Brian en Jaap??quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
Brian was zijn spel goed aan het spelen met liegen tot hij van alles was benoemd van sneaky tot Rat, nu schijnt hij eerlijker te zijn geweest als Jaap die gewonnen heeft met leugens!! En de wereld is niet hard en verrot??
Uiteraard, ik zou ook zuur zijn als ik zo dichtbij de hoofdprijs zou zitten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij zat er vanaf eind 2006 in, heeft iedereen overleefd en de omslag in een treitershow helemaal meegemaakt. Daarnaast zat hij er minder dat 2% vanaf. Mag hij dan even teleurgesteld zijn?
Ja, goed he...dat we nog steeds streams hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef rooie3 het volgende:
Wat gaaf dat we nog steeds streams hebben.Na een nachtje slapen ben ik blij dat Jaap gewonnen heeft,nu kan Huub makkelijker naar buiten en Huub komt er wel.Al dat geld was niet goed voor hem geweest en voor zijn ego ook niet.Huub is nou meteen weer met beide voeten op de grond.
Ze mochten niet in het huis komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:21 schreef carpediem23 het volgende:
Hebben Nena en Amanda nog met elkaar gepraat gisteren, of was Nena verstandig en liet ze de Del lekker links liggen?
Yep, maar of het al tot hem is doorgedrongen weet ik niet. Hij is wel heel vrolijk en heeft met Jaap en Claire gezellig zitten babbelen, tof.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef rooie3 het volgende:
Wat gaaf dat we nog steeds streams hebben.Na een nachtje slapen ben ik blij dat Jaap gewonnen heeft,nu kan Huub makkelijker naar buiten en Huub komt er wel.Al dat geld was niet goed voor hem geweest en voor zijn ego ook niet.Huub is nou meteen weer met beide voeten op de grond.
Mijn wereld absoluut niet .......quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
Brian was zijn spel goed aan het spelen met liegen tot hij van alles was benoemd van sneaky tot Rat, nu schijnt hij eerlijker te zijn geweest als Jaap die gewonnen heeft met leugens!! En de wereld is niet hard en verrot??
Dankzij de redaktie heeft hij de meerderheid overleefd ja. ZIj bepaalden altijd of iemand weg ging of bleef.Tuurlijk mag je teleurgesteld zijn. Dat is niet meer dan logisch. Maar....hoe zijn broer reageerde vanacht.....ZIEK! Ik verkies dan toch de manier van verliezen op Huub zn stijl.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij zat er vanaf eind 2006 in, heeft iedereen overleefd en de omslag in een treitershow helemaal meegemaakt. Daarnaast zat hij er minder dat 2% vanaf. Mag hij dan even teleurgesteld zijn?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
Dank Roevka.![]()
De laatste keer dat we Amanda hebben zien douchen, nou ja douchen. Ze zet de staal op haar silliconen, kont en punani en klaar.
Brian neemt zijn verlies redelijk goed. Amanda blijft reageren uit d'r gevoel. Net als de naasten van Brian.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Aha, dat bedoelde Huub net, ik vroeg me al af wat hij zei over geld. Thanks.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen allemaal, dat was een kort nachtje ........![]()
Denk dat RTL / Talpa door Jaap te laten winnen, de weg van de minste
weerstand heeft gekozen .......
Was vannacht nog vergeten te melden in mijn update, dat alle finalisten
5000 Euro hebben gekregen als bonus. Aldus Huub, toen hij dacht even
off-stream te zijn.
Kenneth zal zijn vakantiegeld er wel doorheen hebben gejast met stemmen. Nu kan hij niet meer op vakantiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dankzij de redaktie heeft hij de meerderheid overleefd ja. ZIj bepaalden altijd of iemand weg ging of bleef.Tuurlijk mag je teleurgesteld zijn. Dat is niet meer dan logisch. Maar....hoe zijn broer reageerde vanacht.....ZIEK! Ik verkies dan toch de manier van verliezen op Huub zn stijl.
huub was vierde en zat er geen 2% vanaf. Maar goed, ieder zijn ding. Iigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dankzij de redaktie heeft hij de meerderheid overleefd ja. ZIj bepaalden altijd of iemand weg ging of bleef.Tuurlijk mag je teleurgesteld zijn. Dat is niet meer dan logisch. Maar....hoe zijn broer reageerde vanacht.....ZIEK! Ik verkies dan toch de manier van verliezen op Huub zn stijl.
Ik heb me nooit met dat douchen bemoeid..... maar voor 1 keertje dan....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
Dank Roevka.![]()
De laatste keer dat we Amanda hebben zien douchen, nou ja douchen. Ze zet de staal op haar silliconen, kont en punani en klaar.
Alleen jammer dat de TV kijkers Brian nooit zo hebben mogen zien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
Huub is over het verlies wel heen. Daar kan je je gewoon bij neerleggen omdat je het toch niet meer kan veranderen. Huub zit meer met de manier waarop mensen reageren en niet in kunnen zien dat er een spel is gespeeld. Daarbij heeft Huub de redaktie gewoon tot op het laatste moment vreselijk tegen gehad. Hij moet een beeld wat op TV is gecreeert nu zien te verwerken terwijl hij weet dat dingen heel anders waren dan dat de TVkijker heeft gezien .quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:10 schreef mrtechno het volgende:
Wat een stel Brian haters hier zeg. Stel parasieten zijn jullie
Ik was voor Jaap maar ik vind het wel jammer voor Brian. Hij heeft er tot slot het langste gezeten. En ik vind dat hij in positieve zin veranderd is. Ik kan goed begrijpen dat je dan helemaal onderste boven bent. Respect dat Huub zo vrolijk is, siert hem. Maar ik denk wel dat de klap voor hem nog komt. Na zo'n intensieve periode kun je echt niet nergens last van hebben. Hij is nog in de ontekenningsfase.
Uiteindelijk is het toch uitgekomen. Jaap was verreweg de beste en de slimste speler. Hij heeft iedereen voor de gek gehouden, inclusief zijn maatje Huub.
Waar Brian gewoon de mist in is gegaan:
- Als amanda eerder was gegaan in halve finale was haar publiek op Brian gaan stemmen
- Brian had Jaap geen 7 maar 0 punten moeten geven voor het spel
- Brian had Jaap weg kunnen stemmen maar hield hem erin
Over die 3 dingen zal Brian nog lang nadenken.
Jaap heeft de winst of te danken aan de makkelijkste oplossing voor de redactie of aan de Huubfans.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, maar of het al tot hem is doorgedrongen weet ik niet. Hij is wel heel vrolijk en heeft met Jaap en Claire gezellig zitten babbelen, tof.
Ik kreeg bijna het idee dat Kenneth al wat zaakjes op de rit had gezet, met het gewonnen geld en nu in paniek rakt omdat hij die zaakjes weer moet afblazen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
Kenneth zal zijn vakantiegeld er wel doorheen hebben gejast met stemmen. Nu kan hij niet meer op vakantie
Van die types zijn er vast wel een paar honderd......quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Kenneth zal zijn vakantiegeld er wel doorheen hebben gejast met stemmen. Nu kan hij niet meer op vakantie
Min een nacht de witte bergenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Almere.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Denk je eens in:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:25 schreef Lobasca het volgende:Heeeeeeeeeeeeerluk, nog ff kunnen streamen bij de koffie!!!
![]()
En geen kater, want ...... Brian heeft verloren!
Vond Netty nog meevallen, Kenneth was idd te emotioneel. Maar goed, het blijft een persoonlijk issue. Wij kunnen alleen proberen ons erin te verplaatsen, al denk ik wel dat velen van ons het iets luchtiger zouden zien of iig proberen te zien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian neemt zijn verlies redelijk goed. Amanda blijft reageren uit d'r gevoel. Net als de naasten van Brian.
Beetje dom van die naasten om een mogelijkheid tot het niet winnen niet is ingecalculeerd lijkt het wel.
Vind hun reactie begrijpelijk maar ook erg overtrokken.
Tja, veel 'Hubisten' schat ik zo inquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van die types zijn er vast wel een paar honderd......
Ik ben het er mee eens Jaap is gewoon de politieke correcte winnaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen allemaal, dat was een kort nachtje ........![]()
Denk dat RTL / Talpa door Jaap te laten winnen, de weg van de minste
weerstand heeft gekozen .......
Was vannacht nog vergeten te melden in mijn update, dat alle finalisten
5000 Euro hebben gekregen als bonus. Aldus Huub, toen hij dacht even
off-stream te zijn.
Nabeschouwing, derde helft......... wel heerlijk om zo af te kicken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit is een soort van toegift na anderhalf jaar Cossen
Bestaat niet, daar gaan wel wat maanden overheen. Hij hanteert het op het oog wel beter, al ben ik bang dat hij zichzelf nu volledig gaat verliezen in groupies en drank.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:25 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de TV kijkers Brian nooit zo hebben mogen zien.
[..]
Huub is over het verlies wel heen.
Weet ik niet, het is dezelfde stelling als wanneer ik zeg "Ik leef bij de gratie van de slager en de bakker" Als het één er niet is, wordt het altijd opgevuld door het ander, iedere ruimte wordt altijd weer ingenomen.quote:Jaap heeft gewoon bij de gratie van Huub. Als Huub er niet was geweest dan was de kooi al afgelopen voordat Jaap erin kwam. Zonder Huub was de kooi niets dat bleek wel uit de week dat hij met vakantie was. Daar is nog niet een minuut van uitgezonden... o nee das niet waar het stukje van boulevard is uitgezonden en daarna kwam hij terug.
Dat idee kreeg ik ook nav dat telefoontje. Zijn reactie echt abnormaal........dan maar weer liften repareren.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg bijna het idee dat Kenneth al wat zaakjes op de rit had gezet, met het gewonnen geld en nu in paniek rakt omdat hij die zaakjes weer moet afblazen.
Ik speculaas lekker verder.
Die er ook voor hebben gezorgd dat Jaap won.Zelfs toen Huub eruit was gingen ze door met bellen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:29 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, veel 'Hubisten' schat ik zo in
Geniet maar van je zomervakantie, want zoals het er nu uitziet mag je na de zomer weerl los.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, laatste dag streams en dan niet in de COS aanwezig zijn ....duh.
Als je op de A6 rijdt, dan hangt er een enorm groot bord bij Almere, er staat op "Almere werkt", en zo hoort het...., aan de slag Brianquote:
Ik gok er meer op dat Brian in de woorden van John de Mol dat Brian in zijn ogen de terechte winnaar zou zijn, een belofte zag. Immers; als de grote baas het zegt dan moet het.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:17 schreef STAP01 het volgende:
Het lijkt er idd op dat de overwinning aan Brian beloofd is! Ze doen zo verontwaardigd! Niet normaal meer. Hoe die idioot ook reageerde aan de telefoon.
Zeker weten. Met name interessant omdat het spel gespeeld is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:31 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Nabeschouwing, derde helft......... wel heerlijk om zo af te kicken.
Ik heb 1 keer voor Jaap gebeld, daarna kwam ik er niet meer door.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:32 schreef rooie3 het volgende:
Die er ook voor hebben gezorgd dat Jaap won.Zelfs toen Huub eruit was gingen ze door met bellen.
Neem me petje af voor de Huubfans die echt hun best hebben gedaan om Brian maar niet te laten winnen.Ik heb zelf niet gebeld.
Grootste grap zou zijn dat zij zwanger zou zijn.... Karma s a bitch.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, dat bedoelde Huub net, ik vroeg me al af wat hij zei over geld. Thanks.
Amanda wil naar de dokter, alweer? Wat mankeert ze eigenlijk, buikpijn?![]()
Nogmaals, Brian vond het al onwaarschijnlijk dat hij zou winnen. Ik denk alleen dat het verloop van de finale meespeelt in de teleurstelling.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok er meer op dat Brian in de woorden van John de Mol dat Brian in zijn ogen de terechte winnaar zou zijn, een belofte zag. Immers; als de grote baas het zegt dan moet het.
Ik kan me zo voorstellen dat ze echt niet verwacht hadden dat de "wens" van John de Mol overruled zou kunnen worden door de kijker.
En tsja, als zij een belofte zien in de woorden "zelfs John de Mol vindt dat je moet winnen" dan is dat denk ik meer hun probleem dan een werkelijke belofte.
Hij neemt echt alles mee wat los en vast zit, zelfs het bed neemt hij mee! Heeft hij achter even een deal meegeslotenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:31 schreef blomst het volgende:
Jaap wil zelf de houten kleerhangers mee naar huis
Oh Brian wat je doet, doe je goehoed.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hij neemt echt alles mee wat los en vast zit, zelfs het bed neemt hij mee! Heeft hij achter even een deal meegesloten![]()
You've got mail...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:16 schreef Copycat het volgende:
TerugVindengooinumaardiePartyerin!
Hahaha, ja daar heb je zeker gelijk in, hij sleept alles eruit wat eruit te slepen is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:37 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Wat is ie toch ook een wrek, iets dat zowel Brian als Huub gisteren aangaven
Ach, Amanda gaat nog wel een jaar of drie mee op de stoep.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna het idee dat Kenneth al wat zaakjes op de rit had gezet, met het gewonnen geld en nu in paniek rakt omdat hij die zaakjes weer moet afblazen.
Ik speculaas lekker verder.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, Amanda gaat nog wel een jaar of drie mee op de stoep.![]()
Hè, dat ga ik missen hoor, het afgeven op het stuk vuil uit Almere en die achterlijke snol met d'r lelijke
Dat is niet per definitie zo. Huub zal misschien een paar keer denken shit ik had dit of dat maar zwaar verdriet heeft hij er duidelijk niet om. Hij is gewoon blij met wat hij nu heeft en wat er nog in het verschiet ligt. De winst was toch al aardig afgekalft wat hem betreft als hij een jaartje of wat flink buffelt dan komt hij een heel eind op weg om een paar ton te verdienen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bestaat niet, daar gaan wel wat maanden overheen. Hij hanteert het op het oog wel beter, al ben ik bang dat hij zichzelf nu volledig gaat verliezen in groupies en drank.
Nee is niet het zelfde. Je hebt altijd de mogelijkheid om het zelf te doen. De mogelijkheid was er in het geval van een Huubloze DGK niet geweest.quote:Weet ik niet, het is dezelfde stelling als wanneer ik zeg "Ik leef bij de gratie van de slager en de bakker" Als het één er niet is, wordt het altijd opgevuld door het ander, iedere ruimte wordt altijd weer ingenomen.
kom op, niet zo naiefquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:34 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nogmaals, Brian vond het al onwaarschijnlijk dat hij zou winnen. Ik denk alleen dat het verloop van de finale meespeelt in de teleurstelling.
Met d'r nagelspulletjes, succes Miss-Diplomaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
graaaaaaaaaaaaien maar mannie je kunt het alles mee nemen wat je ziet , graaien maar kom snel hup hup hup pak dan alles schuif het zo in je koffer zoek het thuis uit .
Brian noemt iedereen een vrek behalve zichzelf. Sylvia was een vrek omdat ze 500 contactpunten had, zelf had hij er op het einde 2000 (al is het makkelijk sparen als je niet betaalt voor telefoontjes). Ilona verweet hij spiegeltjes en kraaltjesgedrag, maar zelf drukte hij 20 verhuisdozen aan zooi achterover.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:37 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Wat is ie toch ook een wrek, iets dat zowel Brian als Huub gisteren aangaven
haha, hier hetzelfde, Huub heeft allang merendeel naar huis gestuurd, die zei een paar dagen terug al dat hij gewoon wat kleding voor een dag of 3 daar laat en de rest naar huis.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:41 schreef rooie3 het volgende:
Moet wel lachen,iedereen is aan het graaien en Huub draait gewoon muziek.Die heeft amper 5 dozen vol gekregen.
Gaan we nou nog over Brian doorzeuren? Ik doe het al lang niet meer over huubje. Laten we nu gewoon genieten van het einde zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian noemt iedereen een vrek behalve zichzelf. Sylvia was een vrek omdat ze 500 contactpunten had, zelf had hij er op het einde 2000 (al is het makkelijk sparen als je niet betaalt voor telefoontjes). Ilona verweet hij spiegeltjes en kraaltjesgedrag, maar zelf drukte hij 20 verhuisdozen aan zooi achterover.
dat zijn de nagelspullen van Amanda zelfquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:40 schreef blomst het volgende:
De kapsalon wordt ook leeggehaald, door Amanda en brian.
Nou! Hij weet alleen niet hoe snel hij er weer weg moet zijN!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:41 schreef VirtualPOM het volgende:
Toch cool van Brian, dat hij de puf heeft daarmee te helpen
Volgens mij zag ik ook haarproducten verdwijnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:45 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zijn de nagelspullen van Amanda zelf
Over die punten gesproken: ooit was er een regel, max 400 pp.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian noemt iedereen een vrek behalve zichzelf. Sylvia was een vrek omdat ze 500 contactpunten had, zelf had hij er op het einde 2000 (al is het makkelijk sparen als je niet betaalt voor telefoontjes). Ilona verweet hij spiegeltjes en kraaltjesgedrag, maar zelf drukte hij 20 verhuisdozen aan zooi achterover.
Ik geef alleen aan dat ik er weinig waarde aan hecht dat Brian Jaap een vrek noemt, iets met zelfreflectie of het ontbreken ervan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:43 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Gaan we nou nog over Brian doorzeuren? Ik doe het al lang niet meer over huubje. Laten we nu gewoon genieten van het einde zou ik zeggen.
klopt ik heb me helemaal suf gebeld ndat huub eruit wasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die er ook voor hebben gezorgd dat Jaap won.Zelfs toen Huub eruit was gingen ze door met bellen.
Neem me petje af voor de Huubfans die echt hun best hebben gedaan om Brian maar niet te laten winnen.Ik heb zelf niet gebeld.
Regel het!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
Er was toen een idee voor een COS-meet. Is dat idee een stille dood gestorven?
Zelfkennis!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ach, je hebt altjid mij nog....
Hij heeft ook wel de kleinste maatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:41 schreef rooie3 het volgende:
Moet wel lachen,iedereen is aan het graaien en Huub draait gewoon muziek.Die heeft amper 5 dozen vol gekregen.
Neeee! Geen tijd, veel werken, aardappels op het vuur.......... maar als iemand anders het organiseert, zal ik eens kijken of ik nog een gaatje heb..quote:
Mogguh coach Bart, die vallen in het niet bij de spel fouten van de FEBOquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ga het ook missen, al die spelfouten in de COS...
Nou en,we kunnen niet allemaal perfect zijn.En in de haast worden er vaak fouten gemaakt,maar een mierenneuker die daar op let.Of is het miereneukerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zelfkennis!!![]()
![]()
(en dan jezelf niet serieus nemen)
En nog een keer:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:44 schreef rooie3 het volgende:
Amanda is net een klein meisje met haar nagelkoffertje.Ze zal het net als kleine kinderen ook zo gebruiken.Over een maand is alles kwijt en kijkt ze nergens meer naar om. Wat zal Brian het zwaar krijgen.
Ik ben ook een stakker met d en t enzquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh coach Bart, die vallen in het niet bij de spel fouten van de FEBO
Want die heeft wel geld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:53 schreef Prospera het volgende:
Amanda is helemaal blij dat ze haar moeder straks gaat zien.
[ afbeelding ]
denk het nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
SL, komen ze nog terug, wat denken jullie?
'T was net zo gesellugquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:54 schreef VirtualPOM het volgende:
Hehehheh Brian en Huub over JaapioBrian: "Dagobert Duck"
Ze weet ook al hoe laat. Heeft ze een afspraak moeten maken ofsow....????quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:53 schreef Prospera het volgende:
Amanda is helemaal blij dat ze haar moeder straks gaat zien.
[ afbeelding ]
Het zal wel even wennen worden, niet eerst COS checken en dan pas al alt-tabbend aan het werk. Maar we will live, we will live.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
Zelfkennis!!![]()
![]()
(en dan jezelf niet serieus nemen)
Was de eerste (en de laatste) keer dat ik iets over spelfouten hebt gemeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh coach Bart, die vallen in het niet bij de spel fouten van de FEBO
het is de eerste keer dat ik Jaap zich iets zie toe eigenen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:52 schreef rooie3 het volgende:
Jaap neemt ook maar vast lakens mee.
Ik denk wel dat we ze mogen zien vertrekken....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
Das meer iets voor Brian. En Huub de Pianoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:55 schreef danos het volgende:
En natuurlijk de complete sportschool, zonde om te laten staan
Maar ik begreep vannacht dat mamma in Spanje zat en tickets voor Brian en Amanda had geregeld?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
Ze weet ook al hoe laat. Heeft ze een afspraak moeten maken ofsow....????
ik zat te denken...... Jaap heeft een bed afgedealt bij de Febo en Huub had ook wat leuks zei hijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
Waarom trekt Brian de kabels uit de piano, dat slaat toch nergens op?
shampoo is wel iets anders dan een compleet bedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:56 schreef avonne het volgende:
[..]
het is de eerste keer dat ik Jaap zich iets zie toe eigenen.
Wat Brian en Amanda allemaal achterover gedrukt hebben... hele dozen shampoo van Schwarzkopf bijvoorbeeld. Hoeveel horloges had Brian ook al weer?
Netto iets van 1 mlijoen + 7.000 dacht ik...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef One_conundrum het volgende:
Wat heeft jaap nou precies gewonnen. 1,3 mil plus nog een dagelijkse toelage? En die villa is dus toch niet één van de prijzen?
Netty gebruikte dezelfde woorden....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef mrtechno het volgende:
@TiNo_Flo
Prachtig beeld om af te sluiten. Zegt eigenlijk alles.
Zo zie je maar weer, één groot spel was het.
En waar de Huub fans Brian hier helemaal vernietigen met hun commentaar zit Huub Zelf met Brian te lachen om Jaap.
Klopt, wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef mrtechno het volgende:
@TiNo_Flo
En waar de Huub fans Brian hier helemaal vernietigen met hun commentaar zit Huub Zelf met Brian te lachen om Jaap.
afsluiten aan mijn hola....... en afzeiken is leuk, net als op een terrasje zitten... maar dan andersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef mrtechno het volgende:
@TiNo_Flo
Villa zou pas vrij vallen na twee jaar DGK. De hoofdprijs was een miljoen, plus 1000 Euro per gezeten dag, min de boetes...(dacht ik)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef One_conundrum het volgende:
Wat heeft jaap nou precies gewonnen. 1,3 mil plus nog een dagelijkse toelage? En die villa is dus toch niet één van de prijzen?
7000 per dag? week?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Netto iets van 1 mlijoen + 7.000 dacht ik...
1 miljoen en voor elke dag dat hij in de villa gezeten heeft 1000euroquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef One_conundrum het volgende:
Niet alleen.......dat mijn buurvrouw "om niet" de tondeuse over mijn kalend hoofd trekt, daar is niets verrots aan, dat de mijn collega vriendelijk naar mij lacht (ook al is het maar één keer per jaar), daar is ook niets verrots aan...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
En de wereld is niet hard en verrot??
Jaap had ook al het bed en een bank geregeld met ächter"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:56 schreef avonne het volgende:
[..]
het is de eerste keer dat ik Jaap zich iets zie toe eigenen.
Wat Brian en Amanda allemaal achterover gedrukt hebben... hele dozen shampoo van Schwarzkopf bijvoorbeeld. Hoeveel horloges had Brian ook al weer?
Make-Up spullenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:04 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat Brian eerder de DJ set krijgt.
Wat krijgt Amanda dan?
Kun jij je voorstellen dat Kennith buiten veel meer shit en ellende over zich heen heeft gekregen dan Brian? Ik wel, begrijp zijn reactie wel. De Kubatzen hebben het niet gemakkelijk gehad, al hebben ze dat natuurlijk ook door hun houding over zichzelf afgeroepen. Claires familie heeft het ook moeilijk gehad, ook voor een deel door eigen toedoen. Ze lieten zich meezuigen in het media geweld....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:01 schreef Prosac het volgende:
en dat Kennieth de grootste loser is gebleken.
Ja, als je met 1.86 % verliest dan is dat simpelweg zuur, en dan vond ik Brian er gisteren nog vrij rustig onder, Amanda en Kenneth hadden er beduidend meer moeite mee.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:34 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nogmaals, Brian vond het al onwaarschijnlijk dat hij zou winnen. Ik denk alleen dat het verloop van de finale meespeelt in de teleurstelling.
Credits voor de familie van Huub en Jaap lijken me hier meer op z'n plaats dan aan de moeder van Amanda. Dat is gewoon bizar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun jij je voorstellen dat Kennith buiten veel meer shit en ellende over zich heen heeft gekregen dan Brian? Ik wel, begrijp zijn reactie wel. De Kubatzen hebben het niet gemakkelijk gehad, al hebben ze dat natuurlijk ook door hun houding over zichzelf afgeroepen. Claires familie heeft het ook moeilijk gehad, ook voor een deel door eigen toedoen. Ze lieten zich meezuigen in het media geweld....
Al met al vind ik Amanda's moeder nog het verstandigst....hoe hard het ook lijkt.....
Geld van optredens tijdens de kooi is van Talpa en vergeet niet dat in het geval van Brian die 2400 ook voor een deel op ging aan huur/netty en kenniet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:07 schreef mrtechno het volgende:
1,3 miljoen plus dagelijkse toelage. Plus waarschijnlijk de 5.000 voor alle finalisten. Plus nog wat hij heeft verdient met zijn optreden (of is dit 100% voor Talpa zelf?). Geen idee wat voor contract ze hebben. Maar ze hebben al die tijd niks uitgegeven. Dus voor een Brian, twee jaar lang elke maand een salaris (las ergens 2.400 euro per maand) wat klaar staat voor je is toch ook niet verkeerd. Niemand gaat met niks naar huis.
Zal ongetwijfeld de komende weken in de roddelbladen staan.
en JdM is gewoon sllim geweest. Net stoppen voor 2 jaar zodat hij het huis niet weg hoeft te geven. En dan gewoon over twee maanden weer doodleuk opnieuw beginnen. Maar goed, het format werkte ook niet meer de laatste tijd, omdat het een kleine groep was werd het voorspeelbaar. In het begin was het leuker toen er nog een grotere groep in de kooi zat en er wat vaker nieuwe gezichten kwamen.
Ik heb bij Kennith toch meer het gevoel dat hij de beer allang geschoten en verhandeld had en nu de hele zooi ziet backfiren. Zelfs Mama Brian was er gezien het telefoongesprek rustiger onder, die voelde het meer als "het moest zo zijn, een groter plan" aangezien ze het ook al over het mislukte tennisavontuur van Brian had.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun jij je voorstellen dat Kennith buiten veel meer shit en ellende over zich heen heeft gekregen dan Brian? Ik wel, begrijp zijn reactie wel. De Kubatzen hebben het niet gemakkelijk gehad, al hebben ze dat natuurlijk ook door hun houding over zichzelf afgeroepen. Claires familie heeft het ook moeilijk gehad, ook voor een deel door eigen toedoen. Ze lieten zich meezuigen in het media geweld....
Yep, ik ook. In mijn optiek in alle opzichten de beste winnaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als je met 1.86 % verliest dan is dat simpelweg zuur, en dan vond ik Brian er gisteren nog vrij rustig onder, Amanda en Kenneth hadden er beduidend meer moeite mee.
Afgezien van het feit of mensen hem wel of niet de overwinning gunnen blijft het lullig als je met minder dan 2 procent verschil verliest. Hoewel ik het persoonlijk prachtig vind dat Jaap gewonnen heeft.
Ik vind het heel tekenend voor Netty om te zeggen dat de wereld hard en verrot is, zo staat zij dus in het leven, negatief.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet alleen.......dat mijn buurvrouw "om niet" de tondeuse over mijn kalend hoofd trekt, daar is niets verrots aan, dat de mijn collega vriendelijk naar mij lacht (ook al is het maar één keer per jaar), daar is ook niets verrots aan...
En hij probeerde een politiek correct praatje te houden, voor de beelden van de uitzending van deze week, ohhh kenniet...onbetaalbaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Brian vannacht, die ging nog effe contactpunten betalen voor zijn
gepleegde telefoontjes, hoezo focking geweldige after-streams .......
TOP streams, dat dan weer wel
Amanda haar ma is zlf zo verstandig dat ze nu in spanje zit, en tickets heeft klaar liggen zodat Amanda en brian zaterdag nar haar toe kunnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Al met al vind ik Amanda's moeder nog het verstandigst....hoe hard het ook lijkt.....
Dat kan, maar dat is vermoedelijk ook voor een deel cultuur. Ik denk dat die gasten alles delen, vreugde, verdriet, winst en ook verlies, als was het het hunne. En Hollanders zijn veelal net iets nuchterder.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb bij Kennith toch meer het gevoel dat hij de beer allang geschoten en verhandeld had en nu de hele zooi ziet backfiren. Zelfs Mama Brian was er gezien het telefoongesprek rustiger onder, die voelde het meer als "het moest zo zijn, een groter plan" aangezien ze het ook al over het mislukte tennisavontuur van Brian had.
de vader van mijn vriendin ziet alles ook altijd heel cynisch, bijzonder moeilijk om daar tegenin te gaan. Eerst het negatieve en met veel pijn en moeite soms wat positiefs.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het heel tekenend voor Netty om te zeggen dat de wereld hard en verrot is, zo staat zij dus in het leven, negatief.
Ze hebben ook last van bedreigingen gehad, zelfs Sandy. Dit liet Brian's moeder gisteren wederom doorseipelen aan de telefoon. Dat is en blijft walgelijk, dat mensen die niks met het spel te maken hebben (doorgedraaide, zeg maar geust levensgevaarlijke) tot dergelijke dingen in staat zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb bij Kennith toch meer het gevoel dat hij de beer allang geschoten en verhandeld had en nu de hele zooi ziet backfiren. Zelfs Mama Brian was er gezien het telefoongesprek rustiger onder, die voelde het meer als "het moest zo zijn, een groter plan" aangezien ze het ook al over het mislukte tennisavontuur van Brian had.
De vader van Huub, had vast vrolijk geklonkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het heel tekenend voor Netty om te zeggen dat de wereld hard en verrot is, zo staat zij dus in het leven, negatief.
Is open hoor....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mijn topic heeft slotje
jongens en meisjes kunnen jullie MIJ voor één keer steunen![]()
wil zo graag mijn topic weer openkrijgen
misschien dat jullie de moderators kunnen overtuigen?
tenminste ik hoop dat er mensen hier zijn die dat steunen
En de andere ouders zijn niet bedreigd, maar voor Netty is het zieliger, want zij is een alleenstaande moederquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:15 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ze hebben ook last van bedreigingen gehad, zelfs Sandy. Dit liet Brian's moeder gisteren wederom doorseipelen aan de telefoon. Dat is en blijft walgelijk, dat mensen die niks met het spel te maken hebben (doorgedraaide, zeg maar geust levensgevaarlijke) tot dergelijke dingen in staat zijn.
De bank buiten, neem ik aan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap had ook al het bed en een bank geregeld met ächter"
Hey T-Lex........ ik heb je gemist gisteravondquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:14 schreef T-lex het volgende:
Ze krijgen even de laatste instructies van "de buurvrouw".
Voor Brian en Amanda staat een warm onthaal gepland in Almere. Uurtje of 14:00 en zal ook wel voor wat tv beelden zijn. Met aansluitend dan toch echt Amanda die d'r moeder ziet en d'r vriendje even IRL voor kan stellen.![]()
Maar aangezien het nog niet echt opschiet met dat inpakken verwacht ik dat ze 14:00 nooit gaan halen.![]()
Wel grappig de moeder van Amanda heeft voor donderdag tickets geregeld om mee te gaan met haar naar het huis in spanje. (ze vertrekt dan blijkbaar weer en wou B&A meenemen)
Maarja het is de eerste periode snabbelen geblazen dus dat zit er nog ff niet in.
Tja, als je alleen en altijd maar kijkt naar wat je niet hebt.....misschien veel tegenslagen hebt gehad, dan ga je vanzelf zuur worden....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut, is wel degelijk een cultuur thingie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is vermoedelijk ook voor een deel cultuur. Ik denk dat die gasten alles delen, vreugde, verdriet, winst en ook verlies, als was het het hunne. En Hollanders zijn veelal net iets nuchterder.
Het zou beter zijn als bij de volgende DGK ook de families wat beter worden begeleid.....
Ach de vader van Jaap heeft Jaap gewaarschuwd voor mensen als mr.d en dat steekt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:15 schreef rooie3 het volgende:
Bah lees nu op King Jaap,maar wat is MR D een lul zeg.Now live afkraken terwijl al die mensen daar op het feest voor Jaap gingen bellen.Nog kan er geen bedankje af,alleen maar haat haat haat.
die wilde Huub toch??? of was het 't aardappelschilmesjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:18 schreef Lieve het volgende:
WIE neemt de kaasschaaf mee?
En ze zullen wel moeten, want het is de enige bron van inkomsten die ze hebben...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:14 schreef T-lex het volgende:
Ze krijgen even de laatste instructies van "de buurvrouw".
Voor Brian en Amanda staat een warm onthaal gepland in Almere. Uurtje of 14:00 en zal ook wel voor wat tv beelden zijn. Met aansluitend dan toch echt Amanda die d'r moeder ziet en d'r vriendje even IRL voor kan stellen.![]()
Maar aangezien het nog niet echt opschiet met dat inpakken verwacht ik dat ze 14:00 nooit gaan halen.![]()
Wel grappig de moeder van Amanda heeft voor donderdag tickets geregeld om mee te gaan met haar naar het huis in spanje. (ze vertrekt dan blijkbaar weer en wou B&A meenemen)
Maarja het is de eerste periode snabbelen geblazen dus dat zit er nog ff niet in.
Het is voor iedereen even erg, maar iedereen gaat er ook op een andere manier mee om, logisch toch?.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En de andere ouders zijn niet bedreigd, maar voor Netty is het zieliger, want zij is een alleenstaande moeder![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:20 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het is voor iedereen even erg, maar iedereen gaat er ook op een andere manier mee om, logisch toch?.
Laten we het beste hopen voor zequote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut, is wel degelijk een cultuur thingie.
Ik heb met ze te doen, ik vond het terecht dat ze niet hebben gewonnen..maar ik vrees voor de negativiteit buiten de kooi. Dat lijkt me vreselijk!
Dat meen je niet! Jemig wat misselijk zeg, kan er nou geen respect af voor elkaar?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:15 schreef rooie3 het volgende:
Bah lees nu op King Jaap,maar wat is MR D een lul zeg.Now live afkraken terwijl al die mensen daar op het feest voor Jaap gingen bellen.Nog kan er geen bedankje af,alleen maar haat haat haat.
Valt nog vies tegen, vind je ook niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:22 schreef Dementor het volgende:
Oja ik had het trouwens goed
Op een website kon je schatten hoeveel mensen er zouden kijken naar de finale, ik had het op 1,5 miljoen geschat
Had het zelfde probleem...en heb gewoon de finale op tv gekeken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:18 schreef Desii het volgende:
[..]
Hey T-Lex........ ik heb je gemist gisteravond![]()
Al was ik zelf ook spoorloos, liep achter de cossen aan.........had ik hem net uitgelezen, stond de volgende ook al weer op pag. 4![]()
Voor zichzelf het verstandigst, ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eenschquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus al met al... liever een ouder die voor gek staat en shit over zich heen krijgt, met een hart vol liefde.
Netty is veel bespot en uit gelachen, maar ze steunde Brian altijd, elk optreden zelfs.
Ron is veelal mediageil genoemd, maar hij speelde in belang van Claire het spelletje mee.
Ik vond het ook heel fijn, dat er regelmatig stukjes van andere fora, hier geplaatst werden, aangezien mijn (luie, simpele) neus niet verder kijkt, dan FOK!!! Bedankt daarvoor!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Jemig wat misselijk zeg, kan er nou geen respect af voor elkaar?
Laatste maanden gaan fok en nowlive prima samen, wat is er mis mee?
Overal dus op elk forum heb je sufkonten zitten maar ik vond het juist zo fijn dat het tussen fok en nowlive zo leuk loopt.
Hoezo die mensen gaan afkraken, hun keuze toch.......
Maar oké, het is over maar beetje erg jammer Mr D.
Dat is dan inderdaad ook wel weer de andere kant van de medaille...zoals die altijd twee kanten heeft..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus al met al... liever een ouder die voor gek staat en shit over zich heen krijgt, met een hart vol liefde.
Netty is veel bespot en uit gelachen, maar ze steunde Brian altijd, elk optreden zelfs.
Ron is veelal mediageil genoemd, maar hij speelde in belang van Claire het spelletje mee.
Zo hoort het toch ook, gewoon lekker samenwerken, ieder zijn voorkeur maar respect voor elkaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel fijn, dat er regelmatig stukjes van andere fora, hier geplaatst werden, aangezien mijn (luie, simpele) neus niet verder kijkt, dan FOK!!! Bedankt daarvoor!!!
Troostkusje dan maarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
Had het zelfde probleem...en heb gewoon de finale op tv gekeken.![]()
En moet toegeven dat ik niet in opperbeste stemming was gisteren.
B&A houder er best nog wat aan over samen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze zullen wel moeten, want het is de enige bron van inkomsten die ze hebben...
Het is niet genoeg voor een programma als DGK, het hadden er 3 miljoen moeten zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt nog vies tegen, vind je ook niet?
Dank, en ga zo naar Almere...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Troostkusje dan maar![]()
Ga je nog een keer wat afspreken met je idolen?
Idd, uitermate triest voor Amanda, het mag dan een kutpuber met een grote bek zijn maar juist omdat ze dat is, had ze die steun wel nodig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Voor zichzelf het verstandigst, ja.
Maar Amanda staat alleen, waar anderen altijd in de armen van hun moeder en/of vader konden vallen.
ik vind dat amanda verknipt is door dat gemis.
En toch hè, Netty was altijd zuur, elk telefoontje, elk gesprekje... elk berichtje op hyvesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Voor zichzelf het verstandigst, ja.
Maar Amanda staat alleen, waar anderen altijd in de armen van hun moeder en/of vader konden vallen.
ik vind dat amanda verknipt is door dat gemis.
De optredens brengen ook geld in het laatje. Iets van 2500 voor een uurtje? Kunnen ze er makkelijk 5 of 6 van in een weekend doen. Als er animo voor is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
B&A houder er best nog wat aan over samen.
Hoorde gisteren al dat ome JdM wat rooitjes (5000,- als ik het goed begrepen heb) klaar heeft liggen voor de rest van de finalisten. En ze krijgen ook allebei 5000,- van hun borg terug. Dan heeft Amanda tijdens haar verblijf ook nog lekker wat gespaard. Die kreeg een omkostenvergoeding en heeft geen omkosten gehad buiten de kooi.![]()
Denk dat het allemaal wel los zal lopen met de "arme" verliezers. Er zijn dagen dat ik zulke bedragen niet heb zeg maar.
Je kijkt er met Nederlandse ogen naar.....dan is het vreemd, zoals zoveel dingen vreemd overkomen in onze ogen. In Roemenië bijvoorbeeld zijn tienduizenden kinderen ondergebracht bij oma's en opa's en werken de ouders in het buitenland......Een normaal verschijnsel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je als moeder keer op keer je (nog zo jonge) kind kunt laten stikken is onbegrijpelijk, wat mij betreft scheelt ze weinig met Natasia, met het verschil dat Natasia d'r kinderen waarschijnlijk meer aandacht kregen toen hun moeder er niet was dan toen ze er wel was, maar uiteindelijk kan een ouder nog zo verrot zijn, het kind vergeeft het vrijwel altijd.
Ik hoop dat haar bankrekening de eerste shopping-spree op de PC Hooft overleeft.... maar ik ben bang dat Amanda van het type is dat rustig 15 keer ¤ 1.000,= uitgeeft omdat ze toch ¤ 10.000,= heeftquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
B&A houder er best nog wat aan over samen.
Hoorde gisteren al dat ome JdM wat rooitjes (5000,- als ik het goed begrepen heb) klaar heeft liggen voor de rest van de finalisten. En ze krijgen ook allebei 5000,- van hun borg terug. Dan heeft Amanda tijdens haar verblijf ook nog lekker wat gespaard. Die kreeg een omkostenvergoeding en heeft geen omkosten gehad buiten de kooi.![]()
Denk dat het allemaal wel los zal lopen met de "arme" verliezers. Er zijn dagen dat ik zulke bedragen niet heb zeg maar.
Wie zitten er op Brian en Amanda te wachten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
De optredens brengen ook geld in het laatje. Iets van 2500 voor een uurtje? Kunnen ze er makkelijk 5 of 6 van in een weekend doen. Als er animo voor is.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mijn topic heeft slotje
jongens en meisjes kunnen jullie MIJ voor één keer steunen![]()
wil zo graag mijn topic weer openkrijgen
misschien dat jullie de moderators kunnen overtuigen?
tenminste ik hoop dat er mensen hier zijn die dat steunen
De uitzendingen van Studio Sport gaan meer kijkers trekken idd. Had zelf ook wel verwacht, dat het meer zou spelen bij de mensen, niet dus. Een DGK 2, lijkt me daarom ook vrij kansloos.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is niet genoeg voor een programma als DGK, het hadden er 3 miljoen moeten zijn.
Voor Nederland gaat de regel op 1,5 miljoen is iets minder dan een tiende van de bevolking.
In de USA wonen iets meer dan 300 miljoen mensen dus dan zouden er iets meer dan 30 miljoen mensen kijken naar een programma (fucking veel).
Het was dus beter geweest als men gister 3 miljoen kijkers had gescoord.
Ja, maar daar gaan volgens mij best veel kosten af, management, transport, bewaking. Volgens mij mogen ze blij zijn als daar ¤ 1.000,- van over blijft....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
De optredens brengen ook geld in het laatje. Iets van 2500 voor een uurtje? Kunnen ze er makkelijk 5 of 6 van in een weekend doen. Als er animo voor is.
Alle tussen de 14 en 17 jarige plaatselijke discotheek bezoekersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie zitten er op Brian en Amanda te wachten?
Net iets meer dan 49 procent van de bellers en sms-ers....?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
nou, duizend euro voor een uurtje werk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaan volgens mij best veel kosten af, management, transport, bewaking. Volgens mij mogen ze blij zijn als daar ¤ 1.000,- van over blijft....
...eieren en tomaten meequote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Alle tussen de 14 en 17 jarige plaatselijke discotheek bezoekers
Tsja, misschien wel, maar ik kijk er ook als moeder naar en ik kan me niet voorstellen dat ik zelfs op de "jaardag" van mijn kind verstek zou laten gaan. Zeker niet als je ook nog een keer kunt zien dat je kind er van alles aan doet om contact met je te krijgen en je overduidelijk mist.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kijkt er met Nederlandse ogen naar.....dan is het vreemd, zoals zoveel dingen vreemd overkomen in onze ogen. In Roemenië bijvoorbeeld zijn tienduizenden kinderen ondergebracht bij oma's en opa's en werken de ouders in het buitenland......Een normaal verschijnsel.
Een overgrootdeel van de stemmers keek het programma niet eens en hebben gestemd om mee te genieten van de finale.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Net iets meer dan 49 procent van de bellers en sms-ers....?
T-Lexquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Precies. Ik gun ze iig het bestequote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
heiligschennis. The doors refereren aan dgkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik begreep vannacht dat mamma in Spanje zat en tickets voor Brian en Amanda had geregeld?
Hoe dan ook:
Dan verdienen ze meer dan Jaap heeft verdiend bovenop de jackpot...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef blomst het volgende:
[..]
nou, duizend euro voor een uurtje werk.
Ik was voor Huub en Jaap, dus beschuldig mij daar niet van.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
T-LexDe enige, die niet overgelopen is naar een amper kamp
Standvastig met zijn roze bril
5 tonquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:39 schreef MargrietV het volgende:
Brian zat op 7 ton boete
Een duizendje of 6 elk weekend een paar maanden lijkt me niet gek.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaan volgens mij best veel kosten af, management, transport, bewaking. Volgens mij mogen ze blij zijn als daar ¤ 1.000,- van over blijft....
Nee joh, ik ben nog maar bij COS 3790quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je dat telefoontje van Kenniet al teruggekeken?
Kan hij in ieder geval zijn ossenhaas blijven bekostigen voorlopigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Een duizendje of 6 elk weekend een paar maanden lijkt me niet gek.
Ik en jou beschuldigen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was voor Huub en Jaap, dus beschuldig mij daar niet van.
Heb jij toevallig Ricardo gezien in de villa tijdens de finale?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik en jou beschuldigen?![]()
Ik doelde op lui, oudbewoners en gastspelers, die eerst aan de 'kant' van B en A stonden, maar later openlijk hun voorkeur naar Huub lieten blijken.
T-Lex werd zo vaak genoemd door B en A, dat hij in mijn ogen, ook een beetje een gastspeler was
Ja, dat was ik bijna vergeten:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:
Als ze het gaan doen, zien ze er geld in. Want dat is de enige reden om er een vervolg aan te geven, verder niets.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De uitzendingen van Studio Sport gaan meer kijkers trekken idd. Had zelf ook wel verwacht, dat het meer zou spelen bij de mensen, niet dus. Een DGK 2, lijkt me daarom ook vrij kansloos.
Volgens Rutger lijkt Brian een beetje op Joran, kan het dus wel verklarenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, het ging hier gisteravond sneller, dan ten tijde van de uitzending van Peterrrrrrrrrrrrrrrrr de Vries over Joran v/d Sloot.
Nope, maar ook niet opgelet..Ik had het geluid van de TV uitstaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb jij toevallig Ricardo gezien in de villa tijdens de finale?
Dat waren geen individuele bellers, dat waren John stemmers. Van John zelf of van de kliek die ervoor moesten zorgen dat Brian nog verder door het keelgat geduwd werd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:47 schreef dieenebart het volgende:
EN DEZE MOETEN JULLIE ALLEMAAL KIJKEN!!!
(nee, niet m'n capslock vergeten.)
het is toch fokking niet normaal![]()
edit: Dementor, je was me voooooor!![]()
Neeeeeeeeh Neeeeeeeeh.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:47 schreef dieenebart het volgende:
het is toch fokking niet normaal![]()
edit: Dementor, je was me voooooor!![]()
Ge-wel-dig voor wie je ook bent (was)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:47 schreef dieenebart het volgende:
En nu moeten we Jaap horen inpakken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:51 schreef Kaat38 het volgende:
zucht, laatste keer luisteren naar piano
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:47 schreef Lady-night het volgende:
Ik kom hier ook nog even gedag zeggen, vond het gezellig.....en bedankt voor alle geleende teksten en de caps, zeker die van Mazaru......Succes met afkicken en tot ziens, nog een lachwekkend flimpje om mee af te sluiten.
Ik lach met rotquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:53 schreef MargrietV het volgende:
Belachelijk dat Jaap al die handdoeken mee neemt, zeker allemaal om te verkopen op markplaats
Ja, dat heeft die jongen ook echt nodig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:53 schreef MargrietV het volgende:
Belachelijk dat Jaap al die handdoeken mee neemt, zeker allemaal om te verkopen op markplaats
Sta ik dan mooi tussen met mijn 46 jaar. Ik denk dat Jaap in mijn generatie het ook niet echt slecht heeft gedaan....als ik het om mij heen zo hoor....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:50 schreef Lieve het volgende:
[..]
Jaap fans ook (jonge mensen, rond de twintig en op universiteiten)
Omdat Jaap precies die dingen pakt die geen klote waard zijn en dat op een zeer komische wijze doet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:57 schreef mootie het volgende:
Waarom lachen we om Jaap die de tent leegrooft terwijl we het van de anderen afkeuren?
Ik hoop dat Brian z'n klauwen thuis kan houden, want die zie ik nog wel wat mensen die hem verkeerd aankijken het ziekenhus in slaan. En Amanda krijgt ook nog wel een keer klappen binnenkort. Maar dan heeft ze dat "verdiend", vindt ze dan ook zelf achteraf.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:54 schreef blomst het volgende:
En even voor de duidelijkheid, Ik geniet van het verlies van Brian en Amanda, geniet van hun reactie erop.
Maar als ze vanmiddag vertrekken uit de kooi, dan gun ik ze alle geluk, liefde en gezondheid van de hele wereld, dat is wat ik iedereen gun.
[sub]Zelf Lekker Simple[ en andere Huub haters./sub]
Juist, B en waren de inhalen...hebben hebben hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat Jaap precies die dingen pakt die geen klote waard zijn en dat op een zeer komische wijze doet.
En B en A hebben dit gedurende het gehele programma gedaan in tegenstelling tot Huub en Jaap.
Omdat Jaap het openlijk doet, terwij Brian op een sneaky manier heeft lopen jatten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:57 schreef mootie het volgende:
Waarom lachen we om Jaap die de tent leegrooft terwijl we het van de anderen afkeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |