Ik geef alleen aan dat ik er weinig waarde aan hecht dat Brian Jaap een vrek noemt, iets met zelfreflectie of het ontbreken ervan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:43 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Gaan we nou nog over Brian doorzeuren? Ik doe het al lang niet meer over huubje. Laten we nu gewoon genieten van het einde zou ik zeggen.
klopt ik heb me helemaal suf gebeld ndat huub eruit wasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die er ook voor hebben gezorgd dat Jaap won.Zelfs toen Huub eruit was gingen ze door met bellen.
Neem me petje af voor de Huubfans die echt hun best hebben gedaan om Brian maar niet te laten winnen.Ik heb zelf niet gebeld.
Regel het!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
Er was toen een idee voor een COS-meet. Is dat idee een stille dood gestorven?
Zelfkennis!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ach, je hebt altjid mij nog....
Hij heeft ook wel de kleinste maatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:41 schreef rooie3 het volgende:
Moet wel lachen,iedereen is aan het graaien en Huub draait gewoon muziek.Die heeft amper 5 dozen vol gekregen.
Neeee! Geen tijd, veel werken, aardappels op het vuur.......... maar als iemand anders het organiseert, zal ik eens kijken of ik nog een gaatje heb..quote:
Mogguh coach Bart, die vallen in het niet bij de spel fouten van de FEBOquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ga het ook missen, al die spelfouten in de COS...
Nou en,we kunnen niet allemaal perfect zijn.En in de haast worden er vaak fouten gemaakt,maar een mierenneuker die daar op let.Of is het miereneukerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zelfkennis!!![]()
![]()
(en dan jezelf niet serieus nemen)
Ik ga het ook missen, al die spelfouten in de COS...
En nog een keer:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:44 schreef rooie3 het volgende:
Amanda is net een klein meisje met haar nagelkoffertje.Ze zal het net als kleine kinderen ook zo gebruiken.Over een maand is alles kwijt en kijkt ze nergens meer naar om. Wat zal Brian het zwaar krijgen.
Ik ben ook een stakker met d en t enzquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh coach Bart, die vallen in het niet bij de spel fouten van de FEBO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |