Nee, Brian zei gisteren na het verlies dat hij het al onwaarschijnlijk vond dat hij zou winnen. Dus nee, het was hoop en geen ego.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat b & a voor 100% hebben gedacht dat b zou winnen .
Hij zat er vanaf eind 2006 in, heeft iedereen overleefd en de omslag in een treitershow helemaal meegemaakt. Daarnaast zat hij er minder dat 2% vanaf. Mag hij dan even teleurgesteld zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:17 schreef STAP01 het volgende:
Het lijkt er idd op dat de overwinning aan Brian beloofd is! Ze doen zo verontwaardigd! Niet normaal meer. Hoe die idioot ook reageerde aan de telefoon.
De wereld afrekenen op een Brian en Jaap??quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
Brian was zijn spel goed aan het spelen met liegen tot hij van alles was benoemd van sneaky tot Rat, nu schijnt hij eerlijker te zijn geweest als Jaap die gewonnen heeft met leugens!! En de wereld is niet hard en verrot??
Uiteraard, ik zou ook zuur zijn als ik zo dichtbij de hoofdprijs zou zitten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij zat er vanaf eind 2006 in, heeft iedereen overleefd en de omslag in een treitershow helemaal meegemaakt. Daarnaast zat hij er minder dat 2% vanaf. Mag hij dan even teleurgesteld zijn?
Ja, goed he...dat we nog steeds streams hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef rooie3 het volgende:
Wat gaaf dat we nog steeds streams hebben.Na een nachtje slapen ben ik blij dat Jaap gewonnen heeft,nu kan Huub makkelijker naar buiten en Huub komt er wel.Al dat geld was niet goed voor hem geweest en voor zijn ego ook niet.Huub is nou meteen weer met beide voeten op de grond.
Ze mochten niet in het huis komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:21 schreef carpediem23 het volgende:
Hebben Nena en Amanda nog met elkaar gepraat gisteren, of was Nena verstandig en liet ze de Del lekker links liggen?
Yep, maar of het al tot hem is doorgedrongen weet ik niet. Hij is wel heel vrolijk en heeft met Jaap en Claire gezellig zitten babbelen, tof.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef rooie3 het volgende:
Wat gaaf dat we nog steeds streams hebben.Na een nachtje slapen ben ik blij dat Jaap gewonnen heeft,nu kan Huub makkelijker naar buiten en Huub komt er wel.Al dat geld was niet goed voor hem geweest en voor zijn ego ook niet.Huub is nou meteen weer met beide voeten op de grond.
Mijn wereld absoluut niet .......quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
Brian was zijn spel goed aan het spelen met liegen tot hij van alles was benoemd van sneaky tot Rat, nu schijnt hij eerlijker te zijn geweest als Jaap die gewonnen heeft met leugens!! En de wereld is niet hard en verrot??
Dankzij de redaktie heeft hij de meerderheid overleefd ja. ZIj bepaalden altijd of iemand weg ging of bleef.Tuurlijk mag je teleurgesteld zijn. Dat is niet meer dan logisch. Maar....hoe zijn broer reageerde vanacht.....ZIEK! Ik verkies dan toch de manier van verliezen op Huub zn stijl.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij zat er vanaf eind 2006 in, heeft iedereen overleefd en de omslag in een treitershow helemaal meegemaakt. Daarnaast zat hij er minder dat 2% vanaf. Mag hij dan even teleurgesteld zijn?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
Dank Roevka.![]()
De laatste keer dat we Amanda hebben zien douchen, nou ja douchen. Ze zet de staal op haar silliconen, kont en punani en klaar.
Brian neemt zijn verlies redelijk goed. Amanda blijft reageren uit d'r gevoel. Net als de naasten van Brian.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Aha, dat bedoelde Huub net, ik vroeg me al af wat hij zei over geld. Thanks.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen allemaal, dat was een kort nachtje ........![]()
Denk dat RTL / Talpa door Jaap te laten winnen, de weg van de minste
weerstand heeft gekozen .......
Was vannacht nog vergeten te melden in mijn update, dat alle finalisten
5000 Euro hebben gekregen als bonus. Aldus Huub, toen hij dacht even
off-stream te zijn.
Kenneth zal zijn vakantiegeld er wel doorheen hebben gejast met stemmen. Nu kan hij niet meer op vakantiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dankzij de redaktie heeft hij de meerderheid overleefd ja. ZIj bepaalden altijd of iemand weg ging of bleef.Tuurlijk mag je teleurgesteld zijn. Dat is niet meer dan logisch. Maar....hoe zijn broer reageerde vanacht.....ZIEK! Ik verkies dan toch de manier van verliezen op Huub zn stijl.
huub was vierde en zat er geen 2% vanaf. Maar goed, ieder zijn ding. Iigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dankzij de redaktie heeft hij de meerderheid overleefd ja. ZIj bepaalden altijd of iemand weg ging of bleef.Tuurlijk mag je teleurgesteld zijn. Dat is niet meer dan logisch. Maar....hoe zijn broer reageerde vanacht.....ZIEK! Ik verkies dan toch de manier van verliezen op Huub zn stijl.
Ik heb me nooit met dat douchen bemoeid..... maar voor 1 keertje dan....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
Dank Roevka.![]()
De laatste keer dat we Amanda hebben zien douchen, nou ja douchen. Ze zet de staal op haar silliconen, kont en punani en klaar.
Alleen jammer dat de TV kijkers Brian nooit zo hebben mogen zien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
Huub is over het verlies wel heen. Daar kan je je gewoon bij neerleggen omdat je het toch niet meer kan veranderen. Huub zit meer met de manier waarop mensen reageren en niet in kunnen zien dat er een spel is gespeeld. Daarbij heeft Huub de redaktie gewoon tot op het laatste moment vreselijk tegen gehad. Hij moet een beeld wat op TV is gecreeert nu zien te verwerken terwijl hij weet dat dingen heel anders waren dan dat de TVkijker heeft gezien .quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:10 schreef mrtechno het volgende:
Wat een stel Brian haters hier zeg. Stel parasieten zijn jullie
Ik was voor Jaap maar ik vind het wel jammer voor Brian. Hij heeft er tot slot het langste gezeten. En ik vind dat hij in positieve zin veranderd is. Ik kan goed begrijpen dat je dan helemaal onderste boven bent. Respect dat Huub zo vrolijk is, siert hem. Maar ik denk wel dat de klap voor hem nog komt. Na zo'n intensieve periode kun je echt niet nergens last van hebben. Hij is nog in de ontekenningsfase.
Uiteindelijk is het toch uitgekomen. Jaap was verreweg de beste en de slimste speler. Hij heeft iedereen voor de gek gehouden, inclusief zijn maatje Huub.
Waar Brian gewoon de mist in is gegaan:
- Als amanda eerder was gegaan in halve finale was haar publiek op Brian gaan stemmen
- Brian had Jaap geen 7 maar 0 punten moeten geven voor het spel
- Brian had Jaap weg kunnen stemmen maar hield hem erin
Over die 3 dingen zal Brian nog lang nadenken.
Jaap heeft de winst of te danken aan de makkelijkste oplossing voor de redactie of aan de Huubfans.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, maar of het al tot hem is doorgedrongen weet ik niet. Hij is wel heel vrolijk en heeft met Jaap en Claire gezellig zitten babbelen, tof.
Ik kreeg bijna het idee dat Kenneth al wat zaakjes op de rit had gezet, met het gewonnen geld en nu in paniek rakt omdat hij die zaakjes weer moet afblazen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
Kenneth zal zijn vakantiegeld er wel doorheen hebben gejast met stemmen. Nu kan hij niet meer op vakantie
Van die types zijn er vast wel een paar honderd......quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Kenneth zal zijn vakantiegeld er wel doorheen hebben gejast met stemmen. Nu kan hij niet meer op vakantie
Min een nacht de witte bergenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Almere.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Denk je eens in:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:25 schreef Lobasca het volgende:Heeeeeeeeeeeeerluk, nog ff kunnen streamen bij de koffie!!!
![]()
En geen kater, want ...... Brian heeft verloren!
Vond Netty nog meevallen, Kenneth was idd te emotioneel. Maar goed, het blijft een persoonlijk issue. Wij kunnen alleen proberen ons erin te verplaatsen, al denk ik wel dat velen van ons het iets luchtiger zouden zien of iig proberen te zien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian neemt zijn verlies redelijk goed. Amanda blijft reageren uit d'r gevoel. Net als de naasten van Brian.
Beetje dom van die naasten om een mogelijkheid tot het niet winnen niet is ingecalculeerd lijkt het wel.
Vind hun reactie begrijpelijk maar ook erg overtrokken.
Tja, veel 'Hubisten' schat ik zo inquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van die types zijn er vast wel een paar honderd......
Ik ben het er mee eens Jaap is gewoon de politieke correcte winnaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen allemaal, dat was een kort nachtje ........![]()
Denk dat RTL / Talpa door Jaap te laten winnen, de weg van de minste
weerstand heeft gekozen .......
Was vannacht nog vergeten te melden in mijn update, dat alle finalisten
5000 Euro hebben gekregen als bonus. Aldus Huub, toen hij dacht even
off-stream te zijn.
Nabeschouwing, derde helft......... wel heerlijk om zo af te kicken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit is een soort van toegift na anderhalf jaar Cossen
Bestaat niet, daar gaan wel wat maanden overheen. Hij hanteert het op het oog wel beter, al ben ik bang dat hij zichzelf nu volledig gaat verliezen in groupies en drank.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:25 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de TV kijkers Brian nooit zo hebben mogen zien.
[..]
Huub is over het verlies wel heen.
Weet ik niet, het is dezelfde stelling als wanneer ik zeg "Ik leef bij de gratie van de slager en de bakker" Als het één er niet is, wordt het altijd opgevuld door het ander, iedere ruimte wordt altijd weer ingenomen.quote:Jaap heeft gewoon bij de gratie van Huub. Als Huub er niet was geweest dan was de kooi al afgelopen voordat Jaap erin kwam. Zonder Huub was de kooi niets dat bleek wel uit de week dat hij met vakantie was. Daar is nog niet een minuut van uitgezonden... o nee das niet waar het stukje van boulevard is uitgezonden en daarna kwam hij terug.
Dat idee kreeg ik ook nav dat telefoontje. Zijn reactie echt abnormaal........dan maar weer liften repareren.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg bijna het idee dat Kenneth al wat zaakjes op de rit had gezet, met het gewonnen geld en nu in paniek rakt omdat hij die zaakjes weer moet afblazen.
Ik speculaas lekker verder.
Die er ook voor hebben gezorgd dat Jaap won.Zelfs toen Huub eruit was gingen ze door met bellen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:29 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, veel 'Hubisten' schat ik zo in
Geniet maar van je zomervakantie, want zoals het er nu uitziet mag je na de zomer weerl los.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, laatste dag streams en dan niet in de COS aanwezig zijn ....duh.
Als je op de A6 rijdt, dan hangt er een enorm groot bord bij Almere, er staat op "Almere werkt", en zo hoort het...., aan de slag Brianquote:
Ik gok er meer op dat Brian in de woorden van John de Mol dat Brian in zijn ogen de terechte winnaar zou zijn, een belofte zag. Immers; als de grote baas het zegt dan moet het.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:17 schreef STAP01 het volgende:
Het lijkt er idd op dat de overwinning aan Brian beloofd is! Ze doen zo verontwaardigd! Niet normaal meer. Hoe die idioot ook reageerde aan de telefoon.
Zeker weten. Met name interessant omdat het spel gespeeld is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:31 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Nabeschouwing, derde helft......... wel heerlijk om zo af te kicken.
Ik heb 1 keer voor Jaap gebeld, daarna kwam ik er niet meer door.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:32 schreef rooie3 het volgende:
Die er ook voor hebben gezorgd dat Jaap won.Zelfs toen Huub eruit was gingen ze door met bellen.
Neem me petje af voor de Huubfans die echt hun best hebben gedaan om Brian maar niet te laten winnen.Ik heb zelf niet gebeld.
Grootste grap zou zijn dat zij zwanger zou zijn.... Karma s a bitch.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, dat bedoelde Huub net, ik vroeg me al af wat hij zei over geld. Thanks.
Amanda wil naar de dokter, alweer? Wat mankeert ze eigenlijk, buikpijn?![]()
Nogmaals, Brian vond het al onwaarschijnlijk dat hij zou winnen. Ik denk alleen dat het verloop van de finale meespeelt in de teleurstelling.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok er meer op dat Brian in de woorden van John de Mol dat Brian in zijn ogen de terechte winnaar zou zijn, een belofte zag. Immers; als de grote baas het zegt dan moet het.
Ik kan me zo voorstellen dat ze echt niet verwacht hadden dat de "wens" van John de Mol overruled zou kunnen worden door de kijker.
En tsja, als zij een belofte zien in de woorden "zelfs John de Mol vindt dat je moet winnen" dan is dat denk ik meer hun probleem dan een werkelijke belofte.
Hij neemt echt alles mee wat los en vast zit, zelfs het bed neemt hij mee! Heeft hij achter even een deal meegeslotenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:31 schreef blomst het volgende:
Jaap wil zelf de houten kleerhangers mee naar huis
Oh Brian wat je doet, doe je goehoed.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hij neemt echt alles mee wat los en vast zit, zelfs het bed neemt hij mee! Heeft hij achter even een deal meegesloten![]()
You've got mail...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:16 schreef Copycat het volgende:
TerugVindengooinumaardiePartyerin!
Hahaha, ja daar heb je zeker gelijk in, hij sleept alles eruit wat eruit te slepen is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:37 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Wat is ie toch ook een wrek, iets dat zowel Brian als Huub gisteren aangaven
Ach, Amanda gaat nog wel een jaar of drie mee op de stoep.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna het idee dat Kenneth al wat zaakjes op de rit had gezet, met het gewonnen geld en nu in paniek rakt omdat hij die zaakjes weer moet afblazen.
Ik speculaas lekker verder.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, Amanda gaat nog wel een jaar of drie mee op de stoep.![]()
Hè, dat ga ik missen hoor, het afgeven op het stuk vuil uit Almere en die achterlijke snol met d'r lelijke
Dat is niet per definitie zo. Huub zal misschien een paar keer denken shit ik had dit of dat maar zwaar verdriet heeft hij er duidelijk niet om. Hij is gewoon blij met wat hij nu heeft en wat er nog in het verschiet ligt. De winst was toch al aardig afgekalft wat hem betreft als hij een jaartje of wat flink buffelt dan komt hij een heel eind op weg om een paar ton te verdienen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bestaat niet, daar gaan wel wat maanden overheen. Hij hanteert het op het oog wel beter, al ben ik bang dat hij zichzelf nu volledig gaat verliezen in groupies en drank.
Nee is niet het zelfde. Je hebt altijd de mogelijkheid om het zelf te doen. De mogelijkheid was er in het geval van een Huubloze DGK niet geweest.quote:Weet ik niet, het is dezelfde stelling als wanneer ik zeg "Ik leef bij de gratie van de slager en de bakker" Als het één er niet is, wordt het altijd opgevuld door het ander, iedere ruimte wordt altijd weer ingenomen.
kom op, niet zo naiefquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:34 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nogmaals, Brian vond het al onwaarschijnlijk dat hij zou winnen. Ik denk alleen dat het verloop van de finale meespeelt in de teleurstelling.
Met d'r nagelspulletjes, succes Miss-Diplomaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
graaaaaaaaaaaaien maar mannie je kunt het alles mee nemen wat je ziet , graaien maar kom snel hup hup hup pak dan alles schuif het zo in je koffer zoek het thuis uit .
Brian noemt iedereen een vrek behalve zichzelf. Sylvia was een vrek omdat ze 500 contactpunten had, zelf had hij er op het einde 2000 (al is het makkelijk sparen als je niet betaalt voor telefoontjes). Ilona verweet hij spiegeltjes en kraaltjesgedrag, maar zelf drukte hij 20 verhuisdozen aan zooi achterover.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:37 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Wat is ie toch ook een wrek, iets dat zowel Brian als Huub gisteren aangaven
haha, hier hetzelfde, Huub heeft allang merendeel naar huis gestuurd, die zei een paar dagen terug al dat hij gewoon wat kleding voor een dag of 3 daar laat en de rest naar huis.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:41 schreef rooie3 het volgende:
Moet wel lachen,iedereen is aan het graaien en Huub draait gewoon muziek.Die heeft amper 5 dozen vol gekregen.
Gaan we nou nog over Brian doorzeuren? Ik doe het al lang niet meer over huubje. Laten we nu gewoon genieten van het einde zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian noemt iedereen een vrek behalve zichzelf. Sylvia was een vrek omdat ze 500 contactpunten had, zelf had hij er op het einde 2000 (al is het makkelijk sparen als je niet betaalt voor telefoontjes). Ilona verweet hij spiegeltjes en kraaltjesgedrag, maar zelf drukte hij 20 verhuisdozen aan zooi achterover.
dat zijn de nagelspullen van Amanda zelfquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:40 schreef blomst het volgende:
De kapsalon wordt ook leeggehaald, door Amanda en brian.
Nou! Hij weet alleen niet hoe snel hij er weer weg moet zijN!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:41 schreef VirtualPOM het volgende:
Toch cool van Brian, dat hij de puf heeft daarmee te helpen
Volgens mij zag ik ook haarproducten verdwijnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:45 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zijn de nagelspullen van Amanda zelf
Over die punten gesproken: ooit was er een regel, max 400 pp.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian noemt iedereen een vrek behalve zichzelf. Sylvia was een vrek omdat ze 500 contactpunten had, zelf had hij er op het einde 2000 (al is het makkelijk sparen als je niet betaalt voor telefoontjes). Ilona verweet hij spiegeltjes en kraaltjesgedrag, maar zelf drukte hij 20 verhuisdozen aan zooi achterover.
Ik geef alleen aan dat ik er weinig waarde aan hecht dat Brian Jaap een vrek noemt, iets met zelfreflectie of het ontbreken ervan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:43 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Gaan we nou nog over Brian doorzeuren? Ik doe het al lang niet meer over huubje. Laten we nu gewoon genieten van het einde zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |