Ge-wel-dig voor wie je ook bent (was)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:47 schreef dieenebart het volgende:
EN DEZE MOETEN JULLIE ALLEMAAL KIJKEN!!!
(nee, niet m'n capslock vergeten.)
En nu moeten we Jaap horen inpakken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:51 schreef Kaat38 het volgende:
zucht, laatste keer luisteren naar piano
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:47 schreef Lady-night het volgende:
Ik kom hier ook nog even gedag zeggen, vond het gezellig.....en bedankt voor alle geleende teksten en de caps, zeker die van Mazaru......Succes met afkicken en tot ziens, nog een lachwekkend flimpje om mee af te sluiten.
Ik lach met rotquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:53 schreef MargrietV het volgende:
Belachelijk dat Jaap al die handdoeken mee neemt, zeker allemaal om te verkopen op markplaats
Ja, dat heeft die jongen ook echt nodig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:53 schreef MargrietV het volgende:
Belachelijk dat Jaap al die handdoeken mee neemt, zeker allemaal om te verkopen op markplaats
Sta ik dan mooi tussen met mijn 46 jaar. Ik denk dat Jaap in mijn generatie het ook niet echt slecht heeft gedaan....als ik het om mij heen zo hoor....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:50 schreef Lieve het volgende:
[..]
Jaap fans ook (jonge mensen, rond de twintig en op universiteiten)
Omdat Jaap precies die dingen pakt die geen klote waard zijn en dat op een zeer komische wijze doet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:57 schreef mootie het volgende:
Waarom lachen we om Jaap die de tent leegrooft terwijl we het van de anderen afkeuren?
Ik hoop dat Brian z'n klauwen thuis kan houden, want die zie ik nog wel wat mensen die hem verkeerd aankijken het ziekenhus in slaan. En Amanda krijgt ook nog wel een keer klappen binnenkort. Maar dan heeft ze dat "verdiend", vindt ze dan ook zelf achteraf.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:54 schreef blomst het volgende:
En even voor de duidelijkheid, Ik geniet van het verlies van Brian en Amanda, geniet van hun reactie erop.
Maar als ze vanmiddag vertrekken uit de kooi, dan gun ik ze alle geluk, liefde en gezondheid van de hele wereld, dat is wat ik iedereen gun.
[sub]Zelf Lekker Simple[ en andere Huub haters./sub]
Juist, B en waren de inhalen...hebben hebben hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat Jaap precies die dingen pakt die geen klote waard zijn en dat op een zeer komische wijze doet.
En B en A hebben dit gedurende het gehele programma gedaan in tegenstelling tot Huub en Jaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |