Maar ik begreep vannacht dat mamma in Spanje zat en tickets voor Brian en Amanda had geregeld?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
Ze weet ook al hoe laat. Heeft ze een afspraak moeten maken ofsow....????
ik zat te denken...... Jaap heeft een bed afgedealt bij de Febo en Huub had ook wat leuks zei hijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
Waarom trekt Brian de kabels uit de piano, dat slaat toch nergens op?
shampoo is wel iets anders dan een compleet bedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:56 schreef avonne het volgende:
[..]
het is de eerste keer dat ik Jaap zich iets zie toe eigenen.
Wat Brian en Amanda allemaal achterover gedrukt hebben... hele dozen shampoo van Schwarzkopf bijvoorbeeld. Hoeveel horloges had Brian ook al weer?
Netto iets van 1 mlijoen + 7.000 dacht ik...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef One_conundrum het volgende:
Wat heeft jaap nou precies gewonnen. 1,3 mil plus nog een dagelijkse toelage? En die villa is dus toch niet één van de prijzen?
Netty gebruikte dezelfde woorden....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
Brian was zijn spel goed aan het spelen met liegen tot hij van alles was benoemd van sneaky tot Rat, nu schijnt hij eerlijker te zijn geweest als Jaap die gewonnen heeft met leugens!! En de wereld is niet hard en verrot??
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef mrtechno het volgende:
@TiNo_Flo
Prachtig beeld om af te sluiten. Zegt eigenlijk alles.
Zo zie je maar weer, één groot spel was het.
En waar de Huub fans Brian hier helemaal vernietigen met hun commentaar zit Huub Zelf met Brian te lachen om Jaap.
Klopt, wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef mrtechno het volgende:
@TiNo_Flo
En waar de Huub fans Brian hier helemaal vernietigen met hun commentaar zit Huub Zelf met Brian te lachen om Jaap.
afsluiten aan mijn hola....... en afzeiken is leuk, net als op een terrasje zitten... maar dan andersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef mrtechno het volgende:
@TiNo_Flo
Villa zou pas vrij vallen na twee jaar DGK. De hoofdprijs was een miljoen, plus 1000 Euro per gezeten dag, min de boetes...(dacht ik)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef One_conundrum het volgende:
Wat heeft jaap nou precies gewonnen. 1,3 mil plus nog een dagelijkse toelage? En die villa is dus toch niet één van de prijzen?
7000 per dag? week?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Netto iets van 1 mlijoen + 7.000 dacht ik...
1 miljoen en voor elke dag dat hij in de villa gezeten heeft 1000euroquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef One_conundrum het volgende:
Niet alleen.......dat mijn buurvrouw "om niet" de tondeuse over mijn kalend hoofd trekt, daar is niets verrots aan, dat de mijn collega vriendelijk naar mij lacht (ook al is het maar één keer per jaar), daar is ook niets verrots aan...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
En de wereld is niet hard en verrot??
Jaap had ook al het bed en een bank geregeld met ächter"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:56 schreef avonne het volgende:
[..]
het is de eerste keer dat ik Jaap zich iets zie toe eigenen.
Wat Brian en Amanda allemaal achterover gedrukt hebben... hele dozen shampoo van Schwarzkopf bijvoorbeeld. Hoeveel horloges had Brian ook al weer?
Make-Up spullenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:04 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat Brian eerder de DJ set krijgt.
Wat krijgt Amanda dan?
Kun jij je voorstellen dat Kennith buiten veel meer shit en ellende over zich heen heeft gekregen dan Brian? Ik wel, begrijp zijn reactie wel. De Kubatzen hebben het niet gemakkelijk gehad, al hebben ze dat natuurlijk ook door hun houding over zichzelf afgeroepen. Claires familie heeft het ook moeilijk gehad, ook voor een deel door eigen toedoen. Ze lieten zich meezuigen in het media geweld....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:01 schreef Prosac het volgende:
en dat Kennieth de grootste loser is gebleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |