klopt ik heb me helemaal suf gebeld ndat huub eruit wasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die er ook voor hebben gezorgd dat Jaap won.Zelfs toen Huub eruit was gingen ze door met bellen.
Neem me petje af voor de Huubfans die echt hun best hebben gedaan om Brian maar niet te laten winnen.Ik heb zelf niet gebeld.
Regel het!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
Er was toen een idee voor een COS-meet. Is dat idee een stille dood gestorven?
Zelfkennis!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ach, je hebt altjid mij nog....
Hij heeft ook wel de kleinste maatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:41 schreef rooie3 het volgende:
Moet wel lachen,iedereen is aan het graaien en Huub draait gewoon muziek.Die heeft amper 5 dozen vol gekregen.
Neeee! Geen tijd, veel werken, aardappels op het vuur.......... maar als iemand anders het organiseert, zal ik eens kijken of ik nog een gaatje heb..quote:
Mogguh coach Bart, die vallen in het niet bij de spel fouten van de FEBOquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ga het ook missen, al die spelfouten in de COS...
Nou en,we kunnen niet allemaal perfect zijn.En in de haast worden er vaak fouten gemaakt,maar een mierenneuker die daar op let.Of is het miereneukerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zelfkennis!!![]()
![]()
(en dan jezelf niet serieus nemen)
En nog een keer:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:44 schreef rooie3 het volgende:
Amanda is net een klein meisje met haar nagelkoffertje.Ze zal het net als kleine kinderen ook zo gebruiken.Over een maand is alles kwijt en kijkt ze nergens meer naar om. Wat zal Brian het zwaar krijgen.
Ik ben ook een stakker met d en t enzquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh coach Bart, die vallen in het niet bij de spel fouten van de FEBO
Want die heeft wel geld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:53 schreef Prospera het volgende:
Amanda is helemaal blij dat ze haar moeder straks gaat zien.
[ afbeelding ]
denk het nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
SL, komen ze nog terug, wat denken jullie?
'T was net zo gesellugquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:54 schreef VirtualPOM het volgende:
Hehehheh Brian en Huub over JaapioBrian: "Dagobert Duck"
Ze weet ook al hoe laat. Heeft ze een afspraak moeten maken ofsow....????quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:53 schreef Prospera het volgende:
Amanda is helemaal blij dat ze haar moeder straks gaat zien.
[ afbeelding ]
Het zal wel even wennen worden, niet eerst COS checken en dan pas al alt-tabbend aan het werk. Maar we will live, we will live.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
Zelfkennis!!![]()
![]()
(en dan jezelf niet serieus nemen)
Was de eerste (en de laatste) keer dat ik iets over spelfouten hebt gemeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh coach Bart, die vallen in het niet bij de spel fouten van de FEBO
het is de eerste keer dat ik Jaap zich iets zie toe eigenen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:52 schreef rooie3 het volgende:
Jaap neemt ook maar vast lakens mee.
Ik denk wel dat we ze mogen zien vertrekken....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
Das meer iets voor Brian. En Huub de Pianoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:55 schreef danos het volgende:
En natuurlijk de complete sportschool, zonde om te laten staan
Maar ik begreep vannacht dat mamma in Spanje zat en tickets voor Brian en Amanda had geregeld?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
Ze weet ook al hoe laat. Heeft ze een afspraak moeten maken ofsow....????
ik zat te denken...... Jaap heeft een bed afgedealt bij de Febo en Huub had ook wat leuks zei hijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
Waarom trekt Brian de kabels uit de piano, dat slaat toch nergens op?
shampoo is wel iets anders dan een compleet bedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:56 schreef avonne het volgende:
[..]
het is de eerste keer dat ik Jaap zich iets zie toe eigenen.
Wat Brian en Amanda allemaal achterover gedrukt hebben... hele dozen shampoo van Schwarzkopf bijvoorbeeld. Hoeveel horloges had Brian ook al weer?
Netto iets van 1 mlijoen + 7.000 dacht ik...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef One_conundrum het volgende:
Wat heeft jaap nou precies gewonnen. 1,3 mil plus nog een dagelijkse toelage? En die villa is dus toch niet één van de prijzen?
Netty gebruikte dezelfde woorden....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
Brian was zijn spel goed aan het spelen met liegen tot hij van alles was benoemd van sneaky tot Rat, nu schijnt hij eerlijker te zijn geweest als Jaap die gewonnen heeft met leugens!! En de wereld is niet hard en verrot??
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef mrtechno het volgende:
@TiNo_Flo
Prachtig beeld om af te sluiten. Zegt eigenlijk alles.
Zo zie je maar weer, één groot spel was het.
En waar de Huub fans Brian hier helemaal vernietigen met hun commentaar zit Huub Zelf met Brian te lachen om Jaap.
Klopt, wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef mrtechno het volgende:
@TiNo_Flo
En waar de Huub fans Brian hier helemaal vernietigen met hun commentaar zit Huub Zelf met Brian te lachen om Jaap.
afsluiten aan mijn hola....... en afzeiken is leuk, net als op een terrasje zitten... maar dan andersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef mrtechno het volgende:
@TiNo_Flo
Villa zou pas vrij vallen na twee jaar DGK. De hoofdprijs was een miljoen, plus 1000 Euro per gezeten dag, min de boetes...(dacht ik)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef One_conundrum het volgende:
Wat heeft jaap nou precies gewonnen. 1,3 mil plus nog een dagelijkse toelage? En die villa is dus toch niet één van de prijzen?
7000 per dag? week?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Netto iets van 1 mlijoen + 7.000 dacht ik...
1 miljoen en voor elke dag dat hij in de villa gezeten heeft 1000euroquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef One_conundrum het volgende:
Niet alleen.......dat mijn buurvrouw "om niet" de tondeuse over mijn kalend hoofd trekt, daar is niets verrots aan, dat de mijn collega vriendelijk naar mij lacht (ook al is het maar één keer per jaar), daar is ook niets verrots aan...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
En de wereld is niet hard en verrot??
Jaap had ook al het bed en een bank geregeld met ächter"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:56 schreef avonne het volgende:
[..]
het is de eerste keer dat ik Jaap zich iets zie toe eigenen.
Wat Brian en Amanda allemaal achterover gedrukt hebben... hele dozen shampoo van Schwarzkopf bijvoorbeeld. Hoeveel horloges had Brian ook al weer?
Make-Up spullenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:04 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat Brian eerder de DJ set krijgt.
Wat krijgt Amanda dan?
Kun jij je voorstellen dat Kennith buiten veel meer shit en ellende over zich heen heeft gekregen dan Brian? Ik wel, begrijp zijn reactie wel. De Kubatzen hebben het niet gemakkelijk gehad, al hebben ze dat natuurlijk ook door hun houding over zichzelf afgeroepen. Claires familie heeft het ook moeilijk gehad, ook voor een deel door eigen toedoen. Ze lieten zich meezuigen in het media geweld....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:01 schreef Prosac het volgende:
en dat Kennieth de grootste loser is gebleken.
Ja, als je met 1.86 % verliest dan is dat simpelweg zuur, en dan vond ik Brian er gisteren nog vrij rustig onder, Amanda en Kenneth hadden er beduidend meer moeite mee.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:34 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nogmaals, Brian vond het al onwaarschijnlijk dat hij zou winnen. Ik denk alleen dat het verloop van de finale meespeelt in de teleurstelling.
Credits voor de familie van Huub en Jaap lijken me hier meer op z'n plaats dan aan de moeder van Amanda. Dat is gewoon bizar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun jij je voorstellen dat Kennith buiten veel meer shit en ellende over zich heen heeft gekregen dan Brian? Ik wel, begrijp zijn reactie wel. De Kubatzen hebben het niet gemakkelijk gehad, al hebben ze dat natuurlijk ook door hun houding over zichzelf afgeroepen. Claires familie heeft het ook moeilijk gehad, ook voor een deel door eigen toedoen. Ze lieten zich meezuigen in het media geweld....
Al met al vind ik Amanda's moeder nog het verstandigst....hoe hard het ook lijkt.....
Geld van optredens tijdens de kooi is van Talpa en vergeet niet dat in het geval van Brian die 2400 ook voor een deel op ging aan huur/netty en kenniet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:07 schreef mrtechno het volgende:
1,3 miljoen plus dagelijkse toelage. Plus waarschijnlijk de 5.000 voor alle finalisten. Plus nog wat hij heeft verdient met zijn optreden (of is dit 100% voor Talpa zelf?). Geen idee wat voor contract ze hebben. Maar ze hebben al die tijd niks uitgegeven. Dus voor een Brian, twee jaar lang elke maand een salaris (las ergens 2.400 euro per maand) wat klaar staat voor je is toch ook niet verkeerd. Niemand gaat met niks naar huis.
Zal ongetwijfeld de komende weken in de roddelbladen staan.
en JdM is gewoon sllim geweest. Net stoppen voor 2 jaar zodat hij het huis niet weg hoeft te geven. En dan gewoon over twee maanden weer doodleuk opnieuw beginnen. Maar goed, het format werkte ook niet meer de laatste tijd, omdat het een kleine groep was werd het voorspeelbaar. In het begin was het leuker toen er nog een grotere groep in de kooi zat en er wat vaker nieuwe gezichten kwamen.
Ik heb bij Kennith toch meer het gevoel dat hij de beer allang geschoten en verhandeld had en nu de hele zooi ziet backfiren. Zelfs Mama Brian was er gezien het telefoongesprek rustiger onder, die voelde het meer als "het moest zo zijn, een groter plan" aangezien ze het ook al over het mislukte tennisavontuur van Brian had.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun jij je voorstellen dat Kennith buiten veel meer shit en ellende over zich heen heeft gekregen dan Brian? Ik wel, begrijp zijn reactie wel. De Kubatzen hebben het niet gemakkelijk gehad, al hebben ze dat natuurlijk ook door hun houding over zichzelf afgeroepen. Claires familie heeft het ook moeilijk gehad, ook voor een deel door eigen toedoen. Ze lieten zich meezuigen in het media geweld....
Yep, ik ook. In mijn optiek in alle opzichten de beste winnaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als je met 1.86 % verliest dan is dat simpelweg zuur, en dan vond ik Brian er gisteren nog vrij rustig onder, Amanda en Kenneth hadden er beduidend meer moeite mee.
Afgezien van het feit of mensen hem wel of niet de overwinning gunnen blijft het lullig als je met minder dan 2 procent verschil verliest. Hoewel ik het persoonlijk prachtig vind dat Jaap gewonnen heeft.
Ik vind het heel tekenend voor Netty om te zeggen dat de wereld hard en verrot is, zo staat zij dus in het leven, negatief.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet alleen.......dat mijn buurvrouw "om niet" de tondeuse over mijn kalend hoofd trekt, daar is niets verrots aan, dat de mijn collega vriendelijk naar mij lacht (ook al is het maar één keer per jaar), daar is ook niets verrots aan...
En hij probeerde een politiek correct praatje te houden, voor de beelden van de uitzending van deze week, ohhh kenniet...onbetaalbaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Brian vannacht, die ging nog effe contactpunten betalen voor zijn
gepleegde telefoontjes, hoezo focking geweldige after-streams .......
TOP streams, dat dan weer wel
Amanda haar ma is zlf zo verstandig dat ze nu in spanje zit, en tickets heeft klaar liggen zodat Amanda en brian zaterdag nar haar toe kunnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Al met al vind ik Amanda's moeder nog het verstandigst....hoe hard het ook lijkt.....
Dat kan, maar dat is vermoedelijk ook voor een deel cultuur. Ik denk dat die gasten alles delen, vreugde, verdriet, winst en ook verlies, als was het het hunne. En Hollanders zijn veelal net iets nuchterder.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb bij Kennith toch meer het gevoel dat hij de beer allang geschoten en verhandeld had en nu de hele zooi ziet backfiren. Zelfs Mama Brian was er gezien het telefoongesprek rustiger onder, die voelde het meer als "het moest zo zijn, een groter plan" aangezien ze het ook al over het mislukte tennisavontuur van Brian had.
de vader van mijn vriendin ziet alles ook altijd heel cynisch, bijzonder moeilijk om daar tegenin te gaan. Eerst het negatieve en met veel pijn en moeite soms wat positiefs.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het heel tekenend voor Netty om te zeggen dat de wereld hard en verrot is, zo staat zij dus in het leven, negatief.
Ze hebben ook last van bedreigingen gehad, zelfs Sandy. Dit liet Brian's moeder gisteren wederom doorseipelen aan de telefoon. Dat is en blijft walgelijk, dat mensen die niks met het spel te maken hebben (doorgedraaide, zeg maar geust levensgevaarlijke) tot dergelijke dingen in staat zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb bij Kennith toch meer het gevoel dat hij de beer allang geschoten en verhandeld had en nu de hele zooi ziet backfiren. Zelfs Mama Brian was er gezien het telefoongesprek rustiger onder, die voelde het meer als "het moest zo zijn, een groter plan" aangezien ze het ook al over het mislukte tennisavontuur van Brian had.
De vader van Huub, had vast vrolijk geklonkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het heel tekenend voor Netty om te zeggen dat de wereld hard en verrot is, zo staat zij dus in het leven, negatief.
Is open hoor....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mijn topic heeft slotje
jongens en meisjes kunnen jullie MIJ voor één keer steunen![]()
wil zo graag mijn topic weer openkrijgen
misschien dat jullie de moderators kunnen overtuigen?
tenminste ik hoop dat er mensen hier zijn die dat steunen
En de andere ouders zijn niet bedreigd, maar voor Netty is het zieliger, want zij is een alleenstaande moederquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:15 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ze hebben ook last van bedreigingen gehad, zelfs Sandy. Dit liet Brian's moeder gisteren wederom doorseipelen aan de telefoon. Dat is en blijft walgelijk, dat mensen die niks met het spel te maken hebben (doorgedraaide, zeg maar geust levensgevaarlijke) tot dergelijke dingen in staat zijn.
De bank buiten, neem ik aan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap had ook al het bed en een bank geregeld met ächter"
Hey T-Lex........ ik heb je gemist gisteravondquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:14 schreef T-lex het volgende:
Ze krijgen even de laatste instructies van "de buurvrouw".
Voor Brian en Amanda staat een warm onthaal gepland in Almere. Uurtje of 14:00 en zal ook wel voor wat tv beelden zijn. Met aansluitend dan toch echt Amanda die d'r moeder ziet en d'r vriendje even IRL voor kan stellen.![]()
Maar aangezien het nog niet echt opschiet met dat inpakken verwacht ik dat ze 14:00 nooit gaan halen.![]()
Wel grappig de moeder van Amanda heeft voor donderdag tickets geregeld om mee te gaan met haar naar het huis in spanje. (ze vertrekt dan blijkbaar weer en wou B&A meenemen)
Maarja het is de eerste periode snabbelen geblazen dus dat zit er nog ff niet in.
Tja, als je alleen en altijd maar kijkt naar wat je niet hebt.....misschien veel tegenslagen hebt gehad, dan ga je vanzelf zuur worden....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut, is wel degelijk een cultuur thingie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is vermoedelijk ook voor een deel cultuur. Ik denk dat die gasten alles delen, vreugde, verdriet, winst en ook verlies, als was het het hunne. En Hollanders zijn veelal net iets nuchterder.
Het zou beter zijn als bij de volgende DGK ook de families wat beter worden begeleid.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |