De optredens brengen ook geld in het laatje. Iets van 2500 voor een uurtje? Kunnen ze er makkelijk 5 of 6 van in een weekend doen. Als er animo voor is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
B&A houder er best nog wat aan over samen.
Hoorde gisteren al dat ome JdM wat rooitjes (5000,- als ik het goed begrepen heb) klaar heeft liggen voor de rest van de finalisten. En ze krijgen ook allebei 5000,- van hun borg terug. Dan heeft Amanda tijdens haar verblijf ook nog lekker wat gespaard. Die kreeg een omkostenvergoeding en heeft geen omkosten gehad buiten de kooi.![]()
Denk dat het allemaal wel los zal lopen met de "arme" verliezers. Er zijn dagen dat ik zulke bedragen niet heb zeg maar.
Je kijkt er met Nederlandse ogen naar.....dan is het vreemd, zoals zoveel dingen vreemd overkomen in onze ogen. In Roemenië bijvoorbeeld zijn tienduizenden kinderen ondergebracht bij oma's en opa's en werken de ouders in het buitenland......Een normaal verschijnsel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je als moeder keer op keer je (nog zo jonge) kind kunt laten stikken is onbegrijpelijk, wat mij betreft scheelt ze weinig met Natasia, met het verschil dat Natasia d'r kinderen waarschijnlijk meer aandacht kregen toen hun moeder er niet was dan toen ze er wel was, maar uiteindelijk kan een ouder nog zo verrot zijn, het kind vergeeft het vrijwel altijd.
Ik hoop dat haar bankrekening de eerste shopping-spree op de PC Hooft overleeft.... maar ik ben bang dat Amanda van het type is dat rustig 15 keer ¤ 1.000,= uitgeeft omdat ze toch ¤ 10.000,= heeftquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
B&A houder er best nog wat aan over samen.
Hoorde gisteren al dat ome JdM wat rooitjes (5000,- als ik het goed begrepen heb) klaar heeft liggen voor de rest van de finalisten. En ze krijgen ook allebei 5000,- van hun borg terug. Dan heeft Amanda tijdens haar verblijf ook nog lekker wat gespaard. Die kreeg een omkostenvergoeding en heeft geen omkosten gehad buiten de kooi.![]()
Denk dat het allemaal wel los zal lopen met de "arme" verliezers. Er zijn dagen dat ik zulke bedragen niet heb zeg maar.
Wie zitten er op Brian en Amanda te wachten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
De optredens brengen ook geld in het laatje. Iets van 2500 voor een uurtje? Kunnen ze er makkelijk 5 of 6 van in een weekend doen. Als er animo voor is.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mijn topic heeft slotje
jongens en meisjes kunnen jullie MIJ voor één keer steunen![]()
wil zo graag mijn topic weer openkrijgen
misschien dat jullie de moderators kunnen overtuigen?
tenminste ik hoop dat er mensen hier zijn die dat steunen
De uitzendingen van Studio Sport gaan meer kijkers trekken idd. Had zelf ook wel verwacht, dat het meer zou spelen bij de mensen, niet dus. Een DGK 2, lijkt me daarom ook vrij kansloos.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is niet genoeg voor een programma als DGK, het hadden er 3 miljoen moeten zijn.
Voor Nederland gaat de regel op 1,5 miljoen is iets minder dan een tiende van de bevolking.
In de USA wonen iets meer dan 300 miljoen mensen dus dan zouden er iets meer dan 30 miljoen mensen kijken naar een programma (fucking veel).
Het was dus beter geweest als men gister 3 miljoen kijkers had gescoord.
Ja, maar daar gaan volgens mij best veel kosten af, management, transport, bewaking. Volgens mij mogen ze blij zijn als daar ¤ 1.000,- van over blijft....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
De optredens brengen ook geld in het laatje. Iets van 2500 voor een uurtje? Kunnen ze er makkelijk 5 of 6 van in een weekend doen. Als er animo voor is.
Alle tussen de 14 en 17 jarige plaatselijke discotheek bezoekersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie zitten er op Brian en Amanda te wachten?
Net iets meer dan 49 procent van de bellers en sms-ers....?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
nou, duizend euro voor een uurtje werk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaan volgens mij best veel kosten af, management, transport, bewaking. Volgens mij mogen ze blij zijn als daar ¤ 1.000,- van over blijft....
...eieren en tomaten meequote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Alle tussen de 14 en 17 jarige plaatselijke discotheek bezoekers
Tsja, misschien wel, maar ik kijk er ook als moeder naar en ik kan me niet voorstellen dat ik zelfs op de "jaardag" van mijn kind verstek zou laten gaan. Zeker niet als je ook nog een keer kunt zien dat je kind er van alles aan doet om contact met je te krijgen en je overduidelijk mist.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kijkt er met Nederlandse ogen naar.....dan is het vreemd, zoals zoveel dingen vreemd overkomen in onze ogen. In Roemenië bijvoorbeeld zijn tienduizenden kinderen ondergebracht bij oma's en opa's en werken de ouders in het buitenland......Een normaal verschijnsel.
Een overgrootdeel van de stemmers keek het programma niet eens en hebben gestemd om mee te genieten van de finale.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Net iets meer dan 49 procent van de bellers en sms-ers....?
T-Lexquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Precies. Ik gun ze iig het bestequote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Net iets meer dan 49 procent van de bellers en sms-ers....?
heiligschennis. The doors refereren aan dgkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik begreep vannacht dat mamma in Spanje zat en tickets voor Brian en Amanda had geregeld?
Hoe dan ook:
Dan verdienen ze meer dan Jaap heeft verdiend bovenop de jackpot...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef blomst het volgende:
[..]
nou, duizend euro voor een uurtje werk.
Ik was voor Huub en Jaap, dus beschuldig mij daar niet van.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
T-LexDe enige, die niet overgelopen is naar een amper kamp
Standvastig met zijn roze bril
5 tonquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:39 schreef MargrietV het volgende:
Brian zat op 7 ton boete
Een duizendje of 6 elk weekend een paar maanden lijkt me niet gek.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaan volgens mij best veel kosten af, management, transport, bewaking. Volgens mij mogen ze blij zijn als daar ¤ 1.000,- van over blijft....
Nee joh, ik ben nog maar bij COS 3790quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je dat telefoontje van Kenniet al teruggekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |